|
|
$-Smurf-$
|
|
|
Het gerucht gaat dat feyenoord pranjic wil hebben en hij ook naar feyenoord zou willen gaan al feyenoord het geld had. maar feyenoord heeft het geld niet. dus moet je spelers verkopen. omdat ik denk dat we pranjic eerder nodig hebben dan de guzman kunnen we beter de guzman verkopen en van dat geld pranjic kopen.. Reageer ff.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
vraag me af of je de guzman nog kwijt raakt voor een goeie prijs. Daarna speelt natuurlijk ook de salaris eis van Pranjic mee...
denk overigens dat een De Guzman in vorm beter is dan pranjic
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 mei 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Liverpool heeft 9 miljoen voor Pranjic geboden!!!! Dat geld krijg je nooit bij mekaar. Zowel kan je dat beter in meerdere jonge talentvolle spelers steken. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
De Guzman heeft een contract van 1 jaar Die levert hoogstens 5 miljoen op Als er al interesse voor hem is Hij heeft een jaar niet gespeeld |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Guzman verkopen voor Pranjic? kwaliteit van Guzman ligt stukken hoger... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wij kopen volgens mij niks meer ? Onze concurenten op de markt zijn Agovv Excelcior RBC ect.RKC Emmen dat zijn de clubs van een hoger segment .Ik denk dat je bij clubs als Spakenburg terlede en Noordwijk Lisse Quickboys moet kijken voor de betere spelers.Dat zijn de clubs waar nog spelers vandaan gehaald kunnen worden.Nou zet `m op bestuur met het vrij maken van een paar ton.En Oja Jacobs hoelang mag jij nog aankloten van het legioen???Ik begrijp niet waarom alleen de GKL de KUIP is uitgejaagd. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Hmmm Liverpool of Feyenoord. Voor een speler als Pranjic een makkelijke keuze! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die gedachte krijgt een speler al als hij moet kiezen tussen Feyenoord of Utrecht of Groningen Heerenveen .Ik zweer het nog een jaar en we zijn concurent van Dordt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Al onze beste spelers zijn vertrokken voor de achtergelaten schuld van Jorien.Ze verkochten spelers als Ghaly Castelen Kuyt Kalou Onno noem het maar op om de schuld te verminderen. Ze begonnen een talentpool om spelers te kunnen halen opbrengst 30 miljoen geloof ik.Al met al is het een hele grote kutzooi bij onze club Jacobs moet oprotten. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeker met lang haar ,hij heeft de X factor en kan aardig verdedigen;) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
hahahahaha!!!! Captain Caveman!!!!! Wel 100% gelijk!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als er iemand over Gibbs begint ga ik gillen.... |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote: op dit moment? we moeten nu kijken, en pranjic is een van de beste op de nl velden. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
kunnen we Gibbs niet terug halen????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
De.x
|
|
|
We hebben Pranjic helemaal niet nodig, Lee komt toch terug? ;) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Marciano
|
|
|
quote: Ja logies! maar als ze De Guzman voor veel kunnen verkopen en Pranjic voor minder berzuinig je wel!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 mei 2009 door Marciano -- |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
Ja dat word weer niks he...achterklap verhalen en anders op naar de volgende grote flop. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De Guzman gaat niet verkocht worden. Die loopt over een jaar graties en voor niets de deur uit. Pranjic is geld verspilling. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: die Basto schijnt t nu wel goed te doen , weet fff niet waar hij nu speelt maar las pas dat hij in belangstelling stond van grote engelse club............... |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
is toch altijd zo!!! bij ons kut en bij anderen de sterren van de hemel voetballen. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zo als altijd idd................. |
|
|
|
|
alexfr
|
|
|
whahah jullie zijn grappig, timmer kan opflikekre daarmee koop je pranjic pranjic zegt geen nee tege Feyenoord:D |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
en jij bent gek.......... |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
Pranjic ja. Verdient nu bakken met geld in Duitsland al voetbald hij op dit moment van geen meter. Ze willen hem al de miskoop van het jaar noemen van de Duitse competitie. Die komt echt niet meer hier voetballen. In vergelijking met wat hij bij Munchen beurt zal hij bij Feyenoord voor een appel en een ei moeten voetballen. En het zijn tenslotte allemaal geldwolven. Kijk maar weer eens naar de Guzman al zegt hij van niet. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:topic: De guzman verkopen -> Pranjic Kopen HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHA :_) Sorry hoor , je hebt iig me dag goed gemaakt met deze grap. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
De guzmann verkopen voor €200.000 verkopen en lekker voor dat geld de vloerverwarming er weer in pleuren....(en laten liggen), hebben we meer aan dan aan de guzman. |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
quote:Op woensdag 13 januari 2010 - 22:30 schreef detrapstaandervanvak het volgende:De guzmann verkopen voor €200.000 verkopen en lekker voor dat geld de vloerverwarming er weer in pleuren....(en laten liggen), hebben we meer aan dan aan de guzman. dusdat. gewoon babovic opstellen voor guzman, desnoods biseswar op de plaats van wijnaldum en wijnaldum weer middenveld.
gewoon geen geld voor nieuwe spelers die niks toevoegen, zie het nut ook niet ervan. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
de guzman is klaar met feyenoord wij met hem... speelt over 3 jaar gewoon bij toronto net als z'n broer. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 13 januari 2010 - 22:42 schreef hotjumper het volgende:de guzman is klaar met feyenoord wij met hem... speelt over 3 jaar gewoon bij toronto net als z'n broer. kan hij ook honkballen dan? zal dan waarschijnlijk als waterdrager zijn bij de Blue Jays! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 13 januari 2010 - 22:48 schreef sevillana het volgende:[..] kan hij ook honkballen dan? zal dan waarschijnlijk als waterdrager zijn bij de Blue Jays! de Blue gays? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
Ik ben er helemaal voor!Pranjic is een goede voor feyenoord! |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
donder op met hem joh.. vorig jaar deed hij niets liever dan naar ajax vertrekken omdat dat zo'n geweldige club was... toedeledokie!! strijkt daar in duitsland ook zo'n 2 mil per jaar op gok ik |
|
|
|
|
bram
|
|
|
pranjic,babovic,is dat niet teveel van het goede |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Laat hem maar in Duitsland zitten |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Pranjic loopt al tegen de 30 jaar en lijkt me nit echt versterking |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 - 17:51 schreef Feyenoord till i die het volgende:Liverpool heeft 9 miljoen voor Pranjic geboden!!!! Dat geld krijg je nooit bij mekaar. Zowel kan je dat beter in meerdere jonge talentvolle spelers steken. ben jij het echt?? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|