BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FEYENOORD FAILLIET

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
johan mansveld
 johan mansveld - maandag 18 mei 2009 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 11:09 schreef Michiel het volgende:
Ik heb wat voorbeelden gezocht van Faillissementen van clubs. Fiorentina bijvoorbeeld, zij kwamen na het faillissement terug in de Serie C2, dat is zeg maar de hoofdklasse van Italië. Máár in Italië zijn de amateurs en de profs samen in één structuur, dat zou betekenen dat Feyenoord in de eerste divisie zou moeten beginnen. De contracten werden ontbonden, máár veel spelers bleven bij de club.

Het viel me wel op hoe gemakkelijk Jack van Gelder erover sprak, meer tussen neus en lippen door...

Het valt mij ook tegen dat Feyenoord nog geen persbericht heeft opgemaakt....
Daarom hebben ze bij studio voetbal ook een hoge tafel, zodat elke keer als Jack van Gelder ajax de hemel in prijst of Feyenoord afzeikt, die net verkregen stijve leuter niet opvalt. Daarom zit er ook niemand direct naast hem. Die vent is een toonvoorbeeld van anti-objectiviteit.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 18 mei 2009 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 11:31 schreef hotjumper het volgende:
daar ben ik het ook mee eens.

het lijkt mij overigens geen goed scenario, vraag me af of je op tijd terug gepromoveerd om je nieuwe stadion in gebruik te nemen.
Dat hangt ervan welke en hoeveel spelers de club trouwe blijven
Als het merendeel blijft denk ik wel dat we met één jaar weer terug zijn
En we hebben de kampioensschaal van de Eerste Divisie nog niet in de kast staan
Dus wie weet...
Michiel
 Michiel - maandag 18 mei 2009 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 11:31 schreef hotjumper het volgende:
daar ben ik het ook mee eens.

het lijkt mij overigens geen goed scenario, vraag me af of je op tijd terug gepromoveerd om je nieuwe stadion in gebruik te nemen.
Nouja promoveren zal wel lukken, de meeste clubs in de eerste hebben geen grotere begroting dan 5 miljoen, Feyenoord heeft er op dit moment al 48 miljoen. Met een schijntje zou Feyenoord al genoeg hebben. Maar laten we alsjeblieft niet op de zaken vooruit lopen. Misschien krijgt Feyenoord gewoon een licentie voor de eredivisie. Het is allemaal koffie dik kijken.
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 18 mei 2009 - 11:37   quote  deeplink  
En misschien gaan we helemaal niet failliet
hotjumper
 hotjumper - maandag 18 mei 2009 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 11:37 schreef Phyxsius het volgende:
En misschien gaan we helemaal niet failliet
daar ga ik vanuit.
Michiel
 Michiel - maandag 18 mei 2009 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 11:56 schreef hotjumper het volgende:

[..]

daar ga ik vanuit.
Met jarenlang wanbeleid houd ik nu overal rekening mee!
Pietje1
 Pietje1 - maandag 18 mei 2009 - 12:25   quote  deeplink  
ALS we wel failliet zouden gaan, dan betwijfel ik of de knvb Feyenoord weer een proflicentie geeft binnen afzienbare tijd. Ik denk dat zonder licentie we nergens meer staan, ook niet in de eerste divisie. We kunnen dan fuseren met SC Feyenoord en meedoen in de hoofdklasse a met een beetje geluk. Als dit gebeurt is het einde oefening voor de BVO Feijenoord NV in het betaalde voetbal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 mei 2009 door Pietje1 --
jjh
 jjh - maandag 18 mei 2009 - 12:59   quote  deeplink  
@Pietje1, dat klinkt heel erg naar als ik het zo lees. Ik moet er niet aan denken. Dit kan toch ook niet echt gaan gebeuren, daar is de club toch veel te groot voor? Als het wel gebeurd, breekt de hel los verwacht ik, dan is niemand meer veilig, ook niet bij de knjb.

