BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Poll op Fr4ever: Geef die kale gast en die kerel met pet die op de trap van vak T staan een megafoon

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Rovert
 Rovert - dinsdag 12 mei 2009 - 10:26   quote  deeplink  
Ik zag net op FR4ever een poll staan.-------Geef die kale gast en die kerel met pet die op de trap van vak T staan een megafoon----

Ik heb zondag hard moeten lachen om deze twee gasten. Die wilden tenminste nog wel wat zingen in de verder tamme Kuip.

Ik stem voor 1 wedstrijd voor :-)
één wedstrijd dan

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 mei 2009 door Rovert --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 mei 2009 - 10:29   quote  deeplink  
megafoons zijn voor boeren en balkan-voetbal clubs.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 12 mei 2009 - 10:56   quote  deeplink  
klappertjes dan maar???...........
Rovert
 Rovert - dinsdag 12 mei 2009 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 - 10:29 schreef hotjumper het volgende:
megafoons zijn voor boeren en balkan-voetbal clubs.
Oja laten we vooral geen sfeer maken in De Kuip, die tenslotte ALTIJD kolkt en herrie maakt ..........................
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 mei 2009 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 - 12:32 schreef Rovert het volgende:

[..]

Oja laten we vooral geen sfeer maken in De Kuip, die tenslotte ALTIJD kolkt en herrie maakt ..........................
Megafoons en jostie trommels werken wat mij betreft zeer sfeer verlagend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 mei 2009 door hotjumper --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 12 mei 2009 - 13:34   quote  deeplink  
inderdaad..............hoogst irritant
Rovert
 Rovert - dinsdag 12 mei 2009 - 13:47   quote  deeplink  
Ja precies, laten we voortaan elke wedstrijd muisstil blijven. Ssssssst.

Oja, we juichen wel als we een doelpunt maken natuurlijk en als die vervelende Perez vervelend doet tegen Van Bronckhorst gaan we heel imponerend fluiten en lawaai maken, alleen dan kunnen we nog een beetje van de oude glorie van Het Legioen laten vlammen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door Thomas --
R()b
 R()b - dinsdag 12 mei 2009 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 - 13:33 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Megafoons en jostie trommels werken wat mij betreft zeer sfeer verlagend.
Zoals Twente bijv ?
Die gasten hebben 1 trommel , en zingen/schreeuwen 90 minuten olé olé??
Ja dat is wel irritant ja :)
Tim89
 Tim89 - dinsdag 12 mei 2009 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 - 13:47 schreef Rovert het volgende:
Ja precies, laten we voortaan elke wedstrijd muisstil blijven. Ssssssst.

Oja, we juichen wel als we een doelpunt maken natuurlijk en als die vervelende Perez vervelend doet tegen Van Bronckhorst gaan we heel imponerend fluiten en lawaai maken, alleen dan kunnen we nog een beetje van de oude glorie van Het Legioen laten vlammen.

En nu vergeet ik natuurlijk dat het leuk is om heel vaak het woord kanker te roepen naar een scheidsrechter, dat is ook zo sfeerverhogend.
Helemaal mee eens
Rovert
 Rovert - dinsdag 12 mei 2009 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 - 13:55 schreef R()b het volgende:

[..]

