|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Pannekoek stapt op!!!!! Wie zullen ze nu aan nemen om tig miljoen in onzinnige aankopen te steken en er weer niets mee te bereiken??? Erg veel slechter dan Bassie kan hij alleen niet zijn. Had Bassie liever nog een jaar gezien.
bron: voetbalzone
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 mei 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Candy
|
|
|
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
slecht nieuws voor iederéén die ajax een vet hart toewenst. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ja jammer. Van mij had ie zn klus af mogen maken. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Kees010
|
|
|
|
|
|
Jentje
|
|
|
Marco, bedankt voor de plezierige momenten die je ons dit seizoen nog hebt gegeven. Het is voor de feyenood fans een pijnlijk jaar geweest, maar gelukkig hebben we af en toe nog wel kunnen genieten van het onnavolgbare beleid dat jij voerden bij de neuzen. Erg jammer dat we niet nog een jaartje van je kunnen genieten.
Helemaal niets in Amsterdam...!!! |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
whahaha, smijten met geld. En dan wordt je hoogstens 3e.. |
|
|
|
|
ariefr
|
|
|
zielig, een crisis als je 3e staat.... |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
Strax hebben nog ze minder als Feyenoord! |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
SHIT!! het ging juist zo lekkr:) |
|
|
|
|
Mike-Fr
|
|
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Ben benieuwd wat Been met 35 miljoen zou doen...... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: nieuwe auto???........ |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
daarom zeg ik ajax gaat ook achter uit ze hebben boven de 30 miljoen uit gegeven en niks bereik. en maar feyenoord uitlachen nou lach ik stelletjes dombo,s ze kunnen beter pannenjodekoeken bakken |
|
|
|
|
puffin
|
|
|
pannenkoek met stroop, eigenlijk jammer dat hij de handdoek gooit want het is al beschreven: Bassie deed het 'best leuk' in de ogen van de tegenstander die profiteerde van zijn onnavolgzame zetten met Sno, Anita, Vermeer, Wielaart, Van der Wiel en al die anderen. Resultaat: een 'knappe' 3e plek. BY THE WAY: we doen dit een beetje uit leedvermaak en als pleister op onze eigen FEYENOORD-wond, laten we daar eerlijk over zijn. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
van mij part gaan ze allemaal dood daaro |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
Wij weten wel beter hahaha het lag hem niet eens aan die kwast,het waren de spelers wahahahahahahaaaaaaaaa hahahahahaaaaaaaaaaa... |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
wie lopen er nou altijd weg :) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: doe je nou net of dat nieuws is. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Mee eens, dan hadden we eind van 't volgend seizoen waarschijnlijk weer kunnen (glim)lachen |
|
|
|