|
|
Corapel
|
|
|
Wat een gekkewerk, belachelijk!!! hoe durft een man als Gudde een clubicoon als Houtman de deur te wijzen! waar halen ze het lef vandaan! zelf wanbeleid voeren en de ECHTE clubmensen met een feyenoordhart de laan uit sturen. een schande is het!!! hoog tijd dat de meneer Gudde is in de spiegel kijkt en de eer aan zich zelf houdt, voordat hij het allemaal nog erger maakt dan het al is. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Houtman blijft gewoon bij Feyenoord hoor!!! Alleen werkt niet meer voor Feyenoord TV. Maar hij blijft stadionspeaker. |
|
|
|
|
Corapel
|
|
|
Op basis van reiskostenvergoeding en een bosje bloemen!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zoals t hoort, liefdewerk oud papier! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Als het financieel niet goed gaat moet je niet elk clubicoon een flut baantje met een goed salaris geven Want laten we eerlijk zijn, presentator bij FeyenoordTV is geen topbaan En de club betaald daar wel topsalarissen voor Dat kan als je er financiel goed voor staat Maar met een schuld van 30 miljoen is dat belachelijk |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
elke baan bij Feyenoord is op dit moment meer een tobbaan. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 13 mei 2009 - 11:22 schreef Phyxsius het volgende:Als het financieel niet goed gaat moet je niet elk clubicoon een flut baantje met een goed salaris geven Want laten we eerlijk zijn, presentator bij FeyenoordTV is geen topbaan En de club betaald daar wel topsalarissen voor Dat kan als je er financiel goed voor staat Maar met een schuld van 30 miljoen is dat belachelijk Niets meer aan toe te voegen :) |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
quote:Op woensdag 13 mei 2009 - 11:22 schreef Phyxsius het volgende:Als het financieel niet goed gaat moet je niet elk clubicoon een flut baantje met een goed salaris geven Want laten we eerlijk zijn, presentator bij FeyenoordTV is geen topbaan En de club betaald daar wel topsalarissen voor Dat kan als je er financiel goed voor staat Maar met een schuld van 30 miljoen is dat belachelijk Daar heb je zeker een punt, maar dan mag er van mij ook wel een paar spelers vertrekken die een top salaris hebben en totaal geen meerwaarden hebben voor het team dat zijn er eigenlijk ook nog wat. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op woensdag 13 mei 2009 - 11:41 schreef Danny.K het volgende:[..] Daar heb je zeker een punt, maar dan mag er van mij ook wel een paar spelers vertrekken die een top salaris hebben en totaal geen meerwaarden hebben voor het team dat zijn er eigenlijk ook nog wat. Van mij mogen Landzaat en de Cler weg Samen amper 20 wedstrijden gespeeld Samen wel 3 miljoen aan salarissen Landzaat 1,7 en de Cler 1,3
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 mei 2009 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op woensdag 13 mei 2009 - 12:01 schreef Phyxsius het volgende:[..] Van mij mogen Landzaat en de Cler weg Samen amper 20 wedstrijden gespeeld Samen wel 3 miljoen aan salarissen Landzaat 1,7 en de Cler 1,3 110% eens |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Landzaat hadden ze nooit moeten halen en de Cler komt nooit meer op het gewenste niveau. |
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
Ik denk dat als Gudde zijn eigen salaris halveert meer oplevert dan dat Houtman zijn baantje moet inleveren. Zoals zo vaak wordt er op de verkeerde dingen bezuinigd. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik zou wel is weten wat die snabbel van houtman hem opleverd............. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Wat dacht je ervan als Gudde helemaal geen cent meer krijgt. Wat voor sommige spelers geld ,geld ook voor Gudde en zijn cornuiten presteeren anders opdonderen. |
|
|
|