BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Witte zakdoekjes voor Gudde en Jacobs en sjaaltjes voor Gerard Meijer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 09 mei 2009 - 12:05   quote  deeplink  
Het moet een mooie dag voor Gerard Meijer worden zondag maar ik zou ook graag willen dat iedereen een witte zakdoek mee neem om het aftreden van Gudde en Jacobs te bespoedigen!! Want het duurt veel te lang om een sluitende begroting te maken om verder te kunnen gaan met de investeerders!

Maar Beste Gerard Meijer alvast bedankt voor de goede zorg afgelopen 50 jaar en nog vele gezonde en mooie jaren toegewenst
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 09 mei 2009 - 13:17   quote  deeplink  
witte zakdoekjes zijn voor de joden, denk dat bakstenen beter werken bij het bestuur. We moeten acties tegen het bestuur maar bewaren voor tijdens de play offs. Morgen moet gewoon een mooie dag worden voor Gerard Meijer, die moeten je niet besmetten door aandacht aan het bestuur te schenken.
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 09 mei 2009 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2009 - 13:17 schreef hotjumper het volgende:
witte zakdoekjes zijn voor de joden, denk dat bakstenen beter werken bij het bestuur. We moeten acties tegen het bestuur maar bewaren voor tijdens de play offs. Morgen moet gewoon een mooie dag worden voor Gerard Meijer, die moeten je niet besmetten door aandacht aan het bestuur te schenken.
Exact mijn idee
vak z4
 vak z4 - zaterdag 09 mei 2009 - 14:46   quote  deeplink  
zakjdoekjes zijn voor joden
Rovert
 Rovert - zaterdag 09 mei 2009 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2009 - 13:17 schreef hotjumper het volgende:
denk dat bakstenen beter werken bij het bestuur.
Nee lekker weer, dat stoere geleuter over bakstenen. Dat zal inderdaad helpen, laten we elke 3 weken het bestuur wegjagen met bakstenen...... Dom geleuter
derq
 derq - zaterdag 09 mei 2009 - 14:56   quote  deeplink  
elke 3 weken? er moet gewoon in een keer schoon schip gemaakt worden. opkale******** met dit bestuur.
Rovert
 Rovert - zaterdag 09 mei 2009 - 14:59   quote  deeplink  
ja hoor

en nieuwe bestuurders staan te springen om bij Feyenoord te mogen werken, zodat ze volgend jaar ook bakstenen aan zich gericht krijgen door de nablaters
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 09 mei 2009 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2009 - 14:54 schreef Rovert het volgende:

[..]

Nee lekker weer, dat stoere geleuter over bakstenen. Dat zal inderdaad helpen, laten we elke 3 weken het bestuur wegjagen met bakstenen...... Dom geleuter
moet ik dan elke keer wat gaan uitleggen als ik een sarcastische opmerking maak, probeer alleen duidelijk te maken dat er meer nodig is dan sanitair textiel om die gasten weg te krijgen en dat het niet past op een dag die in het teken van Gerard Meijer hoort te staan.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 09 mei 2009 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2009 - 14:59 schreef Rovert het volgende:
ja hoor

en nieuwe bestuurders staan te springen om bij Feyenoord te mogen werken, zodat ze volgend jaar ook bakstenen aan zich gericht krijgen door de nablaters
De enige die uit de kuip "verjaagt" is is van der Herik, valt dus best wel mee in 100 jaar. Maar laten we vooral hopen dat gudde en jacobs blijven dan hebben we over een paar jaar lekker weer niets te doen op zondag.
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 09 mei 2009 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2009 - 13:17 schreef hotjumper het volgende:
witte zakdoekjes zijn voor de joden, denk dat bakstenen beter werken bij het bestuur. We moeten acties tegen het bestuur maar bewaren voor tijdens de play offs. Morgen moet gewoon een mooie dag worden voor Gerard Meijer, die moeten je niet besmetten door aandacht aan het bestuur te schenken.
Hier blijkt maar weer uit van welk niveau je ben!!!
Waarom moet er weer vernield gaan worden en het weer verpesten de andere echte fans...................
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 09 mei 2009 - 16:42   quote  deeplink  
en dit is niet sarcastisch bedoeld en ja je heb gelijk deze zondag moet in het teken van Gerard Meijer staan
Fonsie
 Fonsie - zaterdag 09 mei 2009 - 16:53   quote  deeplink  
Hmm hmmm dit is weer een stukje reclame. ,Feyenoord op z'n best' niks anders te doen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 09 mei 2009 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2009 - 16:41 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Hier blijkt maar weer uit van welk niveau je ben!!!
Waarom moet er weer vernield gaan worden en het weer verpesten de andere echte fans...................
en hier blijkt jou niveau wel weer uit..........................
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 09 mei 2009 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2009 - 16:41 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Hier blijkt maar weer uit van welk niveau je ben!!!
Waarom moet er weer vernield gaan worden en het weer verpesten de andere echte fans...................
Je heb zelf ook opgeroepen tot rellen om het bestuur te laten aftreden als eerste. Ten tweede zijn witte zakdoekjes voor joden!!!! Ten derde tellen zondag alleen de play offs en onze Gerard Meijer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 mei 2009 door Feyenoord till i die --
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 09 mei 2009 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2009 - 16:53 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

