BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De teller staat nog maar op 83.000 euro go wat hebben we allemaal een Feyenoord hart?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Shinjinr1
 Shinjinr1 - vrijdag 15 mei 2009 - 16:44   quote  deeplink  
Weet dat ik d.m.v. deze topic veel gezeik over mij heen krijg.
Maar er moeten maar eens koppen met spijkers geslagen worden.
Gudde en Jacobs zitten nog steeds op hun plaats, maar moeten gewoon ruimte gaan maken. We laten het ook gewoon maar toe. Er moet gewoon plaats gemaakt worden voor echte Feyenoorders die FEYENOORD weer gezond kunnen krijgen. Zondag was een kippevel moment dat onze Willem van Hanegem het veld op komt lopen voor het afscheid van Gerard Meijer.
Zo'n man kan nog veel betekenen voor Feyenoord.

Iedereen wil of durft geen geld te doneren voor ons cluppie omdat er gewoon verstandloze mensen op de hoogste posities zitten.
Maar mensen wat moet er dan gebeuren.
We hebben allemaal kritiek op Feyenoord en elkaar maar er wordt nooit eens een goed initiatief getoont.
Laten we eens positief denken en allemaal een kleine donatie doen. Al is het tot de sluiting 5 euro per maand.
Kom op laat zien dat wij echte FEYENOORDERS zijn. En niet zulke loosers als daar in a'dam.
Weet nog toen Cambuur bijna failliet was dat onze supporters een donatie gehouden hebben in de Kuip voor de supporters van Cambuur. Dat gebaar moet er weer komen want zo kan onze club nooit meer bestaansrecht opbouwen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 15 mei 2009 - 18:11   quote  deeplink  
Je geeft het zelf al aan!!! Met dit bestuur krijgen ze van mij geen cent!!! De 1500 euro die het me nu al zeker per jaar kost ving ik wel genoeg geld!!!! Dit bestuur = geen geld!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 15 mei 2009 - 18:14   quote  deeplink  
Je heb gelijk wat is nou 5 euro?
10 euro heb ik al geschonken terwijl ik meer had beloofd.
Ik begrijp dat mensen willen afwachten maar het bedrag nu is belachelijk.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 15 mei 2009 - 18:16   quote  deeplink  
DIT BESTUUR = GEEN GELD!!!!!!!!!!!! 1500 euro per jaar op moment zelfs al teveel, maar wil mijn club op zich blijven steunen!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 15 mei 2009 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 - 18:16 schreef Feyenoord till i die het volgende:
DIT BESTUUR = GEEN GELD!!!!!!!!!!!! 1500 euro per jaar op moment zelfs al teveel, maar wil mijn club op zich blijven steunen!!!!
Daar heb je gelijk in maar dit geld is voor de fsv en komt ten goede voor de jeugdopleiding.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 mei 2009 door Leon FR1908 --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 15 mei 2009 - 18:20   quote  deeplink  
DIT BESTUUR = GEEN GELD!!!!! Met een goied bestuur heeft onze jeugdopleiding ons geld helemaal niet nodig. In ieder geval geen extra geld buiten het geld wat ze sowieso aan ons verdienen!!!
King Yvo
 King Yvo - vrijdag 15 mei 2009 - 19:03   quote  deeplink  
wees blij dat we wat geven
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 15 mei 2009 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 - 18:20 schreef Feyenoord till i die het volgende:
DIT BESTUUR = GEEN GELD!!!!! Met een goied bestuur heeft onze jeugdopleiding ons geld helemaal niet nodig. In ieder geval geen extra geld buiten het geld wat ze sowieso aan ons verdienen!!!
daar heb je wel een puntje.............
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 15 mei 2009 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 - 18:20 schreef Feyenoord till i die het volgende:
DIT BESTUUR = GEEN GELD!!!!! Met een goied bestuur heeft onze jeugdopleiding ons geld helemaal niet nodig. In ieder geval geen extra geld buiten het geld wat ze sowieso aan ons verdienen!!!
Je heb helemaal gelijk toch geef ik wat munten anders kan ik niet slapen :)
King Yvo
 King Yvo - vrijdag 15 mei 2009 - 22:23   quote  deeplink  
het blijft feest wij werken voor 1500 de maand ons helemaal de te**** en zij hebben miljoenen dus alle maar 50.000 afstaan keer 21 contractspelers dan kunnen we praten
Klaas FR
 Klaas FR - vrijdag 15 mei 2009 - 22:40   quote  deeplink  
Ik heb een seizoenskaart. Kost geld.
Ik moet elke keer vanuit Friesland komen, benzine. Kost geld.
Eten en drinken in de Kuip. Kost geld.

Ik betaal genoeg.
sevillana
 sevillana - vrijdag 15 mei 2009 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 - 22:23 schreef King Yvo het volgende:
het blijft feest wij werken voor 1500 de maand ons helemaal de te**** en zij hebben miljoenen dus alle maar 50.000 afstaan keer 21 contractspelers dan kunnen we praten
Loffelijk streven, maar vrees toch echt dat het NIET gaat werken
Dubbel V
 Dubbel V - vrijdag 15 mei 2009 - 23:27   quote  deeplink  
Laat Gudde en Jacobs een signaal afgeven door zelf een flink bedrag te storten. Als de directie mij het gevoel geeft dat ze zelf ook willen bijdragen aan de oplossing van de (financiele) problemen, ben ik ook bereid om te betalen. Nu moet het alleen van de supporters komen, die vaak al zoveel moeten laten om steeds weer naar de Kuip te kunnen. We moeten de problemen hand-in-hand oplossen; bestuur, spelers en supporters. En liefst ook in die volgorde!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De teller staat nog maar op 83.000 euro go wat hebben we allemaal een Feyenoord hart?









0.0064671