|
|
Kobus uit Sneek
|
|
|
|
|
|
MarkFR
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
1-0 of 8-0 , als we maar Tres Puntos halen!! |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
|
|
|
FFAN
|
|
|
3-1 (helaas voor onze duits sprekende vrienden) |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
derq ook bescheiden!:) ik ga voor een 2-0 |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
kvy
|
|
|
|
|
|
raveloekie
|
|
|
|
|
|
Nop
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
nee anti-hosanna stemming, daar zijn we net ff te vaak het schip mee in gegaan. hoop natuurlijk op 16-0 |
|
|
|
|
Jeli
|
|
|
Na het tegenvallende spel van afgelopen zondag ben ik weer blij met een 1-1. Daarmee zijn we in ieder geval geplaatst. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ervan uitgaande dat we al gewonnen hebben is een beetje ajax achtig.Het is inderdaad moeilijk om nu een realistische uitslag te geven ,maar ik doe het toch 10-0. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
:) het wordt ook 10-0, de spelers staan niet achter de coach, de coach staat niet achter de club, de club staat niet achter de club, de supporters staan niet achter de club, de supporters staan niet achter de spelers, waarvan de helft geblesseerd is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 mei 2009 - 20:08 schreef derq het volgende::) het wordt ook 10-0, de spelers staan niet achter de coach, de coach staat niet achter de club, de club staat niet achter de club, de supporters staan niet achter de club, de supporters staan niet achter de spelers, waarvan de helft geblesseerd is. Ja dat is waar een mooi afscheid voor Meijer zou niet verkeerd zijn:) |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
ik denk met hakken over de sloot, het wordt zeer moeilijk denk ik al hoop ik op een vlotte en ruime zege en een staande ovatie voor Greene en Lucius vanwege het feit dat ze weg moeten |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
en Timmer die gelukkig weg moet van Been en Don L. |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 mei 2009 - 17:52 schreef hotjumper het volgende:nee anti-hosanna stemming, daar zijn we net ff te vaak het schip mee in gegaan. hoop natuurlijk op 16-0 oooooh, was al wat verbaasd. 16-0 zou idd wel leuk zijn maar ik hou het toch op 3-1 (terwijl 1-0 natuurlijk ook voldoende is). |
|
|
|