en hier blijkt jou niveau wel weer uit..........................
en jij heb zeker geen enkele mening?? Je ben een van die vele meelopers??
Ook knap , dat meelopen en geen eigen mening hebben
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 09 mei 2009 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2009 - 17:07 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Je heb zelf ook opgeroepen tot rellen om het bestuur te laten aftreden als eerste. Ten tweede zijn witte zakdoekjes voor joden!!!! Ten derde tellen zondag alleen de play offs en onze Gerard Meijer.
Opgeroepen tot rellen?? Waar heb ik dat gezegd , dat maakt jij en jou vrienden ervan..... Ik roep nooit op tot rellen alleen tot protesteren maar rellen dat nooit .
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 09 mei 2009 - 18:39   quote  deeplink  
Ik ga niet de moeite nemen om het op te zoeken maar je hebt in ieder geval gezegd dat we naar het maasgebouw moesten gaan!!!!! Naar het maasgebouw gaan loopt altijd uit op rellen. Dat weet jij ook.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 09 mei 2009 - 20:29   quote  deeplink  
Ach wat zal een mens bereiken met het zwaaien van witte zakdoekie`s.Dat is typisch iets voor een Jood idd.Wat betreft dat stenen gooien is niet bedoelt zoals jij het oppak.En dat dan weer andere mensen het voor elkaar opnemen is dat wij gevoel of het Feyenoordgevoel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 mei 2009 door Leon FR1908 --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 09 mei 2009 - 21:06   quote  deeplink  
treurig topic.
jurgutha
 jurgutha - zaterdag 09 mei 2009 - 21:24   quote  deeplink  
waarom altijd dat negatieve gedoe kankeren is lekker makkelijk maar zelf iets positiefs doen is schijnbaar te moeilijk.misschien is dat al jaren het probleem.wees nou eens rieel het zal nog jaren duren voordat weeen stabiele topper worden en elk jaar mensen weg treiteren dat schiet lekker op zeg.
R()b
 R()b - zaterdag 09 mei 2009 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2009 - 18:12 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Opgeroepen tot rellen?? Waar heb ik dat gezegd , dat maakt jij en jou vrienden ervan..... Ik roep nooit op tot rellen alleen tot protesteren maar rellen dat nooit .
Rot op man.
Jij post alleen maar negatieve shit kerel!!
Ik heb nog nooit een positief bericht van jou gezien , dat blijkt ook wel hoe iedereen op je reageert.
Van mij mag je ook wel terug naar je eigen 020 forum , want op deze manier draag je niets bij aan het Feyenoord forum.
Sigh..!
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 10 mei 2009 - 00:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2009 - 23:14 schreef R()b het volgende:

[..]

Rot op man.
Jij post alleen maar negatieve shit kerel!!
Ik heb nog nooit een positief bericht van jou gezien , dat blijkt ook wel hoe iedereen op je reageert.
Van mij mag je ook wel terug naar je eigen 020 forum , want op deze manier draag je niets bij aan het Feyenoord forum.
Sigh..!
020 forum ???? wat moet ik daar loser?? Ik ben al 24 jaar seizoenkaart houder!! En jij?? Heb jij recht van spreken beste zogenaamde fan?
En iedereen die jij bedoel , daar zullen het meerendeel wel van die relschoppers zijn die het voor andere verpesten zoals jij denk ik..............................
Maar helaas heb jij ook recht op een mening
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 10 mei 2009 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2009 - 18:39 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik ga niet de moeite nemen om het op te zoeken maar je hebt in ieder geval gezegd dat we naar het maasgebouw moesten gaan!!!!! Naar het maasgebouw gaan loopt altijd uit op rellen. Dat weet jij ook.
oh dat moet ik maar weten dat een bezoek altijd uitloopt op rellen !! Dat is gewoon triest als dat zo is dan blijkt het maar weer van welk niveau deze 'supporters' dan zijn.
En daar zal ik jou dan maar niet bij plaatsen en het is helaas een kleine groep met veel te veel van die meelopers
R()b
 R()b - zondag 10 mei 2009 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2009 - 00:17 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