Hopelijk is het weer een naar onrustbericht van Van Gelder. Ze zouden die man eens snel moeten ontslaan. Alleen al die 020-grijns op zijn kop staat me niet aan.
Danny.K
 Danny.K - maandag 18 mei 2009 - 13:58   quote  deeplink  
Als je met een schone lei kan beginnen en de talenten weet te behouden is het meschien wel goed om je failiet te verklaren, een jaartje jupiler league is dan wel te doen. Zelfs grote clubs als Milan Juve Fiorontina en volgens mij Man U is dit wel eens overkomen, meschien wel met een andere oorzaak maar toch.
Als je alle spelers kwijtraakt met name de jeugd is het een ramp en zal Feyenoord er alles aan moeten doen om niet failiet te raken, maar met deze bestuurders Gudde en Jacobs heb ik er niet zoveel vertrouwen in.
danny four
 danny four - maandag 18 mei 2009 - 14:15   quote  deeplink  
Deze achterklap verhalen krijg je als je een bestuur hebt die aan geheime achterkamertjes politiek doen en geen transparant leiderschap tonen.
Zoals jantje al schreef er zullen nog wel heel wat ontbonden stinkertjes naar de oppervlakte gaan brobbelen om uit eindelijk het prive cluppie van peridon en gudde te worden.
Danny.K
 Danny.K - maandag 18 mei 2009 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 14:15 schreef danny four het volgende:
Deze achterklap verhalen krijg je als je een bestuur hebt die aan geheime achterkamertjes politiek doen en geen transparant leiderschap tonen.
Zoals jantje al schreef er zullen nog wel heel wat ontbonden stinkertjes naar de oppervlakte gaan brobbelen om uit eindelijk het prive cluppie van peridon en gudde te worden.
Mee eens.
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - maandag 18 mei 2009 - 17:27   quote  deeplink  
Maar je gewoon nergens zorgen over... Ten eerste jack van gelder is een jood ten tweede heeft die van gelder een bron gezecht..?? NEE
johan mansveld
 johan mansveld - maandag 18 mei 2009 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 17:27 schreef feyenoord-fr12info het volgende:
Maar je gewoon nergens zorgen over... Ten eerste jack van gelder is een jood ten tweede heeft die van gelder een bron gezecht..?? NEE
Ik zei al eerder waar: rook is, is vuur. Elke leugens heeft een kern van waarheid!!
Rovert
 Rovert - maandag 18 mei 2009 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 17:27 schreef feyenoord-fr12info het volgende:
Maar je gewoon nergens zorgen over... Ten eerste jack van gelder is een jood ten tweede heeft die van gelder een bron gezecht..?? NEE
Ik vind Jack niet echt een joodse naam anders
Michiel
 Michiel - maandag 18 mei 2009 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 17:27 schreef feyenoord-fr12info het volgende:
Maar je gewoon nergens zorgen over... Ten eerste jack van gelder is een jood ten tweede heeft die van gelder een bron gezecht..?? NEE
Dat vind ik sowieso een dom excuus. Jack van Gelder hoort bij de andere club van amsterdam AFC.

Hij had het van insiders binnen de club gehoord en vroeg het aan Gudde. Gudde gaf aan dat hij nooit een faillissement wilt aan vragen.

De vraag van van Gelder daarop was, zou u bij een gewoon bedrijf wel faillissement aanvragen? waarop Gudde positief zou hebben geantwoord.

Dat is wat gisteren verteld was.

Maargoed dit geeft wel aan hoe de club staat. Het kan ook zijn dat de investeerders alleen geld erin willen pompen als er een faillissement wordt aangevraagd, je weet het nooit.
hotjumper
 hotjumper - maandag 18 mei 2009 - 19:02   quote  deeplink  
Dan gaan die investeerders maar lekker dood.... In landen als Italie of engeland kom je daar misschien uit. In Nederland niet. Of je moet een scheringa hebben.
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 18 mei 2009 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 02:10 schreef R()b het volgende:

[..]

En hoe zit het met de Europees voetbal??
Kan je daar dan ook uit gegooit worden?
Dat moeten we eerst maar eens zien te halen ..............
johan mansveld
 johan mansveld - maandag 18 mei 2009 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 19:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Borreltje op ouwe??
ouwe? ben 29 haha. nee joh ik heb een erg kort lontje sinds dat bericht van gister, dus kan opruiend gedrag ff nie handelen nie......
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 mei 2009 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 19:14 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

ouwe? ben 29 haha. nee joh ik heb een erg kort lontje sinds dat bericht van gister, dus kan opruiend gedrag ff nie handelen nie......
hahahaha
Marioscenario
 Marioscenario - maandag 18 mei 2009 - 19:22   quote  deeplink  
Ach over tien jaar is het heden verleden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 mei 2009 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 19:22 schreef Marioscenario het volgende:
Ach over tien jaar is het heden verleden.
zeer wijzen woorden Mario ...........
hotjumper
 hotjumper - maandag 18 mei 2009 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 19:22 schreef Marioscenario het volgende:
Ach over tien jaar is het heden verleden.
morgen ook al hoor.
R()b
 R()b - maandag 18 mei 2009 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 19:03 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Dat moeten we eerst maar eens zien te halen ..............
Lekker positief weer Antonio!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 18 mei 2009 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 19:03 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Dat moeten we eerst maar eens zien te halen ..............
ik hoop van niet. Geen recht op op basis van dit seizoen.
Nop
 Nop - maandag 18 mei 2009 - 20:26   quote  deeplink  
plee offs winnen is denk ik bepalender dan ooit voor Feyenoord,
degraderen wordt erg pijnlijk kan het me haast niet voorstellen, en ja dan promoveren en dan opnieuw schulden maken?
Met BVM waren het steeds lichtpuntjes met als vervolg de uefacup, met gullit opbouw (van schulden), met koeman door schulden niets kunnen kopen, met gjvb nw aanpak en een grote rel tussen feyenoord en supporters, en vlemmings is het degraderen?? wat gaat Been met ons doen? INVERSTEERDERS LAAT JE HART SPREKEN!

