BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Peter Houtman op de wip bij Feyenoord

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Kadaver
 Kadaver - maandag 11 mei 2009 - 09:25   quote  deeplink  
Clubcoryfee Peter Houtman dreigt een prominent slachtoffer te worden van de bezuinigingswoede bij Feyenoord. Naast zijn activiteiten als speaker is Houtman actief voor Feyenoord TV, maar het ziet ernaar uit dat hij die taak kwijtraakt.

“Het is een vervelende situatie. Drie jaar terug heeft Feyenoord me voor dit werk benaderd en ben ik na zeventien jaar vertrokken bij RTV Rijnmond. Dan reken je er niet op, dat je na drie jaar alweer weg moet”, aldus Houtman.

Bron: oa. fr12.nl
Kadaver
 Kadaver - maandag 11 mei 2009 - 09:25   quote  deeplink  
Zonde...
thewin
 thewin - maandag 11 mei 2009 - 09:28   quote  deeplink  
overbodige baan
Els
 Els - maandag 11 mei 2009 - 09:29   quote  deeplink  
Ja, begrijp dat ze moeten bezuinigen, maar dit is wel heel sneu en jammer
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 mei 2009 - 09:55   quote  deeplink  
overbodige programma's jammer voor hem. z'n omhaal tegen ajax nog steeds 1 van de mooiste doelpunten ooit.
R()b
 R()b - maandag 11 mei 2009 - 10:09   quote  deeplink  
Dit is niet goed hoor.
Mensen ontslaan die bij het publiek goed liggen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 mei 2009 - 10:14   quote  deeplink  
Best leuk hoor dat feyenoord TV. Maar zonde van t geld.
jjh
 jjh - maandag 11 mei 2009 - 10:24   quote  deeplink  
Jammer maar kijk niet eens zo vaak. Misschien dat hij alleen als stadionspeaker nog kan blijven, deed hij eerst toch ook.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 11 mei 2009 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2009 - 10:09 schreef R()b het volgende:
Dit is niet goed hoor.
Mensen ontslaan die bij het publiek goed liggen.
100% eens!!!! bezuinig eerst eens in de directie en in mensen die wij overbodig vinden!!! Ga ze allemaal niet op noemen want ik heb nog meer te doen vandaag!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 11 mei 2009 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2009 - 10:14 schreef Stylzz het volgende:
Best leuk hoor dat feyenoord TV. Maar zonde van t geld.
salarissen van spelers die altijd geblesseerd zijn DAT is zonde van het geld! Laat Peter Houtman nou op jaarbasis is 70.000 euro kosten is veel geld maar weet j ewat Vincken,Vlaar,Slory per jaar kosten?
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 mei 2009 - 19:17   quote  deeplink  
ik ben er ook tegen dat ze personeel door betalen als ze ziek zijn......
Marciano
 Marciano - maandag 11 mei 2009 - 19:23   quote  deeplink  
Zo wij zijn uit de schulden!?WTF
puffin
 puffin - maandag 11 mei 2009 - 19:33   quote  deeplink  
prima vent alleen...hoe kritiekloos moet/kun je in een eigen Feyenoordprogramma zijn. Kan me dus voorstellen dat het programma verdwijnt, geen meerwaarde, genoot alleen van de aftiteling met de beelden van OVE die de cup in San Siro binnenschiet.
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 mei 2009 - 19:40   quote  deeplink  
programma is tenenkrommend, als dan blijkt dat ze al aan de hobby's van oud spelers toekomen dan denk ik, stop er maar mee.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 11 mei 2009 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2009 - 19:17 schreef hotjumper het volgende:
ik ben er ook tegen dat ze personeel door betalen als ze ziek zijn......
nou dat niet , maar van jongens als Vincken , Slory , Vlaar , Hofland , Thomasson is t nu wel bekend dat ze gewoon heel erg vaak geblesserd zijn en dus moet je die zéker geen contracten meer aanbieden en zelfs proberen te slijten aan andere club.
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 11 mei 2009 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2009 - 19:40 schreef hotjumper het volgende:
programma is tenenkrommend, als dan blijkt dat ze al aan de hobby's van oud spelers toekomen dan denk ik, stop er maar mee.
heb jij weer een punt , ach pleur m dr maar uit , Gerard Meijer is weg , nu Peter Houtman ook eigenlijk al die ouwe echte feyenoorders moeten oprotten , oud spelers ook gewoon kaartjes laten kopen ipv gratis uitnodigen ! so pfffffffffffffff dat lucht fff op zeg....................................
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 mei 2009 - 20:37   quote  deeplink  
Ze moeten oud spelers gewoon behandelen met het respect dat ze verdienen. Vind dat ze meer oude helden bij de gang van zaken binnen de club moeten betrekken. We hebben het nu een tijd geprobeerd met mensen die géén voetbalachtergrond hebben laat ze nu maar mensen zoeken die wel verstand van het spelletje hebben en die ook weten wat er bij de supporters speelt. (betrek bijvoorbeeld een Kiprich weer bij de club).
sevillana
 sevillana - maandag 11 mei 2009 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2009 - 20:37 schreef hotjumper het volgende:
Ze moeten oud spelers gewoon behandelen met het respect dat ze verdienen. Vind dat ze meer oude helden bij de gang van zaken binnen de club moeten betrekken. We hebben het nu een tijd geprobeerd met mensen die géén voetbalachtergrond hebben laat ze nu maar mensen zoeken die wel verstand van het spelletje hebben en die ook weten wat er bij de supporters speelt. (betrek bijvoorbeeld een Kiprich weer bij de club).
tja, idd, over asociaal gesproken dus
Stylzz
 Stylzz - maandag 11 mei 2009 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2009 - 20:37 schreef hotjumper het volgende:
Ze moeten oud spelers gewoon behandelen met het respect dat ze verdienen. Vind dat ze meer oude helden bij de gang van zaken binnen de club moeten betrekken. We hebben het nu een tijd geprobeerd met mensen die géén voetbalachtergrond hebben laat ze nu maar mensen zoeken die wel verstand van het spelletje hebben en die ook weten wat er bij de supporters speelt. (betrek bijvoorbeeld een Kiprich weer bij de club).
klopt, maar Feyenoord TV is overbodig.
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 mei 2009 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2009 - 20:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