020 forum ???? wat moet ik daar loser?? Ik ben al 24 jaar seizoenkaart houder!! En jij?? Heb jij recht van spreken beste zogenaamde fan?
En iedereen die jij bedoel , daar zullen het meerendeel wel van die relschoppers zijn die het voor andere verpesten zoals jij denk ik..............................
Maar helaas heb jij ook recht op een mening
Iedereen heeft recht van spreken , en jou mening is niet sterker omdat je 14 jaartjes langer een seizoen kaart heb dan mij.
hotjumper
 hotjumper - zondag 10 mei 2009 - 08:31   quote  deeplink  
positief zijn is voor watjes. of gaat hier iemand beweren dat het goed gaat met de club.
Rovert
 Rovert - zondag 10 mei 2009 - 09:03   quote  deeplink  
Kan iemand dit treurige topic vol gezeur over witte zakdoekjes en ik-heb-al-zoooooveel-jaar-een-seizoenkaarten-gezemel afsluiten?
hotjumper
 hotjumper - zondag 10 mei 2009 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2009 - 09:03 schreef Rovert het volgende:
Kan iemand dit treurige topic vol gezeur over witte zakdoekjes en ik-heb-al-zoooooveel-jaar-een-seizoenkaarten-gezemel afsluiten?
eens
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 10 mei 2009 - 09:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2009 - 09:04 schreef hotjumper het volgende:

[..]

eens
ja dat vind ik ook afsluiten dit gezeik en op naar het feest van Gerard Meijer
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 10 mei 2009 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2009 - 00:34 schreef R()b het volgende:

[..]

Iedereen heeft recht van spreken , en jou mening is niet sterker omdat je 14 jaartjes langer een seizoen kaart heb dan mij.
jammer genoeg wel................
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 mei 2009 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2009 - 09:07 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

jammer genoeg wel................
Idd ANTONIO!!!!!
Marciano
 Marciano - zondag 10 mei 2009 - 09:53   quote  deeplink  
Waarom die witte zakdoekjes??
Wij zijn ook Feyenoord!
en als wij wat vinden (het legioen) en het willen uiten, daar hebben wij geen zakdoekjes voor nodig!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 10 mei 2009 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2009 - 18:09 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

en jij heb zeker geen enkele mening?? Je ben een van die vele meelopers??
Ook knap , dat meelopen en geen eigen mening hebben
volgens mij ging het niet om mijn mening, maar om het feit dat jij niet begrijpt dat hotjumper zegt dat witte zakdoekjes geen effect hebben bij dit joden bestuur. Dat jij het stukje over bakstenen letterlijk interpreteert, zegt al dat jou IQ te vergelijken is met een oorworm...................

(en alsjeblieft hou is op met dat je al 25 jaar een seizoenkaart heb en dat je met weet ik wie gevoetbald heb)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 10 mei 2009 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2009 - 09:29 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Idd ANTONIO!!!!!
sorry leon, maar dit is een treurige reactie.................

net of een relschopper die 25 jaar een seizoenkaart heb meer recht van spreken heeft dan een 'voorbeeld' supporter die 10 jaar een seizoenkaart heeft...............

(antonio, ik bedoel jou niet hoor met die relschopper, voor dat je weer begint te blaten)
Els
 Els - zondag 10 mei 2009 - 10:18   quote  deeplink  
Pff, wat een gezeik. Alsof witte zakdoekjes helpen tegen de huidige situatie. Is trouwens niet van de snavels, maar van Barcelona, zij hebben het ook maar gejat. De huidige bestuurders doen het niet echt goed, geen visie, geen ondernemersinstinct en geen echte supporters. 1 van de 3 zouden ze toch minimaal moeten hebben. En laten we nou niet net doen, alsof we allemaal van die lieverdjes zijn (ik trouwens wel), van de Herik is inderdaad als enige de Kuip uitgejaagd, maar het bestuur dat er ten tijde van de bestorming van het veld (tegen Fortuna Sittard) zat, zal zich ook niet echt lekker hebben gevoeld. En Lundqvist heeft toen niet voor niets elk voetbaljournaal gevuld met de oproep dat we rustig moesten blijven. Betrokkenheid van de supporters hoort er bij Feyenoord bij, op positieve en minder sociaal aanvaardbare wijze. Een bestuurder moet daar rekening mee houden en accepteren cq goed mee omgaan. Anders moet íe al helemaal niet komen.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 10 mei 2009 - 10:58   quote  deeplink  
mooi gesproken!!!!!!!!!!!!!!
FRkrimpenLek
 FRkrimpenLek - zondag 10 mei 2009 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 mei 2009 - 20:29 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ach wat zal een mens bereiken met het zwaaien van witte zakdoekie`s.Dat is typisch iets voor een Jood idd.Wat betreft dat stenen gooien is niet bedoelt zoals jij het oppak.En dat dan weer andere mensen het voor elkaar opnemen is dat wij gevoel of het Feyenoordgevoel.
We kunnen natuurlijk ook Guddes kantoor dichtmetselen met bakstenen en aan die muur een witte vlag hangen :P kan die zijn kantoor in ieder geval niet in
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 mei 2009 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2009 - 10:00 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