Zoals Twente bijv ?
Die gasten hebben 1 trommel , en zingen/schreeuwen 90 minuten olé olé??
Ja dat is wel irritant ja :)
De trommel van Twente is irritant, maar ze ondersteunen tenminste hun club wel (met heel veel verschillende liedjes. Hoeveel liedjes hebben wij? Stuk of 5?) Hebben we het afgelopen seizoen 1 nieuw liedje gezongen????? Welnee, liever blijven we afgeven op de andere clubs.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 mei 2009 - 15:44   quote  deeplink  
kom maar gezellig op x staan kan je de hele wedstrijd meezingen en anders ga je toch gewoon bij fc josti in het uitvak staan...
Rovert
 Rovert - dinsdag 12 mei 2009 - 16:01   quote  deeplink  
Hahaha, vak X, laat me niet lachen, alsof daar nog zoveel gezongen word, Keep on dreaming
derq
 derq - dinsdag 12 mei 2009 - 16:26   quote  deeplink  
er moet gewoon vanaf het begin zo gedaan worden als tegen twente met het gio incident.
daar moet niet zon incident voor nodig zijn.
MarkFR
 MarkFR - dinsdag 12 mei 2009 - 16:46   quote  deeplink  
Wat er ook gezegd wordt.. Afgelopen zondag was er dus totaal geen sfeer in t stadion.. Je kon de supporters van Roda op tv bij de samenvatting horen juichen
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 mei 2009 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 - 16:01 schreef Rovert het volgende:
Hahaha, vak X, laat me niet lachen, alsof daar nog zoveel gezongen word, Keep on dreaming
dan blijf je toch lekker zitten, want jij krijgt de mensen ook niet mee blijkbaar... Verder mag je het bestuur feestelijk bedanken voor hun gedragsregels en de belachelijke consequenties die daar als sanctie aanhangen, daar krijg je iedere sfeer wel mee uit het stadion.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 mei 2009 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 - 16:46 schreef MarkFR het volgende:
Wat er ook gezegd wordt.. Afgelopen zondag was er dus totaal geen sfeer in t stadion.. Je kon de supporters van Roda op tv bij de samenvatting horen juichen
Het had misschien geholpen als ze met een beetje meer pit aan de wedstrijd waren begonnen. Publiek reageert gewoon als er op het veld wat gebeurd. en dan heb ik het niet eens over opstootjes e.d.
Als Feyenoord een paar kansen creëerd dan schudden ze het legioen echt wel wakker.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 12 mei 2009 - 17:55   quote  deeplink  
Eens hotjumper!!!! Het moet niet altijd zo zijn dat wij er alleen zijn om de spelers wakker te schudden. Het mag ook wel eens andersom zijn. Ik weet dat wij er zijn als twaalfde man maar het werkt op een gegeven moment twee kanten op. Die jongens moeten de inzet tonen en dan moeten wij ze het laatste zetje geven!!!! Geen beleving op het veld is geen beleving op de tribunes!!!
MarkFR
 MarkFR - dinsdag 12 mei 2009 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 - 17:40 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Het had misschien geholpen als ze met een beetje meer pit aan de wedstrijd waren begonnen. Publiek reageert gewoon als er op het veld wat gebeurd. en dan heb ik het niet eens over opstootjes e.d.
Als Feyenoord een paar kansen creëerd dan schudden ze het legioen echt wel wakker.
Heb ook wedstrijden gezien waarin niets op het veld er mee te maken had dat het Legioen begon te leven. Dit vind ik een slecht excuus..
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 12 mei 2009 - 17:57   quote  deeplink  
Nogmaals: Geen beleving op het veld, is geen beleving op de tribunes!!!!
Rovert
 Rovert - dinsdag 12 mei 2009 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 - 17:38 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dan blijf je toch lekker zitten, want jij krijgt de mensen ook niet mee blijkbaar... Verder mag je het bestuur feestelijk bedanken voor hun gedragsregels en de belachelijke consequenties die daar als sanctie aanhangen, daar krijg je iedere sfeer wel mee uit het stadion.
Dit is een non-excuus. Het bestuur heeft nooit gezegd dat we niet 90 minuten lang mogen zingen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 12 mei 2009 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 - 18:56 schreef Rovert het volgende:

[..]

Dit is een non-excuus. Het bestuur heeft nooit gezegd dat we niet 90 minuten lang mogen zingen.
Kan jij niet gewoon naar de EO jongeredag gaan Pippo.
Iemand die Twente verheerlijkt moeten ze de KUIP uitjagen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 mei 2009 door Leon FR1908 --
Rovert
 Rovert - dinsdag 12 mei 2009 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 - 19:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kan jij niet gewoon naar de EO jongeredag gaan Pippo.
Iemand die Twente verheerlijkt moeten ze de KUIP uitjagen.
Ik verheerlijk niemand, je hebt gewoon geen zinvolle argumenten meer, daarom ga je nu zulke onzin roepen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 12 mei 2009 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 - 20:03 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik verheerlijk niemand, je hebt gewoon geen zinvolle argumenten meer, daarom ga je nu zulke onzin roepen.
Het was pas mijn eerste reactie vriend;)
Ik begrijp wel wat je bedoelt ,het is de laatste 10 jaar alleen maar stiller geworden.Maar trommels is voor provincie clubbies.
PS als wij maar 5 liedjes hebben dan kan jij niet tellen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 mei 2009 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 - 18:56 schreef Rovert het volgende:

[..]

