|
|
nieuwerbrug
|
|
|
is sandro calabro wat voor feyenoord
scoorde in 158 wedstrijden 71 keer
is 26 jaar kan van mario nog wel een hoop leren
kost niet al teveel
denk dat mario een gooie spits van hem maakt |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
altie nou 158 in 71 wedstrijden had... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
We hebben alleen geld voor trainers herstel trainers conditietrainers clubartsen assistenten van de assistenten van de assistenten en voor een boekhouder met een kronkel in zijn schedel. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
WHAHHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
quote: Ik weet dat je liever top spelers ziet maar dat gaat hem niet worden , Ik denk dat je type als calabro nog veel beter kan maken en heeft een neusje voor doelpunten
az heeft ook heel veel spelers uit de jupiler league gehaald waarom zouden wij dat niet kunnen of zijn wij daar te groot voor denk het niet |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Gewoon jeugd of Thiebaut, MVV, Plet Telstar of Honda |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gewoon Platje .... Niet meer en niet minder ,maar zelfs die is niet haalbaar.Helaas we hebben alleen geld voor zijn linker been. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2009 - 22:02 schreef nieuwerbrug het volgende:is sandro calabro wat voor feyenoord scoorde in 158 wedstrijden 71 keer is 26 jaar kan van mario nog wel een hoop leren kost niet al teveel denk dat mario een gooie spits van hem maakt En wat zou die moeten kosten dan? Enig idee? Ik heb wel het idee dat er maar heel weinig aan nieuw te verwachten is deze zomer. Behoudens een topper in de trainingsstaf dan? |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2009 - 22:33 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Gewoon Platje .... Niet meer en niet minder ,maar zelfs die is niet haalbaar.Helaas we hebben alleen geld voor zijn linker been. Als je de engelse verslaggevers hoort had ray parlour ook alleen maar een linkerbeen vroeger hahaha, die heeft ook aardig geboerd
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 mei 2009 door johan mansveld -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja alles in de eerste divisie :S |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2009 - 22:35 schreef johan mansveld het volgende:[..] Als je de engelse verslaggevers hoort had ray parlour ook alleen maar een linkerbeen vroeger hahaha, die heeft ook aardig geboerd hahahaha |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
quote: heb voor fc utrecht en vvv in de eredivisie gespeeld
bij fc utrecht was hij 20 jaar in 21 wedstrijden ( meeste als invaller) 3 doelpunten
2 jaar geleden voor vvv 13 wedstrijden 5 goals |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2009 - 22:44 schreef nieuwerbrug het volgende:[..] heb voor fc utrecht en vvv in de eredivisie gespeeld bij fc utrecht was hij 20 jaar in 21 wedstrijden ( meeste als invaller) 3 doelpunten 2 jaar geleden voor vvv 13 wedstrijden 5 goals 1 wedstrijd per jaar, wat is dat voor kut gemiddelde... |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
altijd nog beter dan jou gemiddelde jij bent halve wedstrijd per jaar positief |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Nee man geen Calabro ,dat is meer een spits voor Heracles of De Graafschap. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ja schiet de boodschapper maar weer dood |
|
|
|
|
danny four
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is ook het gemiddelde van de inzet geweest van ons Feyenoord!!!! |
|
|
|
|
King Yvo
|
|
|
kom eens met zinnige namen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
dat zal nog niet mee vallen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Geef maar een goed voorbeeld dan ........................ ? |
|
|
|
|
De.x
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
dirk kuyt, van persie en die gozer van chelsea, die Kalou ofzo... |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
Honda is goed voor de sponsers dus extra inkomen, of hij werkelijk op niveau kan voetballen??? zijn assist zijn niet slecht maarja wat is zijn top, VVV - Willem II .....? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2009 - 22:27 schreef nieuwerbrug het volgende:[..] Ik weet dat je liever top spelers ziet maar dat gaat hem niet worden , Ik denk dat je type als calabro nog veel beter kan maken en heeft een neusje voor doelpunten az heeft ook heel veel spelers uit de jupiler league gehaald waarom zouden wij dat niet kunnen of zijn wij daar te groot voor denk het niet Who the fuck is colabro?? