|
|
Darryl1997
|
|
|
Mooi He?
v.l.n.r
Shirt 1 : Thuisshirt Shirt 2 : Uitshirt Shirt 3 : Europa League Shirt Shirt 4 : Keepers Shirt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 mei 2009 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
LW_fr08
|
|
|
Kijk, dit zijn nog eens normale shirts.. de shirts die ze eerst lieten zien waren echt lachwekkend.. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Pipo
|
|
|
Artikel 143 van strafrecht:
Hij die door geweld of bedreiging met geweld een geoorloofde openbare vergadering of betoging verhindert, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste negen maanden of geldboete van derde categorie.
Dus ik weet niet waar je het over hebt vriend maar dit plaatje staat op elke Feyenoord-fansite en dit zijn niet eens de officiële shirt maar gewoon een creatie van een supporter. |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote: ik mag hopen dat je ze mooier vind dan deze
Hater.... |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 - 15:22 schreef Pipo het volgende:Artikel 143 van strafrecht: Hij die door geweld of bedreiging met geweld een geoorloofde openbare vergadering of betoging verhindert, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste negen maanden of geldboete van derde categorie. Dus ik weet niet waar je het over hebt vriend maar dit plaatje staat op elke Feyenoord-fansite en dit zijn niet eens de officiële shirt maar gewoon een creatie van een supporter. ik weet niet waar jij het over hebt gast ik heb het nooit gehad over artikel 143 van strafshit ... wat maakt het btw uit datie op elke fansite staat ? als ik heb hier wil plaatsen dan doe ik dat -.- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 - 15:22 schreef Pipo het volgende:Artikel 143 van strafrecht: Hij die door geweld of bedreiging met geweld een geoorloofde openbare vergadering of betoging verhindert, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste negen maanden of geldboete van derde categorie. Dus ik weet niet waar je het over hebt vriend maar dit plaatje staat op elke Feyenoord-fansite en dit zijn niet eens de officiële shirt maar gewoon een creatie van een supporter. ehh.. PIPO! Foute plakaktie? |
|
|
|
|
Pipo
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 - 15:29 schreef Darryl1997 het volgende:[..] ik weet niet waar jij het over hebt gast ik heb het nooit gehad over artikel 143 van strafshit ... wat maakt het btw uit datie op elke fansite staat ? als ik heb hier wil plaatsen dan doe ik dat -.- Lutser, verwijder het maar weer snel hoor... Het stond gewoon onder je 1e post. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 - 15:34 schreef Pipo het volgende:[..] Lutser, verwijder het maar weer snel hoor... Het stond gewoon onder je 1e post. klopt heb het ook gezien!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Blijf je herhaal toets hangen Darryl? |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote: SOrry Mijn Internet dee raar en hij bleef hangen dus ik tikte 10x op enter |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik heb al die dubbele posts even verwijderd.
@Darryl: Je kan in het vervolg beter je eigen post (van deze thread) editten/aanpassen in plaats van een nieuw topic te beginnen. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Wanneer zijn de nieuwe shits normalerwijs altijd te koop? |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote: Volgens Mij Als Been Komt Worden Ze Officieel Gepresenteerd |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ze zijn nu echt wel veel mooier damn!! |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 mei 2009 - 16:17 schreef Darryl1997 het volgende:[..] SOrry Mijn Internet dee raar en hij bleef hangen dus ik tikte 10x op enter geef niks.......mooie shirts by the way die onderste zijn van de zeekadetten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 mei 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dat uitshirt ziet er echt niet uit......... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: niet mee eens Jappie;p |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: beetje jammer.............. |
|
|
|
|
Michiel
|
|
|
Een vriend van mij heeft al plannen om van de achterkant van het uit tenue een Palestina vlag te maken _O- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
fijn voor hem................... |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: das een interessante vraag idd............. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: eens! de rest ook niet. de schouders vind ik lelijk. doen gewoon zoiets:
|
|
|
|
|
romeo
|
|
|
ze moeten het europa shirt als uit shirt gebruiken veel mooier |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
derq
|
|
|
t ziet er allemaal niet uit... ik wil nike! |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hij doelt er uiteraard op WELKE keeper dit zal dragen volgend seizoen!!!!!!! |
|
|
|
|
Bloedgroep-FFFFF
|
|
|
quote: ------------------------------------
Zijn dit de Off. nwe shirts? Lijkt veel het gouden jubileumshirt, ik meende, ( mss afhankelijk van Europees) dat men wilde starten met het GoudGele Pumashirt van jaren 80!! Vond dat Goudgeel erg mooi, maar mss is dit een bewerking, zijn de gegevens al definitief. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
nike = kut ik wil Hummel of Fred Perry. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik kies voor Burberry of Lonsdale!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
londsdale heeft wel mooie voetbal shirts |
|
|
|
|
mike69
|
|
|
LEKKER BELANGRIJK laat ze eerst eens een paar punten gaan pakken al doen ze het naakt die shirts is op dit moment toch geen aandachtspunt KOM OP ZEG VOETBALLEN EN WINNEN \ |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2009 - 11:30 schreef mike69 het volgende:LEKKER BELANGRIJK laat ze eerst eens een paar punten gaan pakken al doen ze het naakt die shirts is op dit moment toch geen aandachtspunt KOM OP ZEG VOETBALLEN EN WINNEN \ dat zeg je nu wel zo leuk, maar een shirt sponsortje als nike legt wel wat meer doekoes op tafel dan puma!!!!!!!! |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2009 - 11:39 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] dat zeg je nu wel zo leuk, maar een shirt sponsortje als nike legt wel wat meer doekoes op tafel dan puma!!!!!!!! zijn genoeg topics over de voetbal ellende. Verder vind ik Nike net zo bij voetbal horen als playoffs. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
HAHAHAHAHA.............niet zo dus...................... |
|
|
|