|
|
sportdwaas
|
|
|
Na de 1e helft kunnen we wel concluderen dat de vervanging van Fer door el Ahmadi op een drama moet uitlopen. Alles gaat bij Karim breed en in een slakkengang.
Seizoen over en uit voor Feyenoord lijkt het. Wat een drama |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Tja Dat er nog een wedstrijd gespeeld moet worden lijk je te vergeten... |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
tsja, die jongen heeft geen enkele vorm............ |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Laat ze Fer in brengen dan! |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Timmer op doel die alleen nog vuilspuit en Fer die in vorm is op de bank houden. Door wie worden die jongens betaald... |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
Fonsie
|
|
|
k'ben maar ff voor de computer gaan zitten wat een puinhoop en wat een fouten festival, Fer komt veel te laat, die Vlemmings heeft nog nooit gehoord van automatisme, als die vent verstand van voetballen heeft heb ik het ook, in die de clear is voor € 10.00 in de week nog te duur wat een kleugel. prut prut prut. |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
quote: Hoezo, komt er een suikeroom? |
|
|
|
|
puffin
|
|
|
'we zijn aan een goede reeks bezig', hield dhr. V. hoog en laag vol. Nee dus want het ging helemaal niet goed -alleen net genoeg punten om te play-offen omdat NEC,Utrecht en NAC alleen maar punten verspeelden- maar het spel was en bleef bedroevend (Volendam, Roda, Den Haag uit, mazzel tegen PSV en Twente). Vreemd dat de topics, media en spelers deze ultra saaie en behoedzame trainer bewierookt werd. Helaas blijkt dat het allemaal gebakken lucht is wat hij verkondigde. Wat een drama! |
|
|
|
|
hansb
|
|
|
dat kun je wel zeggen het is helemaal nix met el ahmadi en dan timmer voor de volgende wedstrijd een publieks wissel in de tweede minuut |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
De Cler was ook verschrikkelijk. Maar ze leven nog het is ongekend |
|
|
|
|
puffin
|
|
|
kijk al uit naar het commentaar van Vlemmings: 'we pakken de goede reeks donderdag weer op'. En supporters: kassa voor de club als zondag een extra duel komt> levert meer op dan de 83 mille die de collectanten hebben binnengeleurd. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Puffin hou alsjeblieft eens op met dat eeuwige gezeur Ga gewoon naar je eigen forum en laat ons met rust |
|
|
|
|
puffin
|
|
|
Phyxsius: heb jij dan genoten van het spel en begrepen waarom het weer niet lukte? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Dat eerste wel Dat laatste niet Maar dat betekent nog niet dat ik mijn club e spelers moet laten afzeiken door een dom ajax supportertje... |
|
|
|
|
dennisV
|
|
|
Donderdag en zondag met z`n allen achter onze club is het het enige wat telt! In 2 thuis wedstrijden moet het goed komen, NAC heeft al 13 keer niet meer gewonnen in de kuip. |
|
|
|
|
fr9
|
|
|
el ahmadi verkopen die jongen is zijn geld helemaal niet waard prutser |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
ik dacht ff aan een kook progamma ofzo : koken met el ahmadi aleen dan inplaats van koken een curcus : hoe moet je niet voetballen |
|
|
|
|
puffin
|
|
|
beste Phyxsius, denk dat je het niet helemaal doorhebt. Kom al 41 jaar in de kuip en heb veel gezien en ervaren bij de club. Van de club moet iedereen afblijven en zal ik altijd steunen en hoog houden. Maar... spelers en trainers die niet voor de club gaan, passanten zijn, zich niet (volledig) inzetten, gemakzuchtig zijn en zo kan ik nog meer vervelende zaken opnoemen die kunnen mij gestolen worden (daar ben ik echt niet de enige in). Rood-wit van Feyenoord zit in mijn bloed en stroomt. Dat neemt niet weg dat ik kritisch ben op diverse spelers en op uitlatingen van de trainer. |
|
|
|
|
R.spoorenn
|
|
|
el ahmadi niet verkopen. is gewoon een uitstekende speler, moet gewoon in een goed draaiend elftal spelen. mischien gebeurt dat volgend jaar of het jaar erop. maar wil niet zeggen dat karim meteen weg moet dan kan heel het team wel weg,(op een paar na). gewoon afwachten voor het volgend seizoen! |
|
|
|
|
R.spoorenn
|
|
|
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 - 23:32 schreef R.spoorenn het volgende:el ahmadi niet verkopen. is gewoon een uitstekende speler, moet gewoon in een goed draaiend elftal spelen. mischien gebeurt dat volgend jaar of het jaar erop. maar wil niet zeggen dat karim meteen weg moet dan kan heel het team wel weg als je naar dit seizoen kijkt, (op een paar na). gewoon afwachten voor het volgend seizoen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 mei 2009 door R.spoorenn -- |
|
|
|
|
dazzie
|
|
|
verkopen, snel, samen met bruins, heb me al een heel seizoen aan hun geergerd, vandaag weer aardig onder de maat |
|
|
|
|
har
|
|
|
Jullie vergeten dat ook onze grote Gio niet veel fout doet maar ook vaak erg weinig toevoegt. Ik zeg fer naast Bahia en Landzaat door naar middenveld ipv El Al. Landzaat kan echt niet verdedigen maar als middenvelder kan hij zeker wat toevoegen. |
|
|
|
|
R.spoorenn
|
|
|
