|
|
ronnie 70
|
|
|
45000 MAN DAN MOET JE TOCH GEWOON WINNEN VAN RODA ?? MAAR ALS JON D ER NIET BIJ IS DAN IS HET 70 PROCENT MINDER .... JAMMER MAAR EEN TERECHTE CONCLUSIE.. |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Eens. Het is een trieste constatering. |
|
|
|
|
puffin
|
|
|
hij was er wel heel vaak niet bij dit seizoen, tekenend voor zijn conditie. Zijn kwaliteiten heb ik hoog zitten, zijn fysiek is echter vooral tegenwerkend en hij wordt er niet jonger op. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Volgens mij hebben wij geen Cissè de zwarte speer uit Nairobi met panterbloed hahaha.Eindelijk weer eens een voetbaldoelpunt van Makaay. |
|
|
|
|
walnoot
|
|
|
veel te veel afwezig, ook hofland doe ze maar weg ook bahia,timmer,tiendali, green,slory en bruins |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Walnoot.. is dat t formaat van je hersenen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: JE ZOU HET HAAST WEL GAAN DENKEN! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
bahia weg ? ben jij wel lekker oke hij valt niet op maar laat er ook bijna niemand door |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zeker...............ideaal voor op de bank |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 10 mei 2009 - 17:39 schreef ronnie 70 het volgende:45000 MAN DAN MOET JE TOCH GEWOON WINNEN VAN RODA ?? MAAR ALS JON D ER NIET BIJ IS DAN IS HET 70 PROCENT MINDER .... JAMMER MAAR EEN TERECHTE CONCLUSIE.. minimaal, die 70%
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 mei 2009 door sevillana -- |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Tomasson is een topspeler met een topmentaliteit!
Zonder hem winnen we nooit de PO. |
|
|
|
|
realist
|
|
|
mee eens Tomasson is veruit de belangrijkste speler van feyenoord!!!!!!! werkt altijd hard en iemand die slim voetbalt!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2009 - 21:19 schreef realist het volgende:mee eens Tomasson is veruit de belangrijkste speler van feyenoord!!!!!!! werkt altijd hard en iemand die slim voetbalt!! En weer wat medestanders! Yes!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2009 - 13:19 schreef KKL het volgende:Tomasson is een topspeler met een topmentaliteit! Zonder hem winnen we nooit de PO. Je hebt wel een punt Maat je overdrijft ook een beetje |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hoezo overdrijft hij????
tomasson heeft een topsport mentaliteit: dat is een feit play-offs niet winnen zonder JDT: staat voor 90% wel vast......... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 - 14:25 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] hoezo overdrijft hij???? tomasson heeft een topsport mentaliteit: dat is een feit play-offs niet winnen zonder JDT: staat voor 90% wel vast......... Waarom stel je mij een vraag om vervolgens zelf het antwoord te geven?
Hij zegt we winnen nooit (nooit = 100%)
Jij geetf zelf al aan dat je de kans 90% schat Dus je vind net als ik dat hij overdrijft en toch vraag je aan mij waarom? Kan beter aan jou vragen waarom je zo'n vraag stelt...
Verder zegt hij dat we zonder Tomasson NOOIT winnen Nou, we hebben dit seizoen ook zonder hem gewonnen Niet veel ,maar wel een aantal
Tomasson is belangrijk voor dit team, zeg maar rustig heel belangrijk Maar niet van levensbelang zoals hij stelt
Dus nogmaals en ik ben blij dat jij dat ook vind Hij overdrijft...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 mei 2009 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
mierenneukert ;-)
Wat wel opvalt is dat als JTD er bij is we veel beter spelen en daarbij veel meer winnen. Hij is erg belangrijk voor het team ook al scoort hij niet. Ik deel de mening dat zonder hem het lastig zal worden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
zolang lulring er speelt mag nac nooit van Feyenoord winnen, ik hoop dat de spelers dat ook beseffen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
4 noppen net onder de knie bij lulring svp. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 - 17:34 schreef hotjumper het volgende:zolang lulring er speelt mag nac nooit van Feyenoord winnen, ik hoop dat de spelers dat ook beseffen. 90% eens!!! NAC mag sowieso nooit van ons winnen!!! |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Kan die Lurling niet snel die Mexicaanse griep krijgen en het liefst ongenezelijk. Wat een vies misselijk mannetje is dat. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 - 14:37 schreef Phyxsius het volgende:[..] Waarom stel je mij een vraag om vervolgens zelf het antwoord te geven? Hij zegt we winnen nooit (nooit = 100%) Jij geetf zelf al aan dat je de kans 90% schat Dus je vind net als ik dat hij overdrijft en toch vraag je aan mij waarom? Kan beter aan jou vragen waarom je zo'n vraag stelt... Verder zegt hij dat we zonder Tomasson NOOIT winnen Nou, we hebben dit seizoen ook zonder hem gewonnen Niet veel ,maar wel een aantal Tomasson is belangrijk voor dit team, zeg maar rustig heel belangrijk Maar niet van levensbelang zoals hij stelt Dus nogmaals en ik ben blij dat jij dat ook vind Hij overdrijft... wel goed lezen hé;)................hij zegt dat we zonder JDT de PLEE-OFFS niet winnen, dat betekent dus niet dat we geen wedstrijden winnen zonder hem................
wat betreft die 100% heb jij gelijk;)........... |
|
|
|