BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verder gaan met jeugd!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
johan mansveld
 johan mansveld - maandag 18 mei 2009 - 17:48   quote  deeplink  
Hoe redden we feyenoord? Dat wil zeggen:
*Hoe komen we uit de schulden?
*Hoe presteren we beter?
*Hoe krijgen we weer enige sympathie uit den lande?

Mijn mening:

Laat de hele RvC opstappen en zorg dat er nieuwe mensen komen. Sint Niclaas en Perridom en die mensen bijvoorbeeld. Laat ze zich maar inkopen en de ruil voor enige macht.

*Verkoop of contract ontbinden van Hofland, Landzaat, de Cler, Tomasson en Makaay. Verkoop van Hofs, DeGuzman, Tiendalli en de rest van die troep.

Opnieuw beginnen met de volgende selectie:

Basiself:

Mulder
Dani-Vlaar-vacature 1-Bronck
vacature 2-Wijnaldum-Fer
Slory-vacature 3-Biseswar

Schaduwelf:

Darley
Leerdam-Nieveld-Bahia-Watamaleo
El-Ahmadi-Bruins-Manteiga
Vinken-Castaignos-Patimama

Aanvulling:
Erasmus-Kwela-Janota en verdere jeugdige spelers

Vacatures opvullen door geld van de nieuwe leden RvC

Opties zijn daarin spelers waar we echt wat aan hebben.
CV-Grandqvist, Douglas, spelers van dat kaliber
CVM/VM/RM-Holla-Brama-Roorda
A/S-Hoffer-Maierhofer-Janko-Berg-Arnoutovic

Heeft er iemand betere ideeen?
jantje 1974
 jantje 1974 - maandag 18 mei 2009 - 18:03   quote  deeplink  
vind je ideeen over aankopen perfect , echter ik denk dat die niet haalbaar zijn ,
de contracten ontbinden van al die spelers die je noemt gaat niet zomaar hoor die zal je moeten afkopen , dus ook dat lukt niet , verder vertrouw ik niet op de fysieke gesteldheid van Vlaar, Slory en Vincken en Manteiga,Leerdamen Watamaleo zijn in mijn ogen echt nog verre van nivo Eredivisie dus t zal ook hiermee geen suc6 worden , al snap ik je isie wel hoor!
johan mansveld
 johan mansveld - maandag 18 mei 2009 - 18:41   quote  deeplink  
Begrijp je reactie, de insteek was ook dat ik denk dat je met de jeugd miss wel meer berijkt dan de oudere garde. Het blijft voor ons supporters een pikzwarte tijd vol emotie, stress en angstzweet.....
Fonsie
 Fonsie - maandag 18 mei 2009 - 18:57   quote  deeplink  
ben het wel een beetje eens, wat de jeugt betreft maar als die fleermuis ze toch niet opsteld, heb je d'r geen barst aan, ik dacht er komt een beetje automatisme in het elftal, maar die fleermuis denkt, ik ben gek, Tiendalli hoe krijg ik hem van de rol , Fer hoe krijg ik hem van de rol. Zijn gezeur werkt demotiferend. vanavond komt die nul ook nog op tv. kan ie mooi verder zeuren.
hotjumper
 hotjumper - maandag 18 mei 2009 - 19:00   quote  deeplink  
Tomasson weg doen, die is gek!
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 18 mei 2009 - 19:01   quote  deeplink  
Ja Luc Castaignos in de spits, gewoon voor de leeuwen gooien en de tijd geven en verder een paar jonkies achterin en Jordao Pattinama op de flank samen met Diego Biseswar. Dit deed Louis van Gaal ook toen ie bij 020 begon met jonkies als Kluivert,Seedorf,broertjes de Boer en zo nog meer en we weten hoe dat uitpakte.
Waarom zou dat in 010 niet kunnen? Wat hebben we te verliezen !! Ik zou met de volgende elf gaan proberen:

In de goal: Darley ( een talentvolle braziliaanse keeper )

Verdediging: Fernandez,Vlaar,(aankoop of jeugd),Gio

Middenveld: Wijnaldum,(een stofzuiger,maar wie?),Isoufi(jeugd)

Voorhoede:Biseswar,Castaignos(jeugd),Pattinama

Maar in 010 zullen ze dit wel niet durven om zo te gaan verjongen en risico's te nemen!!

