|
|
qwerto
|
|
|
het zal mischien niet na dit seizoen zijn dan wel het seizoen daarnaa maar we krijgen waarschijnlijk een nieuwe sponsor
ik persoonlijk vind alles best bahalve als er een rechthoekig vak van een andere kleur omheen zit of als het een vage sponsor is
Zie ado den haag : rood vak met 'fit for free' erop |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ik hoop Bahrein Airlines ofzo ;) |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Inderdaad Coca Cola op het shirt. |
|
|
|
|
Mike-Fr
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
mischien kunnen we Sony regelen ?? zou wel leuk zijn |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Ik denk dat DSB momenteel het beste bij ons past. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
turkish airlines.......... |
|
|
|
|
Mike-Fr
|
|
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Dubai investments group, dan krijg je tenminste kapitaal beschikbaar. Is toch wel de rijkste investering groep ter wereld met honderden miljarden ter beschikking. Maar ze zullen wel geen interesse in Nederland hebben. Als we nu eens met zijn alle gaan mailen om te lobbyen |
|
|
|
|
MarkFR
|
|
|
|
|
|
fey21
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Voor Feyenoord lijkt topkrediet ofzo me wel een goede!!! |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
|
|
|
fey21
|
|
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
|
|
|
MarkFR
|
|
|
quote: fons van de kpn reclame? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
ariefr
|
|
|
|
|
|
gizmo
|
|
|
|
|
|
gizmo
|
|
|
|
|
|
FEYENOORD KAMPIOENEN
|
|
|
Wat dachten we van geen reclame gewoon onze shirts in zijn waarde laten net zoals bij barcelona die hebben(buiten unicef om dan nog) nooit reclame gehad dat vind ik ook wel wat hebben. Ja we moeten natuurlijk wel een sponsor hebben maar misschien 1 met een groot Feyenoord hart die onze shirts met rust laat en respecteerd (maar natuurlijk wel geld in de club pompt. ps makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. |
|
|
|
|
gizmo
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Mike-Fr
|
|
|
|
|
|
fey21
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
Royal Air Maroc of Jet4you |
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
DNB (de nederlandse bank), ECB (europese centrale bank) of WB (WereldBank) |
|
|
|
|
Dick
|
|
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
de gemeentelijke kredietbank |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Zonder gekheid: ieder seizoen een of twee wedstrijden spelen met een goed doel zoals bijv. Kika. Levert voor Feyenoord weliswaar financieel niets op maar wel de goodwill die daaruit voort kan vloeien. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
de eerst volgende uitwedstrijd tegen 020 Koopmans pannekoeken mix. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bijzonder afscheid voor hoofdsponsor a.s.r.
Feyenoord heeft zondag op bijzondere wijze afscheid genomen van hoofdsponsor a.s.r.. Voorafgaand aan de thuiswedstrijd tegen NAC Breda werd er op het veld van De Kuip op diverse manieren aandacht besteed aan het einde van het hoofdsponsorschap van a.s.r., dat de afgelopen 22 jaar onder verschillende benamingen op het shirt van Feyenoord prijkte.
Die namen werden zichtbaar op het moment dat de F-pupillen van Feyenoord Academy het veld betraden. De voetballertjes toonden tijdens een ereronde alle shirts waarin Feyenoord de afgelopen 22 jaar speelde. Zo waren onder meer de shirts te zien waarop de naam van Stad Rotterdam Verzekeringen prijkte, waarmee in 1993 en 1999 de landstitel werd veroverd en in 2002 de UEFA Cup werd gewonnen. Ook de shirts met de opdruk van Fortis kwamen voorbij, waarin Feyenoord in haar jubileumjaar de KNVB beker won, en uiteraard liep er ook een aantal voetballertjes met de naam van a.s.r. op het shirt, dat de laatste jaren werd gedragen door grote namen als Giovanni van Bronckhorst en Roy Makaay.
