|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
nu heeft roda helemaal niets meer het zou me absoluut niet verbazen ale er straks een 5-0 of 6-0 op het bord staat |
|
|
|
|
derq
|
|
|
de spelers maakt het ook niet zoveel meer uit lijkt het wel idd, 5,6,7,8,9,10 - nul voor feyenoord. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
kan Makaay suarez nog in halen. er gewoon even 15 intrappen. |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
niet overdrijven graag!!! wedstrijd moet namelijk nog gespeeld worden.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
zoals ik al zei in de uitslagen topic. |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Is voor Feyenoord heel goed nieuws. Cisse is toch echt één van de betere aanvallers in Nederland. Zou hem graag volgend seizoen bij Feyenoord zien. Vreemd dat zijn naam nog nooit op dit forum in verband is gebracht met Feyenoord.
Misschien moet ik ook eens een keer een topic openen. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Cisse is de beste aanvaller van Roda dit zeizoen Maar ik vind hem niet één van de betere in Nederland Hij is leuk voor de breedte Voor de basis is hij veel te zwak |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik denk dat we gaan winnen maar ben er nog niet zoooo zeker van 10-0.. |
|
|
|
|
redi
|
|
|
eerst zien dan geloven..... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Hij zal heus wel spelen denk ik. Desnoods met spuit,of 45 min ? Of het is een beetje koude oorlog van Harm van Veldhoven. |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
denk dat de eerste 20 minuten volledig voor Roda zal zijn, wanneer we dat afstraffen voor rust met minimaal 2-0 dan is de tweede helft kans op een mega score, * lood in je schoenen terug het veld * ruststanden die kunnen tegenvallen en * je speelt in de kuip, * dan nog gemotiveert zijn om gaten dicht te lopen of te counteren nee!
Dus Feyenoord snel de 1 en de 2-0 maken en we hebben een superafscheid! |
|
|
|