BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Investeerders haken af

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 08 mei 2009 - 22:36   quote  deeplink  
In het tv-programma FC Rijnmond werd vanavond ter sprake gebracht dat de potientiele investeerders bij Feyenoord dreigen af te haken. De geldschieters wachten al weken op een sluitende begroting die nog steeds niet klaar is.

Hierdoor zou het vertrouwen in Eric Gudde en Onno Jacobs bij de investeerders sterk zijn gedaald. Ook zou er tussen de club en de ''suikerooms'' wat onenigheid zijn vanwege het feit dat er voor de lening van Dani Fernandez ineens bij een andere investeerder is aangeklopt.

Bron legioen.nl
Dus het kan een roddel wezen hahaha
Het zou mij niet verbazen dat dit bericht wel waar is iig..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 mei 2009 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 08 mei 2009 - 22:37   quote  deeplink  
Geen woorden maar daden leven Feyenoord 1
lachen
 lachen - vrijdag 08 mei 2009 - 23:04   quote  deeplink  
gudde en jacobs mogen van mij weg
gudde heeft totaal geen uitstraling
ze verpesten alles voor onze mooie club
Marioscenario
 Marioscenario - vrijdag 08 mei 2009 - 23:18   quote  deeplink  
Onderhandelen is ook een groot deel emotie. Iets zegt mij dat Gudde en Jacobs bij investeerders geen emotie los maken. Zij zullen toch op korte termijn moeten zorgen voor goede onderhandelaars die het spel weten te spelen. Het is onzin dat de investeerders een probleem hebben vanwege een andere investeerder voor Dani.Zij doen elke dag niet anders dan mensen tegen elkaar uitspelen en bewonderen creatief denken.
johan mansveld
 johan mansveld - vrijdag 08 mei 2009 - 23:41   quote  deeplink  
Ik zie wel als de tranferwindow gesloten is wat er gekomen is, niemand kan er nu iets van zeggen....blijft alleen maar speculatief....
Els
 Els - zaterdag 09 mei 2009 - 00:20   quote  deeplink  
Hmm, gebrek aan daadkracht bij Gudde en Jacobs kan de investeerders niet verbazen, dat is het hele seizoen al zichtbaar. Beetje raar verhaal. Hoop dat ze snel beslissen, want om een evenwichtige selectie te krijgen, moeten er toch echt wel 2 of 3 spelers bij.
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 09 mei 2009 - 10:02   quote  deeplink  
Het is gewoon tijd dat dit zooitje ( Gudde en Jacobs ) zo snel mogelijk op non-actief moeten worden gezet door de RvC . Anders is Feyenoord geschikt voor de sloop.
En dan gewoon een paar van die investeerders aanstellen om te reorganiseren
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 mei 2009 - 21:07   quote  deeplink  
das toch geen bron..
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 09 mei 2009 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2009 - 21:07 schreef Stylzz het volgende:
das toch geen bron..
dat is waar maar er zit altijd een kern van de waarheid in
Fonsie
 Fonsie - zaterdag 09 mei 2009 - 23:05   quote  deeplink  
Investeren. 'T is een groot woord in deze tijd, waar komen we dat meer tegen, als ze niet kunnen graaien, blasen ze wel hoog van de toren en wie is de dupe. Nee als het kerels zijn gaan ze de club helpen en lachen ze om die twee personen, Maar publiciteit, positief of negatief voor die gasten leverd het altijd wat op, en daarom moet ik er zo langsammerhand van op de pot.
Rovert
 Rovert - zondag 10 mei 2009 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2009 - 10:02 schreef antoniorijen het volgende:
Het is gewoon tijd dat dit zooitje ( Gudde en Jacobs ) zo snel mogelijk op non-actief moeten worden gezet door de RvC . Anders is Feyenoord geschikt voor de sloop.
En dan gewoon een paar van die investeerders aanstellen om te reorganiseren
Het valt me nu ook op dat jij altijd loop te zeuren en te zeiken in je antwoorden. Ik ben blij dat ik niet naast je on het stadion zit, van zo'n negatieve zeikerd als jou zou ik knap chagarijnig worden.
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 10 mei 2009 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2009 - 09:07 schreef Rovert het volgende:

[..]