Dit is een non-excuus. Het bestuur heeft nooit gezegd dat we niet 90 minuten lang mogen zingen.
nee maar ze hebben wel er voor gezorgd dat er geen fakkels meer in het stadion komen, humorvolle (of kritische) spandoeken geweerd worden, stewards als koning boko rondlopen die gaan bepalen dat mensen moeten zitten enz. enz. Dan heb je al gauw weinig zin meer om te zingen.
Als de heren voetballers dan ook nog eens als een stel bejaarde bowls-spelers over het veld bewegen dan ben je al snel klaar.
Mensen die kunstmatige sfeer verhogers zoeken moeten eerst maar een zorgen dat ze het Feyenoord liederenboek eens goed leren zodat ze hun medesupporters voor kunnen gaan in bijvoorbeeld het "mijn Feyenoord"
Rovert
 Rovert - dinsdag 12 mei 2009 - 20:14   quote  deeplink  
Ten eerste heb ik aangegeven dat trommels irritant zijn, dus daar gaan we niet over discusseren, daar zijn we het over eens

Maar laten we we samen eens tellen welke liedjes we zingen om Feyenoord te ondersteunen

- Hand in hand
- Mijn Feyenoord
- We shall not be moved
- Feyenoord, wij houden van die club
- Dat is Feyenoord

Voor spelers hebben we ook al in geen jaren een bijzondere melodie bedacht

Ik baal hier gewoon van en ik snap niet dat ik dat gevoel niet vaak bevestigd zie.
Rovert
 Rovert - dinsdag 12 mei 2009 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 - 20:12 schreef hotjumper het volgende:

[..]

nee maar ze hebben wel er voor gezorgd dat er geen fakkels meer in het stadion komen, humorvolle (of kritische) spandoeken geweerd worden, stewards als koning boko rondlopen die gaan bepalen dat mensen moeten zitten enz. enz. Dan heb je al gauw weinig zin meer om te zingen.
Als de heren voetballers dan ook nog eens als een stel bejaarde bowls-spelers over het veld bewegen dan ben je al snel klaar.
Mensen die kunstmatige sfeer verhogers zoeken moeten eerst maar een zorgen dat ze het Feyenoord liederenboek eens goed leren zodat ze hun medesupporters voor kunnen gaan in bijvoorbeeld het "mijn Feyenoord"
Vuurwerk wordt door de gemeente/justitie verboden, dat van die spandoeken ben ik met je eens en op vak S heeft nog nooit een steward gezegd dat we moeten gaan zitten.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 mei 2009 - 20:20   quote  deeplink  
ik neem echter aan dat als er een mafketel met een trommel op S staat die er ook afgepleurd wordt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 12 mei 2009 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 - 20:14 schreef Rovert het volgende:
Ten eerste heb ik aangegeven dat trommels irritant zijn, dus daar gaan we niet over discusseren, daar zijn we het over eens

Maar laten we we samen eens tellen welke liedjes we zingen om Feyenoord te ondersteunen

- Hand in hand
- Mijn Feyenoord
- We shall not be moved
- Feyenoord, wij houden van die club
- Dat is Feyenoord

Voor spelers hebben we ook al in geen jaren een bijzondere melodie bedacht

Ik baal hier gewoon van en ik snap niet dat ik dat gevoel niet vaak bevestigd zie.
Ja ik kan je nu alleen nog maar gelijk geven.PS ik heb dat laatste ook wel vaker aangegeven.Als je de Cler afgelopen zondag ziet inzakken pffffff.Schelden heeft dan geen zin ,maar zijn naam zingen helpt hem vast over het dooie punt heen.Dat schijnt het legioen tegenwoordig niet meer te begrijpen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 mei 2009 door Leon FR1908 --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 mei 2009 - 20:23   quote  deeplink  
we love you Feyenoord
huppie huppie huppie

was je nog vergeten.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 12 mei 2009 - 20:37   quote  deeplink  
Tja, Feyenoord-Feyenoord, Feyenoord-Feyenoord, Feyenoord-Feyenoord we worden kampioen kunnen we al enige jaren niet meer zingen. we hebben ook nog andere triomfliederen maar die zijn al een tijdje niet meer zo gepast!!!
MarkFR
 MarkFR - dinsdag 12 mei 2009 - 21:15   quote  deeplink  
I'm Feyenoord till i die is ook nog niet genoemd dus dat van die 5 liedjes is gewoon klets..
Rovert
 Rovert - dinsdag 12 mei 2009 - 21:20   quote  deeplink  
Niks klets, I'm Feyenoord till i die zijn gewoon 3 regels tekst, niets meer niets minder

