BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ze spelen NU wel goed

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Roberto Gonzalez
 Roberto Gonzalez - zondag 10 mei 2009 - 15:57   quote  deeplink  
weer een kans op 2-2
Coz
 Coz - zondag 10 mei 2009 - 16:03   quote  deeplink  
Maar het wordt 1-3
Roberto Gonzalez
 Roberto Gonzalez - zondag 10 mei 2009 - 16:17   quote  deeplink  
2-3
Roberto Gonzalez
 Roberto Gonzalez - zondag 10 mei 2009 - 16:25   quote  deeplink  
klaar
ronnie 70
 ronnie 70 - zondag 10 mei 2009 - 16:26   quote  deeplink  
zou toch 6-1 worden......
Roberto Gonzalez
 Roberto Gonzalez - zondag 10 mei 2009 - 16:30   quote  deeplink  
of niej
Roberto Gonzalez
 Roberto Gonzalez - zondag 10 mei 2009 - 16:30   quote  deeplink  
maak niet uit we blijven 7de
Fonsie
 Fonsie - zondag 10 mei 2009 - 17:43   quote  deeplink  
Geen instelling, feest vieren voor de wedstrijd, Tiendalli geeft 2x een teken Timmer kom er uit, hij stond weer genageld, Hofland hoe kom ik er weer uit , weet je wat ik geef een elleboogie notabene bij het doel van de tegenstander, hoeveel verstand heb je, is't weer gebeurd, hij ie er weer uit, Flemmings stapeld fout op fout eerst met Tiendalli die heeft ie weer stuk gemaakt dan die machtige keeper waar ie niks van wil weten, Den Haag gekijk,Utrecht gelijk, Roda verlies, 'T is weer een elftal zonder inhoud en zonder body, In dan staat ie een potje te zeuren tegen Roberto Tang, Ik wil er voor duimen de komende tijd maar vrees het ergste.
puffin
 puffin - zondag 10 mei 2009 - 18:40   quote  deeplink  
Over de wedstrijd, wat een ergernis over de start, zo slap en ongeinteresseerd. Dachten dat het wel goed zou komen en een gelijkspelletje in het zonnetje met niet te veel inspanning, dat moest toch kunnen. Na 20 minuten 0-2 en dan gaan huilen over (inderdaad dramatisch fluitend maar niet zijn schuld dat het 0-2 stond) scheids, onnodige gele en rode kaarten pakken en verontwaardigd doen over inzet Roda. Bah. Over dhr. Vlemmings: heeft het voortdurend over de goede reeks maar als je het analyseert kom je niet verder dan dat NAC, NEC en Utrecht ongekend veel punten hebben verspeeld en Feyenoord wat meer punten dan voor de winterstop. En...vergeet aub niet de wedstrijden die op het kantje af goed uitvielen (PSV, Twente, Den Haag). Nee, Fonsie, ik vrees met je mee want de arrogantie over nu gaat het goed en we maken een goede reeks is vooral lucht!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 mei 2009 door Thomas --
walnoot
 walnoot - zondag 10 mei 2009 - 20:29   quote  deeplink  
met deze ploeg win je de playoffs niet dit beloofd wat voor het nieuwe seizoen, we zijn gewoon een middemooter niet meer en niet minder triest
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 mei 2009 - 20:35   quote  deeplink  
sjeeses wat doen al die ramptouristen hier?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 10 mei 2009 - 20:45   quote  deeplink  
hahahaha
hotjumper
 hotjumper - zondag 10 mei 2009 - 20:51   quote  deeplink  
ach weer typisch "des Feyenoords"
Stylzz
 Stylzz - zondag 10 mei 2009 - 20:52   quote  deeplink  
Tsjah.. zeker weer op feyenoord gegoogled.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 10 mei 2009 - 21:19   quote  deeplink  
hahahahaha.........
puffin
 puffin - zondag 10 mei 2009 - 21:24   quote  deeplink  
ik voel me geen ramptoerist maar heb dit seizoen wel veel gifbekers voorgehouden gekregen en leeggedronken. De tel kwijtgeraakt, dacht herstellende te zijn maar bekertje zat ook vandaag weer gevuld. Maar...blijf een supporter van de club en zoals ik altijd zeg 'niet van de spelers' want die laten het te pas en te onpas afweten. Vanmiddag weer bewezen. We hoeven niet alles te pikken en goed te vinden wat ze op het veld vertonen. Toch blijf ik gaan, weer of geen weer. 1e, 7e of 13e het is om het even, het blijft mijn cluppie!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ze spelen NU wel goed









0.0051009