|
|
Madhopfc
|
|
|
De laatste tijd hoor je geluiden dat die Bahia zo waardevol is als verdediger nu hij zich alleen op het verdedigen mag concentreren...... Nu doet hij dat voor 80 procent ook wel behoorlijk maar iedere wedstrijd maakt hij een fout waar een doelpunt uit komt........Tegen Ado hief hij buitenspel op...gelukkig vond de grens dat toen niet en gisteren houdt hij weer een tegenstander vast op 30 meter van de goal en bijna aan de zijlijn.......een terechte vrije trap en ja hoor....weer ff laten indraaien en het is weer een goal! Tim de Cler die loopt loopt als een jong veulen te dartelen .....speelt zo onrustig......tja valt ook niet mee als je 90 minuten geen alcohol mag drinken ......(uit betrouwbare bron vernomen dat hij een alcoholprobleem heeft) en tuurlijk Leerdam als rechtsback opstellen.....meen het echt dat je in deze fase gewoon Greene daar moet opstellen! Nu fijn donderdag naar de Kuip......en dan zondag weer of is het seizoen ten einde......ik denk dat het ten einde is....hoop het uiteraard van niet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2009 door Madhopfc -- |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2009 - 08:12 schreef Madhopfc het volgende:De laatste tijd hoor je geluiden dat die Bahia zo waardevol is als verdediger nu hij zich alleen op het verdedigen mag concentreren...... Nu doet hij dat voor 80 procent ook wel behoorlijk maar iedere wedstrijd maakt hij een fout waar een doelpunt uit komt........Tegen Ado hief hij buitenspel op...gelukkig vond de grens dat toen niet en gisteren houdt hij weer een tegenstander vast op 30 meter van de goal en bijna aan de zijlijn.......een terechte vrije trap en ja hoor....weer ff laten indraaien en het is weer een goal! Tim de Cler die loopt loopt als een jong veulen te dartelen .....speelt zo onrustig......tja valt ook niet mee als je 90 minuten geen alcohol mag drinken ......(uit betrouwbare bron vernomen dat hij een alcoholprobleem heeft) en tuurlijk Leerdam als rechtsback opstellen.....meen het echt dat je in deze fase gewoon Greene daar moet opstellen! Nu fijn donderdag naar de Kuip......en dan zondag weer of is het seizoen ten einde......ik denk dat het ten einde is....hoop het uiteraard van niet! Kan jij ook al niet wachten tot dat de volgende uitgave van de Story op je deurmat ligt? |
|
|
|
|
walnoot
|
|
|
de playoffs zijn voorbij knudde wij winnen niet een donderdag weg met heel de selectie dan maar jeugd |
|
|
|
|
damien
|
|
|
ik snap niet dat vlemmings die leerdam als rechtsback op blijft stellen, hij is helemaal geen rechtsback |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Leerdam is idd onbegrijpelijk, maar er komt gewoon een derde wedstrijd hoor. Feyenoord wint gewoon in de Kuip. |
|
|
|
|
Shinjinr1
|
|
|
Leerdam is een middenvelder. Hij moet gewoon die Nieveld centraal neerzetten en dan Bahia maar op de back. Of net andersom. Maar ja Vlemmings zet Timmer ook nog steeds in het doel. Gisteren was ie bijna weer te laat omdat ie niet uit zijn doel kwam. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Idemdito ik vond Vlemmings de zwakste schakel..... Het belangerijkste ziet iedereen over het hoofd zijn naam is Leroy Fer. |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
bijna te laat is volgens mij op tijd! hele selectie weg is natuurlijk geen optie. leerdam rechtsback is drama maar op middenveld kan ie ook (nog) niet. ik geloof niet in 3e wedstrijd , NAC is een sterker team dan dit Feyenoord en zal er wel een gelijkspel uitslepen.............
