BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Luc Castaignos

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 18 mei 2009 - 11:48   quote  deeplink  
Hopelijk is het contract met Luc Castaignos waterdicht en zonder clausules.....
Hij maakte net de 1-0 (inmiddels rust 1-1) bij de finale onder de 17 tegen en in Duitsland. Daarna schoot hij nog op de paal na een goede aktie. Alle scouts van de topploegen zitten op de tribune ....ik hoop dat we deze jongen dus nog in de Kuip zien.
Ik vind hem een arrogante uitstraling hebben , in het veld is dit natuurlijk een pluspunt maar daarbuiten niet....Ik ken hem verder niet maar ik ben blij dat het een Feyenoorder is....
Wat mij betreft volgend jaar af en toe met de selectie mee laten trainen...
Overigens kwam de pass van Isoufi, ook een Feyenoorder dus qua jeugd zit het wel goed......nu alleen de oudjes donderdag nog!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 mei 2009 door Madhopfc --
R.spoorenn
 R.spoorenn - maandag 18 mei 2009 - 11:54   quote  deeplink  
inbrengen die gozer samen met pattinama,
als is het maar voor 5/10/15 minuten.
ze kunnen veel leren van tomasson en makaay.
en niet te lang met wachten want dalik zijn tomasson en makaay weg.
ovi
 ovi - maandag 18 mei 2009 - 12:10   quote  deeplink  
Weten jullie een live stream.
R()b
 R()b - maandag 18 mei 2009 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 12:10 schreef ovi het volgende:
Weten jullie een live stream.
Dude het is op Eurosport en Duitsland.
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - maandag 18 mei 2009 - 13:24   quote  deeplink  
Heb net die finale bekeken, klote dat die Duitsers nog gewonnen hebben ook. maar wat voetballen die jonge gasties toch geweldig. eerlijk gezegd veel leuker om naar te kijken dan wat het huidige Feyenoord mij vaak laat zien. Wat ik hierboven lees idd, die jonge gasten zoals Castaignos, Pattinama, Isoufi ed lekker laten debuteren in Feyenoord 1. Goed contract geven, laten leren van een paar routiniers (nu het nog kan) en van genieten en daarna evt. verkopen. Wat nou failliet laten gaan, we barsten van de talentvolle jonge voetballers. Als die poppenkast daar in het maasgebouw daar nou eens wat mee ging doen ipv oude transfervrije spelers van boven de 30 halen die tijden niet gespeeld hebben en geen restwaarde hebben. Of kijken die gasten geen voetbal of lezen ze geen nieuws? Of waren ze niet in de kuip bij het afscheid van onze Gerard? Toen heb ik een half uur moeten klappen en zwaaien voor alle elftallen die kampioen waren geworden! Maar nee, de heren zijn op zoek naar de 3e keeper van 020, een oud-feyenoorder die 2 jaar niet gekeept heeft en je dus niet weet in wat voor vorm hij verkeert. Terwijl we al 3 goede keepers onder contract hebben: 2 jonkies (darly, mulder) en v. Dijk. Kan iemand mij misschien uitleggen waar Fey mee bezig is? ik ben de logica even kwijt...
derq
 derq - maandag 18 mei 2009 - 13:27   quote  deeplink  
ja maar wat je vergeet is dat ze ook veel minder met druk te maken hebben, en er ook veel meer de gelegenheid wordt gegeven om te voetballen door de verdedigingen.
't is bijna een ander spelletje.
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - maandag 18 mei 2009 - 13:37   quote  deeplink  
Ik begrijp dat het volwassen voetbal niet helemaal vergelijkbaar is met de jeugd, maar waar ik me aan stoor is het feit dat bij Feyenoord te weinig draagvlak is voor het opleiden/begeleiden/doorstromen (geef het een naam) van talenten. Feyenoord A1 wordt regelmatig kampioen, doen qua jeugd niet onder aan bijv. 020. Maar eerlijkheid gebied te zeggen dat de afgelopen 10 jaar bij onze rivaal meer jeugd is doorgebroken (en verkocht) dan bij ons. Dat komt niet omdat zij toevallig betere voetballertjes hebben, want die hebben tegenover elkaar in de competitie gespeeld en waren gewoon aan elkaar gewaagd. En dat is het probleem bij Feyenoord, en daar loopt de club ook gewoonweg inkomsten mis (en betaalbare potentiele voetballers) en daarom staan we er financieel net zo belabberd voor als een gemiddelde bank in deze tijd.
Danny.K
 Danny.K - maandag 18 mei 2009 - 13:46   quote  deeplink  
Ik denk dat Feyenoord wel moet om Luc bij de selectie te halen, Feyenoord heeft geen geld voor een spits en een keeper en wie weet pakt het goed uit.
Hij heeft in iedergeval veel talent en scoort erg makelijk maar voor het eerste elftal meschien nog net even te vroeg.
fey21
 fey21 - maandag 18 mei 2009 - 16:31   quote  deeplink  
laat maar lkkr komen!

