|
|
Darryl1997
|
|
|
Hallo, ik wou even weten of been al coach is tijdens de Play-Offs Want de Play-Offs Hoort toch nog bij 08/09? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
PLay-offs horen bij 08/09 Dus hij is nog geen coach Geloof dta het contract op 1 juli in gaat Dat gaat zo met de meeste contracten |
|
|
|
|
Michiel
|
|
|
Dat lijkt mij ook niet goed om nu het cruciaal wordt een andere trainer voor de groep zetten. Nu ze de helft van het seizoen Johan Vlemmings al gewend zijn. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 - 13:48 schreef Michiel het volgende:Dat lijkt mij ook niet goed om nu het cruciaal wordt een andere trainer voor de groep zetten. Nu ze de helft van het seizoen Johan Vlemmings al gewend zijn. Wie is Johan Vlemmings? Is dat de broer van onze Leon? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
HAHAHAHAHAHA.............wat een oellewapper die vent........... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Je heb echte supporters en mensen die denken dat ze supporter zijn!!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
perfect omschreven jah......... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 - 13:48 schreef Michiel het volgende:Dat lijkt mij ook niet goed om nu het cruciaal wordt een andere trainer voor de groep zetten. Nu ze de helft van het seizoen Johan Vlemmings al gewend zijn. stop eens met ademen.... |
|
|
|
|
Dubbel V
|
|
|
Haahahahaha. Is Johan Vlemmings niet die vreemde gast die helemaal gek is van het koningshuis? Michiel denkt zeker dat er gevoetbald wordt met de balletjes van de koningin... |
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
Ik dacht dat de vraag is "staat Been al voor de groep tijdens de play-offs". |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 - 13:48 schreef Michiel het volgende:Dat lijkt mij ook niet goed om nu het cruciaal wordt een andere trainer voor de groep zetten. Nu ze de helft van het seizoen Johan Vlemmings al gewend zijn. een duidelijk geval van die klepel en die klok hahaha
penis aqua rosa eerste klas |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 - 23:38 schreef Dubbel V het volgende:Haahahahaha. Is Johan Vlemmings niet die vreemde gast die helemaal gek is van het koningshuis? Michiel denkt zeker dat er gevoetbald wordt met de balletjes van de koningin... tja, die gaan er (tenminste) wel in. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Wel lachwekkend :D Leven in de brouwerij !! |
|
|
|