BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord gaat ‘Maatschappelijk verantwoord ondernemen’

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Pietje1
 Pietje1 - maandag 18 mei 2009 - 12:31   quote  deeplink  
Algemeen directeur Eric Gudde heeft zondag op Varkenoord een intentieverklaring ‘Maatschappelijk verantwoord ondernemen’ (MVO) uitgesproken. In bijzijn van onder meer minister Eberhard van der Laan van Wonen, Wijken en Integratie (WWI) lieten naast Gudde ook vertegenwoordigers van Ajax en PSV weten zich achter een vijfpuntenplan te scharen, getiteld Voetbal & de samenleving.

In het plan staat onder meer dat Maatschappelijk verantwoord ondernemen een pijler is in het beleid van de clubs, dat zij hun rol als club in de samenleving verder willen structureren en uitbouwen en dat de ontwikkeling van het maatschappelijk beleid voornamelijk wordt gericht op de (achterstands)wijken in de omgeving van de clubs.

De intentieverklaring was een onderdeel van de presentatie van de plannen ‘Scoren in de wijk’ aan minister Van der Laan. Gemeenten, woningcorporaties en betaald voetbalorganisaties lieten daarbij weten hoe zij zich gezamenlijk in gaan zetten voor de leefbaarheid in wijken.

Zou je dit doen als je denkt dat je over korte tijd failliet gaat? Ik denk het niet... Daarmee is de discussie over failliet gaan gesloten??? Of ga ik er dan erg makkelijk overheen?
Stylzz
 Stylzz - maandag 18 mei 2009 - 13:17   quote  deeplink  
Zo zag ik t ook.
qwerto
 qwerto - maandag 18 mei 2009 - 13:21   quote  deeplink  
ja nou dit bevestigd echt dat er geen falliesement komt
even een klein halfjaar terug in de tijd Verbeek zit vrolijk met het bestuur bij de nieuwjaarsborrel niets aan de hand alles gaat goed: binnen een week was GJV weg
hotjumper
 hotjumper - maandag 18 mei 2009 - 14:26   quote  deeplink  
laat ze eerst maar zorgen dat de club weer gezond is, of dat al dan niet maatschappelijk verantwoord is boeit me niet.
derq
 derq - maandag 18 mei 2009 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 13:21 schreef qwerto het volgende:
ja nou dit bevestigd echt dat er geen falliesement komt
even een klein halfjaar terug in de tijd Verbeek zit vrolijk met het bestuur bij de nieuwjaarsborrel niets aan de hand alles gaat goed: binnen een week was GJV weg
haha ja daar heb je gelijk in.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 19 mei 2009 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 14:26 schreef hotjumper het volgende:
laat ze eerst maar zorgen dat de club weer gezond is, of dat al dan niet maatschappelijk verantwoord is boeit me niet.
Het boeit me ook niet of ze maatschappelijk ondernemen, het gaat mij er om dat als je de intentie hebt om failliet te gaan dan ga je dit niet opstarten. dat zou echt nergens op slaan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord gaat ‘Maatschappelijk verantwoord ondernemen’









0.0052628