BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gentenaar op lijst Feyenoord

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kenny
 kenny - maandag 11 mei 2009 - 11:32   quote  deeplink  
vind dudek en gentenaar allebei risico's (te lang niet gespeeld en hun hoge looneisen en te oud), haal dan een jonge keeper als velthuizen , of die van utrecht en als dat finacieel niet haalbaar is boy waterman , heeft eigenlijk niet echt een kans gekregen (mischien door eigen toedoen)maar heeft zeker talent en op zeker geen kuipvrees , deze keepers hebben een rest waarde en zijn verkoopbaar daarbij heb je met van dijk een goede reserve
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 mei 2009 - 11:40   quote  deeplink  
of gewoon niets.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 mei 2009 door Stylzz --
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - maandag 11 mei 2009 - 12:15   quote  deeplink  
Ik snap het hele beleid bij Feyenoord niet meer hoor. Hebben die gasten geen benul van bedrijfsvoering? Aangezien ze op apegapen liggen is het kopen/aantrekken van oudere spelers geen oplossing, hooguit een uitstelling van excecutie. Heb al vaker gezegd, Barca en Arsenal zijn het bewijs dat je kunt bouwen met de jeugd naar een geweldig team waar talenten de kans krijgen om te groeien tot prima voetballers. Nu ben ik miss niet zo'n grote voetballerkenner als Mario en Leo, maar volgens mij betekent dat dat je zowel sportief als financiel grote stappen kunt zetten met jonge spelers. Ik vind het laf, bijna Feyenoord onwaardig, om bijv. Mulder niet de kans te geven (hoe lang moet ie dan nog zich bewijzen?). We zingen het elke wedstrijd weer: We shall not be moved! Dat zou het bestuur e.d. ook ns een keer moeten bedenken. Lekker belangrijk dat die mulder jong is, hij is onze toekomst! Toon eens lef.

Ik wil een nieuw Feyenoord zien volgend jaar, niet weer zo'n krampachtige verzameling van transfervrije oudgedienden die het maar moeten doen waarbij jonge talenten mogen opdraven als ze weer ns geblesseerd zijn. Ik wil weer strijd, beleving, passie, jonge wispelturigheid van Feyenoord talenten zien (gisteren 1e helft nl. compleet gemist). Alle respect voor de 30ers hoor. maar over 2 a 3 jaar zijn die ook allemaal weer weg en wat dan? Salarissen van die gasten zijn ook vele malen hoger dan die van jeugdspelers --> financieel/begrotingstechnisch gezien dus niet handig.

En wat betreft het wisselen van hofs voor pietje? Piet is goede keeper hoor, maar ik zou gaan voor Mulder en Hofs verkopen en met dat geld eens een keer je begroting sluitend proberen te maken zodat je je investeerders ns keer serieus neemt.

