BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord wil aanvaller op huurbasis

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sevillana
 sevillana - zondag 17 mei 2009 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 - 13:58 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Dirk is weldegelijk gescout vriend, maar goed die zal ik niet noemen, ik benoem gewoon de rest.

Konterman = voor veel meer verkocht dan gekocht aan glasgow, van bronckhorst idem dito. De volgende spelers ook; Kalou jr en sr, cruz, emerton, dudek, Loovens, Klijoejev, de goei ,Smolarek....ik kan een poosje verder gaan......???
Jouw verhaal klopt niet helemaal "vriend"; Dirk was gescout door Utrecht, Konterman speelde eerder al betaald voetbal voor o.a. Zwolle en WII, Gio is afkomstig (na LMO) uit de eigen jeugd, Loovens en Smorarek hetzelfde verhaal, de jongste Kalou is zo maar aan komen lopen, Ed de Goei was afkomstig van onze "vrienden" aan de andere kant van de Maas. Dus kortom, hoeveel spelers houd je dan over die daadwerkelijk d.m.v. de scouting bij Feyenoord zijn komen spelen? Valt wel mee (of tegen) toch?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 17 mei 2009 - 13:47   quote  deeplink  
zegt eigenlijk al geneog dat je bijvoorbeeld cruz erbij moet halen............is fucking 12/13 jaar geleden gebeurd!!!!!!!!!!!!!!!!!!! waar hebben we het over..............
sevillana
 sevillana - zondag 17 mei 2009 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 13:47 schreef Jappie_FEY het volgende:
zegt eigenlijk al geneog dat je bijvoorbeeld cruz erbij moet halen............is fucking 12/13 jaar geleden gebeurd!!!!!!!!!!!!!!!!!!! waar hebben we het over..............
dat bedoel ik dus maar ..........................
het zijn er echt niet zo veel, spelers met een toegevoegde waarde die de scouting heeft opgeleverd tijdens de afgelopen jaren, okay; Bona Kalou, Brett Emerton, Shinji Ohno, maar veel meer namen kan ik ff niet zo snel bedenken. Naar mijn idee iig veel te weinig!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2009 door sevillana --
johan mansveld
 johan mansveld - zondag 17 mei 2009 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 13:47 schreef Jappie_FEY het volgende:
zegt eigenlijk al geneog dat je bijvoorbeeld cruz erbij moet halen............is fucking 12/13 jaar geleden gebeurd!!!!!!!!!!!!!!!!!!! waar hebben we het over..............
De vraag was toch ook de laatste 10 - 15 jaar??
johan mansveld
 johan mansveld - zondag 17 mei 2009 - 14:00   quote  deeplink  
Dus kortom, De zeeuw is gescout door de eagles, schaars door vitesse, martens door rkc, mendes da silva door nac, moisander door zwolle, el hamdaoui door feyenoord/spurs. Als je het zo bekijkt dan is de scouting van az dus helemaal niet zo goed. Wel gek dat ze zo'n goeie selectie hebben??
sevillana
 sevillana - zondag 17 mei 2009 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 14:00 schreef johan mansveld het volgende:
Dus kortom, De zeeuw is gescout door de eagles, schaars door vitesse, martens door rkc, mendes da silva door nac, moisander door zwolle, el hamdaoui door feyenoord/spurs. Als je het zo bekijkt dan is de scouting van az dus helemaal niet zo goed. Wel gek dat ze zo'n goeie selectie hebben??
ik heb het dus niet over AZ of welke andere club dan ook, hoewel je best kunt stellen dat AZ op dat punt de concurrentie voor is geweest. maar mijn punt is het Feyenoord scouting apparaat!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 17 mei 2009 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 12:24 schreef Phyxsius het volgende:
Been krijgt iedereen aan het voetballen
Iedereen die naar hem wil luisteren
Bij ons kent iedereen Mario
Er zit in deze selectie geen speler die geen respect heeft voor Been
Been krijgt ze allemaal beter!!!
Als hij de kans maar krijgt

Maar dar zit wel goed
Been is we de man die de tijd krijgt
Als we volgend seizoen tiende eindigen zou het me nog niet verbazen als het legioen achter hem staat
En het bestuur

Wij hebben iemand nodig die zoveel krediet heeft bij de supporters dat hij de benodigde tijd krijgt
Als Been en Leo dat niet hebben heeft niemand het
jij denkt dus dat Been tovenaar is? beetje naief van je phys , zeggen de namen : Colins John , Rachid Bouaouzan , Arek Radomski , John v Beukering jou iets ???? Allemaal namen die Mario ook weer aan t voetballen zou krijgen ................ken je feiten! verder heeft Mario natuurlijk veel krediet maar ik hoop toch niet dat we volgensd jaar 10e eindigen want denk dat als dat gebeurt het weleens einde verhaal met onze club kan zijn en dat de uitbraak van rellen niet te overzien zal zijn.................................
Ik geloof ook in Mario en Leo maar ik geloof niet de ze alle spelers uit de huidige selectie aan t voetballen krijgen omdat ik sommige jongens gewoon ronduit slecht vind........................

