|
|
kvy
|
|
|
Waarom haalt feyenoord cissé niet ? Is een goede snelle spits die een scorend vermogen heeft. En niet voor niets bij ivoorkust naast drogba in de spits staat. Een beweegbare spits naast makaay/koevermans zou mooi zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 mei 2009 door kvy -- |
|
|
|
|
Thijs
|
|
|
|
|
|
kvy
|
|
|
Roda kan wel wat geld gebruiken zal niet boven de 10 miljoen kosten denk ik |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
absoluut een waardevolle speler voor Feyenoord , hij was gisteren zeker de beste op het veld in de kuip. Steeds aanspeelbaar en gevaarlijk moeten we snel halen!! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2009 - 16:55 schreef kvy het volgende:Waarom haalt feyenoord cissé niet ? Is een goede snelle spits die een scorend vermogen heeft. En niet voor niets bij ivoorkust naast drogba in de spits staat. Een beweegbare spits naast makaay/koevermans zou mooi zijn. Nou een scorend vermogen moet nog blijken. En dan erbij van welk geld?
Het viel me wel op dat Cissé niet wou juichen tegen Feyenoord. Maar of dat te maken heeft met de sfeer bij Roda , of een andere reden heeft dat weet ik ook niet. |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2009 - 17:49 schreef R()b het volgende:[..] Nou een scorend vermogen moet nog blijken. En dan erbij van welk geld? Het viel me wel op dat Cissé niet wou juichen tegen Feyenoord. Maar of dat te maken heeft met de sfeer bij Roda , of een andere reden heeft dat weet ik ook niet. hij juicht nooit!! |
|
|
|
|
kvy
|
|
|
Van het geld van nutteloze spelers die feyenoord moet verkopen. En van de inversteerders als dat door gaat. Het is de laatste tijd nog al stil. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
Sorry jongens , maar wat zijn JULLIE HYPOCRIET! deze speler is al eerder besproken en toen waren echt héél weinig mensen met me eens dat dit wel een bruikbare speler is , en nu na een aardige wedstrijd moet Feyenoord hem ineens wel kopen? En jullie zeggen wat over beleid bij Feyenoord??? |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
hier een reactie van Antoniorijen "geknipt"uit een oud topic over spelers halen bij Roda jc o.a Cissé:
antoniorijen stuur prive bericht antoniorijen - vrijdag 20 februari 2009 - 19:26 quote deeplink
Nou liever niet ze staan niet voor niks zo laag............. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: haha , jij bent gek 10 miljoen??? wat denk je van 2 miljoen ! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2009 - 16:55 schreef kvy het volgende:Waarom haalt feyenoord cissé niet ? Is een goede snelle spits die een scorend vermogen heeft. En niet voor niets bij ivoorkust naast drogba in de spits staat. Een beweegbare spits naast makaay/koevermans zou mooi zijn. wat je schrijft is wel waar maar vergeet 1 ding niet bij Cissé : van de 34 wedstrijden is hij er 4 geniaal , 6 goed 6 aardig en verder helemaal kut! Is een goede speler om in je selectie te hebben maar niet om je laatste centen aan te spenderen want is eigenlijk je 11e , 12e of 13e man |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ok dat wist ik niet man. Wel apart zeg :D Het viel me ineens op ;) Thnx anywayzz |
|
|
|
|
kvy
|
|
|
ik heb hem vaak genoeg ook zien dansen toch ? na een doelpunt met de andere afrikanen |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
was een regendans........................ |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: niks halen dan maar???......... |
|
|
|
|
realist
|
|
|
Cissé is zeker een bruikbare speler voor feyenoord en feyenoord heeft ook zeker nog 1 of 2 spitsen nodig wil het volgend jaar bij de eerste 6 eindigen. Hij is in ieder geval beter dan mols en erasmus is nog niet goed genoeg |
|
|
|