BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gerard Meijer wou opstappen onder Verbeek

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - zaterdag 16 mei 2009 - 10:52   quote  deeplink  
Het was afgelopen seizoen dan ook veelzeggend voor het gebrek aan onderling begrip dat Gerard Meijer na de veelbesproken kleedkamerverbouwing van GJ Verbeek al die spullen plotseling in dozen en vuilniszakken in een hoekje terugvond. Het sneed hem dwars door zijn ziel.
Het was dan ook het enige seizoen in vijftig jaar tijd dat hij serieus overwoog te stoppen.

Bron VI 13 mei 2009

Weet niet of dit bericht klopt, maar zou wel triest zijn...
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 16 mei 2009 - 11:07   quote  deeplink  
ja wel triest , wat ik nu ga schrijven zal me veel commentaar opleveren maar ik doe t toch ..............

GJV zag t niet zitten in GM als verzorger , liefst wilde hij een nieuwe jonge,moderne verzorger en dat vind ik niet zo gek , Gerard is natuurlijk een held , een icoon maar t werd toch een beetje triest dat een club die naar de top wil nog met zo een oude man als verzorger werkt , vroeger sprintte Gerard de 100mtr in 9,5 nu was dat eerder 29,5 dat kan natuurlijk niet een verzorger die zelf nauwelijks nog kan lopen , in de sport wordt iedereen eruit gegooid zodra hij wat minder presteerd , in t gewone leven wordt iedereen op zijn 65e uit t arbeidsproces gezet maar bij een grote voetbalclub die naar de top wil loopt een verzorger van 72 jaar die eigenlijk door zijn rotte knieen zijn werk niet meer naar behoren kan doen!

ik kan GJV wel een beetje begrijpen als ik even mijn emotie opzijschuif........................
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 16 mei 2009 - 11:11   quote  deeplink  
Jantje, begrip voor de gedachte maar niet voor de aktie.
Het tekent alleen de manier van handelen van GJV. Wat ook bekend was en ook 1 van de redenen dat Feyenoord hem gehaald heeft: daadkracht.

Alleen helaas heb je in de voetbalwereld met mensen te maken. En sommige mensen hebben het nu eenmaal verdient om met de hoogste respect behandelt te worden.
En zo had hij dit dan ook moeten aanpakken. Eerst overleg en dan pas aktie.

En vooral heel veel respect tonen...
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 16 mei 2009 - 11:17   quote  deeplink  
heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel respect
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 16 mei 2009 - 11:26   quote  deeplink  
dan mag Henk Timmer ook blijven van mij..............
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 16 mei 2009 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 - 11:26 schreef jantje 1974 het volgende:
dan mag Henk Timmer ook blijven van mij..............
Zit jij wel op het goeie forum? Heb niet iets gelezen waaruit ook maar een ietsiepietsie aan af te leiden valt waarom Henk Timmer respect behoeft?
johan mansveld
 johan mansveld - zaterdag 16 mei 2009 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 - 11:46 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Zit jij wel op het goeie forum? Heb niet iets gelezen waaruit ook maar een ietsiepietsie aan af te leiden valt waarom Henk Timmer respect behoeft?
Hij mag later vertellen aan zijn kleinkinderen dat opa ooit bij feyenoord heeft gekeept (in de hoop dat ze die beelden nooit te zien krijgen) en daar wou ik het bij laten voor wat betreft enige eer die Henk Timmer krijgt.
R.spoorenn
 R.spoorenn - zaterdag 16 mei 2009 - 11:53   quote  deeplink  
niet overdrijven johan,
henk is/was een uitstekende keeper die feyenoord vele malen gered heeft.
en nu je ziet dat henk op zijn top kent en aan het afdwalen is wil toch niet zeggen ook respect voor henk!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 mei 2009 door R.spoorenn --
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 16 mei 2009 - 12:00   quote  deeplink  
ach , Henk is nu eenmaal het mikpunt van vele supporters , ik denk dat de fouten van Tiendalli ,Leerdam meer punten gekost hebben dan de fouten van Henk.

Ik ga niet zeggen dat Henk t goed heeft gedaan dit jaar maaro er kan ook overdreven worden zoals er dus ook overdrevewn wordt naar Gereard Meijer toe , geweldige man hoor maar had natuurlijk op zijn 65e gewoon vervangen moeten worden en niet als een echte oude man elke week weer dat veld op hoeven rennen , ze hadden hem dan best andere functie kunnen geven (zoals nu ook t geval is) en was iedereen blij...........
Dick
 Dick - zaterdag 16 mei 2009 - 12:02   quote  deeplink  
Als je niks anders te doen heb.
ga je meestal dom lullen
De.x
 De.x - zaterdag 16 mei 2009 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 - 11:11 schreef Stylzz het volgende:
Jantje, begrip voor de gedachte maar niet voor de aktie.
Het tekent alleen de manier van handelen van GJV. Wat ook bekend was en ook 1 van de redenen dat Feyenoord hem gehaald heeft: daadkracht.