Ik zet in op een 5e plaats..............
hotjumper
 hotjumper - zondag 17 mei 2009 - 14:12   quote  deeplink  
ik op het kampioenschap
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 17 mei 2009 - 14:13   quote  deeplink  
daar droom ik alleen maar van................. ergens ver in de tunnel zie ik hem ook nog wel maar das nog best ver weg in mijn droom..............
hotjumper
 hotjumper - zondag 17 mei 2009 - 14:14   quote  deeplink  
ik heb alleen maar korte termijn dromen
derq
 derq - zondag 17 mei 2009 - 14:14   quote  deeplink  
tsja 5e plek MOET. anders is 't oorlog.
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 17 mei 2009 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 14:07 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

jij denkt dus dat Been tovenaar is? beetje naief van je phys , zeggen de namen : Colins John , Rachid Bouaouzan , Arek Radomski , John v Beukering jou iets ???? Allemaal namen die Mario ook weer aan t voetballen zou krijgen ................ken je feiten! verder heeft Mario natuurlijk veel krediet maar ik hoop toch niet dat we volgensd jaar 10e eindigen want denk dat als dat gebeurt het weleens einde verhaal met onze club kan zijn en dat de uitbraak van rellen niet te overzien zal zijn.................................
Ik geloof ook in Mario en Leo maar ik geloof niet de ze alle spelers uit de huidige selectie aan t voetballen krijgen omdat ik sommige jongens gewoon ronduit slecht vind........................

Ik zet in op een 5e plaats..............
Van Beukering heeft hij aan het voetballen gekregen
En je noemt er drie waar het niet bij lukte
Noem eens een trainer die er minder niet aan het voetballen kreeg...

De jongens die jij noemt luisteren niet naar Been
Ik zei toch dat ik ervan uitging dat in de Kuip er niemand tegen hem in zal gaan vanwege zijn verleden

Dat kun je tegenspreken als je wil, want dat is een verwachting van mij en geen feit
Maar als je dat niet tegen spreekt (wat je niet deed) slaat je reactie op de mijne nergens op
hotjumper
 hotjumper - zondag 17 mei 2009 - 14:21   quote  deeplink  
we worden 1e
johan mansveld
 johan mansveld - zondag 17 mei 2009 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 14:04 schreef sevillana het volgende:

[..]

ik heb het dus niet over AZ of welke andere club dan ook, hoewel je best kunt stellen dat AZ op dat punt de concurrentie voor is geweest. maar mijn punt is het Feyenoord scouting apparaat!
Je bent inconcequent, als az de zeeuw scout dan is het de vondst van de eeuw, maar als feyenoord iemand scout dan is dat te danken aan de club die hem onder contract heeft. Kortom je bent inconcequent...
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 17 mei 2009 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 14:07 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

Ik geloof ook in Mario en Leo maar ik geloof niet de ze alle spelers uit de huidige selectie aan t voetballen krijgen omdat ik sommige jongens gewoon ronduit slecht vind........................

Ik zet in op een 5e plaats..............
Op het moment dat ik op de training een lulhannes het veld op zie lopen met een shirt waarop staat Jantje 1974 en die lulhannes speelt de spelers helemaal hotel de botel,
DAN geloof ik dat ze ronduit slecht zijn
Tot dat gebeurd zijn het in mijn ogen goede voetballers

Owjah, hun bankrekening steunt mij ook in dat geloof

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2009 door Phyxsius --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 17 mei 2009 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 13:57 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

De vraag was toch ook de laatste 10 - 15 jaar??
maar het is tekend dat dit soort voorbeelden boven komen drijven.............terwijl het gewoon allemaal namen van de afgelopen 5 jaar hadden moeten zijn!!!!!!

en ik zou er niet 1 kunnen noemen uit de laatste 5 jaar, jij??????
hotjumper
 hotjumper - zondag 17 mei 2009 - 14:53   quote  deeplink  
kalou
johan mansveld
 johan mansveld - zondag 17 mei 2009 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 14:44 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

maar het is tekend dat dit soort voorbeelden boven komen drijven.............terwijl het gewoon allemaal namen van de afgelopen 5 jaar hadden moeten zijn!!!!!!

