BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Luijck, Holman mogen weg bij az

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
peertje93
 peertje93 - donderdag 14 mei 2009 - 08:16   quote  deeplink  
'AZ laat viertal reserves vertrekken'
AZ heeft Simon Poulsen, Brett Holman, Joey Didulica en Kees Luijckx laten weten dat zij mogen uitkijken naar een nieuwe werkgever, meldt AD/Sportwereld. Het viertal heeft dit seizoen geen basisplaats weten te veroveren.

Marcel Brands, technisch directeur van de Alkmaarders, voerde deze week gesprekken met een aantal reservespelers. De uitkomst daarvan was dat niemand per sé weg moet, maar dat AZ niet moeilijk zal doen mocht er een mooie club komen. Dat geldt overigens voor alle spelers van de twaalfde tot de achttiende positie in de selectie.

Didulica heeft de clubleiding reeds laten weten te willen vertrekken. De doelman wil niet nog een jaar op de bank zitten en schemert met buitenlandse interesse. Holman kwam afgelopen zomer over van NEC, maar wist nog geen onuitwisbare indruk te maken.

Luijckx had dit seizoen, net als Poulsen, wel enige tijd een basisplaats. De middenvelder annex verdediger kan op belangstelling uit Nederland rekenen. Poulsen, van origine linkeraanvaller maar ook als linksback inzetbaar, heeft in anderhalf seizoen nooit indruk weten te maken in Alkmaar.

Dit bericht stond op www.voetbalprimeur. Zouden Holman en Luijck niet wat voor Feyenoord zijn? Ze mogen we dus ze zullen vast niet veel kosten, Luijck is toch wel een behoorlijk talent in de verdeging en Holman een nummer 10 die zeker wel nodig is als hofs definitief weggaat, bruins in deze vorm blijft en de guzman miss. wel weg gaat.
Wat vinden jullie ervan?
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 14 mei 2009 - 08:46   quote  deeplink  
Nee,
Zijn beide niet echt wat we nodig hebben
Voor op de 10 hebben we Wijnaldum en Bruins (been wil hem houden)
En ook de Guzman, die gaat waarschijnlijk niet

Luijckx is een verdedigende middenvelder
Hij kan wel achterin
Maar je hebt meer aan een echte verdediger

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 mei 2009 door Phyxsius --
De.x
 De.x - donderdag 14 mei 2009 - 08:56   quote  deeplink  
weet niet of Luijckx beter is dan de huidige verdedigers.. Bovendien zou het leuk zijn als er weer eens een verdediger uit de jeugd doorbreekt ( bijv. Nieveld ), met Luijckx erbij krijgt hij ook minder speelminuten.
Holman is misschien wel een aardige optie inderdaad.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 14 mei 2009 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 - 08:56 schreef De.x het volgende:
weet niet of Luijckx beter is dan de huidige verdedigers.. Bovendien zou het leuk zijn als er weer eens een verdediger uit de jeugd doorbreekt ( bijv. Nieveld ), met Luijckx erbij krijgt hij ook minder speelminuten.
Holman is misschien wel een aardige optie inderdaad.
Waarom Holman?
We hebben er 4!!!
Ik vergat net Tomasson nog
Hebben we echt nog een 5e nodig?

De Guzman gaat niet weg
Been laat Bruins echt niet gaan
Wijnaldum zal bijna altijd spelen
En als Tomasson fit is, is hij een zekerheidje

Waarom heb je dan nog een 5e nodig?

Haal liever een speler voor een positie waar je te weinig hebt
Wat dacht je van een spits?
peertje93
 peertje93 - donderdag 14 mei 2009 - 09:29   quote  deeplink  
De guzman gaan ze verkopen als er een club komt, anders gaat hij transfervrij weg, wijnaldum kan beter rechtbuiten staan, bruins mag niet weg dat weet ik ook wel maar als hij niet op een beter niveau komt hebben we een probleem, dan heb je dus alleen tomasson
DYV05
 DYV05 - donderdag 14 mei 2009 - 11:00   quote  deeplink  
Uit deze 4 spelers lijkt me Didulica de beste optie voor Feyenoord. De andere 3 zijn middenvelders (Luijckx is geen echte verdediger), en die zijn er bij Feyenoord al genoeg. Didulica is een betrouwbare ervaren keeper, die weg wil om ergens eerste keeper te worden.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 14 mei 2009 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 - 11:00 schreef DYV05 het volgende:
Uit deze 4 spelers lijkt me Didulica de beste optie voor Feyenoord. De andere 3 zijn middenvelders (Luijckx is geen echte verdediger), en die zijn er bij Feyenoord al genoeg. Didulica is een betrouwbare ervaren keeper, die weg wil om ergens eerste keeper te worden.
Dat is verstandige taal
Didulica is welkom
Is een goede keeper
En volgens mij 30 jaar
Die heeft nog een aantal jaren te gaan
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 mei 2009 - 15:17   quote  deeplink  
Luycks heeft al DSB angst.. Laat staan dat ie in een volle kuip kan presteren.
Didulica twijfel ik ook aan. Vind m altijd wat onzeker.
Holman is overbodig en zwakker dan wat we al hebben. Poulsen idem.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 14 mei 2009 - 15:34   quote  deeplink  
Poulsen zou eventueel nog kunnen
Hij is een aanvaller
En die kunnen we misschien nog wel gebruiken
En hij is multi inzetbaar
Hij pakt de hele linkerflank
Type Pranjic

