|
|
nieuwerbrug
|
|
|
hoeveel spelers gaat het om die weg moeten of
om hoeveel geld gaat het voor een sluitende begroting
dat zeg onze vriend gudde niet |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
minstens 1 Euro en hoogstens 6 miljoen Euro... |
|
|
|
|
johan mansveld
|
|
|
Ik vraag me af wat ik hier nog doe, het verziekt mij dagen/weken/maanden....dames en heren, tot eind augustus. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 18 mei 2009 - 23:39 schreef johan mansveld het volgende:Ik vraag me af wat ik hier nog doe, het verziekt mij dagen/weken/maanden....dames en heren, tot eind augustus. Laters! :D |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
Die grootverdieners op de transferlijst zetten, scheelt al gauw € 7.000.000,= aan salaris en alleen Gio houden en misschien leveren Landzaat,DeCler,Hofland en Makaay nog iets op!! Verder Bruins en Slory verhuren of verkopen. Tiendalli zal ook iets op moeten leveren: laten we zeggen € 500.000,= plus misschien totaal € 6.500.000,= voor die 4 oudjes en dan Slory en Bruins tesamen € 1.500.000,= dus dan kan je al gauw een slordige € 15.500.000,= waarvan een deel weer naar de salarissen gaat. Maar we hebben dan wel een sluitende begroting en de schuld wordt weer iets minder en de investeerders kunnen dan hun plannen deponeren bij Feyenoord waarmee we dan weer spelers kunnen aantrekken die Feyenoord nodig heeft volgens Leo en Mario. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
bruins verkopen met een % winst op doorverkoopclausule. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon verkopen wat nodig is om enigszins gezond te worden. Volgend jaar maar weer beschouwen als een overbruggingsjaar en bij de eerste 6 proberen te komen. Lukt dat niet moeten we dat maar accepteren. Soms moet je een stap terug doen om er twee vooruit te kunnen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 18 mei 2009 - 23:39 schreef johan mansveld het volgende:Ik vraag me af wat ik hier nog doe, het verziekt mij dagen/weken/maanden....dames en heren, tot eind augustus. ga je niet naar de eerste training |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: geen optie, ik denk dat Been Bruins en Slory weer zo laat spelen als bij excelsior |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 - 10:11 schreef hotjumper het volgende:[..] geen optie, ik denk dat Been Bruins en Slory weer zo laat spelen als bij excelsior Hopelijk niet in dezelfde divisie. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 - 00:10 schreef antoniorijen het volgende:Die grootverdieners op de transferlijst zetten, scheelt al gauw € 7.000.000,= aan salaris en alleen Gio houden en misschien leveren Landzaat,DeCler,Hofland en Makaay nog iets op!! Verder Bruins en Slory verhuren of verkopen. Tiendalli zal ook iets op moeten leveren: laten we zeggen € 500.000,= plus misschien totaal € 6.500.000,= voor die 4 oudjes en dan Slory en Bruins tesamen € 1.500.000,= dus dan kan je al gauw een slordige € 15.500.000,= waarvan een deel weer naar de salarissen gaat. Maar we hebben dan wel een sluitende begroting en de schuld wordt weer iets minder en de investeerders kunnen dan hun plannen deponeren bij Feyenoord waarmee we dan weer spelers kunnen aantrekken die Feyenoord nodig heeft volgens Leo en Mario. de 7.000.000 salaris is verdeeld over het hele jaar, het is dus niet zo dat als je ze verkoopt je meteen 7.000.000 in handen hebt. En volgens mij moeten eventuele nieuwe aankopen ook salaris krijgen, dus dat zou je er dan afmoeten trekken. |
|
|
|
|
Dick
|
|
|
Er wordt al te veel afgetrokken bij ons bestuur. Hun verstand is al verdwenen,kan ook niet anders. sambal bij. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hahahahahahaha verklaar ook het gebrek aan ruggegraat bij hun |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 - 10:15 schreef hotjumper het volgende:[..] de 7.000.000 salaris is verdeeld over het hele jaar, het is dus niet zo dat als je ze verkoopt je meteen 7.000.000 in handen hebt. En volgens mij moeten eventuele nieuwe aankopen ook salaris krijgen, dus dat zou je er dan afmoeten trekken. Maar het scheelt wel 7.000.000 euro per jaar, = 580.000 euro per maand. Voor die 580.000 euro die we per maand besparen kunnen we de begroting sluitend maken, kunnen investeerders instappen. En hebben we gelijktijdig enkele tonnen in het salaris budget vrijgemaakt voor nieuwe transfervrije en jeugd spelers. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
kijk dat is een ander verhaal. |
|
|
|