wordt een grote spits
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 18 mei 2009 - 16:32   quote  deeplink  
rustig asan brengen, heb totaal geen zin om hem bij het eerste te halen.............

daar verpest ie helemaal in die chaos!!!!!!!!!
fey21
 fey21 - maandag 18 mei 2009 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 16:32 schreef Jappie_FEY het volgende:
rustig asan brengen, heb totaal geen zin om hem bij het eerste te halen.............

daar verpest ie helemaal in die chaos!!!!!!!!!
dat zou ook kunnen...
maar wat als het goed uitpakt?
misschien nog een paar jaar wachten...16 is nog iets te jong

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 mei 2009 door fey21 --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 18 mei 2009 - 16:47   quote  deeplink  
precies.......over 2 jaar is vroeg zat..............
Danny.K
 Danny.K - maandag 18 mei 2009 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 16:47 schreef Jappie_FEY het volgende:
precies.......over 2 jaar is vroeg zat..............
En als Feyenoord nou eens geld heeft om zich te versterken
zie ander topic (Feyenoord failiet) dan nog maar weer een jaartje Mols?
fey21
 fey21 - maandag 18 mei 2009 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 16:47 schreef Jappie_FEY het volgende:
precies.......over 2 jaar is vroeg zat..............
kzat eigenlijk te denken aan 1 jaar.

zie wijnalduimpje
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 18 mei 2009 - 21:43   quote  deeplink  
ook goed............
fey21
 fey21 - dinsdag 19 mei 2009 - 22:09   quote  deeplink  
en kijk ff naar deze beelden:
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&v=tg3E3Fpq74U

Hij speelt al die duitsers zo weg met zn sprintjes:



*MIEP MIEP*

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 mei 2009 door fey21 --
fr2
 fr2 - dinsdag 19 mei 2009 - 22:25   quote  deeplink  
Doet me een beetje aan van Persie denken. Zo te zien hebben we echt een groot talent in onze jeugd. Samen met Wijnaldum en Fer een mooie lichting. Hoop alleen dat hij een Feyenoordhart heeft (kan ik niet beoordelen).
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 20 mei 2009 - 13:44   quote  deeplink  
ik hoop het ook...........
R()b
 R()b - woensdag 20 mei 2009 - 23:29   quote  deeplink  
Isoufi en Castaignos gewoon aan de selectie toevoegen in het nieuwe seizoen.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 20 mei 2009 - 23:31   quote  deeplink  
als ze daar klaar voor zijn zal dat best gebeuren , al is een 16 jarige niet zomaar klaar voor Feyenoord 1 natuurlijk , en in sommige gevallen kan een speler beter nog een jaar in de A spelen , we zullen zien!
R()b
 R()b - woensdag 20 mei 2009 - 23:58   quote  deeplink  
Nee maar voor wat invalbeurtjes.
ff een beetje ruiken aan het 1e.
Maar ik zie de bui alweer hangen als Arsenal op de stoep staat :s
Want die regel onder de 18 is toch nog niet van kracht?
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 21 mei 2009 - 00:05   quote  deeplink  
weet je wat nou gek is : als een speler als bijv. Drenthe naar Real gaat loopt iedereen te brullen : hij is gek , hij komt op de bank , hij staat stil in ontwikkeling als ie niet speelt
maar zelf willen we nu 16 jaruge in de selectie stoppen en hem af en toe 5 minuten laten invallen!