Anders moet ik maar vertrouwen in Mario en Leo hebben, maar toch onder voorbehoud.

Ik ben nog steeds van mening dat de RvC moet gaan puinruimen en te beginnen met Eric Knudde en Onno Kwjacobs, en deze vervangen door mensen die in Feyenoord willen investeren ........................
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 mei 2009 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 19:01 schreef antoniorijen het volgende:
Ja Luc Castaignos in de spits, gewoon voor de leeuwen gooien en de tijd geven en verder een paar jonkies achterin en Jordao Pattinama op de flank samen met Diego Biseswar. Dit deed Louis van Gaal ook toen ie bij 020 begon met jonkies als Kluivert,Seedorf,broertjes de Boer en zo nog meer en we weten hoe dat uitpakte.
Waarom zou dat in 010 niet kunnen? Wat hebben we te verliezen !! Ik zou met de volgende elf gaan proberen:

In de goal: Darley ( een talentvolle braziliaanse keeper )

Verdediging: Fernandez,Vlaar,(aankoop of jeugd),Gio

Middenveld: Wijnaldum,(een stofzuiger,maar wie?),Isoufi(jeugd)

Voorhoede:Biseswar,Castaignos(jeugd),Pattinama

Maar in 010 zullen ze dit wel niet durven om zo te gaan verjongen en risico's te nemen!!

Anders moet ik maar vertrouwen in Mario en Leo hebben, maar toch onder voorbehoud.

Ik ben nog steeds van mening dat de RvC moet gaan puinruimen en te beginnen met Eric Knudde en Onno Kwjacobs, en deze vervangen door mensen die in Feyenoord willen investeren ........................
Echtwaar dit zou een droom zijn voor mij allemaal eigen jeugd.Geweldig Antonio ik geloof werkelijk dat dit de beste medicijn zou zijn voor ons.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 mei 2009 - 19:07   quote  deeplink  
Tomasson weg doen slaat idd echt nergens op.Ga je handen wassen Johan hup ;)
Rovert
 Rovert - maandag 18 mei 2009 - 19:12   quote  deeplink  
Tjonge wat een origineel topic is dit, over dit onderwerp zijn vandaag pas 3910 topics gestart. Rot toch even op met dit onnozel geneuzel elke keer op te starten.
johan mansveld
 johan mansveld - maandag 18 mei 2009 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 19:07 schreef Leon FR1908 het volgende:
Tomasson weg doen slaat idd echt nergens op.Ga je handen wassen Johan hup ;)
Ga mij dan maar eerst eens vertellen wat je er aan hebt? Hij verlaat feyenoord transfervrij om te cashen, komt terug als de redder in nood en presteerd slecht als hij uberhaupt al speelt!
Rovert
 Rovert - maandag 18 mei 2009 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 19:12 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Ga mij dan maar eerst eens vertellen wat je er aan hebt? Hij verlaat feyenoord transfervrij om te cashen, komt terug als de redder in nood en presteerd slecht als hij uberhaupt al speelt!
presteert slecht??? JDT heeft bijna al zijn wedstrijden dit jaar gewonnen oe***l
johan mansveld
 johan mansveld - maandag 18 mei 2009 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 19:13 schreef Rovert het volgende:

[..]

presteert slecht??? JDT heeft bijna al zijn wedstrijden dit jaar gewonnen oe***l
alle drie ja.....
johan mansveld
 johan mansveld - maandag 18 mei 2009 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 19:13 schreef Rovert het volgende:

[..]

presteert slecht??? JDT heeft bijna al zijn wedstrijden dit jaar gewonnen oe***l
vind wijnaldum beter, en is financieel gezien aantrekkelijker. Vind het kapitaalvernietiging als hij volgend jaar niet speelt. Daar komt bij dat tomasson een grootverdiener is en daar heb ik een broertje dood aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 mei 2009 door johan mansveld --
Rovert
 Rovert - maandag 18 mei 2009 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 19:15 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

vind wijnaldum beter, en is financieel gezien aantrekkelijker. Vind het kapitaalvernietiging als hij volgend jaar niet speelt. Daar komt bij dat tomasson een grootverdiener is en daar heb ik een broertje dood aan.
Johan kerel, ik ken je niet, maar ik denk dat je hier bijzonder onnozele dingen neerzet. Je hebt vast een slechte dag
johan mansveld
 johan mansveld - maandag 18 mei 2009 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 19:18 schreef Rovert het volgende:

[..]

