BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Timmer dronken afgevoerd

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - zaterdag 16 mei 2009 - 20:59   quote  deeplink  
lees net dat timmer dronken is afgevoerd met taxi
de avond voor de wedstrijd met ado den haag

vervolgens meld hij zich de volgende morgen ziek af

goed gedaan henk
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 16 mei 2009 - 21:01   quote  deeplink  
waar las je dat dan
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 16 mei 2009 - 21:01   quote  deeplink  
nou hij ging in ieder geval niet zelf rijden dan
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - zaterdag 16 mei 2009 - 21:02   quote  deeplink  
voetbalcentraal
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 16 mei 2009 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 mei 2009 - 21:02 schreef nieuwerbrug het volgende:
voetbalcentraal
http://www2.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=34583&abbr=voetbalcentraal

quote:

Feyenoord-doelman Henk Timmer is een dag voor de wedstrijd ADO Den Haag - Feyenoord dronken afgevoerd met een taxi. De doelman moest zich ziek melden en daardoor stond Rob van Dijk onder de lat. Op 26 april 2009 moesten de Rotterdammers het opnemen tegen de club uit Den Haag. Opmerkelijk is dat Van Dijk Feyenoord de drie punten bezorgde.

De dag voor de wedstrijd had 37-jarige speler een feest in zijn geboorteplaats Hierden. Bij dit feestje had de ervaren speler zoveel gedronken dat hij met een taxi afgevoerd moest worden. De ochtend erop melde Timmer zich ziek bij Leon Vlemmings, dit weet Voetbal Centraal uit betrouwbare bron te melden.

Het duel won zijn club overigens met 3-2. Bij Feyenoord was Van Dijk de grote held. Mede door zijn goede keeperswerk wisten ze de drie punten mee naar Rotterdam te nemen.
kenny
 kenny - zaterdag 16 mei 2009 - 21:20   quote  deeplink  
is toch al lang bekend en oud nieuws , die timmer en de cler zitten toch vaker in het afgelopen jaar half lam op zaterdagavond in de ski hut en de andere dag als een drol spelen
puffin
 puffin - zaterdag 16 mei 2009 - 21:30   quote  deeplink  
gezellig naar de Ski Hut vanavond en vooral vannacht. Have a nice time! Neem ze allemaal mee uit Breda, ze verdienen het! Rondje van Vlemmings, neem ik aan.
sportdwaas
 sportdwaas - zaterdag 16 mei 2009 - 21:33   quote  deeplink  
Kijk Tom Boonen wordt door zijn knechten uit de wind gehouden maar de laatste 100km van Parijs Roubaix moest ie het toch zelf doen.

In een team kun je geen alcoholisten gebruiken. Goed beleid dat Timmer eruit gewerkt is. Misschien moet de hoofdtrainer ook is gaan nadenken en een nuchter iemand op doel zetten. Het tragische is dat Timmer zonder dat probleem echt wel een goeie zou zijn
puffin
 puffin - zaterdag 16 mei 2009 - 21:36   quote  deeplink  
nuchter is Vlemmings wel... Ik heb een kater, niet van de drank maar van Feyenoord.
agneovo
 agneovo - zaterdag 16 mei 2009 - 21:45   quote  deeplink  
geloof er geen ene reet van...stemmingmakerij