doen zij ook aan jou als ze dit lezen, en ik ook. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Laten we dit seizoen nou gewoon afwachten Bij bijna alle spelers is het zelf vertrouwen flinter dun We kunnen nu niet veel risico's van ze verwachten Uitfluiten maakt het alleen maar erger Volgend seizoen begint iedereen weer op nul en hebben we Mario en Leo erbij Dan kun je eens gaan kijken wie het niveau niet heeft Als je dat nu wil doen kun je inderdaad bijna iedereen naar huis sturen Zodat ze vervolgens bij een andere club, waar ze vertrouwen krijgen, weer de sterren van de hemel spelen
Want laten we wel wezen Als wij Karim weg doen kan hij bij elke club in Nederland aan de bak Alleen AZ misschien niet |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Karin ruilen voor danny holla |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Wil je van je vrouw af? |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Fer kunnen ze beter in zetten voor Landzaat centraal achterin, en lag het aan Karim El Ahmadi dat we verloren hebben? En ja je heb gelijk dat ie veel breed speel maar kan ie de bal aan de voorste kwijt dan?? Het is allemaal veel statisch bij Feyenoord |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Veel Cruciaal balverlies van Leerdam,El Ahmadi en Wijnaldum!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2009 - 12:49 schreef antoniorijen het volgende:Fer kunnen ze beter in zetten voor Landzaat centraal achterin, en lag het aan Karim El Ahmadi dat we verloren hebben? En ja je heb gelijk dat ie veel breed speel maar kan ie de bal aan de voorste kwijt dan?? Het is allemaal veel statisch bij Feyenoord correct. |
|
|
|
|
Shinjinr1
|
|
|
Opruimen met het zootje
de cler 1.300.000 hofland 1.200.000 landzaat 1.600.000 bruins 450.000 timmer 780.000 lucius 810.000
6.140.000 been kan je mooi wat voor investeren |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2009 - 14:13 schreef Shinjinr1 het volgende:Opruimen met het zootje de cler 1.300.000 hofland 1.200.000 landzaat 1.600.000 bruins 450.000 timmer 780.000 lucius 810.000 6.140.000 been kan je mooi wat voor investeren Na de winterstop hebben we meer wedstrijden gewonnen zonder de Cler Landzaat Lucius en Hofland in de basis.Zal er dan nooit eens een lichie zijn gaan branden bij Vlemmings? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2009 - 14:17 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Na de winterstop hebben we meer wedstrijden gewonnen zonder de Cler Landzaat Lucius en Hofland in de basis.Zal er dan nooit eens een lichie zijn gaan branden bij Vlemmings? Dit klopt sowieso niet Want Landzaat vervangt Hofland Er stond altijd één van de twee in Dus dan kan dit helemaal niet Als je wil dat je reactie kloppend kan zijn (ik weet niet of dat zo is) moet je één van de twee weghalen Anders is het onmogelijk |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Die zal ook zeker blijven Been is echt onder de indruk van hem Als Feyenoord had meegewerkt had Bruins vanaf januari in Nijmegen gespeeld Op huurbasis, dat wel |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2009 - 14:13 schreef Shinjinr1 het volgende:Opruimen met het zootje de cler 1.300.000 hofland 1.200.000 landzaat 1.600.000 bruins 450.000 timmer 780.000 lucius 810.000 6.140.000 been kan je mooi wat voor investeren dit zijn salarissen uitgesmeerd over een heel jaar , dus al zouden deze spelers weggaan komt dat geld niet ineens zomaar beschikbaar om spelers te kopen , stel van wel dan kan je 2 spelers halen van elk 2,5 miljdat zullen ook geen grote toppers zijn) en hen een slaris bieden van 550.000 dus nou ik denk niet dat de grote jongens in de rij staan! Dat Lucius en Timmer weggaan is al lekker en Hofland , Landzaat mogen van mij ook gaan maar je theorie gaat niet helemaal op ...........helaas.............. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
je vergeet de Cler jantje. Hofland, Lamzaad en de Cler mogen weg. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
ach ik mag Tim graag en geloof nog klein beetje in hem , verder gun ik hem zijn salaris want ik krijg nog welns een baco'tje van hem ............................. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2009 - 19:06 schreef jantje 1974 het volgende:ach ik mag Tim graag en geloof nog klein beetje in hem , verder gun ik hem zijn salaris want ik krijg nog welns een baco'tje van hem ............................. kom je bij maar je Cuba libre halen. de Cler mag weg... |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
haha , ja nou ben ik uitgeluld.................. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
ariefr
|
|
|
landzaat verdient nog wel wat meer hoor dan wat hier staat;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: weet ik maar zolang ie nog voor ons voetbalt hou ik me in qua verwensingen aan zijn adres. hij moet gewoon weg. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2009 - 14:20 schreef Phyxsius het volgende:[..] Dit klopt sowieso niet Want Landzaat vervangt Hofland Er stond altijd één van de twee in Dus dan kan dit helemaal niet Als je wil dat je reactie kloppend kan zijn (ik weet niet of dat zo is) moet je één van de twee weghalen Anders is het onmogelijk Met die nekhernia ala hersenschudding is Hofland toch 6 weken buitenspel geweest?En Landzaat speeld nu zijn 3/4e wedstrijd?Ik weet het ook niet zeker.Maar is Hofland buiten die hersenschuding niet geblesserd geweest??Nou nou valt me reuzen mee dan.Maar weet zeker dat er wedstrijden zijn gespeeld zonder deze toppers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|