Ik snap niet waarom er zo moeilijk gedaan wordt bij Feyenoord, in mijn ogen is het allemaal heel eenvoudig. Je moet alleen niet verwachten dat je volgende jaren serieus om het kampioenschap gaat spelen, dat is niet reeel. Daarvoor zijn we nog te ver weg. Als je dat durft te accepteren, kunnen we met z'n allen bouwen naar een nieuw Feyenoord. Mijn doelstelling is: in het nieuwe stadion een nieuw Feyenoord dat niet alleen in NL weer serieuze topclub is maar dat we ook weer ns een keer in Europa naam kunnen maken.
Fr-1908
 Fr-1908 - maandag 11 mei 2009 - 12:21   quote  deeplink  
wordt Tim Krul helemaal vergeten? Vorig seizoen nog geprobeerd om te halen alleen Newcastle wilde hem uiteindelijk niet kwijt, misschien een mogelijkheid om hem dit seizoen proberen aan te trekken, hij had wel oren naar Feyenoord. Voor een investering van misschien 2 miljoen hebben we wel een keeper waar je nog minimaal 10 jaar mee vooruit kan als hij zich goed kan ontwikkelen...
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 mei 2009 - 12:46   quote  deeplink  
maar we hebben geen 2 miljoen.
Dick
 Dick - maandag 11 mei 2009 - 13:07   quote  deeplink  
kunnen ze van mij lenen
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 mei 2009 - 13:10   quote  deeplink  
Dick Scheringa?
Bami
 Bami - maandag 11 mei 2009 - 13:17   quote  deeplink  
Als ze toch een oudere keeper willen haal dan:
PIEKENHAGEN!!
derq
 derq - maandag 11 mei 2009 - 13:19   quote  deeplink  
laat me niet lachen zeg met al die namen die er hier verschijnen. als ze vorig jaar tim krul konden halen, kan dat dit jaar al helemaal.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 11 mei 2009 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2009 - 13:07 schreef Dick het volgende:
kunnen ze van mij lenen
namaak supporter! lenen? geef t dan gewoon , neppertje!
Kobus uit Sneek
 Kobus uit Sneek - maandag 11 mei 2009 - 19:57   quote  deeplink  
Alles beter dan Timmer
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 11 mei 2009 - 20:28   quote  deeplink  
Feyenoord moet gewoon die Darley de kans geven !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hij heeft nu toch nog geen top salaris en bij goede prestaties kan je zijn loon ook aanpassen. En die Gentenaar komt van 020 en daar hebben ze over het algemeen toch hogere salarissen en dan wordt dat ook weer een duur grapje..................
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 mei 2009 - 20:28   quote  deeplink  
mulder!
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 11 mei 2009 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2009 - 12:15 schreef Feyenoord moet verjo het volgende:
Ik snap het hele beleid bij Feyenoord niet meer hoor. Hebben die gasten geen benul van bedrijfsvoering? Aangezien ze op apegapen liggen is het kopen/aantrekken van oudere spelers geen oplossing, hooguit een uitstelling van excecutie. Heb al vaker gezegd, Barca en Arsenal zijn het bewijs dat je kunt bouwen met de jeugd naar een geweldig team waar talenten de kans krijgen om te groeien tot prima voetballers. Nu ben ik miss niet zo'n grote voetballerkenner als Mario en Leo, maar volgens mij betekent dat dat je zowel sportief als financiel grote stappen kunt zetten met jonge spelers. Ik vind het laf, bijna Feyenoord onwaardig, om bijv. Mulder niet de kans te geven (hoe lang moet ie dan nog zich bewijzen?). We zingen het elke wedstrijd weer: We shall not be moved! Dat zou het bestuur e.d. ook ns een keer moeten bedenken. Lekker belangrijk dat die mulder jong is, hij is onze toekomst! Toon eens lef.

Ik wil een nieuw Feyenoord zien volgend jaar, niet weer zo'n krampachtige verzameling van transfervrije oudgedienden die het maar moeten doen waarbij jonge talenten mogen opdraven als ze weer ns geblesseerd zijn. Ik wil weer strijd, beleving, passie, jonge wispelturigheid van Feyenoord talenten zien (gisteren 1e helft nl. compleet gemist). Alle respect voor de 30ers hoor. maar over 2 a 3 jaar zijn die ook allemaal weer weg en wat dan? Salarissen van die gasten zijn ook vele malen hoger dan die van jeugdspelers --> financieel/begrotingstechnisch gezien dus niet handig.

En wat betreft het wisselen van hofs voor pietje? Piet is goede keeper hoor, maar ik zou gaan voor Mulder en Hofs verkopen en met dat geld eens een keer je begroting sluitend proberen te maken zodat je je investeerders ns keer serieus neemt.

