BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De supporters kopen ( investeren in ) een speler voor Feijenoord.

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
FR Brabo
 FR Brabo - dinsdag 12 mei 2009 - 20:14   quote  deeplink  
Het wil nog niet zu lukken met de collecte voor onze club. Waarschijnlijk omdat het onduidelijk is wat er precies met het geld gaat gebeuren,en de supporters bang zijn dat het in een bodemloze put verdwijnt. Ik denk als je aangeeft dat wij als supporters een investering doen in een ( liefst jonge) speler, en de mogelijk latere opbrengst van deze speler terug vloeien in het supporters investerings potje, mensen eerder bereid zijn geld te doneren.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 mei 2009 - 20:21   quote  deeplink  
geld gaat naar de jeugdopleiding toch? van mij mogen ze het overigens aan Gerard Meijer geven.
Kadaver
 Kadaver - dinsdag 12 mei 2009 - 20:23   quote  deeplink  
Ongeacht wat het doel is, mensen roepen van te voren heel hard ja, maar wanneer het puntje bij paaltje komt, haken ze af. Uitzonderingen nagelaten natuurlijk. Het blijft jammer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 mei 2009 door Kadaver --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 12 mei 2009 - 20:25   quote  deeplink  
maar hadden ze kunnen zien aan komen natuurlijk, ze konden van de fsv al geeneens een talentpool participatie kopen. en nu zou er dan meer binnen komen.
Mike-Fr
 Mike-Fr - dinsdag 12 mei 2009 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 - 20:21 schreef hotjumper het volgende:
geld gaat naar de jeugdopleiding toch? van mij mogen ze het overigens aan Gerard Meijer geven.
idd
zielig gewoon die reischeque van 1000 euro zeg het danniet

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De supporters kopen ( investeren in ) een speler voor Feijenoord.









0.0064780