en huppie huppie was een paar geleden nog wel te horen, maar tegenwoordig komt tie zelden meer voorbij
MarkFR
 MarkFR - dinsdag 12 mei 2009 - 21:24   quote  deeplink  
is het geen liedje dan? we shall not be moved is ook maar 6 regels en dat noem je zelf wel een liedje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 mei 2009 door MarkFR --
Rovert
 Rovert - dinsdag 12 mei 2009 - 21:29   quote  deeplink  
maar die zingen we vaak achter elkaar waardoor het toch een lied lijkt
Fr08kevin
 Fr08kevin - dinsdag 12 mei 2009 - 21:31   quote  deeplink  
Ik ben ook wel tegen een gast met microfoon! maar die hadden ze bij lech poznan wel en je kan zeggen wat je wilt maar hun sfeer was wel echt gekke werk!
Alleen zodra Feyenoord goed en strijdbaar speelt is de sfeer gewoon beter en dat ligt er niet aan dat we er niet achter staan als ze minder spelen maar dat motiveerd gewoon minder denk ik!
Rovert
 Rovert - dinsdag 12 mei 2009 - 21:48   quote  deeplink  
geloof me, ik ben tegen trommels, toeters, microfoons en megafoons, maar ik ben voor verbeteren van de sfeer, op welke manier dan ook (alleen geen trommels dan)
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 mei 2009 - 22:50   quote  deeplink  
echt bier!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 12 mei 2009 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 - 22:50 schreef hotjumper het volgende:
echt bier!
+borreltje cola
fr-wes
 fr-wes - dinsdag 12 mei 2009 - 23:53   quote  deeplink  
de sfeer is de laatste tijd gwn bagger.
het gevoel moet gwn weer terug komen de enigste vakken die zingen zijn s,x, en de helft van z
derest zit een beetj in zen stoel te pitten en te w8ten op een doelpunt.
als het aan mij ligt komt het gwn door die idioote regels ik zie ze er nog wel voor aan om over een paar jaar bisnis stoelen in vak s te zetten
derq
 derq - woensdag 13 mei 2009 - 00:40   quote  deeplink  
ja wtf man, niet pas achter de club gaan staan als het goed gaat... we moeten de opponent ALTIJD zo imponeren als we deden met twente. incident of niet, vol gas vanaf het begin!

wij verwachten dat van de spelers, dus geef zelf het goede voorbeeld.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 13 mei 2009 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 - 00:40 schreef derq het volgende:
ja wtf man, niet pas achter de club gaan staan als het goed gaat... we moeten de opponent ALTIJD zo imponeren als we deden met twente. incident of niet, vol gas vanaf het begin!

wij verwachten dat van de spelers, dus geef zelf het goede voorbeeld.
Je hebt gelijk. Vind zelf dat er ook bezieling op het veld moet zijn. Slecht voetbal is dan niet erg. Is gewoon een feit dat als de jongens als een zoutzak in dat veld staan het publiek ook het gevoel krijgt dat het aanmoedigen geen zin heeft. Denk dat dat het grootste probleem is geweest afgelopen seizoen. Natuurlijk ook al het negativisme om Feyenoord heen. Word je als Feyenoorder gewoon down van!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 13 mei 2009 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 - 21:15 schreef MarkFR het volgende:
I'm Feyenoord till i die is ook nog niet genoemd dus dat van die 5 liedjes is gewoon klets..
Dat ik daar niet opgekomen was zeg. Maak mijn naam tot schande zo!!! hahahahaahaha!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 mei 2009 - 10:44   quote  deeplink  
Edit Thomas:
Geef voortaan een normale reactie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 mei 2009 door Thomas --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 13 mei 2009 - 14:54   quote  deeplink  
jep idd...............ben wel is in een vlaag van verstandsverbijstering bij een wedstrijd van oranje geweest..............zat ik een paar rijen achter die mongool met ze trommel..............'s nachts in bed lag ik nog na te dreunen. GEKKEWERK!!!!!!!!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 mei 2009 - 14:57   quote  deeplink  
naar oranje.. ben je wel helemaal goed?

Ga je zeker ook stiekum naar carnaval he!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 13 mei 2009 - 15:06   quote  deeplink  
zoals gezegd in een vlaag van verstandsverbijstering (gratis kaartje hé, echte hollander:P)................
carnaval is voor homo's...........
ovi
 ovi - woensdag 13 mei 2009 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 - 15:06 schreef Jappie_FEY het volgende:
zoals gezegd in een vlaag van verstandsverbijstering (gratis kaartje hé, echte hollander:P)................
carnaval is voor homo's...........
Ik heb met je te doen.
Ik kan het nog niet eens opbrengen om het op tv te kijken.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 13 mei 2009 - 15:34   quote  deeplink  
nee, ik ook niet....................moet jij ook raden wie er een kwartier voor tijd al in zijn auto zat................
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 mei 2009 - 15:40   quote  deeplink  
Met een oranje staart uit de kofferbak? ;-)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 13 mei 2009 - 16:05   quote  deeplink  
nee.......met die trommel van die vent!!!!!!HAHAHAHAHAHA

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Poll op Fr4ever: Geef die kale gast en die kerel met pet die op de trap van vak T staan een megafoon









0.0078718