|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
wie zijn er nou geschorst of geblesseerd. en tja timmer op doel zeg het maar. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Van Dijk op doel, Darley als reserve. Leerdam, Fer, bahia, Gio achterin. |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Gewoon Timmer op het doel.
Fer niet. Die vond ik slecht van de week.Liet alles lopen toen hij in de verdediging gezet werd.
Bahia, Leerdam, de Cler en Gio maar. Verder heb je niet veel voor de verdediging denk ik. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Lijkt mij ook, dan staat er toch wel iets |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2009 - 21:35 schreef Wallie1908 het volgende:Gewoon Timmer op het doel. Fer niet. Die vond ik slecht van de week.Liet alles lopen toen hij in de verdediging gezet werd. Bahia, Leerdam, de Cler en Gio maar. Verder heb je niet veel voor de verdediging denk ik. zou zeker De Cler NIET in 't centrum stallen! |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
kvy
|
|
|
Van dijk op doel
Gio ( zal ook wel rechts kunnen hoop ik ) leerdam komt nog te kort Fer en Bahia en links De Cler |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Tja, deed hij gistermiddag ook mee? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2009 - 21:38 schreef kvy het volgende:Van dijk op doel Gio ( zal ook wel rechts kunnen hoop ik ) leerdam komt nog te kort Fer en Bahia en links De Cler is meer iets om tijdens een oefenpotje uit te proberen, Giovanni op rechts |
|
|
|
|
kvy
|
|
|
Gio rechts blijft beter dan leerdam |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: we gaan het zien ................................ |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
de cler, ff normaal ja, die speelt de laatste tijd zwaar ruk. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
die moet weer is wat meer coke gaan snuiven die kerel......... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
dan maar dispensatie vragen voor IJzeren Rinus? |
|
|
|
|
kvy
|
|
|
Trouwens ooit gedacht aan watermaleo ? Is een paar keer ingevallen deed het best aardig |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2009 - 21:53 schreef kvy het volgende:Trouwens ooit gedacht aan watermaleo ? Is een paar keer ingevallen deed het best aardig Wie bedoel je eigenlijk? Waterman (= keeper, (nog) niet onder contract bij Feyenoord) of Kevin Wattamaleo? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2009 - 21:53 schreef kvy het volgende:Trouwens ooit gedacht aan watermaleo ? Is een paar keer ingevallen deed het best aardig Wattamaleo is ook een optie, misschien wel grappig om dit door de jeugd te laten uitknokken.
Janota in de spits erbij. |
|
|
|
|
kvy
|
|
|
Ja watta dan :)
leerdam zal wel gewoon rechts staan en in het midden fer aangezien leerdam het lievelingetje is van vlemmings net als luigi |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 11 mei 2009 - 21:58 schreef hotjumper het volgende:[..] Wattamaleo is ook een optie, misschien wel grappig om dit door de jeugd te laten uitknokken. Janota in de spits erbij. en Jordao Pattinama |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
----------Darley--------------- Leerdam--Wattamaleo--Bahia--Gio ------Wijnaldum--Fer----------- ----------Jon Dahl------------- Pattinama--Janota--Bieseswar |
|
|
|
|
kvy
|
|
|
haah heb jij spacecake gegeten voorin gewoon wijnaldum makaay en biseswar met tomasson erachter |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Als JD Tomasson mee doet gaan we Europa in! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Timmer, Leerdam,Bahia,Landzaat en De Cler.
Vlemmings keuze. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
R.spoorenn
|
|
|
Van Dijk leerdam bahia fer de cler el ahmadi gio Jon Dahl wijnaldum makaay biseswar |
|
|
|
|
Mike-Fr
|
|
|
timmer opgerot met je afgedankt eigen rot schuld van dijk op doel eekman bahia nieveld fer landzaat gio jon dahl wijnaldum makaay biseswar |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
Timmer Leerdam-Landzaat-Bahia-De Cler ---El'Ahmadi-Gio- -------Fer/Tomasson------ Wijnaldum---Makaay---Biseswar
Ongeveer Zoiets. |
|
|
|
|
MarkFR
|
|
|
haha eekman, nog geen eredivisieduel gespeeld en nou in de basis beginnen tegen nac. beetje optimistisch al zeg ik het zelf... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 - 21:35 schreef MarkFR het volgende:haha eekman, nog geen eredivisieduel gespeeld en nou in de basis beginnen tegen nac. beetje optimistisch al zeg ik het zelf... misschien het kontje van die spacecake |
|
|
|
|
puffin
|
|
|
laten we een opstelling maken met alle afwezigen van dit seizoen: Timmer (div. keren afgehaakt, zelfs kort voor de aftrap) Lucius - Hofland - Vlaar - De Cler El Almani - Landzaat - Tomasson - De Guzman Vinke - Slory op de reservebank: Greene kunnen ze in de play offs alles nog goed laten komen... Dream On with this Dream Team |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Timmer Landzaat-Nieveld-Bahia-Gio ---El Ahmadi--Fer-- -------Tomasson------ Slory---Makaay---Biseswar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 mei 2009 door R()b -- |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Van Dijk
Greene Lamzaad Bahia Cler
Ahmadi Fer JDT
Wijnaldum Makaay Biseswar |
|
|
|
|
schiedam
|
|
|
Timmer Landzaat-Nieveld-Bahia-Gio ---El Ahmadi--Fer-- -------Tomasson------ wijnaldum---Makaay---Biseswar |
|
|
|
|
Peer
|
|
|
|
|
|
danny four
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
v. Dijk en volgend jaar Dudek hoop ik. |
|
|
|
|
De.x
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 - 17:11 schreef Mike-Fr het volgende:timmer opgerot met je afgedankt eigen rot schuld van dijk op doel eekman bahia nieveld fer landzaat gio jon dahl wijnaldum makaay biseswar waarom eekman? |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
quote: Voor volgent jaar zou ik Mulder wel willen zien, het wordt toch wel weer een overbrugings jaartje dus ervaring kan die wel opdoen bij Feyenoord. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
iig Rob van Dijk in de goal! en er voor; Leerdam-Landzaat-Bahia-Giovanni ---El'Ahmadi-Fer-Tomasson--- Wijnaldum---Makaay---Biseswar |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Rob van Dijk
Fer Nieveld Bahia de Cler
El Ahmadi Bronckhorst
Wijnaldum Tomasson Biseswar
Makaay
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 mei 2009 door ovi -- |
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
Van dijk Leerdam Landzaat Bahia Gio |
|
|
|
|
opa
|
|
|
timmer landzaat-bahia-gio-de cler |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ik heb effe wat gemist volgens mij, wie is EEKMAN??????:S............. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
zomaar iemand die net een shirtje kocht in de fanshop?
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ah oké..........had nog nooit van de beste jongen gehoord..........kan ie wat???? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
dr staat teekman... har har... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 13 mei 2009 - 22:01 schreef Jappie_FEY het volgende:ah oké..........had nog nooit van de beste jongen gehoord..........kan ie wat???? loopt ook vaak in het oranje |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
is uitgeleend aan de A1 van volendam dan???.............hahahaha |
|
|
|