Daarmee kwam in vogelvlucht de bijzondere en lange geschiedenis die Feyenoord en a.s.r. met elkaar hebben voorbij. Volgens algemeen directeur Eric Gudde, die tijdens de ereronde van de F-pupillen op het veld het woord nam en zich daarbij in het bijzonder richtte tot a.s.r.-CEO Jos Baeten die naast hem stond, was loyaliteit het sleutelwoord in de langdurige samenwerking tussen beide partijen. Ik wil a.s.r. enorm bedanken voor de manier waarop zij 22 jaar lang in goede en slechte tijden een zeer gewaardeerde partner voor ons zijn geweest, sprak Gudde.
Evenals Gudde sprak ook Baeten van 22 fantastische jaren, waarna hij de club en de supporters bedankte voor de trouw. De a.s.r.-CEO besloot zijn korte toespraak met een cadeau aan Feyenoords algemeen directeur. Hij overhandigde hem een Olli, het pluche olifantje dat het afgelopen half jaar uitgroeide tot een immens populair knuffelbeest nadat a.s.r. de plek op het shirt van Feyenoord had afgestaan aan Diergaarde Blijdorp.
Nadat alle dankwoorden waren opgevolgd door een luid applaus van de supporters, waren er kort voor de aftrap nog 22 symbolische vuurwerkknallen te horen in het stadion. Zo kwam het dat de spelers van Feyenoord in een sfeervolle ambiance konden beginnen aan de laatste officiële wedstrijd waarbij a.s.r. hoofdsponsor is. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
DrukwerkMAX nieuwe sponsorpartner van Feyenoord
DrukwerkMAX en Feyenoord hebben vrijdag een Partnership overeenkomst getekend. Hiermee wordt DrukwerkMAX voor minimaal drie seizoenen één van de grootste Sponsors en direct ook de huisdrukker van Feyenoord.
Commercieel directeur Mark Koevermans is zeer tevreden met de overeenkomst. DrukwerkMAX is niet voor niets Partner van Feyenoord geworden. Het platform dat Feyenoord biedt past perfect bij de strategie die DrukwerkMAX heeft gekozen. Door te investeren in naamsbekendheid, ontvangst van gasten op wedstrijddagen en creatieve acties wil onze nieuwe Partner een volgende stap zetten met het bedrijf. Bovendien denken zij met ons mee over hoe wij drukkosten kunnen verlagen en leveren ze kwaliteit en topservice, daarin zijn ze snel en recht door zee. De juiste mentaliteit die past bij een club als Feyenoord.
DrukwerkMAX is één van de snelst groeiende online drukkerijen van Nederland en één van de weinigen met een eigen productiefaciliteit die 24-uur per dag drukt. Van visitekaartjes, briefpapier en folders tot brochures, horecadrukwerk en veel meer. Bestellen kan eenvoudig online tegen de laagste prijzen van Nederland.
Stephan Stergiou, directeur DrukwerkMAX: Wij zijn trots dat wij Partner zijn geworden van Feyenoord, waarvoor we nu ook al het drukwerk gaan verzorgen. Net als Feyenoord zijn wij een bedrijf van geen woorden, maar daden. Wij zijn een hecht team en gaan door het vuur voor onze klanten. Het legioen kent ons wellicht al van een aantal sfeeracties waarbij wij mochten helpen, ondermeer de sfeervellenactie bij Feyenoord - FC Utrecht. Voor ons nog steeds een kippenvelmoment.
Speciaal voor Het Legioen heeft DrukwerkMAX een kennismakingsaanbieding. Ga daarvoor naar: actie.drukwerkmax.nl/feyenoord. Bron:Officiële Feyenoord Clubsite |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat maken ze nooit bekend bij Feyenoord ... kunnen we wel terug vinden in het volgende jaar verslag! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 15 juli 2013 - 19:36 schreef lijdensweg het volgende:[..] Dat maken ze nooit bekend bij Feyenoord ... kunnen we wel terug vinden in het volgende jaar verslag! Is voor jou inside information he Salvatore !! ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Weet ik maar Salvatore weet dat sneller dan wij uiteraard.. |
|
|
|