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 mei 2009 door agneovo --
puffin
 puffin - zaterdag 16 mei 2009 - 21:48   quote  deeplink  
of het nu klopt of niet over GLAASJE OP, vanavond gaan ze doorzakken en door het lint. Waar...we don't know maar ze verdienen het (hummmmhhhhhh).
kenny
 kenny - zaterdag 16 mei 2009 - 22:15   quote  deeplink  
geloof het maar , die de cler is van zijn wijf af en dan gaan ze zielig doen en vertier zoeken , de zielepoot
Dubbel V
 Dubbel V - zaterdag 16 mei 2009 - 22:22   quote  deeplink  
Als dit echt waar is, is dat minachting van je werk, van je club, van je collega's en van je supporters! Schandalig!!!
hotjumper
 hotjumper - zondag 17 mei 2009 - 06:44   quote  deeplink  
is lul verhaal, heb in de laatste 15 jaar van mijn voetbal carriere overigens nooit zonder kater gespeeld.
Els
 Els - zondag 17 mei 2009 - 12:38   quote  deeplink  
De foto die bij het artikel geplaatst is, zien we de laatste 3 jaar al voorbij komen. Pracht van een kater dus, zo'n 3 jaar lang.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2009 door Els --
hotjumper
 hotjumper - zondag 17 mei 2009 - 12:40   quote  deeplink  
heb ook vaak een kater als ik henk heb zie spelen
derq
 derq - zondag 17 mei 2009 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 12:38 schreef Els het volgende:
De foto die bij het artikel geplaatst is, zien we de laatste 3 jaar al voorbij komen. Pracht van een kater dus, zo'n 3 jaar lang.
wat boeit de foto nou, alsof die per sé actueel moet zijn.. timmer is timmer hoor, die verandert niet in 3 jaar van gedaante.
Els
 Els - zondag 17 mei 2009 - 12:45   quote  deeplink  
Euhh, ja, zoals gewoonlijk weer een stomme opmerking van je. Als je iemand ergens van beschuldigd, is het wel aardig als het recent is, anders valt het onder de categorie stemmingmakerij.
derq
 derq - zondag 17 mei 2009 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 12:45 schreef Els het volgende:
Euhh, ja, zoals gewoonlijk weer een stomme opmerking van je. Als je iemand ergens van beschuldigd, is het wel aardig als het recent is, anders valt het onder de categorie stemmingmakerij.
ik bedoel dus, dat de foto niet recent hoeft te zijn, het artikel kan dat wel zijn, zonder dat er een recente foto bij staat. timmer is timmer.

zoals gewoonlijk weer een stomme opmerking van je.
hotjumper
 hotjumper - zondag 17 mei 2009 - 12:48   quote  deeplink  
ach dat ie een biertje lust vind ik 1 van zijn weinige leuke kanten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2009 door hotjumper --
R()b
 R()b - zondag 17 mei 2009 - 12:50   quote  deeplink  
Dan moet hij lekker bij VVOG gaan voetballen , Zaterdagavond bieravond!!!
Onprofessioneel!!!
Els
 Els - zondag 17 mei 2009 - 12:51   quote  deeplink  
Nee, Derq, als het artikel voldoende zegt hoeft er geen foto bij, dan zegt dat al genoeg. De foto gaat erbij om het artikel kracht bij te zetten, beetje een zwaktebod als je dan met niets anders op de proppen kan komen als een foto van 3 jaar oud. dat suggereert nl, dat er slechts sprake is van stemmingmakerij ipv goede journalistiek. Maar inderdaad stom van me, dat ik verwachtte dat jij tot normale conclusies in staat bent. Stemmingmakerij, daar ben je goed in, maar constructieve bijdagen leveren, nee he, dan kunnen we bij jou beter niet aankloppen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2009 door Els --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 mei 2009 - 12:52   quote  deeplink  
Hij neemt een taxi naar huis omdat hij geen BOB heeft.Gewoon een verstandige jongen die Timmer.
hotjumper
 hotjumper - zondag 17 mei 2009 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 12:50 schreef R()b het volgende:
Dan moet hij lekker bij VVOG gaan voetballen , Zaterdagavond bieravond!!!
Onprofessioneel!!!
is gewoon dom gelul allemaal, de meesten weten hier wel hoe ik over timmer denk, maar dit gaat werkelijk nergens over.
R()b
 R()b - zondag 17 mei 2009 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 12:54 schreef hotjumper het volgende:

[..]