Ik snap niet waarom er zo moeilijk gedaan wordt bij Feyenoord, in mijn ogen is het allemaal heel eenvoudig. Je moet alleen niet verwachten dat je volgende jaren serieus om het kampioenschap gaat spelen, dat is niet reeel. Daarvoor zijn we nog te ver weg. Als je dat durft te accepteren, kunnen we met z'n allen bouwen naar een nieuw Feyenoord. Mijn doelstelling is: in het nieuwe stadion een nieuw Feyenoord dat niet alleen in NL weer serieuze topclub is maar dat we ook weer ns een keer in Europa naam kunnen maken.
Een goed verhaal, eindelijk iemand met een normaal verstand
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 11 mei 2009 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2009 - 11:12 schreef hotjumper het volgende:
haal dan gewoon niets
niks halen dan maar????..........
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 11 mei 2009 - 21:28   quote  deeplink  
gelukkig heeft Leo er geen verstand van ............................ wie van de mensen op dit forum heeft eigenlijk Mulder en / of Darley meerdere keren live in actie gezien?
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 11 mei 2009 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2009 - 20:29 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Een goed verhaal, eindelijk iemand met een normaal verstand
dus jij hebt 6 jaar geduld om te bouwen? laat me niet lachen , als we binnen 2 jaar niet terug zijn in top-3 loop je ook weer te kankeren! Moet jij toch weten als ex-prof , haha of was je dat lulverhaal van jezelf alweer vergeten?
haha
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 11 mei 2009 - 21:30   quote  deeplink  
dat bouwen is een leuk idee maar moet wel binnen 1,2 max 3 jaar want dan zijn de meeste spelers wel weer weg en kan je weer opnieuw beginnen!
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 mei 2009 - 21:32   quote  deeplink  
Volgend jaar pakken we de dubbel.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 11 mei 2009 - 21:46   quote  deeplink  
tripple klinkt lekkerder!!!!!............
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 mei 2009 - 22:00   quote  deeplink  
eufa cup had ik al als vanzelfsprekend ingecalculeerd.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 12 mei 2009 - 10:54   quote  deeplink  
ah....begrijpelijk!!!!HAHAHAHA
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 12 mei 2009 - 16:51   quote  deeplink  
Even deze hele discussie samenvattend denk ik dat ik maar tot één conclusie kan komen:

Haal dan gewoon niks
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 12 mei 2009 - 17:06   quote  deeplink  
Wie heeft er nog een paar knaken? Misschien kunnen we Luciano wel losweken voor een paar knaken bij Grunn, of Gomez bij Tottenham.
Thijs... we hebben geen geld, ook niet een klein beetje, dus geen Veldhuizen...
Of we halen dan maar gewoon...
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 12 mei 2009 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2009 - 22:00 schreef hotjumper het volgende:
eufa cup had ik al als vanzelfsprekend ingecalculeerd.
Eufa cup ? is dat een nieuwe beker? volgens mij was het UEFA-CUP en wordt het Euro League ofzo...........
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 mei 2009 - 17:35   quote  deeplink  
Wij winnen toch altijd van alles de eerste in nederland, dus deze ook
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 12 mei 2009 - 17:56   quote  deeplink  
Als we Gentenaar halen kom ik niet meer!!!! Eeen ouwe lul vind ik niet perse iets mis mee. (Dudek) Maar niet weer zo'n 020 afdankertje!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 12 mei 2009 - 18:00   quote  deeplink  
volgens mij zijn we nooit kampioen geworden zonder 020 afdankertjes.................................

