|
|
qwerto
|
|
|
dit jaar is het weer zo ver : we zeggen dat tiendalli, greene,lucius,timmer weg mogen maar 3 x raden er is nog geen 1 vervanger gehaald zorg nou eens eerst voor een vervangen en dan schop je ze eruit da weet je zeker dat je niet met spelers problemen komt
bijv: tiendalli mar een nieuwe club zoeken omdat we Fernandez al bijna binnen hebben straks is tiendalli weg en komt er het nieuws dat fernandez toch niet komt : ja en dan ????? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
De jeugd opstellen!!!!!!! Beter dan die gasten!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
je hebt geen andere keuze... we hebben namelijk... GEEN GELD. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik wil geen vervanger voor tiendalli, greene, lucius en timmer.... ik wil betere spelers of anders de jeugd. |
|
|
|
|
RuudN
|
|
|
je hebt een hele goeie jeugd!!.. met een aantal ploegen die bovenin zijn geeindigd en kampioen zijn geworden!.. tis voor de jeugd een goed jaar geweest! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dus jij wil ook spelers van de B1 erin gooien????.............. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zijn die ook al kampioen geworden????HAHAHAHA |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
kunnen door lurling z'n benen heen lopen (als ze springen een Glasgow kiss in z'n zak) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Zal dan wel een hele nieuwe uitvoering bedacht moeten worden voor de corners. Niet meer hoog voor de pot gooien. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
Zou de blokmethode dan ook werken? Eerder de blokjesbeugel methode dan.... Misschien kunnen ze allemaal tegelijkertijd hun puisten uitknijpen, dan is de keeper in ieder geval gezien. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Haha F-jes hebben nog geen puistjes |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
moet je kijken wat er in de kuip gebeurt als lulring zo'n kleintje een zetje geeft... |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Ligt de gracht vol en komt lurling niet verticaal buiten de Kuip denk ik. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Dat moeten we hebben!!!! moet weer een kolkend stadion worden. Qua beleving op het veld en op de tribunes!!! |
|
|
|