is gewoon dom gelul allemaal, de meesten weten hier wel hoe ik over timmer denk, maar dit gaat werkelijk nergens over.
Dom gelul?
Dus jij vindt het professioneel??
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 mei 2009 - 13:01   quote  deeplink  
Ja maar hoe is het mogenlijk om niet bezopen te zijn op zo`n kermis in Noord Holland.Gebeuren hele rare dingen daarzo .9 maanden later zie je het resultaat daar in die dorpen.De creditcrisis is in klap voorbij bij de BABYshop van de plaatselijke.Waarom????Dat is het resultaat van de kermis in noord holland.Geloof me daar moet gezopen worden want Timmer was gewoon Marianne kwijt in de feesttent??Nu maar hopen dat Marianne de pil goed heeft ingenomen???
hotjumper
 hotjumper - zondag 17 mei 2009 - 13:01   quote  deeplink  
geloof gewoon helemaal niks van dat verhaal, anyway als dit ook bij Feyenoord bekend was dan hadden ze hem de zak kunnen geven wat financieel gezien niet slecht uit zou komen.
Els
 Els - zondag 17 mei 2009 - 13:02   quote  deeplink  
Niet alleen hotjumper vindt het dom gelul, de meeste mensen vinden het dom gelul. Trap toch niet de hele tijd in de stemmingmakerij van wat azijnzeikers. De algemene opinie zal echt wel zijn, dat Timmer de beste jaren achter zich heeft liggen, het is een volledig overbodige discussie waaraan dat ligt, en beschadigend voor iemand die lange tij voor Feyenoord gewerkt heeft.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 mei 2009 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 12:58 schreef R()b het volgende:

[..]

Dom gelul?
Dus jij vindt het professioneel??
Wat zou jij doen als je vrouw verdwijnt uit de feesttent??
Els
 Els - zondag 17 mei 2009 - 13:04   quote  deeplink  
Bier drinken?
hotjumper
 hotjumper - zondag 17 mei 2009 - 13:05   quote  deeplink  
de buurvrouw een beurt geven?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 mei 2009 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 13:04 schreef Els het volgende:
Bier drinken?
Goed idee proost ;)
Els
 Els - zondag 17 mei 2009 - 13:06   quote  deeplink  
Ik vind mijn buurvrouw helemaal niks
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 mei 2009 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 13:05 schreef hotjumper het volgende:
de buurvrouw een beurt geven?
Dat komt weer na het bier drinken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 mei 2009 - 13:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 13:06 schreef Els het volgende:
Ik vind mijn buurvrouw helemaal niks
Bier doet wonderen hahaha
R()b
 R()b - zondag 17 mei 2009 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 13:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wat zou jij doen als je vrouw verdwijnt uit de feesttent??
Hahaha .... zoals blijkt je de tering zuipen!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 17 mei 2009 - 13:10   quote  deeplink  
Timmer en de Cler komen NOOIT op zaterdagavond in de Skihut , ze zijn daar wel s geweest maar dan doordeweeks als er een teamgenoot jarig was.

een taxi nemen omdat je net een glaasje teveel op hebt is héél wat anders dan " afgevoerd met een taxi"

als Henk zich werkelijk door gevolg van kater heeft afgebeld waren er natuurlijk allang maatregelen genomen neem ik aan , Henk mag dan geen geweldige keeper meer zijn maar zoooo dom is ie ook weer niet!

Tim is idd bij zijn vrouw weg maar heeft allang een nieuwe en hij is er op vooruit gegaan , haha wat wel zo is is dat Tim in zijn blessure periode niet helemaal als sportman geleefd heeft maar wat ik hoor is hij nu weer rustig.

verder hebben voertballer sbest recht op vertier als t maar niet de avond voor een wedstrijd is!

de generatie wolf,fraser,blinker,taument etc. was ook flink stout maar als je kampioen wordt hoor je niemand , verder zijn er veel spelers die erger waren hoor de timmertje en de cler.

deze jongens drinken wel s een biertje mar wat denk je van spelers die aan de pillen zaten of hun neus volstopte? haha dat zijn er zat hoor!

soms zijn t ook gewoon net mensen! zelf nooit met een kater op je werk gezeten dat je niet vooruit te branden was?????????????????????
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 mei 2009 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 13:09 schreef R()b het volgende:

[..]