PRETTIGE VAKANTIE ! |
|
|
|
|
MarkFR
|
|
|
feyenoord wint thuis van nac want nac heeft in de kuip nog nooit van feyenoord gewonnen. en wat je lult over bahia weet ik niet maar die staat er als een rots in de branding en is echt een goede voetballer. over leerdam ben ik het eens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
PRETTIGE VAKANTIE??? zou dat uberhaut niet per toeval de bedoeling zijn??een vroege vakantie?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
van mij mogen ze lekker een seizoentje zonder europa doen, lekker rustig werken aan het kampioenschap. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hele elftal was drama. Ik vond iedereen even slecht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2009 - 12:20 schreef hotjumper het volgende:van mij mogen ze lekker een seizoentje zonder europa doen, lekker rustig werken aan het kampioenschap. Als je het op de gunstigste manier bekijk heb je zeker een punt.Ze kunnen niet frisser aan de nieuwe competitie beginnen als je die play offs gewoon laat schieten. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2009 - 12:06 schreef Leon FR1908 het volgende:Idemdito ik vond Vlemmings de zwakste schakel..... Het belangerijkste ziet iedereen over het hoofd zijn naam is Leroy Fer. Mee eens, Fer moet spelen ipv El Dramadi want diens invloed op het spel is alleen vertragend, Tiendalli voor Leerdam als rechterverdediger en Gio op links in de verdediging. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 18 mei 2009 - 20:39 schreef sevillana het volgende:[..] Mee eens, Fer moet spelen ipv El Dramadi want diens invloed op het spel is alleen vertragend, Tiendalli voor Leerdam als rechterverdediger en Gio op links in de verdediging. dan komen we al een stuk verder denk ik. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
quote:Op maandag 18 mei 2009 - 20:39 schreef sevillana het volgende:[..] Mee eens, Fer moet spelen ipv El Dramadi want diens invloed op het spel is alleen vertragend, Tiendalli voor Leerdam als rechterverdediger en Gio op links in de verdediging. en wie op Gio zijn plek? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Bruins en dan Slory ipv Bieseswar |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Links achter = Giovanni z'n plek! |
|
|
|
|
De.x
|
|
|
quote: Alles beter dan Bruins. Die is dit seizoen echt drama. Hij moet volgend jaar nog een kans krijgen onder Been, ik geloof namelijk echt wel in hem, maar op dit moment is hij hopeloos uit vorm. Soms heeft hij een geweldige aanname, maar dan een pass over 4 meter lukt niet...
En waarom Slory ipv Biseswar? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
omdat ie in combinatie met bruins beter is. |
|
|
|
|
Klippie
|
|
|
heb geduld met spelers als leerdam, fer, bruins enz. De jonge spelers moeten het gevoel krijgen dat ze fouten mogen maken. Die komen er wel en wij moeten ze vertrouwen geven. Feyenoord moet alleen stabile spelers halen voor de hele midden as van midden twintig! We hebben immers al hele oude spelers en hele jonge;) |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2009 - 12:20 schreef hotjumper het volgende:van mij mogen ze lekker een seizoentje zonder europa doen, lekker rustig werken aan het kampioenschap. Kost me wel die korte vakantietjes binnen Europa... aan de andere kant scheelt het wel weer veel geld... |
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 - 11:10 schreef Pietje1 het volgende:[..] Kost me wel die korte vakantietjes binnen Europa... aan de andere kant scheelt het wel weer veel geld... als jij niet meegaat komen we ook weer makkelijker van die voorwaardelijke uefa boete af! :D |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 17 mei 2009 - 08:12 schreef Madhopfc het volgende:De laatste tijd hoor je geluiden dat die Bahia zo waardevol is als verdediger nu hij zich alleen op het verdedigen mag concentreren...... Nu doet hij dat voor 80 procent ook wel behoorlijk maar iedere wedstrijd maakt hij een fout waar een doelpunt uit komt........Tegen Ado hief hij buitenspel op...gelukkig vond de grens dat toen niet en gisteren houdt hij weer een tegenstander vast op 30 meter van de goal en bijna aan de zijlijn.......een terechte vrije trap en ja hoor....weer ff laten indraaien en het is weer een goal! Tim de Cler die loopt loopt als een jong veulen te dartelen .....speelt zo onrustig......tja valt ook niet mee als je 90 minuten geen alcohol mag drinken ......(uit betrouwbare bron vernomen dat hij een alcoholprobleem heeft) en tuurlijk Leerdam als rechtsback opstellen.....meen het echt dat je in deze fase gewoon Greene daar moet opstellen! Nu fijn donderdag naar de Kuip......en dan zondag weer of is het seizoen ten einde......ik denk dat het ten einde is....hoop het uiteraard van niet! Ik neem aan dat je de wedstrijden van Feyenoord kijkt????? Bahia moet elke steek en gat die De Cler,Landzaat en Leerdam laten vallen (ongeveer 30 x per wedstrijd) , zelf compleet dicht lopen. Ik heb Bahia overal zien rennen , van rechtsback naar linksback! De Cler en Landzaat zijn veel en veel te traag , en dat mag allemaal opgelost worden door Bahia. Dus Hulde voor Bahia !! En tjah 1 fout waar een doelpunt uitkomt JAMMER DAN , maar dat komt vooral door De Cler en Landzaat.
