BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zondag weer sjaal meenemen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
frlegioen.nieuwslog.
 frlegioen.nieuwslog. - donderdag 07 mei 2009 - 20:46   quote  deeplink  
www.fr-zone.nl

Feyenoord neemt zondag na afloop van de wedstrijd tegen Roda JC officieel afscheid van verzorger Gerard Meijer. De verzorger is bezig aan zijn vijftigste dienstjaar bij de club en doet na dit seizoen een stapje terug. Meijer draagt de waterzak over aan Fred Zwang.

Hoewel Feyenoord natuurlijk hoopt dat het seizoen na de wedstrijd tegen Roda JC nog een paar wedstrijden voort duurt, is er bewust voor gekozen om het officiële afscheid aanstaande zondag te laten plaats vinden. Gerard Meijer wordt op een Feyenoord-waardige manier uitgezwaaid en dat vergt de nodige planning. Om die reden is het niet mogelijk te wachten op het moment dat Feyenoord daadwerkelijk de laatste wedstrijd van dit seizoen speelt.

Daarnaast zal De Kuip voor het treffen met Roda JC tot en met de laatste stoel bezet zijn, waarmee de entourage die bij dit afscheid hoort gegarandeerd is. Het resultaat van de wedstrijd zal daarop ook niet van invloed mogen zijn en Feyenoord gaat ervan uit dat iedere supporter die zondag in het stadion aanwezig is Gerard Meijer het afscheid geeft en gunt dat hij verdient.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 07 mei 2009 - 23:44   quote  deeplink  
Gerard Meijer:
quote:
Als ik lang naar het logo kijk, dan doet me dat echt wat. Het is een mooi embleem, zeker nu de omlijning weer echt goud is, en niet geel of zwart. Dat heb ik altijd het mooist gevonden, die gouden ‘F’. De laatste jaren hadden clubkostuums vaak van die onzichtbare logo’s, geborduurd in dezelfde kleur als het pak. Vind ik niks. Ik draag het embleem het liefst goed zichtbaar op mijn borst. Dan voel ik me trots.
(bron: ad.nl)



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 mei 2009 door hotjumper --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zondag weer sjaal meenemen









0.0047299