Hahaha .... zoals blijkt je de tering zuipen!
Arme Henk vind je niet hahaha
R()b
 R()b - zondag 17 mei 2009 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 13:10 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Arme Henk vind je niet hahaha
Hahaha omdat ze vrouw de baas is , of dat hij die dikke kater heeft??? :D
derq
 derq - zondag 17 mei 2009 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 12:51 schreef Els het volgende:
Nee, Derq, als het artikel voldoende zegt hoeft er geen foto bij, dan zegt dat al genoeg. De foto gaat erbij om het artikel kracht bij te zetten, beetje een zwaktebod als je dan met niets anders op de proppen kan komen als een foto van 3 jaar oud. dat suggereert nl, dat er slechts sprake is van stemmingmakerij ipv goede journalistiek. Maar inderdaad stom van me, dat ik verwachtte dat jij tot normale conclusies in staat bent. Stemmingmakerij, daar ben je goed in, maar constructieve bijdagen leveren, nee he, dan kunnen we bij jou beter niet aankloppen.
Jij haalt de essentie van het bericht juist naar beneden door te gaan zeiken over een foto. Dat is dus totaal niet relevant, of die foto nou 1, 2 of 3 jaar oud is.
Ook is het in de nieuwe media gebruikelijk om het voor de lezer zo aantrekkelijk mogelijk te maken, aangezien het lezen vanaf een beeldscherm niet altijd als prettig wordt ervaren.
Logisch dat er een foto van timmer bijstaat, het is even een geheugensteuntje naar de lezer toe, zodat diegene er een beter beeld van heeft, en de informatie beter opslaat.

maar ach, jij hoeft sowieso helemaal niet bij mij aan te kloppen met je logica van els doedel.
Els
 Els - zondag 17 mei 2009 - 13:22   quote  deeplink  
je hebt m'n achternaam fout
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 mei 2009 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 13:21 schreef R()b het volgende:

[..]

Hahaha omdat ze vrouw de baas is , of dat hij die dikke kater heeft??? :D
Omdat Marianne van alle mannen houd na het nuttigen van 3 bessen ;)
derq
 derq - zondag 17 mei 2009 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 13:22 schreef Els het volgende:
je hebt m'n achternaam fout
nu ga je hierop zeiken omdat je je niet meer kunt verweren, dan probeer je de aandacht af te leiden van je eigen falen.

betweters die het niet eens beter weten kunnen hier maar beter gelijk oprotten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 mei 2009 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 13:21 schreef derq het volgende:

[..]

Jij haalt de essentie van het bericht juist naar beneden door te gaan zeiken over een foto. Dat is dus totaal niet relevant, of die foto nou 1, 2 of 3 jaar oud is.
Ook is het in de nieuwe media gebruikelijk om het voor de lezer zo aantrekkelijk mogelijk te maken, aangezien het lezen vanaf een beeldscherm niet altijd als prettig wordt ervaren.
Logisch dat er een foto van timmer bijstaat, het is even een geheugensteuntje naar de lezer toe, zodat diegene er een beter beeld van heeft, en de informatie beter opslaat.

maar ach, jij hoeft sowieso helemaal niet bij mij aan te kloppen met je logica van els doedel.
Nou niet stom gaan lullen Derq.Alsof niemand weet hoe Timmer eruit ziet???
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 mei 2009 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 13:24 schreef derq het volgende:

[..]

nu ga je hierop zeiken omdat je je niet meer kunt verweren, dan probeer je de aandacht af te leiden van je eigen falen.

betweters die het niet eens beter weten kunnen hier maar beter gelijk oprotten.
Dag Derq!!!!
derq
 derq - zondag 17 mei 2009 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 13:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou niet stom gaan lullen Derq.Alsof niemand weet hoe Timmer eruit ziet???
daar gaat het niet om, het is even een lokker voor de lezer, om het geheel wat meer aanzien te geven.
Els
 Els - zondag 17 mei 2009 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 13:24 schreef derq het volgende:

[..]

nu ga je hierop zeiken omdat je je niet meer kunt verweren, dan probeer je de aandacht af te leiden van je eigen falen.

betweters die het niet eens beter weten kunnen hier maar beter gelijk oprotten.
Geloof je het zelf? Of zou ik jouw gezeik meer dan zat zijn. Heb je ooit wel eens naar je eigen adviezen geluisterd? Je hebt nu een hele goede, gelijk doen.
R()b
 R()b - zondag 17 mei 2009 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 13:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Omdat Marianne van alle mannen houd na het nuttigen van 3 bessen ;)
Woehahahaha xD
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 mei 2009 - 13:33   quote  deeplink  
Els En Derq ophouden nu want het is zondag een heilige dag.Een rust dag hahahaha
Els
 Els - zondag 17 mei 2009 - 13:34   quote  deeplink  
Ik zeg niks meer

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Timmer dronken afgevoerd









0.0067651