klopt, maar Feyenoord TV is overbodig.
eens
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 11 mei 2009 - 21:46   quote  deeplink  
zker...........
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 mei 2009 - 21:54   quote  deeplink  
net als dat Feyenoord magazine mag van mij ook minder verschijnen, laat de sponsor dat geld maar naar de club overmaken.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 11 mei 2009 - 21:54   quote  deeplink  
feyenoord krant dan ook maar.............
Wallie1908
 Wallie1908 - maandag 11 mei 2009 - 22:05   quote  deeplink  
Jammer van Houtman. Hoort er gewoon bij en dan wordt je weer zo afgedankt.
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 mei 2009 - 22:18   quote  deeplink  
Moet speaker blijven en kan die geen spitsen trainer worden, volgens mij heeft hij meer doelpunten gemaakt dan lammers ooit op studio sport heeft gezien.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 mei 2009 - 22:42   quote  deeplink  
Eerst maar eens die Jacobs eruit.....
hotjumper
 hotjumper - maandag 11 mei 2009 - 22:53   quote  deeplink  
en gudde
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 11 mei 2009 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2009 - 22:53 schreef hotjumper het volgende:
en gudde
Je haald de woorden uit me mond want we gaan echt naar de klote.Ik zit behoorlijk in een dippie als ik hoor dat v Wolfswinkel naar Utrecht gaat en Cissè naar Twente......
Dan wordt het toch Platje?
Zou dat trouwens niet erg vinden maar die zal op zijn beurt wel voor de Graafschap kiezen..
KKL
 KKL - dinsdag 12 mei 2009 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 mei 2009 - 23:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Je haald de woorden uit me mond want we gaan echt naar de klote.Ik zit behoorlijk in een dippie als ik hoor dat v Wolfswinkel naar Utrecht gaat en Cissè naar Twente......
Dan wordt het toch Platje?
Zou dat trouwens niet erg vinden maar die zal op zijn beurt wel voor de Graafschap kiezen..
Platje....de nieuwe Dirk Kuyt!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 mei 2009 - 10:30   quote  deeplink  
hahahahahahahaha!
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 12 mei 2009 - 17:09   quote  deeplink  
Ik vraag me af of Feyenoord geen verzekering heeft voor geblesseerde spelers. Mijn werkgever is bijvoorbeeld wel verzekerd tegen ziek zijn van mij of één van mijn collega's. Ook krijg ik maar 70% van mijn loon als ik ziek ben. Zou wel prettig zijn om dat ook in de contracten op te laten nemen. Maar dit alles pas nadat er op directie niveau eindelijk eens gesnoeid is. Alleen mensen op kantoor worden genaaid maar de directie blijft mooi weer spelen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 mei 2009 - 17:30   quote  deeplink  
waarschijnlijk wel, maar vallen sportblessures buiten de dekking
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 12 mei 2009 - 17:58   quote  deeplink  
Sportblessures die opgelopen zijn in de vrije tijd wel maar lijkt me sterk dat het ook buiten de dekking valt als het werk gerelateerd is. Als dat wel zo is heeft het misschien nut om die verzekering op te zeggen en daar in ieder geval weer op te kunnen besparen.
Kadaver
 Kadaver - woensdag 13 mei 2009 - 15:06   quote  deeplink  
Waarom zou een verzekeringsmaatschappij een tak voor topsport hebben? Zou ze alleen maar geld kosten en dat is toch niet de bedoeling van een verzekering.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 13 mei 2009 - 15:08   quote  deeplink  
volgens mij bestaat er wel een soort verzekering voor topsporters.................

heb zelf jaren gehockeyd (geen vooroordelen graag:D).......en ben ook geopereerd op kosten van de KNHB................
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 13 mei 2009 - 16:47   quote  deeplink  
Je kan tegenwoordig alles verzekeren en dan zou een topsporter niet verzekerd kunnen worden?? Wibi Soerjadi heeft volgens mij bijvoorbeeld zijn handen laten verzekeren.
Kadaver
 Kadaver - woensdag 13 mei 2009 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 - 16:47 schreef rich Arnhem het volgende:
Je kan tegenwoordig alles verzekeren en dan zou een topsporter niet verzekerd kunnen worden?? Wibi Soerjadi heeft volgens mij bijvoorbeeld zijn handen laten verzekeren.
Om dezelfde reden waarom uitvaartverzekeringen zo min mogelijk bejaarden op zich willen nemen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6005
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Peter Houtman op de wip bij Feyenoord









0.0074279