Alleen helaas heb je in de voetbalwereld met mensen te maken. En sommige mensen hebben het nu eenmaal verdient om met de hoogste respect behandelt te worden.
En zo had hij dit dan ook moeten aanpakken. Eerst overleg en dan pas aktie.

En vooral heel veel respect tonen...
ik had het niet beter kunnen verwoorden!
derq
 derq - zaterdag 16 mei 2009 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 - 11:07 schreef jantje 1974 het volgende:
ja wel triest , wat ik nu ga schrijven zal me veel commentaar opleveren maar ik doe t toch ..............

GJV zag t niet zitten in GM als verzorger , liefst wilde hij een nieuwe jonge,moderne verzorger en dat vind ik niet zo gek , Gerard is natuurlijk een held , een icoon maar t werd toch een beetje triest dat een club die naar de top wil nog met zo een oude man als verzorger werkt , vroeger sprintte Gerard de 100mtr in 9,5 nu was dat eerder 29,5 dat kan natuurlijk niet een verzorger die zelf nauwelijks nog kan lopen , in de sport wordt iedereen eruit gegooid zodra hij wat minder presteerd , in t gewone leven wordt iedereen op zijn 65e uit t arbeidsproces gezet maar bij een grote voetbalclub die naar de top wil loopt een verzorger van 72 jaar die eigenlijk door zijn rotte knieen zijn werk niet meer naar behoren kan doen!

ik kan GJV wel een beetje begrijpen als ik even mijn emotie opzijschuif........................
Dit is misschien wel weer een tekenend voorbeeld voor het manco wat aan onze hele club hangt. We hechten teveel waarde aan oude glorie, teveel dingen die niet gericht zijn op sportieve successen.
Het maakt onze club sfeervol, maar zorgt er ook voor dat we onze sportieve progressie niet boeken. Er is simpelweg té weinig over nagedacht.
Gertjan wou alle teugels strak houden, om zo sportief succes af te dwingen. Ik weet zeker dat als gjv was gebleven totdat de oudere garde weg was, hij Feyenoord weer aan de top terug had gekregen.

"Verbeek wilde zó snel vooruit, dat hij geregeld vergat achterom te kijken of iedereen wel meeliep. Terwijl spelers en medewerkers hardnekkig twijfelden en klaagden over de gekozen koers, stapte Verbeek stoïcijns rechtdoor."

Inderdaad, want de club wou zo SNEL mogelijk weer aan de top komen, klagende spelers passen niet in dit plaatje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 mei 2009 door derq --
puffin
 puffin - zaterdag 16 mei 2009 - 21:54   quote  deeplink  
de klagende spelers kregen vanavond tegen NAC -en vorige week tegen RODA- gelijk. Het lag aan de trainer en niet aan de spelers. Sleep well.
en over Gerard Meijer, begrijp zijn krenking en het was niet gepast maar...dat lees ik bij andere schrijvers ook 'professionaliteit en veranderingen' brengen
(slacht)offers met zich mee. Jammer dat Gerard dit persoonlijk trof.
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 16 mei 2009 - 22:07   quote  deeplink  
Waren al die mensen maar opgestapt destijds onder Gj in plaats van de boel te saboteren. Wat heb je nou gehad aan Hofland, Timmer, Lucius en de Cler
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - zaterdag 16 mei 2009 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 - 11:07 schreef jantje 1974 het volgende:
ja wel triest , wat ik nu ga schrijven zal me veel commentaar opleveren maar ik doe t toch ..............

GJV zag t niet zitten in GM als verzorger , liefst wilde hij een nieuwe jonge,moderne verzorger en dat vind ik niet zo gek , Gerard is natuurlijk een held , een icoon maar t werd toch een beetje triest dat een club die naar de top wil nog met zo een oude man als verzorger werkt , vroeger sprintte Gerard de 100mtr in 9,5 nu was dat eerder 29,5 dat kan natuurlijk niet een verzorger die zelf nauwelijks nog kan lopen , in de sport wordt iedereen eruit gegooid zodra hij wat minder presteerd , in t gewone leven wordt iedereen op zijn 65e uit t arbeidsproces gezet maar bij een grote voetbalclub die naar de top wil loopt een verzorger van 72 jaar die eigenlijk door zijn rotte knieen zijn werk niet meer naar behoren kan doen!