en ik zou er niet 1 kunnen noemen uit de laatste 5 jaar, jij??????
Geen klappers idd, we maar we houden hoop met Fer, Wijnaldum, Biseswar enz.
craven
 craven - zondag 17 mei 2009 - 15:02   quote  deeplink  
Bruins is in potentie een goede voetballer, maar vindt zij handelingssnelheid echt te langzaam. Lijdt veel balverlies. optie marc fortune van het degraderende west brom?
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 17 mei 2009 - 15:17   quote  deeplink  
zou wat zijn maar zijn salaris kunnen wij niet betalen....................is ook al weer een oudere speler dacht ik.................
johan mansveld
 johan mansveld - zondag 17 mei 2009 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 15:02 schreef craven het volgende:
Bruins is in potentie een goede voetballer, maar vindt zij handelingssnelheid echt te langzaam. Lijdt veel balverlies. optie marc fortune van het degraderende west brom?
Die vent is echt waardeloos, heb hem dit jaar een aantal keer live gezien, maar zijn doelgerichtheid en scorend vermogen is echt heel slecht....
craven
 craven - zondag 17 mei 2009 - 15:25   quote  deeplink  
Dacht 27/28 jaar...wordt niet makkelijk om goede spits te krijgen, voor weinig geld
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 17 mei 2009 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 14:54 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Geen klappers idd, we maar we houden hoop met Fer, Wijnaldum, Biseswar enz.
en is er daar 1 van gescout.............nee:(
craven
 craven - zondag 17 mei 2009 - 15:35   quote  deeplink  
Wijnaldum kwam van sparta d8 ik....
johan mansveld
 johan mansveld - zondag 17 mei 2009 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 15:31 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

en is er daar 1 van gescout.............nee:(
Met een goeie jeugdoleiding hoef je ook niet te scouten?
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 17 mei 2009 - 15:40   quote  deeplink  
Elke speler die bij Feyenoord speelt is gescout , ze komen niet uit de lucht vallen! Fer komt uit zoetermeer (DSO) en is DAAR dus gescout anders zat ie nu niet bij Feyenoord , Wijnaldum komt van Sparta en moet dus ook gescout zijn , Biseswar komt van Ajax en moest daar weg en is toen opgepikt (wat ook scouten is) door Feyenoord , en zo is elke speler gescout anders komt ie hier niet , wat een domme discussie zeg.....................
johan mansveld
 johan mansveld - zondag 17 mei 2009 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 15:40 schreef jantje 1974 het volgende:
Elke speler die bij Feyenoord speelt is gescout , ze komen niet uit de lucht vallen! Fer komt uit zoetermeer (DSO) en is DAAR dus gescout anders zat ie nu niet bij Feyenoord , Wijnaldum komt van Sparta en moet dus ook gescout zijn , Biseswar komt van Ajax en moest daar weg en is toen opgepikt (wat ook scouten is) door Feyenoord , en zo is elke speler gescout anders komt ie hier niet , wat een domme discussie zeg.....................
I rest my case, ik probeer de hele tijd te zeggen wat jij nu meldt!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 17 mei 2009 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 15:40 schreef jantje 1974 het volgende:
Elke speler die bij Feyenoord speelt is gescout , ze komen niet uit de lucht vallen! Fer komt uit zoetermeer (DSO) en is DAAR dus gescout anders zat ie nu niet bij Feyenoord , Wijnaldum komt van Sparta en moet dus ook gescout zijn , Biseswar komt van Ajax en moest daar weg en is toen opgepikt (wat ook scouten is) door Feyenoord , en zo is elke speler gescout anders komt ie hier niet , wat een domme discussie zeg.....................
laat ze het dan daar maar bij houden en niet bij al die milsukte exotische aankopen uit het verleden..........
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 17 mei 2009 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 14:25 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Op het moment dat ik op de training een lulhannes het veld op zie lopen met een shirt waarop staat Jantje 1974 en die lulhannes speelt de spelers helemaal hotel de botel,
DAN geloof ik dat ze ronduit slecht zijn
Tot dat gebeurd zijn het in mijn ogen goede voetballers

Owjah, hun bankrekening steunt mij ook in dat geloof
dit slaat werkelijk helemaal nergens op , dus elke speler met een vette bankrekening en die iets beter is dan een 35 jarige die als hoogste in de hoofdklasse heeft gespeeld is goed genoeg voor Feyenoord 1 ???

LUL niet zo dom man!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 17 mei 2009 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 14:18 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Van Beukering heeft hij aan het voetballen gekregen
En je noemt er drie waar het niet bij lukte
Noem eens een trainer die er minder niet aan het voetballen kreeg...