kunnen ook een claim indienen bij Obama, door hun is de crisis begonnen en heeft geen zakenman meer dollars om mee tespelen! ik zeg eis 3 miljard dollar :)
sevillana
 sevillana - maandag 18 mei 2009 - 20:31   quote  deeplink  
Vanavond Gudde op Rijnmond hierover aangehoord. Het is gewoon een kwestie van weer eens een beetje verse olie op het vuurtje gooien door de anti-Feyenoord beweging in dit land. Uiteindelijk zal blijken dat de club en het legioen toch sterker zijn dan menigeen denkt.
hotjumper
 hotjumper - maandag 18 mei 2009 - 20:45   quote  deeplink  
De grootste anti-Feyenoord beweging op dit moment is gudde met zn compaan jacobs
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 mei 2009 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 20:45 schreef hotjumper het volgende:
De grootste anti-Feyenoord beweging op dit moment is gudde met zn compaan jacobs
hahahaha je haald de woorden uit me mond.....
Ps ze hebben de begroting nog niet rond gaaaaaaaaaaaap

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 mei 2009 door Leon FR1908 --
danny four
 danny four - maandag 18 mei 2009 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 20:45 schreef hotjumper het volgende:
De grootste anti-Feyenoord beweging op dit moment is gudde met zn compaan jacobs
Helemaal mee eens.
sevillana
 sevillana - maandag 18 mei 2009 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 20:49 schreef danny four het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
Ik niet, denk persoonlijk toch meer aan Zeist en, niet te vergeten, de kliek uit Amsterdam. Maar ben ook weer geen fan van Gudde, heb het nodige over hem vernomen m.b.t. z'n periode op het stadhuis in Rotterdam

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 mei 2009 door Thomas --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 mei 2009 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 20:54 schreef sevillana het volgende:

[..]

Ik niet, denk persoonlijk toch meer aan Zeist en, niet te vergeten, de kliek uit 020
Dat zijn aasgieren en genieten met volle teugen van de terloorgang van Feyenoord.
Het-Legioen.nl
 Het-Legioen.nl - maandag 18 mei 2009 - 20:57   quote  deeplink  
Begroting kan nog maanden duren, het geduld van de investeerders zal ook wel opraken nu...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 mei 2009 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 20:57 schreef Het-Legioen.nl het volgende:
Begroting kan nog maanden duren, het geduld van de investeerders zal ook wel opraken nu...
Precies maar als de verkoop van spelers werkelijk mede de begroting bepaald zullen die investeerders er wel begrip voor hebben,anders vragen ze het onmogenlijke.
sevillana
 sevillana - maandag 18 mei 2009 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 21:00 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Precies maar als de verkoop van spelers werkelijk mede de begroting bepaald zullen die investeerders er wel begrip voor hebben,anders vragen ze het onmogenlijke.
Heb het idee dat bezuinigen een van de bepalende voorwaarden is voor de potentieële investeerders
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 mei 2009 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 21:04 schreef sevillana het volgende:

[..]

Heb het idee dat bezuinigen een van de bepalende voorwaarden is voor de potentieële investeerders
Maar dat zou al jaren een strak plan zijn geweest voor Feyenoord.Maar ik denk het ook dat bezuinigen bepalend zal zijn.
Michiel
 Michiel - maandag 18 mei 2009 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 21:04 schreef sevillana het volgende:

[..]

