BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Witte zakdoekjes voor Gudde en Jacobs en sjaaltjes voor Gerard Meijer

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Rovert
 Rovert - maandag 11 mei 2009 - 21:36   quote  deeplink  
Ojee, vertel, wat is er mis met de vergelijking?

O wacht ik weet het al, het is niet cool om aggresievelingen tegen te spreken, helemaal vergeten

Sorry feyenoord till i die, je hebt gelijk, dit kut ME ook altijd, staan daar een beetje patserig met hun helmpjes niks te doen, laten ze een baan gaan zoeken! Zo maken ze ons vanzelf gek.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 11 mei 2009 - 21:48   quote  deeplink  
hahahaha.........mafkees

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 mei 2009 door Jappie_FEY --
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 mei 2009 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2009 - 21:36 schreef Rovert het volgende:
Ojee, vertel, wat is er mis met de vergelijking?

O wacht ik weet het al, het is niet cool om aggresievelingen tegen te spreken, helemaal vergeten

Sorry feyenoord till i die, je hebt gelijk, dit kut ME ook altijd, staan daar een beetje patserig met hun helmpjes niks te doen, laten ze een baan gaan zoeken! Zo maken ze ons vanzelf gek.
Als de ME zich net zo zou op stellen als een geparkeerde auto, zouden een aantal incidenten een stuk minder uit de hand gelopen zijn.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 11 mei 2009 - 21:53   quote  deeplink  
HAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 12 mei 2009 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2009 - 20:53 schreef Rovert het volgende:

[..]

ja precies, je hebt helemaal gelijk, als jij je auto ergens op straat parkeert, heb ik ook gelijk zin om die te stelen, had je hem maar niet moeten parkeren denk ik dan.

Lekker wijzen als een klein kleutertje, zoooo makkelijk
Makkelijk he andere de schuld geven!! Je kunt beter eerst bij je eigen ten rade gaan ipv bijvoorbeeld de ME als argument te nemen om te gaan rellen.
ind ik wel zo makkelijk, oke de ME zal best wel het een en ander uitlokken maar dan is het de kunst om daar niet op in te gaan!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 12 mei 2009 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 - 19:36 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Makkelijk he andere de schuld geven!! Je kunt beter eerst bij je eigen ten rade gaan ipv bijvoorbeeld de ME als argument te nemen om te gaan rellen.
ind ik wel zo makkelijk, oke de ME zal best wel het een en ander uitlokken maar dan is het de kunst om daar niet op in te gaan!!
Heel mooi en nobel geschreven Antonio.......
Vertel mij eens hoeveel verdient een pastoor nou gemiddeld per maand.
Halèloeja
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 12 mei 2009 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2009 - 21:36 schreef Rovert het volgende:
Ojee, vertel, wat is er mis met de vergelijking?

O wacht ik weet het al, het is niet cool om aggresievelingen tegen te spreken, helemaal vergeten

Sorry feyenoord till i die, je hebt gelijk, dit kut ME ook altijd, staan daar een beetje patserig met hun helmpjes niks te doen, laten ze een baan gaan zoeken! Zo maken ze ons vanzelf gek.
Jij leest niet goed!!!!!!!! Als je voor het maasgebouw gaat staan zonder dat er gerelt word begint de ME charges uit te voeren. Dan vind ik het terecht als daar tegen in gegaan word. Ik zeg niet dat rellen goed is maar je moet de kat ook niet op het spek binden. Wat dat betreft heb ik de mentaliteit dat ik mij door niets en niemand me op mijn bek laat slaan voor de kat zijn kut. Dus ook niet door de ME!! Actie vraagt om reactie!!!! Dus zolang ik niets mis heb gedaan blijven ze met hun poten van me af en anders krijgen ze een koekje van eigen deeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 mei 2009 door Feyenoord till i die --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 12 mei 2009 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 - 20:41 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Jij leest niet goed!!!!!!!! Als je voor het maasgebouw gaat staan zonder dat er gerelt word begint de ME charges uit te voeren. Dan vind ik het terecht als daar tegen in gegaan word. Ik zeg niet dat rellen goed is maar je moet de kat ook niet op het spek binden. Wat dat betreft heb ik de mentaliteit dat ik mij door niets en niemand me op mijn bek laat slaan voor de kat zijn kut. Dus ook niet door de ME!! Actie vraagt om reactie!!!! Dus zolang ik niets mis heb gedaan blijven ze met hun poten van me af en anders krijgen ze een koekje van eigen deeg.
hahaha mee eens!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 13 mei 2009 - 10:35   quote  deeplink  
Woon er dan niet meer maar heb nog wel de Rotterdamse mentaliteit. Anders moeten mensen eens naar mr. Bodde luisteren over "de Rotterdammert".
hotjumper
 hotjumper - woensdag 13 mei 2009 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 - 10:35 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Woon er dan niet meer maar heb nog wel de Rotterdamse mentaliteit. Anders moeten mensen eens naar mr. Bodde luisteren over "de Rotterdammert".
pffff jij geldt niet meer jij gelooft in carnaval
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 13 mei 2009 - 22:06   quote  deeplink  
HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rovert
 Rovert - woensdag 13 mei 2009 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 - 10:35 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Woon er dan niet meer maar heb nog wel de Rotterdamse mentaliteit. Anders moeten mensen eens naar mr. Bodde luisteren over "de Rotterdammert".
Bodde:
"Een echte Rotterdammert is al helemaal niet voor Feyenoord, die is namelijk overal tegen"

Die bedoel je he :-)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 14 mei 2009 - 18:06   quote  deeplink  
Precies!!!! het gaat om de boodschap!!!! In alles wat hij zegt heeft hij gelijk!!!! al is het maar figuurlijk.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 14 mei 2009 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 - 22:05 schreef hotjumper het volgende:

[..]

pffff jij geldt niet meer jij gelooft in carnaval
Kom maar een keer hierheen en dan praten we daarna verder!!! (bedoel natuurlijk tijdens Carnaval!!!)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 mei 2009 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 14 mei 2009 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 - 18:07 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Kom maar een keer hierheen en dan praten we daarna verder!!! (bedoel natuurlijk tijdens Carnaval!!!)
is net als kermis hiero, ga ik uit zelfbescherming niet meer heen.
binnen 5 minuten had ik al ruzie met de halve kroeg....
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 14 mei 2009 - 21:53   quote  deeplink  
legt het nu aan mij of zijnonze antwoorden weg hotjumper????.............
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 14 mei 2009 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 - 21:53 schreef Jappie_FEY het volgende:
legt het nu aan mij of zijnonze antwoorden weg hotjumper????.............
laat maar...............zie nu pas dat we het op 2 topics over carnaval hebben!!!!!!!!!!HAHAHAHAHAHA

hoe triest, elk wordt is er te veel voor:D
hotjumper
 hotjumper - donderdag 14 mei 2009 - 22:13   quote  deeplink  
hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 15 mei 2009 - 06:23   quote  deeplink  
Ben een feestbeest. Pak daarom ook elke gelegenheid om te feesten aan!!!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 15 mei 2009 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 - 06:23 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ben een feestbeest. Pak daarom ook elke gelegenheid om te feesten aan!!!
dan zou ik dus elke dag om 8 uur lam zijn hahahahahahahaha
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 15 mei 2009 - 15:13   quote  deeplink  
hahahahaha...........
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 15 mei 2009 - 18:19   quote  deeplink  
whahahahahaha!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Witte zakdoekjes voor Gudde en Jacobs en sjaaltjes voor Gerard Meijer









0.0076289