BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Tickets Playoffs

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
MrChriz
 MrChriz - maandag 11 mei 2009 - 13:03   quote  deeplink  
Kaarten zijn verkrijgbaar vanaf 20 euro (Bron: Feyenoord.nl)
Ik vind dit echt een schandalige prijs voor de playoffs. We spelen thuis op een donderdag en het zijn playoffs, beide betekenen dat het sowieso al wat leger is. En dan na zo'n seizoen vol met teleurstellingen nog 20 euro durven vragen, ik vind het geen stijl van Feyenoord. (gelukkig krijg je als seizoenskaart houder nog 50% korting) Verwacht helaas een vrij lege kuip:(

Daarnaast worden de silvercard houders benadeeld tov diamond/gold:

Kaarten via internet kosten € 22,50 en kaarten via TicketBox zijn € 24,50.

Vanwege het strakke tijdsschema start de verkoop voor Diamond en Goldcard-houders gelijktijdig. Vanaf dinsdag 12 mei 2009 kan deze groep kaarten kopen. Silvercard-houders kunnen vanaf donderdag 14 mei een kaart kopen. Kaarten die vóór donderdag via internet gekocht worden, zullen nog per post worden verstuurd. Vanaf donderdag is er geen kaartverkoop via internet meer mogelijk. Kaarten zijn dan alleen nog via de TicketBox-verkooppunten verkrijgbaar.

Dus geen internetverkoop, die 2 euro maken me nieteens uit maar ik moet donderdag gewoon vroeg aan de slag. Bezoekje ticketbox zit er niet echt in:S

Nac heeft het playoff principe wel begrepen: een uitkaart kost inc verplichte buscombi hetzelfde als een thuiskaartje..

Lekker bezig weer!
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 12 mei 2009 - 13:34   quote  deeplink  
wat maakt het uit?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 mei 2009 door Phyxsius --
Rovert
 Rovert - dinsdag 12 mei 2009 - 13:52   quote  deeplink  
20 euro - 50% = toch 10 euro???

Jij vindt het overdreven dat ze 10 euro voor een kaart durven te vragen? Ik vind het geen stijl dat je zo loop te zeuren hierover.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 mei 2009 - 15:48   quote  deeplink  
hij heeft het over uit kaarten volgens mij...

gewoon boycotten die nagemaakte spanning makerij.
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 12 mei 2009 - 16:29   quote  deeplink  
Uberhaupt vallen de prijzen van kaarten in Nederland erg mee. Wanneer je in Engeland een seizoenskaart koopt betaal je zomaar even drie keer zoveel als hier in Nederland. Heb een seizoenskaart gehad daar en betaalde 750 EUR. Vind je de kaarten te duur? Kijk je eredivisie live probleem opgelost
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 mei 2009 - 17:45   quote  deeplink  
Heb een aantal wedstrijden meegemaakt in de Kuip waarbij ik dat beetje dat ik voor mijn seizoenkaart betaal al rijkelijk teveel vond. 20 euro is voor een hoop mensen een hoop geld.
michel
 michel - dinsdag 12 mei 2009 - 17:49   quote  deeplink  
het is heel vreemd heb net m,n kaart gekocht JJ. Ze scannen m,n seizoenskaart en moet evengoed 22 euro betalen. Morgen maar eens bellen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Tickets Playoffs









0.0071220