ik kan GJV wel een beetje begrijpen als ik even mijn emotie opzijschuif........................
het staat op fr-legioen. hahah:
http://www.fr-legioen.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=943:trieste-bericht-op-headliner-forum&catid=59:feyenoord-nieuws
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 16 mei 2009 - 22:11   quote  deeplink  
Wat is dit allemaal voor gezeik?? Moet er aan Gerard Meijer soms toestemming worden gevraagd?? Hij wist toch dat er verbouwd ging worden, dan moet ie maar zorgen dat zijn spullen tijdelijk ergens anders liggen................ wat een gezever zeg
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 16 mei 2009 - 22:12   quote  deeplink  
Nou dat krijg je dus met oude mensen, die zeuren sneller. Vandaar dat de selectie ook niet goed is
hotjumper
 hotjumper - zondag 17 mei 2009 - 06:21   quote  deeplink  
Verbeek is een lul.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 17 mei 2009 - 08:02   quote  deeplink  
Wie wou er niet opstappen onder Verbeek????? Tsjaa, het bestuur!!!!!
derq
 derq - zondag 17 mei 2009 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 06:21 schreef hotjumper het volgende:
Verbeek is een lul.
zo kwam hij misschien over, maar hij weet als geen ander hoe je onze club aan de top kunt krijgen.
daarvoor zijn inderdaad offers nodig.
eerst zaaien om te oogsten, wat wou ik graag dat de oude garde weg was, en we lekker met verbeek miljoenenvijvertjes in de vorm van zweedse talentjes aanlegden.
hotjumper
 hotjumper - zondag 17 mei 2009 - 10:21   quote  deeplink  
Verbeek is een lul
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 17 mei 2009 - 10:35   quote  deeplink  
Verbeek is een lul!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 17 mei 2009 - 11:36   quote  deeplink  
uuuhmmmmm........verbeek is een lul!!!
R()b
 R()b - zondag 17 mei 2009 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 - 12:00 schreef jantje 1974 het volgende:
ach , Henk is nu eenmaal het mikpunt van vele supporters , ik denk dat de fouten van Tiendalli ,Leerdam meer punten gekost hebben dan de fouten van Henk.

Ik ga niet zeggen dat Henk t goed heeft gedaan dit jaar maaro er kan ook overdreven worden zoals er dus ook overdrevewn wordt naar Gereard Meijer toe , geweldige man hoor maar had natuurlijk op zijn 65e gewoon vervangen moeten worden en niet als een echte oude man elke week weer dat veld op hoeven rennen , ze hadden hem dan best andere functie kunnen geven (zoals nu ook t geval is) en was iedereen blij...........
Leerdam en Wijndaldum.
Het was gister ook weer drama , continue cruciaal balverlies.
Kijk de wedstrijd nog maar eens :)
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 17 mei 2009 - 11:43   quote  deeplink  
wijnaldum viel me idd zwaar tegen, leerdam is gewoon geen verdediger dus die kun je het niet kwalijk nemen. das de schuld van vlemmings gewoon dat ie tiendalli/greene daar niet neerzet, die gewoon verdedigend hun werk beter doen dan hem.........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2009 door Jappie_FEY --
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 mei 2009 - 12:21   quote  deeplink  
Iedereen was slecht gisteren.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 17 mei 2009 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 11:40 schreef R()b het volgende:

[..]

Leerdam en Wijndaldum.
Het was gister ook weer drama , continue cruciaal balverlies.
Kijk de wedstrijd nog maar eens :)
tja , en volgens een groot deel van de forumbezoekers moeten we met 11 jeugdspelers spelen...................................
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 17 mei 2009 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
belachelijk , zegt genoeg over die site dat ze van een andere site reacties knippen om hun pagina te vullen. triest zoals die hele site is!
hotjumper
 hotjumper - zondag 17 mei 2009 - 12:44   quote  deeplink  
wel met bronvermelding
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 17 mei 2009 - 13:43   quote  deeplink  
gaat er op vooruit...........
speedy777
 speedy777 - woensdag 20 mei 2009 - 14:11   quote  deeplink  
wat een gedoe allemaal
gezever om helemaal niets
het enige wat wij kunnen doen wat het overgrote deel wel doet
is GEEN WOORDEN MAAR DADEN
we kunnen hier iedereen die slecht is aangeven maar daar bereiken die jongens helemaal niets mee
timmer gaat weg en geeft een trap na
de enige die het bij heel vaak moet ontgelden is de mentaliteit van een MAKAAY die geen 30 doelpunten maakt zoals hij had gedacht
maar een schamele 14
pffff ik als dikkertje dap doet dat veel meer maken tegen spelers die vele malen beter zijn
maar als je inzet heb kan je alles opvangen
grt

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gerard Meijer wou opstappen onder Verbeek









0.0076980