Johan kerel, ik ken je niet, maar ik denk dat je hier bijzonder onnozele dingen neerzet. Je hebt vast een slechte dag
Zal best, maar zo denk ik er wel over!! Wie zie jij liever op 10 volgend jaar?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 mei 2009 door johan mansveld --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 mei 2009 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 19:12 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Ga mij dan maar eerst eens vertellen wat je er aan hebt? Hij verlaat feyenoord transfervrij om te cashen, komt terug als de redder in nood en presteerd slecht als hij uberhaupt al speelt!
Oepsie brilletje opgehad als hij speelde Johan B)
Rovert
 Rovert - maandag 18 mei 2009 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 19:20 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Zal best, maar zo denk ik er wel over!! Wie zie jij liever op 10 volgend jaar?
Ik zou graag John Metgod op 10 zien volgend jaar

(als jij gekke dingen gaat roepen, doe ik gezellig met je mee)
johan mansveld
 johan mansveld - maandag 18 mei 2009 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 19:22 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Oepsie brilletje opgehad als hij speelde Johan B)
Laatste keer; ik vind wijnaldum op 10 beter en die kun je gewoon niet op de bank zetten ivm met het geld wat hij nu waard is.....
Rovert
 Rovert - maandag 18 mei 2009 - 19:32   quote  deeplink  
Dus als Wijnaldum niet op 10 speelt zit hij bij jou op de bank?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 mei 2009 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 19:30 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Laatste keer; ik vind wijnaldum op 10 beter en die kun je gewoon niet op de bank zetten ivm met het geld wat hij nu waard is.....
Je hoeft Wijnaldum toch niet op de bank te zetten als Tomasson speeld.Laat die jongen nu maar rustig groeien in de basis op links en naar binnen trekkend en wisseld met rechts.Als Tomasson fit is moet hij spelen omdat hij jongens als Wijnaldum vaak op sleeptouw neemt en die jochie`s daarom beter maakt.
hotjumper
 hotjumper - maandag 18 mei 2009 - 19:41   quote  deeplink  
Vraag me echt een beetje af waar voetbal nog over gaat, of een speler een beetje extra brengt, een bal recht kan trappen maakt niet meer uit het enige dat van belang is is wat ie opbrengt aan het eind van de rit.
Dat er hier mensen zijn die twijfelen aan de waarde van Tomasson daar kan ik echt niet bij. Zonder hem hadden we nu met Roda om de degradatie kunnen spelen (ja inderdaad in die paar wedstrijden dat hij mee deed). De enige echte redding voor Feyenoord is dat ze weer terug gaan naar de basis, het voetbal. Besef goed dat geen Nederlandse club instaat is aan het internationale voetbal-monopoly spel aan te haken. Richt je dus op je eigen fans, zet een herkenbaar Feyenoord neer, met echte Feyenoorders, uit de jeugd of terug van een "groot" internationaal avontuur.

AGAINST MODERN FOOTBALL
johan mansveld
 johan mansveld - maandag 18 mei 2009 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 19:32 schreef Rovert het volgende:
Dus als Wijnaldum niet op 10 speelt zit hij bij jou op de bank?
Vind hem geen winger maar een tien.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 mei 2009 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 19:42 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Vind hem geen winger maar een tien.
Als Tomasson de held van dit seizoen maar blijft bij ons.
ove kuijt
 ove kuijt - maandag 18 mei 2009 - 20:07   quote  deeplink  
Ik denk dat met de verkoop van Landzaat, makaay en de de cler je voldoende ruimte in de begroting maakt om rond te komen. Met de rest van de spelers kan je dan meedoen met de strijd om d eerste 5 plaatsen. Meer ambitie moeten we komend seizoen niet hebben. De verkoop van deze 3 spelers hoeft amper opgevangen te worden. Zij hebben dit jaar weinig gebracht, maar een nieuwe spits is dan wel nodig. Verder geen aankopen doen, want anders zitten we volgend jaar met dezelfde discussie. Laten we stoppen met die droomlijstjes en met de beiden benen op de grond blijven.
R()b
 R()b - maandag 18 mei 2009 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 20:07 schreef ove kuijt het volgende:
Ik denk dat met de verkoop van Landzaat, makaay en de de cler je voldoende ruimte in de begroting maakt om rond te komen.
Dat klopt ook , maar Makaay is wel clubtopscorer!!! :D :P :O
17 doelpunten!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 mei 2009 door R()b --
hotjumper
 hotjumper - maandag 18 mei 2009 - 20:27   quote  deeplink  
Makaay zou ik houden. lamzaad en de cler zijn overbodig
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 mei 2009 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 20:25 schreef R()b het volgende:

[..]

Dat klopt ook , maar Makaay is wel clubtopscorer!!! :D :P :O
17 doelpunten!
Weg doen die Makaay,ben ik een zeer grote voorstander van ondanks die 17 doelpunten (10 strafschopen).
Hij scoort best goed alleen speel je 88 minuten met 10 man.Dat wist Feyenoord toen hij gehaals werd.Toen ik klein was had ik al niets met spoken.
En nogmaals het is wel een hele aardige gozer met een hele goeie uitstraling.Ik heb liever Platje
hotjumper
 hotjumper - maandag 18 mei 2009 - 20:42   quote  deeplink  
platje wordt dan de volgende bosschaart of Buijs
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 mei 2009 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 20:42 schreef hotjumper het volgende:
platje wordt dan de volgende bosschaart of Buijs
Van Bosschaert en Buijs krijg je pijn in je ogen,van Platjes krijg je slechts jeuk dus die vergelijking gaat niet op;)
sevillana
 sevillana - maandag 18 mei 2009 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 19:07 schreef Leon FR1908 het volgende:
Tomasson weg doen slaat idd echt nergens op.Ga je handen wassen Johan hup ;)
Krijg ook steeds meer de indruk dat deze Johan weinig van het spelletje begrijpt. De ene onzin is nog niet verwerkt of hij komt al weer met nieuwe onzin aanzetten!
Of JDT wel of niet speelt maakt wel degelijk enorm veel verschil voor Feyenoord. Weet wel zeker dat Feyenoord beduidend meer punten had gepakt als JDT meer wedstrijden had kunnen spelen.
sevillana
 sevillana - maandag 18 mei 2009 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 20:27 schreef hotjumper het volgende:
Makaay zou ik houden. lamzaad en de cler zijn overbodig
100% eens, zou er trouwens ook geen enkele moeite mee hebben als er een club komt die een aantrekkelijk bedrag voor El Dramadi wil schokken!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 18 mei 2009 - 21:21   quote  deeplink  
Als het al over failliet verklaren gaat dan zou Ik zou El Ahmadi, De Guzman, Hofland en Makaay er toch ook op zetten!!! Laat dan inderdaad de jeugd het maar doen onder leiding van Gio en Tomasson!!! (eventueel Dudek met modaal salaris)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 mei 2009 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 20:46 schreef sevillana het volgende:

[..]

Krijg ook steeds meer de indruk dat deze Johan weinig van het spelletje begrijpt. De ene onzin is nog niet verwerkt of hij komt al weer met nieuwe onzin aanzetten!
Of JDT wel of niet speelt maakt wel degelijk enorm veel verschil voor Feyenoord. Weet wel zeker dat Feyenoord beduidend meer punten had gepakt als JDT meer wedstrijden had kunnen spelen.
Zo is het Sevillana.......
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 18 mei 2009 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 20:46 schreef sevillana het volgende:

[..]

