|
|
ronnie 70
|
|
|
El Ahmadi staat voor :TIKKIE TERUG TIKKIE BREED 1 TEMPO EN DAT IS 65+ DENKT WERKELIJK IN ZIJN EENTJE OP HET VELD TESTAAN!! DENKT OOK NOG DAT HIJ DE REGISSEUR IS!
VLEMMIE DONDERDAG GRAAG WEER FER!!
MAAR JA WAT WIL JE VOOR 5 MILJOEN.... |
|
|
|
|
derq
|
|
|
ja kak hey el ahmadi wat is er met je aan de hand |
|
|
|
|
Dick
|
|
|
En wat denk je van die piccolo, die achterin staat. Die zak geeft alleen maar pinalties weg geeft. Die is zo snugger dat hij niet weet ,dat het om voetbal en niet om korfbal gaat. En Makaay die heb helemaal niets laten zien. Die kan alleen maar uit een penaltie scoren. Daar kunnen ze mij ook voor inhuren voor de helft van zijn salaris. |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
word volgend jaar een overgangsjaar.................................................................................................................................................................................................................................................... |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
alleen waar naar toe?????????????????????????????????????????????????????????????????/ |
|
|
|
|
mike69
|
|
|
aardige voetballer maar FER veel sterker en beter DUS |
|
|
|
|
Shinjinr1
|
|
|
Hij moet eerder de vrije man zoeken. En ophouden met het lopen van de bal. verspeeld daar veel ballen mee. |
|
|
|
|
Nico
|
|
|
Ik snap ook echt niet dat Vlemmings niet gewoon Fer er in zette... |
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote: dat snapte ik juist wel! ik snap alleen niet dat el ahmadi in een keer niet meer kan voetballen! |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
we zijn t allemaal eens , dat is uniek! Leerdam er zeker uit , snap die keuze niet , die jongen wordt elke wedstrijd finaal weggespeeld , veroorzaakt penalties , is gewoon nog een juniortje , el Ahmadi voor Fer was ook zo een vreemde keuze , Fer is groot , sterk , wint duels en stormt ook nog s naar voren , el ahmadi is een klein mager ventje die werkelijk HELEMAAL NIETS toevoefg en zo verloren we de strijd dus , om verder over de oudjes maar te zwijgen en dan met name Landzaat , Gio en Makaay waren gister ver,ver,ver onder de maat |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908