en verder weet ik zeker dat jij gewoon blijft komen met of zonder Gentenaar!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 12 mei 2009 - 18:04   quote  deeplink  
We zullen zien. Gentenaar halen is een teken van voortdurend wanbeleid. Wat dat kampioen worden betreft. Dat is al tig jaar niet meer gebeurd!!!! Hoe lang is het geleden dat wij een goede oud-neus hebben binnen gehaald?????
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 12 mei 2009 - 18:08   quote  deeplink  
Gentenaar is een goede oplossing , je hebt een keeper nodig voor 2 a 3 jaar , Mulder is vele wedstrijden bekeken en nog niet goed genoeg bevonden door Mario en Leo en zal worden verhuurd , een keeper "kopen"is geen optie dus alle talentvolle keepers als Velthuizen vallen af dus ga je voor een goedkope maar toch goede keeper en dan is Gentenaar zo gek nog niet. Verder is Gentenaar geen oud neus maar een keeper die toevallig bij Ajax onder contract heeft gestaan !
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 mei 2009 - 20:38   quote  deeplink  
ik zou teleurgesteld zijn als een gentenaar gehaald zou worden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 12 mei 2009 - 20:44   quote  deeplink  
DUDEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bejaardetehuis old f
 bejaardetehuis old f - dinsdag 12 mei 2009 - 21:01   quote  deeplink  
GENTENAAR het is toch geen TOVENAAR! hou dan de CENTENMAAR
sevillana
 sevillana - dinsdag 12 mei 2009 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 - 20:44 schreef Feyenoord till i die het volgende:
DUDEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Juist!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 13 mei 2009 - 10:31   quote  deeplink  
gelukkig is Dudek is eerste keus!!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 13 mei 2009 - 14:40   quote  deeplink  
ben blij dat ik dat ook las jah............kunnen dat geld van die actie beter bij zijn salaris leggen!!!!!HAHAHAHA
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 13 mei 2009 - 18:07   quote  deeplink  
100% eens!!!! Na het bijleggen van salaris is Mulder of Darley wel klaar!!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 13 mei 2009 - 19:15   quote  deeplink  
precies!!!!!!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 13 mei 2009 - 20:13   quote  deeplink  
Ik bedoel maar!!!
har
 har - donderdag 14 mei 2009 - 01:17   quote  deeplink  
Gewoon niks....
pascal1908
 pascal1908 - donderdag 14 mei 2009 - 09:48   quote  deeplink  
Ik stel me eigen aan als keeper ben 20 en keep in het 3de elftal
R.spoorenn
 R.spoorenn - donderdag 14 mei 2009 - 09:54   quote  deeplink  
gewoon die braziliaan erin,
van dijk 2e man.
lijkt me het beste.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 14 mei 2009 - 10:01   quote  deeplink  
als ze dan toch wat moeten halen... Dudek!

en anders gewoon niks
DYV05
 DYV05 - donderdag 14 mei 2009 - 11:09   quote  deeplink  
Diduclica, die mag weg bij AZ, en waarschijnlijk voor weinig. Daarnaast is ook Luciano van Groningen een erg goede keeper, en kan met 29 jaar nog wel een tijdje mee. Dit is in elk geval een keeper die punten kan pakken, en zou dus zo zijn transferbedrag moeten terugverdienen.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 14 mei 2009 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 - 11:09 schreef DYV05 het volgende:
Diduclica, die mag weg bij AZ, en waarschijnlijk voor weinig. Daarnaast is ook Luciano van Groningen een erg goede keeper, en kan met 29 jaar nog wel een tijdje mee. Dit is in elk geval een keeper die punten kan pakken, en zou dus zo zijn transferbedrag moeten terugverdienen.
als ze met douwe egberts punten kunnen betalen wel. Hij zal echter ook wel een aardig salaris moeten vangen als braziliaan.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 14 mei 2009 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 - 11:09 schreef DYV05 het volgende:
Diduclica, die mag weg bij AZ, en waarschijnlijk voor weinig. Daarnaast is ook Luciano van Groningen een erg goede keeper, en kan met 29 jaar nog wel een tijdje mee. Dit is in elk geval een keeper die punten kan pakken, en zou dus zo zijn transferbedrag moeten terugverdienen.
Transferbedrag?? Van welk geld????
sevillana
 sevillana - donderdag 14 mei 2009 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 - 17:53 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Transferbedrag?? Van welk geld????
heb het sterke vermoeden dat hij daar even niet bij stil heeft gestaan, goede vraag overigens; "welk geld"?
(Zet nog steeds m'n eigen centjes op, DUDEK !!!)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 mei 2009 door sevillana --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gentenaar op lijst Feyenoord









0.0079431