BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder wordt opnieuw verhuurd

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - dinsdag 12 mei 2009 - 09:24   quote  deeplink  
Mulder wordt opnieuw verhuurd

Voor de opvolging van doelman Henk Timmer zoekt Been een ervaren rot. De 20-jarige Erwin Mulder, die dit seizoen bij Excelsior is gestald, is nog niet toe aan die rol. ,,We hebben over hem nagedacht. Erwin Mulder is een goede keeper, maar we hebben nog niet de garantie dat hij nu klaar is voor Feyenoord. Hij zal uitgeleend worden aan een eredivisieclub, want dat moet straks zijn niveau worden. Mulder zal er over een of twee jaar moeten staan.’’

Vandaar dat Been naar een oplossing voor de korte termijn zoekt. Niet voor niets staan Jurek Dudek (36) en Dennis Gentenaar (33) op zijn lijstje. ,,Ik zou ook liever zeggen dat we een keeper van drie miljoen kopen, maar daar is geen geld voor. Dus zullen we moeten kijken naar de dingen die wel mogelijk zijn.’’

Met ex-NEC-doelman Gentenaar, derde keus bij Ajax, voerde Been reeds een gesprek. ,,Hij staat op een lijstje, het is nog niet meer dan dat. Ik ken hem natuurlijk ook uit het Nijmeegse omdat hij regelmatig bij de wedstrijden van NEC aanwezig is. We hebben veel informatie over hem ingewonnen bij Carlo l’Ami, zijn keeperstrainer bij Ajax. Het klopt dat hij anderhalf jaar niet heeft gespeeld. Maar het gaat er mij om dat ik weet waarom. Dat heeft ook te maken met het feit dat hij niet zo’n geweldige tijd heeft gehad met Marco van Basten. Zijn kwaliteiten zijn ontegenzeggelijk.’’

Bron: AD
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 mei 2009 - 09:34   quote  deeplink  
Dan maar Dudek of niks...
sevillana
 sevillana - dinsdag 12 mei 2009 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 - 09:34 schreef hotjumper het volgende:
Dan maar Dudek of niks...
DUDEK !!!!!
IS IN Z'N HART EEN FEYENOORDER EN ZAL DAT ALTIJD BLIJVEN OOK. HEEFT OOK ZELF AANGEGEVEN GRAAG TERUG TE KOMEN !!!!!
danny four
 danny four - dinsdag 12 mei 2009 - 10:00   quote  deeplink  
Misschien kan hofland wel op doel...die was zondag ook goed vond ik,...stel sukkels die mulder moet je er juist nu bij halen...bah
KKL
 KKL - dinsdag 12 mei 2009 - 10:02   quote  deeplink  
Met of zonder Mulder op de goal....we worden volgend seizoen toch géén kampioen, dat is gewoon de realiteit van nu.

Ik zou ook Mulder gewoon een eerlijke kans geven.

Maar met de opties die er nu zijn , Dudek en Gentenaar, kan ik wel meeleven.
Al had ik wel anders gezien.
Rovert
 Rovert - dinsdag 12 mei 2009 - 10:08   quote  deeplink  
Wat is er mis mee om Mulder eerst nog ervaring op te laten doen bij een club als VVV? Hij komt er heus wel, maar waarom nu al?
KKL
 KKL - dinsdag 12 mei 2009 - 10:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 - 10:08 schreef Rovert het volgende:
Wat is er mis mee om Mulder eerst nog ervaring op te laten doen bij een club als VVV? Hij komt er heus wel, maar waarom nu al?
Tsjaaa....waarom zeg je dat dan niet bij veldspelers als Fer en Wijnaldum?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 mei 2009 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 - 10:08 schreef Rovert het volgende:
Wat is er mis mee om Mulder eerst nog ervaring op te laten doen bij een club als VVV? Hij komt er heus wel, maar waarom nu al?
omdat vvv straks 1 van onze concurrenten is. ik vind het jammer dat ze niet voor Mulder kiezen. Verwacht hem nu nooit meer tussen de palen bij Feyenoord.
R()b
 R()b - dinsdag 12 mei 2009 - 10:38   quote  deeplink  
Ik heb vertrouwen in Beenhakker dus goede keuze!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 mei 2009 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 - 10:10 schreef KKL het volgende:

[..]

Tsjaaa....waarom zeg je dat dan niet bij veldspelers als Fer en Wijnaldum?
Dat is nogal een verschil!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mulder wordt opnieuw verhuurd









0.0052869