|
|
MarkFR
|
|
|
Ik vind het toch lang duren voordat eindelijk nu het echte ontwerp van de nieuwe shirts er zijn zodat ze gemaakt kunnen worden.
Heb het idee dat dit normaal gesproken al veel eerder gebeurt. Bij pisvee en 020 hebben ze namelijk ook al nieuwe ontwerpen laatstgenoemden hebben er afgelopen zaterdag op het kasteel al in gespeeld..
Weet iemand iets meer over wanneer ze uitkomen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MarkFR
|
|
|
Maken ze die dan niet eerst bekend in de pers? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MarkFR
|
|
|
Nee maar jij zegt dat ze zondag bekend worden en ik vroeg of ze ze niet van tevoren bekend gemaakt werden in de pers dusja, maar je weet het dus ook niet, bedankt! |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
vraag t derksen! die weet alles |
|
|
|
|
Mike-Fr
|
|
|
ik heb wat gevonden op internet en ff een bestandje gemaakt http://i43.tinypic.com/154y4ar.jpg dat witte vind ik echt super mooi als uitshirt maar het thuisshirt moet normaal blijven
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 mei 2009 door Mike-Fr -- |
|
|
|
|
Sjerrie
|
|
|
de shirts van kappa vind k persoonlijk toch mooier |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ziet er aardig uit die rechter;)............ |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
had meer verwacht van puma. uitshirt moet gewoon groen zijn..... vind de huidige shirts mooier enige kutte is met die kappa meuk is dat ik normaal L of XL heb en bij kappa XXXl |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
tsja... ik heb normaal XXXL .. dus reken maar uit wat ik dan bij Kappa heb..
juist een 7persoons tent! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 07 mei 2009 - 09:07 schreef Stylzz het volgende:tsja... ik heb normaal XXXL .. dus reken maar uit wat ik dan bij Kappa heb.. juist een 7persoons tent! hahahahahahahahahahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
denis
|
|
|
ze hebben een aantal weken geleden bij ons op de ECT(maasvlakte)foto's gemaakt met het 3e shirt(Goud Geel).ik heb een foto gezien van me supervisior met hem en Gio erop.verder weet ik er ook niet veel van. |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
Ik vind het beter om de nw. shirts te presenteren zoals altijd...bij de 1e training.... vb. dat 020 uitshirt is nu al belachelijk gemaakt met die 4-0 bij Sparta haha!
maar ben wel benieuwd wat PUMA heeft gedaan met onze kritiek..... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op donderdag 07 mei 2009 - 09:26 schreef denis het volgende:ze hebben een aantal weken geleden bij ons op de ECT(maasvlakte)foto's gemaakt met het 3e shirt(Goud Geel).ik heb een foto gezien van me supervisior met hem en Gio erop.verder weet ik er ook niet veel van. Lijkt me best gruwelijk !! |
|
|
|
|
denis
|
|
|
quote: ja,
ik ben zelf ook heel benieuwd ernaar |
|
|
|
|
Mike-Fr
|
|
|
|
|
|
Mike-Fr
|
|
|
zonder je hoofd als je dat niet wilt |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ?????jij had de foto ervan toch al gezien?????? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hoezo jezelf tegen spreken............ |
|
|
|
|
Bentino
|
|
|
|
|
|
denis
|
|
|
ach ja zulke hou je er altijd bij. die foto heeft diegene laten zien op zijn telefoon,maar ik zal van de week ff vragen of tie 'm ff over wil zetten naar me,dus hang me er niet aan op dat hij het niet wil ofzo. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja hallo heb ik net een galg gebouwd en touw gehaald..... |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
Die witte is wel apart beetje Itiliaans.. Maar ik zelf ga tog voor het uitshirt! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: bewaar maar kan misschien nog van pas komen, dit bestuur kennende |
|
|
|
|
Andy 1908
|
|
|
Ik dacht gelezen te hebben dat het europeese shirt een verwijzing zou worden naar het gouden/gele shirt wat feyenoord van Puma had in de cruijff periode..... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MarkFR
|
|
|
Vond ik mooi. Wacht nog steeds vol spanning. |
|
|
|
|
MarkFR
|
|
|
Vond ik mooi. Wacht nog steeds vol spanning. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zo erg dat je er van gaat stotteren????HAHAHAHAHA |
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 mei 2009 - 19:59 schreef Andy 1908 het volgende:Ik dacht gelezen te hebben dat het europeese shirt een verwijzing zou worden naar het gouden/gele shirt wat feyenoord van Puma had in de cruijff periode..... zodat we ze mooi 1 wedstrijd europees kunnen zien spelen, waarna we wederom het lachertje van europa zijn. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 mei 2009 - 19:59 schreef Andy 1908 het volgende:Ik dacht gelezen te hebben dat het europeese shirt een verwijzing zou worden naar het gouden/gele shirt wat feyenoord van Puma had in de cruijff periode..... Beter hadden ze zich kunnen laten inspireren door het shirt dat ze 6 mei 1970 droegen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 mei 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Mike-Fr
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MarkFR
|
|
|
al wel langer bekend, zo denk ik toch dat ze er ongeveer uit gaan zien........ |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Voordeel van geen shirt is dat je ook geen onnodige gele kaart kan krijgen voor het uittrekken van je shirt |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
moet je kijken wat je als supporter bespaart, engelse taferelen op de tribune
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 mei 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Moeten ze alleen wel kijken of de winterstop wat korter kan anders heb je continue last van stijve tepels. Wel leuk met alle vrouwelijke supporters trouwens |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Boeit me allemaal niets!! Als we er maar in winnen!!! |
|
|
|