Laat hem lekker in de A1 spelen/trainen dan af en toe met selectie mee , dit tot de winter en dan kijken hoe die zich ontwikkeld.
R()b
 R()b - donderdag 21 mei 2009 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 00:05 schreef jantje 1974 het volgende:
weet je wat nou gek is : als een speler als bijv. Drenthe naar Real gaat loopt iedereen te brullen : hij is gek , hij komt op de bank , hij staat stil in ontwikkeling als ie niet speelt
maar zelf willen we nu 16 jaruge in de selectie stoppen en hem af en toe 5 minuten laten invallen!

Laat hem lekker in de A1 spelen/trainen dan af en toe met selectie mee , dit tot de winter en dan kijken hoe die zich ontwikkeld.
Ok en een Wijnaldum met 16 jaar kan wel ?
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 21 mei 2009 - 00:11   quote  deeplink  
die zat toen nog gewoon in de A1 hoor , net als Fer , die jongens zaten nog in A1 maar speelden toen al mee met t 1e en zijn ook later bijgevoegd bij selectie.
R()b
 R()b - donderdag 21 mei 2009 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 00:11 schreef jantje 1974 het volgende:
die zat toen nog gewoon in de A1 hoor , net als Fer , die jongens zaten nog in A1 maar speelden toen al mee met t 1e en zijn ook later bijgevoegd bij selectie.
Ja dat zeg ik net ook over Isoufi en castaignos :)
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 21 mei 2009 - 00:15   quote  deeplink  
ohh dacht dat je zei dat ze bij de selectie gevoegd moesten worden? Dat houd dan in trainen en spelen , en denk dat dat een te grote stap is.
R()b
 R()b - donderdag 21 mei 2009 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 00:15 schreef jantje 1974 het volgende:
ohh dacht dat je zei dat ze bij de selectie gevoegd moesten worden? Dat houd dan in trainen en spelen , en denk dat dat een te grote stap is.
Ja het staat er idd krom :s
Maar ik bedoelde idd niet als volwaardig elftal speler ofzo.
Kijk Feyenoord wou de jeugd meer laten ruiken aan Feyenoord 1.
Dus vindt ik dat die 2 het wel verdienen en ook kunnen.
Dat bedoelde ik eigenlijk.
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 21 mei 2009 - 00:19   quote  deeplink  
100% eens!
MrChriz
 MrChriz - donderdag 21 mei 2009 - 01:25   quote  deeplink  
Prima voetballertje. Overigens zaten er volgens mij 8 Feyenoorders bij de NL selectie, waarvan er in de groepswedstrijden elke keer 6 in de basis stonden. Ik zeg: geld blijven pompen in die jeugdopleiding want je ziet dat het dus weldegelijk effect heeft! Onze jeugd staat aan de top, nu de doorstroom naar het 1e blijven bevorderen en stimuleren!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2009 door MrChriz --
fey21
 fey21 - donderdag 21 mei 2009 - 07:52   quote  deeplink  
kzou gaan voor de constructie die fer vorig seizoen had:
spelen bij a1, en (af en toe) bij de selectie zitten van het 1e.

of ging het anders met fer?
volgens mij ging het wel zo
G-child
 G-child - donderdag 21 mei 2009 - 14:08   quote  deeplink  
Basis zetten en kijken wat ie doet... stoppen met dat langzaam aan traject... er doen al 5 spelers van boven de 30 langzaam aan.
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 21 mei 2009 - 14:49   quote  deeplink  
Castaignos speelt volgend jaar bij Excelsior

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Luc Castaignos









0.0062050