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: precies................waar hebben we het over.......... |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2009 - 22:02 schreef nieuwerbrug het volgende:is sandro calabro wat voor feyenoord scoorde in 158 wedstrijden 71 keer is 26 jaar kan van mario nog wel een hoop leren kost niet al teveel denk dat mario een gooie spits van hem maakt Mario kan van een matige tot slechte voetballer geen spits voor Feyenoord maken ! Sander Calabro , het lachertje van Utrecht, leuk voor 1e divisie maar dan houdt t ook wel op , jongen is van t kaliber Geert den Ouden ! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op donderdag 14 mei 2009 - 22:27 schreef nieuwerbrug het volgende:[..] Ik weet dat je liever top spelers ziet maar dat gaat hem niet worden , Ik denk dat je type als calabro nog veel beter kan maken en heeft een neusje voor doelpunten az heeft ook heel veel spelers uit de jupiler league gehaald waarom zouden wij dat niet kunnen of zijn wij daar te groot voor denk het niet AZ haalt mensen die in een opwaartse spiraal zitten en jong zijn uit de 1e divisie , dit is een speler die mislukt is in de Eredivisie en bij gods gratie nog in de 1e divisie meekan! |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
ik zeg kopen voor 3 ton wordt het niks blijft hij zijn waarde wel houden. we moeten meer gokken met zulke spelers! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik zeg: NIET DOEN!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
3 ton voor een speler die nog te slecht is voor jong-Feyenoord en dat voor een club die die 3 ton moet lenen??? t wordt er niet beter van jongens met de nieuwe aanwinsten hier , t is echt onze eigen Krunk in Rotterdam versie.............haha |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2009 - 19:59 schreef jantje 1974 het volgende:3 ton voor een speler die nog te slecht is voor jong-Feyenoord en dat voor een club die die 3 ton moet lenen??? t wordt er niet beter van jongens met de nieuwe aanwinsten hier , t is echt onze eigen Krunk in Rotterdam versie.............haha zeg jij het maar jantje wie moeten we dan halen |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
dat is moeilijk , maar wat je haalt moet wel geschikt zijn en iedereen die t voetbal volgt en er een klein beetje kijk op heeft weet dat dit een belachelijke optie is , als je met deze naam bij Leo komt lacht ie je uit! |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2009 - 20:06 schreef jantje 1974 het volgende:dat is moeilijk , maar wat je haalt moet wel geschikt zijn en iedereen die t voetbal volgt en er een klein beetje kijk op heeft weet dat dit een belachelijke optie is , als je met deze naam bij Leo komt lacht ie je uit! oke zit wat in maar hij zal je ook uit lachen voor een speler die een paar miljoen kost, rest 1 ding speler huren met optie tot koop in de hoop dat de spelers die ze huren zich goed bewijzen en sponsors op staan |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
laten we anders elia halen voor 10 miljoen... |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
quote: wat kan jij dom lullen |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
ik reageer ff op reactie van jantje... |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2009 - 20:10 schreef nieuwerbrug het volgende:[..] oke zit wat in maar hij zal je ook uit lachen voor een speler die een paar miljoen kost, rest 1 ding speler huren met optie tot koop in de hoop dat de spelers die ze huren zich goed bewijzen en sponsors op staan ik denk dat er nog wel wat centjes komen voor 1 of 2 spelers. Maar als we types als Calabro al gaan noemen zakken we echt af , dat slaat natuurlijk echt nergens op....................... |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote: dan reageer je niet op mij , ik zeg nl. dat we beter NIETS kunnen halen dan spelers die minder zijn dan dat we nu hebben! |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
en hoe weet jij of hij het wel of niet bij ons gaat redden dan?? kijk naar az! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2009 - 20:22 schreef coenjo het volgende:en hoe weet jij of hij het wel of niet bij ons gaat redden dan?? kijk naar az! nog een keer jongetje: AZ haalt spelers die in t begin van hun carriere staan en veelbelovend zijn , Calabro is een speler die zowel bij VVVals Utrecht in de Eredivisie zijn kansen heeft gehad maar hopeloos heeft gefaald , ik begrijp hieruit dat je nog erg jong bent en zijn tijd bij Utrecht niet meer herinnerd , speler is dus aan t afzakken en dus niet geschikt. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
goed punt ik was hem alweer vergeten.
haal dan niets, zeg ik dan maar |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: niets halen dan maar???.......... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
die Sander Calbro zit nu met een stijve LUL voor de computer : ze naam op Internet bij een Feyenoord forum!hahahaha |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|