|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op woensdag 13 mei 2009 - 15:06 schreef Jappie_FEY het volgende:zoals gezegd in een vlaag van verstandsverbijstering (gratis kaartje hé, echte hollander:P)................ carnaval is voor homo's........... Dan heb jij nog nooit echt carnaval gevierd!!!!! Zuipen tot je erbij neer valt. De rest is onbelangrijk. hahahahaahahaha!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op woensdag 13 mei 2009 - 18:05 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Dan heb jij nog nooit echt carnaval gevierd!!!!! Zuipen tot je erbij neer valt. De rest is onbelangrijk. hahahahaahahaha!!! heb ik carnaval niet voor nodig!!!!!!!!HAHAHAHAHA |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
dacht ik ook als Rotterdammer van origine, maar dit feest kan maar weinig aan tippen. Iedereen ademt alleen maar feest en dat bijna een week lang. kom maar is een weekje langs met de carnaval en dan praten we daarna verder. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahaha...............doorzetter |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Bloed, zweet en tranen he!!!!! hahahahahaahahaha!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............ |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tief op met je carnaval... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: precies, mongolen feest |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dat bedoel ik.............. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Mongool doe ik op een gegeven moment zeker!!! Perfect excuus om een week lazarus te zijn zonder dat je wijf begint te zeiken!!!! Carnaval is een walhalla!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2009 - 18:11 schreef Feyenoord till i die het volgende:Mongool doe ik op een gegeven moment zeker!!! Perfect excuus om een week lazarus te zijn zonder dat je wijf begint te zeiken!!!! Carnaval is een walhalla!!! pfff heb ik geen carnaval voor nodig. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
praten tegen dovemansoren........................ |
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
Wanneer komt er nou eens een trommelverbod? Word altijd strontchagerijnig van zo'n klotetrom! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2009 - 21:48 schreef Dubbel V het volgende:Wanneer komt er nou eens een trommelverbod? Word altijd strontchagerijnig van zo'n klotetrom! eens!!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Stylzz