Krijg ook steeds meer de indruk dat deze Johan weinig van het spelletje begrijpt. De ene onzin is nog niet verwerkt of hij komt al weer met nieuwe onzin aanzetten!
Of JDT wel of niet speelt maakt wel degelijk enorm veel verschil voor Feyenoord. Weet wel zeker dat Feyenoord beduidend meer punten had gepakt als JDT meer wedstrijden had kunnen spelen.
Klopt maar is bizar dat dat zo erg van een speler af hangt. Hij is zeer belangrijk voor Feyenoord op het moment! Heeft tenminste echte beleving en straalt dat ook erg uit naar zijn ploeggenoten!!
sevillana
 sevillana - maandag 18 mei 2009 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 21:32 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Klopt maar is bizar dat dat zo erg van een speler af hangt. Hij is zeer belangrijk voor Feyenoord op het moment! Heeft tenminste echte beleving en straalt dat ook erg uit naar zijn ploeggenoten!!
AMEN!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 18 mei 2009 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 21:32 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Klopt maar is bizar dat dat zo erg van een speler af hangt. Hij is zeer belangrijk voor Feyenoord op het moment! Heeft tenminste echte beleving en straalt dat ook erg uit naar zijn ploeggenoten!!
ZEKER!!!!!!!!!!!!!!
Rovert
 Rovert - maandag 18 mei 2009 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 19:12 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Ga mij dan maar eerst eens vertellen wat je er aan hebt? Hij verlaat feyenoord transfervrij om te cashen, komt terug als de redder in nood en presteerd slecht als hij uberhaupt al speelt!
Dit zijn jouw woorden Johan, je zei niets over op 10 spelen of van dat soort loze prietpraat, maar je zei gewoon dat hij slecht presteert als hij al speelt. (In 2009 heeft hij volgens VI 10 wedstrijden gespeeld, met daarin 5 doelpunten).

Dus
- Hij presteert niet slecht
- Hij heeft sinds de winterstop best veel gespeeld
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - dinsdag 19 mei 2009 - 16:59   quote  deeplink  
zouden leo en mario deze fora ook lezen? want er staan hier zo nu en dan behoorlijk goede ideeen.. ik ben ook groot voorstander van het radicaal omgooien van feyenoord.. weg met die oude dure garde, bouwen met eigen jeugd aan nieuw succesvol en financieel gezond feyenoord.. vandaar mijn nickname, maar die paste niet helemaal helaas...

ist n idee om een paar van deze plannen te bundelen en officieel te overhandigen aan mario/leo? dan weten ze miss wat er egt leeft bij de supporters..
johan mansveld
 johan mansveld - dinsdag 19 mei 2009 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 16:59 schreef Feyenoord moet verjo het volgende:
zouden leo en mario deze fora ook lezen? want er staan hier zo nu en dan behoorlijk goede ideeen.. ik ben ook groot voorstander van het radicaal omgooien van feyenoord.. weg met die oude dure garde, bouwen met eigen jeugd aan nieuw succesvol en financieel gezond feyenoord.. vandaar mijn nickname, maar die paste niet helemaal helaas...

ist n idee om een paar van deze plannen te bundelen en officieel te overhandigen aan mario/leo? dan weten ze miss wat er egt leeft bij de supporters..
Ik denk dat ze zelf dezelfde ideeen hebben, maar van de ouwe garde kom je niet zo makkelijk af contractueel....Hofland, Lamzaad en makaay hebben nog een 1 jarig contract, dus miss gaan ze dit jaar alvast kijken naar volgend jaar.....
ove kuijt
 ove kuijt - dinsdag 19 mei 2009 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 21:21 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Als het al over failliet verklaren gaat dan zou Ik zou El Ahmadi, De Guzman, Hofland en Makaay er toch ook op zetten!!! Laat dan inderdaad de jeugd het maar doen onder leiding van Gio en Tomasson!!! (eventueel Dudek met modaal salaris)
De Guzman wil geloof ik weg, maar anders zou ik die nog houden. Het is een jonge speler, met veel techniek en inzecht. Voegt mijn inziens zeker wat toe. El Ahamadi daar aan tegen voegt alleen maar vertragend spel toe.
R.spoorenn
 R.spoorenn - dinsdag 19 mei 2009 - 18:20   quote  deeplink  
-------------darley---------------
leerdam Nieveld Bahia wattamaleo
------------giovanni---------------
-----de guzman fer wijnaldum------------
castaignos/makaay Pattinama/Tomasson

dit lijkt mij de ideale opstelling om verder te groeien.
slory,holfand,decler,van dijk, wegdoen.
Rovert
 Rovert - woensdag 20 mei 2009 - 12:53   quote  deeplink  
Jongens, jullie laten me soms huilen van ellende, maar vandaag moet ik erg om jullie lachen

