|
|
ovi
|
|
|
Naar mijn mening moet Vlemmings Fer in plaats van Landzaat daar zetten. Ik vind Fer sterk in de lucht en hij kan heel goed een man uitschakelen . Op het middenveld komt hij snelheid,maar naar mijn mening een super centrale verdediger die heel goed de opbouw verzorgen. Ik zou het volgend jaar zo achterin willen zien:
Vlaar/Dani Fer Bahia Bronckhorst |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 - 10:36 schreef ovi het volgende:Naar mijn mening moet Vlemmings Fer in plaats van Landzaat daar zetten. Ik vind Fer sterk in de lucht en hij kan heel goed een man uitschakelen . Op het middenveld komt hij snelheid,maar naar mijn mening een super centrale verdediger die heel goed de opbouw verzorgen. Ik zou het volgend jaar zo achterin willen zien: Vlaar/Dani Fer Bahia Bronckhorst Been heeft al aangegeven dat Cler en Dani de backs zijn. Fer is een type Davinds en geen verdediger. Als Been je juiste poppetjes niet op de juiste plaatsen gaat neerzetten dan gaat t weer goed fout |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Dani is gestopt als voetballer nadat ie bij atletico al een tijdje zijn salaris niet kreeg.
maar ontopic, ik ga voor volgend seizoen voor de optie: Fernandez--Vlaar--Bahia--Gio
denk dat Been gaat voor: Fernandez--Vlaar--Bahia--de Cler |
|
|
|
|
opa
|
|
|
ja maar hier hebben ze t over dani fernandez van nec... |
|
|
|
|
derq
|
|
|
vlaar blijft 1 week behouden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Als Opa zou je toch moeten dat dani als voetbalnaam "not done" is bij Feyenoord... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Zie persoonlijk Fer liever voor de verdediging geposteerd |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Als buffer tussen het middenveld en de verdediging. "In de punt naar achter" dus. Daarom! |
|
|
|
|
ariefr
|
|
|
fer moet gewoon een man uitschakelen en soms mee opstomen dan speelt ie zn beste wedstrijden |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 - 13:32 schreef ariefr het volgende:fer moet gewoon een man uitschakelen en soms mee opstomen dan speelt ie zn beste wedstrijden Kan hij dat niet als hij centrale verdediger speelt dan? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ik ben ook voorstander om hem voor de verdediging neer te donderen...............lekker puinruimen |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 - 15:16 schreef Jappie_FEY het volgende:ik ben ook voorstander om hem voor de verdediging neer te donderen...............lekker puinruimen Dat is inderdaad waar hij het meest tot zijn recht komt!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Fer is geen verdediger. Ik vind m een sterk jaar hebben, maar heb toch wel een paar goaltjes gezien waar hij even vergat mee te verdedigen of zn man te houden... |
|
|
|