sorry leon, maar dit is een treurige reactie.................

net of een relschopper die 25 jaar een seizoenkaart heb meer recht van spreken heeft dan een 'voorbeeld' supporter die 10 jaar een seizoenkaart heeft...............

(antonio, ik bedoel jou niet hoor met die relschopper, voor dat je weer begint te blaten)
Jij niet begrijp vriend???Ik vind dat Antonio niet zo moet zeiken dus ik ben bang dat jij mij niet begrijp;\
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 mei 2009 - 20:48   quote  deeplink  
Ik weet nog een goede film voor jullie...

http://www.imdb.com/title/tt0188404/
hotjumper
 hotjumper - zondag 10 mei 2009 - 21:01   quote  deeplink  
ik snap het niet
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 mei 2009 - 21:05   quote  deeplink  
Ik nog minder.....
hotjumper
 hotjumper - zondag 10 mei 2009 - 21:06   quote  deeplink  
hahahahahahahahahahaha
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 10 mei 2009 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2009 - 21:05 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik nog minder.....
en ik het minst nu denk ik..........
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 mei 2009 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2009 - 21:21 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

en ik het minst nu denk ik..........
Nog minder als ik???
Das niet veel Jappie hahaha
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 10 mei 2009 - 21:33   quote  deeplink  
denk het ook niet!!!!!!!!!!HAHAHAHAHA
hotjumper
 hotjumper - zondag 10 mei 2009 - 21:34   quote  deeplink  
allemaal walnootjes?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 mei 2009 - 21:37   quote  deeplink  
hahahahahahahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 11 mei 2009 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 mei 2009 - 00:20 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

oh dat moet ik maar weten dat een bezoek altijd uitloopt op rellen !! Dat is gewoon triest als dat zo is dan blijkt het maar weer van welk niveau deze 'supporters' dan zijn.
En daar zal ik jou dan maar niet bij plaatsen en het is helaas een kleine groep met veel te veel van die meelopers
Geef de supporters maar weer de schuld. Is de fout van de ME naar mijn mening!!! Als je voor het maasgebouw gaat staan wil de ME direct weer charges uitvoeren om de ingang vrij te houden!!!!! En dan ben IK ook geneigd om er tegen in te gaan. Agressie kan ook opgewekt worden!!!!
Rovert
 Rovert - maandag 11 mei 2009 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2009 - 16:47 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Geef de supporters maar weer de schuld. Is de fout van de ME naar mijn mening!!! Als je voor het maasgebouw gaat staan wil de ME direct weer charges uitvoeren om de ingang vrij te houden!!!!! En dan ben IK ook geneigd om er tegen in te gaan. Agressie kan ook opgewekt worden!!!!
ja precies, je hebt helemaal gelijk, als jij je auto ergens op straat parkeert, heb ik ook gelijk zin om die te stelen, had je hem maar niet moeten parkeren denk ik dan.

Lekker wijzen als een klein kleutertje, zoooo makkelijk
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 11 mei 2009 - 21:10   quote  deeplink  
wordt ook agressief als ik een biertje drink bij het stadion en ik krijg een boete voor openbaar drinken of zoiets:S

dan wordt je wel agressief..............
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 mei 2009 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2009 - 20:53 schreef Rovert het volgende:

[..]

ja precies, je hebt helemaal gelijk, als jij je auto ergens op straat parkeert, heb ik ook gelijk zin om die te stelen, had je hem maar niet moeten parkeren denk ik dan.

Lekker wijzen als een klein kleutertje, zoooo makkelijk
lekkere vergelijking, prutser...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Witte zakdoekjes voor Gudde en Jacobs en sjaaltjes voor Gerard Meijer









0.0069441