ga zo door!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 mei 2009 door Rovert --
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 20 mei 2009 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 20:07 schreef ove kuijt het volgende:
Ik denk dat met de verkoop van Landzaat, makaay en de de cler je voldoende ruimte in de begroting maakt om rond te komen. Met de rest van de spelers kan je dan meedoen met de strijd om d eerste 5 plaatsen. Meer ambitie moeten we komend seizoen niet hebben. De verkoop van deze 3 spelers hoeft amper opgevangen te worden. Zij hebben dit jaar weinig gebracht, maar een nieuwe spits is dan wel nodig. Verder geen aankopen doen, want anders zitten we volgend jaar met dezelfde discussie. Laten we stoppen met die droomlijstjes en met de beiden benen op de grond blijven.
ik denk niet dat je top-5 speelt als je 3 basisspelers wergdoet en er niets voor terughaald ...........
Kenneth1111111111111
 Kenneth1111111111111 - dinsdag 26 mei 2009 - 18:42   quote  deeplink  
Wah lul je nou met je makaay en tomasson verkopen. dat zijn de belangrijkste spelers op dit moment. gewoon drenthe huren van real.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 mei 2009 - 20:40   quote  deeplink  
Makaay, Tomasson en Gio aanvullen met jeugd. Je hebt dan in alle linie's ervaring (ga ervan uit dat Gio back speelt) Hofland,mag van mij als reserve blijven voor het geval dat Vlaar geblesseerd mocht raken. Lamzaad en deCler hebben wat mij betreft geen toegevoegde waarde en mogen dus weg.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 mei 2009 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 - 20:40 schreef hotjumper het volgende:
Makaay, Tomasson en Gio aanvullen met jeugd. Je hebt dan in alle linie's ervaring (ga ervan uit dat Gio back speelt) Hofland,mag van mij als reserve blijven voor het geval dat Vlaar geblesseerd mocht raken. Lamzaad en deCler hebben wat mij betreft geen toegevoegde waarde en mogen dus weg.
Niemand is het met me eens maar ik zit nog met Makaay in mijn maag.Hij is niet mijn spits SORRY
DiStefano
 DiStefano - dinsdag 26 mei 2009 - 21:11   quote  deeplink  
Drenthe huren zou inderdaad een mooie optie zijn, hij zou dan De Cler kunnen vervangen, alhoewel Gio ook uitstekend presteert op de LB positie, en we kunnen het loon van Drenthe gewoon niet betalen. Dan liever Guerreiro van wat ik van hem heb gezien op het EK. Uitstekende aanvallende middenvelder, waarmee je zo zou kunnen spelen:

Mulder
Fernandez- Vlaar - Bahia - Gio

Fer
Wijnaldum - El Ahmadi
Guerreiro

Makaay - Tomasson

En dan Makaay als aanspeelpunt, en Tomasson met een vrije rol eromheen.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 26 mei 2009 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 - 20:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Niemand is het met me eens maar ik zit nog met Makaay in mijn maag.Hij is niet mijn spits SORRY
was ie maar van jouw, had Feyenoord een hoop geld gescheeld.

maar volgend seizoen hangt ie er 30 in, ben je ook weer blij. Ik had hetzelfde met van Hooijdonk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 mei 2009 door hotjumper --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 26 mei 2009 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 - 21:18 schreef hotjumper het volgende:

[..]

was ie maar van jouw, had Feyenoord een hoop geld gescheeld.

maar volgend seizoen hangt ie er 30 in, ben je ook weer blij. Ik had hetzelfde met van Hooijdonk.
Ik gun het Makaay wel,en als het gebeurd ga ik echt op mijn stoel voor hem???
Bij Pierre had ik het veel minder moet ik zeggen.Ja bij zijn comeback ging ik bijna nekken van die gozert.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 26 mei 2009 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 - 21:23 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik gun het Makaay wel,en als het gebeurd ga ik echt op mijn stoel voor hem???
Bij Pierre had ik het veel minder moet ik zeggen.Ja bij zijn comeback ging ik bijna nekken van die gozert.
was je niet de enige..........

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verder gaan met jeugd!!









0.0086750