De jongens die jij noemt luisteren niet naar Been
Ik zei toch dat ik ervan uitging dat in de Kuip er niemand tegen hem in zal gaan vanwege zijn verleden

Dat kun je tegenspreken als je wil, want dat is een verwachting van mij en geen feit
Maar als je dat niet tegen spreekt (wat je niet deed) slaat je reactie op de mijne nergens op
je liet niet zien dat t een verwachting is , je stelde het echt zo stellig dat t wel een feit leek , de jongens die ik noem noem ik omdat dit JUIST de aankopen van Mario zijn en hij dus JUIST vertrouwen in hen stak , vBewukering is 3x disciplinair geschorst dit jaar en dat is niet voor niets de overige zijn ook allen afgezwaaid waarmee ik dus wil zeggen dat ook Mario niet heilig is en dus ook geen tovenaar! Nogmaals ik heb vertrouwen in Mario en Leo maar we moeten geen wonderen verwachtten.................
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 17 mei 2009 - 15:59   quote  deeplink  
ik ken geen trainer waar geen speler tegenin gaat , wat voor verleden dan ook!
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 17 mei 2009 - 16:36   quote  deeplink  
Cool, leuke discussie
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 17 mei 2009 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 15:52 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

dit slaat werkelijk helemaal nergens op , dus elke speler met een vette bankrekening en die iets beter is dan een 35 jarige die als hoogste in de hoofdklasse heeft gespeeld is goed genoeg voor Feyenoord 1 ???

LUL niet zo dom man!
Dat zeg ik niet
Maar als je niet goed genoeg bent voor Feyenoord 1 ben je niet ronduit slecht
Dat wilde ik aangeven

Hofs vind ik niet ronduit slecht
Ik ben zelfs zeer gecharmeerd van hem
Maar ik vind hem niet goed genoeg voor Feyenoord 1
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 17 mei 2009 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 15:58 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

je liet niet zien dat t een verwachting is , je stelde het echt zo stellig dat t wel een feit leek , de jongens die ik noem noem ik omdat dit JUIST de aankopen van Mario zijn en hij dus JUIST vertrouwen in hen stak , vBewukering is 3x disciplinair geschorst dit jaar en dat is niet voor niets de overige zijn ook allen afgezwaaid waarmee ik dus wil zeggen dat ook Mario niet heilig is en dus ook geen tovenaar! Nogmaals ik heb vertrouwen in Mario en Leo maar we moeten geen wonderen verwachtten.................
Dat ik niet liet zien dat het een verwachting is, is mijn fout

Het feit dat Mario vertrouwen heeft in spelers wil niet zeggen dat die spelers ook vertrouwen in hem hebben
En dat MArio geen tovenaar is weet ik ook wel
Ik verwacht ook geen wonder
Ik geloof dat jij ergens zei dat je verwachtte dat we in de top 5 kwamen
Dat is ook mijn verwachting

Maar ik heb wel de verwachting dat ALS Mario en Leo de tijd krijgen zij ons sneller dan wie dan ook (van de redelijke opties) naar de top van Nederland kunnen brengen.
Een voorbeeld van een onredelijke optie is Guus Hiddink
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 17 mei 2009 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 15:59 schreef jantje 1974 het volgende:
ik ken geen trainer waar geen speler tegenin gaat , wat voor verleden dan ook!
Louis van Gaal bij AZ
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 17 mei 2009 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 16:40 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Dat ik niet liet zien dat het een verwachting is, is mijn fout

Het feit dat Mario vertrouwen heeft in spelers wil niet zeggen dat die spelers ook vertrouwen in hem hebben
En dat MArio geen tovenaar is weet ik ook wel
Ik verwacht ook geen wonder
Ik geloof dat jij ergens zei dat je verwachtte dat we in de top 5 kwamen
Dat is ook mijn verwachting

Maar ik heb wel de verwachting dat ALS Mario en Leo de tijd krijgen zij ons sneller dan wie dan ook (van de redelijke opties) naar de top van Nederland kunnen brengen.
Een voorbeeld van een onredelijke optie is Guus Hiddink
zo ken iki je weer , eindelijk weer realistisch , en jij weet ook best dat Mario niet ALLE spelers van deze selectie aan t spelen op hoog nivo krijgt , ik geloof ook wel dat ie wel ervoor zorgt dat t weer wat beter wordt...........................terug naar de ECHTE TOP van NL is denk echt héél ver weg maar we moeten in ieder geval wel hopen , Twente heeft er 5 jaar over gedaan dan moet t ons in 3 jaar wel lukken toch...............
Bami
 Bami - zondag 17 mei 2009 - 17:36   quote  deeplink  
Piekenhagen!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 17 mei 2009 - 17:40   quote  deeplink  
Nasi Goreng!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 17 mei 2009 - 18:11   quote  deeplink  
babi pangang.............mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
hotjumper
 hotjumper - zondag 17 mei 2009 - 18:23   quote  deeplink  
na Ono geen goeie aziaat meer gezien in de Kuip
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 17 mei 2009 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 - 17:09 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Dit soort debiele mensen bedoelde ik dus in mijn vorige reactie
Op het moment weet ik niet wie zieliger is
Jij of Bruins met zijn vormdip...