Heb het idee dat bezuinigen een van de bepalende voorwaarden is voor de potentieële investeerders
Dat weet ik wel zeker, de begroting moet met 7 of 8 miljoen omlaag, dus er moet voor 7 of 8 miljoen bezuinigd worden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 18 mei 2009 - 21:14   quote  deeplink  
Kankert op zeg!!!! Als dit waar is dan gaat bij mij echt het licht uit!!! Zodra dit bericht bevestigt word vanuit het maasgebouw zit ik dan toch in de auto naar Rotterdam!!! Kan gewoon niet!!!!
sevillana
 sevillana - maandag 18 mei 2009 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 21:11 schreef Michiel het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker, de begroting moet met 7 of 8 miljoen omlaag, dus er moet voor 7 of 8 miljoen bezuinigd worden.
Dan nog blijft er een begroting over waarmee Feyenoord in principe in de top 3 kan meedraaien. Dat zal dan niet direkt een kampioenschap opleveren, maar laat het due B&B maar rustig verder bouwen dan. Het gaat mij er om dat we van Feyenoord weer fris voetbal gaan zien met de nodige strijd die gevoerd gaat worden.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 mei 2009 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 21:14 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Kankert op zeg!!!! Als dit waar is dan gaat bij mij echt het licht uit!!! Zodra dit bericht bevestigt word vanuit het maasgebouw zit ik dan toch in de auto naar Rotterdam!!! Kan gewoon niet!!!!
Is al weken bekend Till i die.Hoelaat ben je er,dan ben je niet alleen weet je ;)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 18 mei 2009 - 21:27   quote  deeplink  
Was mij echt nog niet bekend!! Weet zeker dat wij dan niet de enigen zijn!!!! betekent waarschijnlijk veel ellende die nacht in Rotterdam. Wat niet betekent dat ik het daar allemaal eens mee ben. Maar wil zeker laten blijken dat ik het met die eventuele beslissing absoluut NIET EENS ben!!! Ga dan gewoon met compleet jeugdteam voetballen. Scheelt een hoop geld en je heb nog een kans om in de eredivisie te blijven. Zou zeggen dat alleen Gio en Tomasson mogen blijven!!!
sevillana
 sevillana - maandag 18 mei 2009 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 21:27 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Was mij echt nog niet bekend!! Weet zeker dat wij dan niet de enigen zijn!!!! betekent waarschijnlijk veel ellende die nacht in Rotterdam. Wat niet betekent dat ik het daar allemaal eens mee ben. Maar wil zeker laten blijken dat ik het met die eventuele beslissing absoluut NIET EENS ben!!! Ga dan gewoon met compleet jeugdteam voetballen. Scheelt een hoop geld en je heb nog een kans om in de eredivisie te blijven. Zou zeggen dat alleen Gio en Tomasson mogen blijven!!!
Zou wel een drastische beslissing zijn
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 mei 2009 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 21:27 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Was mij echt nog niet bekend!! Weet zeker dat wij dan niet de enigen zijn!!!! betekent waarschijnlijk veel ellende die nacht in Rotterdam. Wat niet betekent dat ik het daar allemaal eens mee ben. Maar wil zeker laten blijken dat ik het met die eventuele beslissing absoluut NIET EENS ben!!! Ga dan gewoon met compleet jeugdteam voetballen. Scheelt een hoop geld en je heb nog een kans om in de eredivisie te blijven. Zou zeggen dat alleen Gio en Tomasson mogen blijven!!!
Ik ben het er wel mee eens,achteraf hadden we dat al dit seizoen moeten doen,Die gassie`s groeien als een sneltrein.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 18 mei 2009 - 21:33   quote  deeplink  
Precies!!!!! Levert je als je lange contracten geeft ook nog een hoop poen op!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 18 mei 2009 - 21:51   quote  deeplink  
heb je al een afspraak gemaakt om het te regelen????..........
Red
 Red - dinsdag 19 mei 2009 - 05:36   quote  deeplink  
Pff ik slaap er slecht van de laatste tijd.

Er werd door die kale jood ook gezegt dat dat allemaal zeer onwaarschijnlijk is.
Even wat gedachten hierover:
*Been en Beenhakker zijn aangenomen.
*Er is flink werk gemaakt voor t binnenhalen van Dani Fernandez.
*De zoektocht naar een keeper ging verder dan mulder.
*Het duo B&B zijn inmiddels al aan het werk voor Feyenoord.
*Dani Fernandez is zelfs al zo goed als rond (hoewel ik het wel vreemd vind dat een medische keuring zo lang op zich laat wachten als dat de enige drempel is).

Het is wel verdacht stil (hopelijk geen stilte voor de storm) en het is ook wel erg knudde dat de begroting nou nog niet rond is áls dat een van de "eisen" van de "geldschieters" is.

Ik had wel op meer openheid van Feyenoord gehoopt maar we hopen al weer jaren op mooie dingen terwijl we steeds dieper wegzakken en nou al bij zijn als we ons kwalificeren voor de EL. (Leuk, de KNJB vind het een probleem als we winnen en Schaamhaar mag voor 12e NAC-speler komen acteren).

En dan nou ineens het bericht dat we interesse hebben in Cisse.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 mei 2009 door Red --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FEYENOORD FAILLIET









0.0080370