Didulica heeft dit seizoen goed gespeeld wanneer dat nodig was
En behalve zijn leeftijd heeft hij op Gentenaar en Dudek voor dat hij onlangs nog gespeeld heeft
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 14 mei 2009 - 17:10   quote  deeplink  
Ik vind Holman WEL een optie , hij is een zelfde type als Tomasson en aangezien die maar 10 a 15 wedstrijden per jaar speelt vind ik hem WEL een optie , Wijnaldum kan rechtsbuiten maar ook rechtshalf ,Bruins kan ook wel op andere positie (rechtshalf) maar ik vind ook wel dat Holman niet prioriteit nr1 is.
har
 har - donderdag 14 mei 2009 - 17:24   quote  deeplink  
Holman is een bijter en doorzetter net als JDT!
Hij heeft veel diepgang in zijn spel. Op dit moment is JD de enige die dit heeft en die is toch minimaal 50% afwezig.
Je kunt Holman nooit vergelijken met bruins of de guzman. Deze heren moeten het van hun techniek hebben maar bikkelen en de verdediging van de tegenstander afjagen is er niet bij (dan breken ze af waarschijnlijk). Je ziet wat er met de wedstrijdinstelling gebeurt als JD er niet bij is. Zeker een goede optie! Vond het al jammer dat hij naar AZ vertrok vorig jaar.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 14 mei 2009 - 17:52   quote  deeplink  
geen interesse!!!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 14 mei 2009 - 17:59   quote  deeplink  
en geen geld.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 14 mei 2009 - 18:03   quote  deeplink  
Ook dat nog eens!!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 14 mei 2009 - 21:42   quote  deeplink  
was altijd wel gecharmeerd van Holman, goeie instelling maar oftie het red, het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij niet in het systeem van az past, maar bij ons met zij manier van spelen meer tot zijn recht komt.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 14 mei 2009 - 21:54   quote  deeplink  
geld....................
Marioscenario
 Marioscenario - donderdag 14 mei 2009 - 21:57   quote  deeplink  
Gaan we nu ook nog tijd besteden aan tweede keuzes die bij hun club overbodig zijn. Alleen gaan voor het allerbeste en anders voor eigen kweek. Er loopt genoeg rond bij Feyenoord van spelers met vergelijkbare en betere kwaliteit het moet er een keer uit worden gehaald.
har
 har - vrijdag 15 mei 2009 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 - 21:57 schreef Marioscenario het volgende:
Gaan we nu ook nog tijd besteden aan tweede keuzes die bij hun club overbodig zijn. Alleen gaan voor het allerbeste en anders voor eigen kweek. Er loopt genoeg rond bij Feyenoord van spelers met vergelijkbare en betere kwaliteit het moet er een keer uit worden gehaald.
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah

Goeie zeg!!
Voor het allerbeste gaan!
Dachten we met makaay, ahmadi, cler, landzaat en gio ook!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 mei 2009 door har --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 15 mei 2009 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 - 19:49 schreef har het volgende:

[..]

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahah

Goeie zeg!!
Voor het allerbeste gaan!
Dachten we met makaay, ahmadi, cler, landzaat en gio ook!
makkelijk he, achteraf klagen.

Ik durf te wedden dat toen ze kwamen je nog vooraan in de polonaise liep.

treurig.
Madhopfc
 Madhopfc - vrijdag 15 mei 2009 - 21:37   quote  deeplink  
Ik vind Kees Luijckx wél een goede voetballer en ik vind hem ook een winnaar......nu hebben we maar 1 winnaar in de ploeg....Tomasson dus daar kan er wel eentje bijkomen....Luijckx kan mooi op de positie van landzaat/hofland spelen ...Daarnaast, vind ik toch wel belangrijk, heeft kees laten doorschemeren dat hij uit een Feyenoordfamilie komt....en dat in de kop van Noord-Holland....
dus ik zeg doen!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 15 mei 2009 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 - 21:37 schreef Madhopfc het volgende:
Ik vind Kees Luijckx wél een goede voetballer en ik vind hem ook een winnaar......nu hebben we maar 1 winnaar in de ploeg....Tomasson dus daar kan er wel eentje bijkomen....Luijckx kan mooi op de positie van landzaat/hofland spelen ...Daarnaast, vind ik toch wel belangrijk, heeft kees laten doorschemeren dat hij uit een Feyenoordfamilie komt....en dat in de kop van Noord-Holland....
dus ik zeg doen!
Luijckx neheeee 3x niks die houte klaas
ovi
 ovi - vrijdag 15 mei 2009 - 22:10   quote  deeplink  
Luijcks en Holman laat die allebij maar weg blijven.
Over Holman heb ik nog een klein beetje twijffel,maar
Feyenood is niet in de positie om zulke risoco s nemen.
Dus kortom nee bedankt!
Ronneke
 Ronneke - vrijdag 15 mei 2009 - 22:17   quote  deeplink  
Geen van deze spelers maken feyenoord beter, zeker die grabbelton van Didulica.
Gewoon Mulder er in en risico's durven nemen. Dat kost ieder geval geen geld.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Luijck, Holman mogen weg bij az









0.0060050