Ik denk jij als ik eerlijk ben...
Jij mag mij een debiel noemen maar Bruins is gewoon een wijven voetballer die nog geen potje kristal kan breken!!
Dus kan jij beter naar wijven voetbal gaan kijken.
Bruins die kopt??? die schoffelt?? een over mijn lijk mentaliteit?? nooit en te nimmer met Bruins.
Kijk ik hoop dat Mario hem aan het voetballen krijg maar mijn type speler zal het nooit worden, al scoort ie aan de lopende band en strooit ie met de mooiste passes.
Het is en blijft een WIJVENVOETBALLER, dus een watje,nicht
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 17 mei 2009 - 19:04   quote  deeplink  
wat voor voetballer was jijzelf dan joh , homofiel! Jij doet je voor als profvoetballer en je bent helemaal NIETS!
hotjumper
 hotjumper - zondag 17 mei 2009 - 20:59   quote  deeplink  
ach ik waardeer zijn ongefundeerde afkeer van Bruins wel, ik deel het niet maar ik heb hetzelfde af en toe.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 17 mei 2009 - 21:00   quote  deeplink  
o ja kan zijn mening wel waarderen in dit geval maar vind Antonio altijd beetje een eikel en daarbij ben ik in dwarse bui vandaag....hahaha
hotjumper
 hotjumper - zondag 17 mei 2009 - 21:02   quote  deeplink  
moet je ipv "bacardi" maar "havana club" drinken zoals ik nu, daar wordt je vrolijk van.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 17 mei 2009 - 21:04   quote  deeplink  
havanais idd lekker ja , toch vind ik me baleco ook heerlijk!
hotjumper
 hotjumper - zondag 17 mei 2009 - 21:06   quote  deeplink  
heb je hem wel eens in havana gedronken?
Pietje1
 Pietje1 - zondag 17 mei 2009 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 - 16:22 schreef jantje 1974 het volgende:
Hét grote probleem is idd de druk , op Feyenoord ligt de druk van een topclub alleen de kwaliteit van een topclub is niet aanwezig om op korte termijn top te zijn , elk jaar brullen we dat we nu mee moeten doen om de titel terwijl dat gewoon niet reeel is , dat is het verschil , bij clubs als Twente,Heerenveen u.s.w is de druk gewoon minder , die gaan niet voor een titel maar voor plaats 3 t/m/ 7 en dan kijken waar t eindigt , Feyenoord en een groot deel van de supporters denken niog steeds dat Feyenoord een top-3 club is : DAT ZIJN WE NIET MEER! we zullen dus nu een traject in moeten slaan en dat zal tijd kosten en als die gegund wordt zullen wij wellicht ooit weer top-3,4,5 worden we zijn echter op alle fronten wel ingehaald door Twente,AZ en Heerenveen en achter PSV en AJAX lopen we al jaren op afstand , tijd en goed beleid zijn de toverwoorden laat dat duidelijk zijn ................we hebben nog een lange weg te gaan.............
We zullen gewoon eerst rust moeten vinden in het "bedrijf" Feyenoord. De top moet stabiel en kundig zijn, de technische staf moet vertrouwen krijgen. Dan komen we er vanzelf. als sponsors zien dat Feyenoord een stabiele organisatie is met een goede fundering dan zullen ze echt wel weer komen. Nu moeten de supproters zich ook voor een langere tijd blijven gedragen dus geen bussen slopen e.d.!! Een gerenommeerd bedrijf wil zijn naam niet verbinden aan een club dat te vaak negatief in het nieuws komt dmv zijn supporters.
Pietje1
 Pietje1 - zondag 17 mei 2009 - 21:16   quote  deeplink  
Zo hoezo vertraging ... bovenstaande reactie heb ik gisteren al geschreven...
hotjumper
 hotjumper - zondag 17 mei 2009 - 21:20   quote  deeplink  
hahahahaha sponsors van lazio roma e.d. trekken zich weinig van de supporters aan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord wil aanvaller op huurbasis









0.0084450