Btw: De meest cruciale fouten waar doelpunten uit ontstaan is de omschakeling. Dat ligt aan het vele balverlies en foute passing van Biseswar en Wijnaldum. Dat hoort eigenlijk opgevangen te worden , maar dat gaat niet met een Leerdam en De Cler. Daarom snap ik de keus van Mario Been ook wel , dat hij die Fernandez mee wilt nemen. |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
Bahia is een goede speler alleen hij mist een speler als Vlaar naast hem die hem kan sturen maar met een Lamzaad naast hem die geen verdediger is wordt hij niet geleid wat hij wel nodig heeft. En daarbij hij is toch nog redelijk jong en met een goede verdediger erbij Vlaar of een goede aankoop zou hij best kunnen groeien tot een zeer goede verdediger. |
|
|
|
|
Danny.K
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 - 14:51 schreef R()b het volgende:[..] Ik neem aan dat je de wedstrijden van Feyenoord kijkt????? Bahia moet elke steek en gat die De Cler,Landzaat en Leerdam laten vallen (ongeveer 30 x per wedstrijd) , zelf compleet dicht lopen. Ik heb Bahia overal zien rennen , van rechtsback naar linksback! De Cler en Landzaat zijn veel en veel te traag , en dat mag allemaal opgelost worden door Bahia. Dus Hulde voor Bahia !! En tjah 1 fout waar een doelpunt uitkomt JAMMER DAN , maar dat komt vooral door De Cler en Landzaat. Btw: De meest cruciale fouten waar doelpunten uit ontstaan is de omschakeling. Dat ligt aan het vele balverlies en foute passing van Biseswar en Wijnaldum. Dat hoort eigenlijk opgevangen te worden , maar dat gaat niet met een Leerdam en De Cler. Daarom snap ik de keus van Mario Been ook wel , dat hij die Fernandez mee wilt nemen. Helemaal mee eens. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 - 14:51 schreef R()b het volgende:[..] Ik neem aan dat je de wedstrijden van Feyenoord kijkt????? Bahia moet elke steek en gat die De Cler,Landzaat en Leerdam laten vallen (ongeveer 30 x per wedstrijd) , zelf compleet dicht lopen. Ik heb Bahia overal zien rennen , van rechtsback naar linksback! De Cler en Landzaat zijn veel en veel te traag , en dat mag allemaal opgelost worden door Bahia. Dus Hulde voor Bahia !! En tjah 1 fout waar een doelpunt uitkomt JAMMER DAN , maar dat komt vooral door De Cler en Landzaat. Btw: De meest cruciale fouten waar doelpunten uit ontstaan is de omschakeling. Dat ligt aan het vele balverlies en foute passing van Biseswar en Wijnaldum. Dat hoort eigenlijk opgevangen te worden , maar dat gaat niet met een Leerdam en De Cler. Daarom snap ik de keus van Mario Been ook wel , dat hij die Fernandez mee wilt nemen. 100% waar!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
kvy
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ik heb het helemaal gehad met de starter van deze topic
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 mei 2009 door Thomas -- |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
|
|
|
dreeke
|
|
|
aan alle zeurders: blijf aub weg uit de kuip, jullie zijn gewoon goedweersupporters in mijn ogen!!! ECHTE supporters steunen nml ook in slechte tijden ipv te lopen zeiken!!! |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
pff bahia verkopen na fenerbache die had er intresse in en had er 4 miljoen voor over wegdoen heeft niet de juiste verdedigersmentaliteit en voor dreeke ben al meer als 40 jaar feijenoord supporter heb alleeen de laatste jaren i.v.m werkzaamheden niet zoveel vrije tijd |
|
|
|
|
Cheffie
|
|
|
Beste Dreeke en Flipje tiel...
jullie reageren op een topic uit 2009! Hoeveel pagina's moet je wel niet terug om deze te zoeken? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Helemaal gehad in rotterdam!!
dus. slotje? |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
cheffie,ik reageerde alleen op de uitlatingen van dreeke We moeten elkaar hier zowiezo niet afzeiken maar positief blijven denken over ons cluppie |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
en weer een oude koeiiiiiii. Slotje in 4, 3, 2, ... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ben ook wel klaar met dit topic. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Jij moet echt nodig op vakantie.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Mooie vooruitzichten. Waar gaat de reis deze keer heen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Istrie/Kroatie is al geboekt twee weken. Misschien nog n weekje Spanje er achteraan , dat ligt er aan of het vrouwtje nog wat langer vakantie kan opnemen , dat hoort ze nog te zijner tijd. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|