Het valt me nu ook op dat jij altijd loop te zeuren en te zeiken in je antwoorden. Ik ben blij dat ik niet naast je on het stadion zit, van zo'n negatieve zeikerd als jou zou ik knap chagarijnig worden.
idem dito rovert, en wat ben jij dan aan het doen ?? Je laat het maar gewoon gebeuren dat Feyenoord op de fles gaat? Ik probeer nog iets! Ik weet niet of jij dat ook kan zeggen, Feyenoord sta me na aan het hart maar ik weet niet of dat bij jou ook zo is. En misschien zitten we wel naast elkaar, dat is lachen dan...................
En ik heb al meerdere bedrijven aangeschreven of die geen interesse hebben om Feyenoord te sponsoren/investeren
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 10 mei 2009 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2009 - 09:29 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

idem dito rovert, en wat ben jij dan aan het doen ?? Je laat het maar gewoon gebeuren dat Feyenoord op de fles gaat? Ik probeer nog iets! Ik weet niet of jij dat ook kan zeggen, Feyenoord sta me na aan het hart maar ik weet niet of dat bij jou ook zo is. En misschien zitten we wel naast elkaar, dat is lachen dan...................
En ik heb al meerdere bedrijven aangeschreven of die geen interesse hebben om Feyenoord te sponsoren/investeren
ik kan ook wel naar elk bedrijf in nederland een briefje sturen of ze willen investeren, denk je dat je succes ermee krijgt???

NEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

de kans is nog groter dat jij zelf miljoenen in feyenoord zou pompen. (alhoewel ik me afvraag of we daar blij van zouden worden)..............
hotjumper
 hotjumper - zondag 10 mei 2009 - 21:43   quote  deeplink  
ik heb overwogen de club een staatslot kado te doen, maarja hun kennende geven ze die 15 miljoen al uit voordat de trekking geweest is.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 mei 2009 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2009 - 21:43 schreef hotjumper het volgende:
ik heb overwogen de club een staatslot kado te doen, maarja hun kennende geven ze die 15 miljoen al uit voordat de trekking geweest is.
Of ze zetten het op een rekeningetje op de Kaayman eilanden via een lege holding van de buurman :)
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 10 mei 2009 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2009 - 09:50 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

ik kan ook wel naar elk bedrijf in nederland een briefje sturen of ze willen investeren, denk je dat je succes ermee krijgt???

NEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

de kans is nog groter dat jij zelf miljoenen in feyenoord zou pompen. (alhoewel ik me afvraag of we daar blij van zouden worden)..............
Nou sjappie, ik kan je melden dat er 3 bedrijven in de loop van de komende week een afspraak hebben staan met Feyenoord dus .....................dus wat lul jij nou!!
En briefjes stuur ik niet ik ga er zelf langs en anders over de telefoon . Maar wat anders wat heb ik weer genoten vandaag.............
Pietje1
 Pietje1 - maandag 11 mei 2009 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2009 - 22:07 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Nou sjappie, ik kan je melden dat er 3 bedrijven in de loop van de komende week een afspraak hebben staan met Feyenoord dus .....................dus wat lul jij nou!!
En briefjes stuur ik niet ik ga er zelf langs en anders over de telefoon . Maar wat anders wat heb ik weer genoten vandaag.............
welke 3 bedrijven? slagerij van kampen, ad patat en de srv man van slinge?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 11 mei 2009 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2009 - 22:07 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Nou sjappie, ik kan je melden dat er 3 bedrijven in de loop van de komende week een afspraak hebben staan met Feyenoord dus .....................dus wat lul jij nou!!
En briefjes stuur ik niet ik ga er zelf langs en anders over de telefoon . Maar wat anders wat heb ik weer genoten vandaag.............
............(meer is het niet waard)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Investeerders haken af









0.0072920