|
|
ronnie 70
|
|
|
zo zie je maar dat mentaliteit ook een belangrijk iets is..... |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
roda jc zegt: dank je wel feyenoord..... |
|
|
|
|
Roberto Gonzalez
|
|
|
aub ik gun ze het wel mooie club |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
wij zijn geen barca..... wij moeten gewoon aanvallen....... drama partij tegen roda.... |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
nee lekker afwachten op fouten van de tegenstander... zo moet je voetbal spelen ....niet dus... |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
ik gun roda ook eredivisie voetbal maar eh dit is geen speeltuin toch....... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Liever kaliber Roda in eredivisie , dan bijv een Haarlem. Slechte eerste helft iig. En 2 domme rode kaarten. Jammer maar goed Play offs in , en blik op de toekomst. |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
play off is geen prijs.... andere instelling gewenst.. hoop op tomasson.. want met bruins is dit seizoen helemaal niks hard te maken..... |
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
instelling, wat is dat, we gaan eerst feest vieren voor de wedstrijd.Hoe dom ben je om een rode kaart op te lopen bij het doel van de tegenstander, Van Tiendalli dat is de timmerman z'n schult, hij kreeg twee keer een signaal kom er uit, maar Henkie stond weer genageld zo als zo vaak, T'was weer een potje mens erger je dood. |
|
|
|
|
puffin
|
|
|
mens erger je niet, dat was het inderdaad maar ik heb het wel gedaan. Schaamrood op de kaken, zeker voor de rust. Wat een instelling en arrogantie. Dat teruglopen en zonder tempo spelen, dat was niet voor het eerst en nu is het opnieuw afgestraft. Volendam is blij met ons... En dat zogenaamde toetje, ook hier verdienen we schaamrood om met een begroting van 35 miljoen slechts 7e te worden en we zijn er zeker nog niet. |
|
|
|