BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord -Nac wat wordt de uitslag

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Kobus uit Sneek
 Kobus uit Sneek - zondag 17 mei 2009 - 10:07   quote  deeplink  
Als van Dijk keept wordt het 3-0 anders ziet ik het donker in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2009 door Kobus uit Sneek --
derq
 derq - zondag 17 mei 2009 - 10:16   quote  deeplink  
is het tegenwoordig de keeper die de doelpunten moet maken?
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 17 mei 2009 - 12:28   quote  deeplink  
We winnen wel
Het legioen gaat er achter staan
En we winnen op vechtlust
Dan kunnen we het daarna afmaken

Het legioen zal een grote rol gaan spelen
Ik denk dat zij bepalen wie er gaat winnen
MarkFR
 MarkFR - zondag 17 mei 2009 - 12:30   quote  deeplink  
In een andere topic zei ik al:
NAC heeft nog nooit een officiele wedstrijd in de Kuip gewonnen.
Beker en competitie. Heb ook echt niet het gevoel dat ze t dit keer wel gaan doen.
Gisteren hadden we gewoon met rust 2-0 voor moeten staan via kopkans van Bahia en grote kans van Biseswar - slechte aanname.
Dit gaat thuis helemaal goedkomen.
Els
 Els - zondag 17 mei 2009 - 12:32   quote  deeplink  
Ben benieuwd of er een beetje belangstelling voor is. Heb tot nog toe niet de indruk dat de Kuip vol zal zijn.
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 17 mei 2009 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 12:28 schreef Phyxsius het volgende:
We winnen wel
Het legioen gaat er achter staan
En we winnen op vechtlust
Dan kunnen we het daarna afmaken

Het legioen zal een grote rol gaan spelen
Ik denk dat zij bepalen wie er gaat winnen
nou dan gaan we verliezen daar ik bang ben dat het maar een legioentje zal worden......derhalve 1-1 met een late goal van Lurling!
Hoe moeten we in godsnaam doelpunten maken.....NAC met 11 man achter de bal.....gisteren konden we ook alleen maar vanaf 11 meter scoren!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2009 door Madhopfc --
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 17 mei 2009 - 12:35   quote  deeplink  
ik zet in op 14.500 toeschouwers , ze hebben geluk dat t op Hvaartdag is en de mensen misschien komen omdat ze echt niet weten wat ze anders moeten doen........................
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 17 mei 2009 - 12:35   quote  deeplink  
kan TOTO geen wedje openmaken om t toeschouwers aantal te raden?
ariefr
 ariefr - zondag 17 mei 2009 - 12:38   quote  deeplink  
ik heb me kaartje allang gekocht...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 mei 2009 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 12:30 schreef MarkFR het volgende:
In een andere topic zei ik al:
NAC heeft nog nooit een officiele wedstrijd in de Kuip gewonnen.
Beker en competitie. Heb ook echt niet het gevoel dat ze t dit keer wel gaan doen.
Gisteren hadden we gewoon met rust 2-0 voor moeten staan via kopkans van Bahia en grote kans van Biseswar - slechte aanname.
Dit gaat thuis helemaal goedkomen.
Je heb gelijk alleen hoeveel eerdere records in het negatieve zijn er dit jaar al gebroken??
De wedstrijd moet eerst nog maar is gespeeld worden om het te kunnen beoordelen;)
Els
 Els - zondag 17 mei 2009 - 12:40   quote  deeplink  
Ja, ik ook, en we zullen er heus niet met z'n 2-en zitten, maar hoor gewoon niet om me heen, dat er veel mensen naartoe gaan. Als Tomasson (terecht) opmerkt, dat ze het legioen wel nodig hebben, dan zie ik het weer zwaar in.
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 17 mei 2009 - 12:41   quote  deeplink  
0-0 of 1-1 en dan lekker rusten voor volgend seizoen en maar hopen dat Mario en Leo er wat moois uit kunnen toveren, want dat is wat er moet gebeuren: toveren
Het is gewoon een zooitje momenteel en daar geef ik de spelers,directie en RvC de schuld van!! De spelers omdat ze niet eens voetbal intelligentie hebben en geen over mijn lijk mentaliteit, het zijn gewoon een stel overgewaardeerde spelers met vedette neigingen. Ze moeten eens keren om voor elkaar op te komen en simpel leren voetballen zoals een pas over 1 meter in de voeten te spelen. En de directie omdat die geen daden kunnen uitrichten wat betreft een sluitende begroting en de RvC omdat deze de directie maar laten aanmodderen
hotjumper
 hotjumper - zondag 17 mei 2009 - 12:42   quote  deeplink  
is principe kwestie, ga niet naar play offs.
Els
 Els - zondag 17 mei 2009 - 12:43   quote  deeplink  
Hoe zit dat eigenlijk met die best of 3? Is het bij een gelijkspel over, of volgt er dan ook een beslissingswedstrijd? Zowel Feyenoord als Nac kunnen dan nl op 4 punten komen.
Wallie1908
 Wallie1908 - zondag 17 mei 2009 - 12:52   quote  deeplink  
2-1 is genoeg voor nog een keer
Els
 Els - zondag 17 mei 2009 - 12:55   quote  deeplink  
1-0 is ook genoeg voor nog een keer. 10-9 ook. Maar wat als er gelijk gespeeld wordt? Ik vermoed dat we er dan uit zijn, maar iemand zei me gisteren terecht dat zowel Feyenoord als Nac dan op 4 punten kunnen komen. Moet er dan toch een derde wedstrijd komen? En als Feyenoord dan wint, dan verlenging of strafschoppen?
hotjumper
 hotjumper - zondag 17 mei 2009 - 12:57   quote  deeplink  
gelukkig is het allemaal lekker overzichtelijk die play-off regels
qwerto
 qwerto - zondag 17 mei 2009 - 12:58   quote  deeplink  
als we met 99999-0 winnen krijg je alsnog een 3e wedsterijd
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 17 mei 2009 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 12:43 schreef Els het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die best of 3? Is het bij een gelijkspel over, of volgt er dan ook een beslissingswedstrijd? Zowel Feyenoord als Nac kunnen dan nl op 4 punten komen.
best of 3 , betekent dat je 2 wedstrijden moet winnen ongeacht de uitslag. maar nu nac de eerste wedstijd heeft gewonnen moet Feyenoord as donderdag winnen en heeft nac aan een gelijkspel genoeg
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 17 mei 2009 - 13:12   quote  deeplink  
we mogen blij zijn als er 22000 manen/vrouwen/kinderen komen denk ik. Ik vind het al belachelijk dat de seizoenskaarthouders een kaart moet kopen!! Weliswaar met 50%
korting maar toch
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 17 mei 2009 - 13:13   quote  deeplink  
maar gauw afschaffen die play offs
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 mei 2009 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 mei 2009 - 13:12 schreef antoniorijen het volgende:
we mogen blij zijn als er 22000 manen/vrouwen/kinderen komen denk ik. Ik vind het al belachelijk dat de seizoenskaarthouders een kaart moet kopen!! Weliswaar met 50%
korting maar toch
Ondankd mijn seizoenkaart ga ik dit keer niet meer.De vorige play offs wel een paspatoe gehad in mijn eentje en toen zat de KUIP wel vol.Alleen heel vreemd ik kon niemand meer in mijn vakkie Z3
PS al mijn vriende boycotten de play offs al vanaf dag 1.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 mei 2009 door Leon FR1908 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord -Nac wat wordt de uitslag









0.0068390