BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Donderdag een volle kuip??

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
remco1978
 remco1978 - maandag 18 mei 2009 - 21:52   quote  deeplink  
Ik hoop het van harte. Ik ben er iig wel. Lekker vakkie W. Ondanks het o zo slecht spel laten zien dat ik voor altijd achter de ploeg sta!!!
Rovert
 Rovert - maandag 18 mei 2009 - 21:56   quote  deeplink  
wat denk je zelf?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 18 mei 2009 - 22:26   quote  deeplink  
Ik ben er niet.....
Zit ik weer in mijn eentje tussen dagkaartkopers.neehhhhh :(
Rovert
 Rovert - maandag 18 mei 2009 - 22:39   quote  deeplink  
alles boven de 17000 valt me mee
antoniorijen
 antoniorijen - maandag 18 mei 2009 - 23:26   quote  deeplink  
misschien 15000 en ik ben er wel ..............ten alle tijden, ondanks dat ik zo veel kritiek heb op bepaalde spelers ( Bruins,Slory en nog vele anderen),directie en RvC
Els
 Els - dinsdag 19 mei 2009 - 07:29   quote  deeplink  
Ben er ook bij, maar heb niet het gevoel dat het storm loopt. Jammer, want ik denk dat Feyenoord het legioen wel kan gebruiken. Ben je nog over te halen, Leon?
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 19 mei 2009 - 08:41   quote  deeplink  
ik durf niet meer , er wordt gezegd dat ik een neus ben , hahaha ach uiteindelijk ga ik toch wel al is t maar om effff in de kantine te zitten , haha
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 mei 2009 - 10:58   quote  deeplink  
absoluut niet.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 mei 2009 - 11:08   quote  deeplink  
nope not there.
jjh
 jjh - dinsdag 19 mei 2009 - 11:09   quote  deeplink  
Ik ben er op vak U
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 19 mei 2009 - 14:39   quote  deeplink  
ik ben er ook niet..............zondag misschien indien van toepassing
Thijs
 Thijs - dinsdag 19 mei 2009 - 15:06   quote  deeplink  
Ik zit er ook bij, lekker vakkie Z. Maar ik ben zo bang dat Nac met ze 11en voor de goal gaat hangen. Maar ja laten we hopen op een goed resultaat en dan zondag het afmaken
R.spoorenn
 R.spoorenn - dinsdag 19 mei 2009 - 15:16   quote  deeplink  
ik ben er zondag wel.
eerst presteren.
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - dinsdag 19 mei 2009 - 16:07   quote  deeplink  
met alle respect hoor.. maar wat een nep feyenoorders hierzo.. waarom altijd zo'n grote mond van wij zijn de beste supporters v/h land of de wereld? het legioen 'shall not be moved'? ik vind dat Fey ook belabberd voetbal laat zien, maar ik zit wel elke thuiswedstrijd gewoon in vakkie U met mn vriendin die jongens aan te moedigen.. waarom gaan die zgn. hotjumper, japp fey, die altijd een mening hebben op veel topics en zichzelf als echte feyenoorder profileren a.s. donderdag niet hun clubbie aanmoedigen? 'ja, miss zondag, als ze eerst presteren en die extra wedstrijd eruit halen'.. sorry hoor, wat is dat voor instelling.. als ze donderdag winnen en jij zit achter teletekst, kom dan zondag lekker ook niet.. dikke doei hoor, aan zulke supporters hebben we toch nix, of zie ik dat verkeerd..
lees/hoor ik niet altijd: Feyenoorder ben je voor altijd, niet alleen als je zin hebt of als het goed gaat.. je steunt ze door dik en dun.. ook al ben je miss bijv. principieel tegen de play-offs.. als je clubbie speelt, dan moedig je ze aan vind ik. daarom snap ik eigenlijk ook niet waarom al die 'trouwe' feyenoordsupporters met deze wedstrijden niet komen opdagen.. daar gaat onze naam/faam.. zeker in deze tijden kunnen de jongens dat wel gebruiken.. want van wegblijven of uitfluiten gaan ze zeker niet beter voetballen, of dachten jullie dat soms wel?
R.spoorenn
 R.spoorenn - dinsdag 19 mei 2009 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 16:07 schreef Feyenoord moet verjo het volgende:
met alle respect hoor.. maar wat een nep feyenoorders hierzo.. waarom altijd zo'n grote mond van wij zijn de beste supporters v/h land of de wereld? het legioen 'shall not be moved'? ik vind dat Fey ook belabberd voetbal laat zien, maar ik zit wel elke thuiswedstrijd gewoon in vakkie U met mn vriendin die jongens aan te moedigen.. waarom gaan die zgn. hotjumper, japp fey, die altijd een mening hebben op veel topics en zichzelf als echte feyenoorder profileren a.s. donderdag niet hun clubbie aanmoedigen? 'ja, miss zondag, als ze eerst presteren en die extra wedstrijd eruit halen'.. sorry hoor, wat is dat voor instelling.. als ze donderdag winnen en jij zit achter teletekst, kom dan zondag lekker ook niet.. dikke doei hoor, aan zulke supporters hebben we toch nix, of zie ik dat verkeerd..
lees/hoor ik niet altijd: Feyenoorder ben je voor altijd, niet alleen als je zin hebt of als het goed gaat.. je steunt ze door dik en dun.. ook al ben je miss bijv. principieel tegen de play-offs.. als je clubbie speelt, dan moedig je ze aan vind ik. daarom snap ik eigenlijk ook niet waarom al die 'trouwe' feyenoordsupporters met deze wedstrijden niet komen opdagen.. daar gaat onze naam/faam.. zeker in deze tijden kunnen de jongens dat wel gebruiken.. want van wegblijven of uitfluiten gaan ze zeker niet beter voetballen, of dachten jullie dat soms wel?
bepaal zelf wel wanneer ik ga,
of ben ik volgens jou dan een nepsupporter?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 mei 2009 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 16:12 schreef R.spoorenn het volgende:

[..]

bepaal zelf wel wanneer ik ga,
of ben ik volgens jou dan een nepsupporter?
net wat ik dacht.
R.spoorenn
 R.spoorenn - dinsdag 19 mei 2009 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 16:13 schreef Stylzz het volgende:

[..]

net wat ik dacht.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 mei 2009 door R.spoorenn --
moa
 moa - dinsdag 19 mei 2009 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 16:07 schreef Feyenoord moet verjo het volgende:
met alle respect hoor.. maar wat een nep feyenoorders hierzo.. waarom altijd zo'n grote mond van wij zijn de beste supporters v/h land of de wereld? het legioen 'shall not be moved'? ik vind dat Fey ook belabberd voetbal laat zien, maar ik zit wel elke thuiswedstrijd gewoon in vakkie U met mn vriendin die jongens aan te moedigen.. waarom gaan die zgn. hotjumper, japp fey, die altijd een mening hebben op veel topics en zichzelf als echte feyenoorder profileren a.s. donderdag niet hun clubbie aanmoedigen? 'ja, miss zondag, als ze eerst presteren en die extra wedstrijd eruit halen'.. sorry hoor, wat is dat voor instelling.. als ze donderdag winnen en jij zit achter teletekst, kom dan zondag lekker ook niet.. dikke doei hoor, aan zulke supporters hebben we toch nix, of zie ik dat verkeerd..
lees/hoor ik niet altijd: Feyenoorder ben je voor altijd, niet alleen als je zin hebt of als het goed gaat.. je steunt ze door dik en dun.. ook al ben je miss bijv. principieel tegen de play-offs.. als je clubbie speelt, dan moedig je ze aan vind ik. daarom snap ik eigenlijk ook niet waarom al die 'trouwe' feyenoordsupporters met deze wedstrijden niet komen opdagen.. daar gaat onze naam/faam.. zeker in deze tijden kunnen de jongens dat wel gebruiken.. want van wegblijven of uitfluiten gaan ze zeker niet beter voetballen, of dachten jullie dat soms wel?
Ik kan me best voorstellen dat er weinig mensen zin hebben om na een seizoen vol met zaadwedstrijden weer opnieuw een dag vrij te moeten nemen voor opnieuw een zaadwedstrijd waarin onze 30+ formatie waarschijnlijk te beroerd is om een beetje inzet te tonen.

Met alle respect hoor, maar ook ik vind het niet erg aantrekkelijk om dagen vrij te nemen van het werk en heen en weer te sukkelen naar Rotterdam voor waarschijnlijk 5/6 play-off wedstrijden tegen Nac en Utrecht of Groningen.
kvy
 kvy - dinsdag 19 mei 2009 - 16:17   quote  deeplink  
Ik ben sowieso aawezig als bij elke thuiswedstrijd :)
Wel jammer dat het niet vol zal zitten
maar je zal zien bij de 3de wedstrijd ( mocht feyenoord winnen, waar ik wel van uit ga) is het een stuk drukker, omdat seizoenskaarthouders dan gratis mogen
R()b
 R()b - dinsdag 19 mei 2009 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 16:07 schreef Feyenoord moet verjo het volgende:
met alle respect hoor.. maar wat een nep feyenoorders hierzo.. waarom altijd zo'n grote mond van wij zijn de beste supporters v/h land of de wereld? het legioen 'shall not be moved'? ik vind dat Fey ook belabberd voetbal laat zien, maar ik zit wel elke thuiswedstrijd gewoon in vakkie U met mn vriendin die jongens aan te moedigen.. waarom gaan die zgn. hotjumper, japp fey, die altijd een mening hebben op veel topics en zichzelf als echte feyenoorder profileren a.s. donderdag niet hun clubbie aanmoedigen? 'ja, miss zondag, als ze eerst presteren en die extra wedstrijd eruit halen'.. sorry hoor, wat is dat voor instelling.. als ze donderdag winnen en jij zit achter teletekst, kom dan zondag lekker ook niet.. dikke doei hoor, aan zulke supporters hebben we toch nix, of zie ik dat verkeerd..
lees/hoor ik niet altijd: Feyenoorder ben je voor altijd, niet alleen als je zin hebt of als het goed gaat.. je steunt ze door dik en dun.. ook al ben je miss bijv. principieel tegen de play-offs.. als je clubbie speelt, dan moedig je ze aan vind ik. daarom snap ik eigenlijk ook niet waarom al die 'trouwe' feyenoordsupporters met deze wedstrijden niet komen opdagen.. daar gaat onze naam/faam.. zeker in deze tijden kunnen de jongens dat wel gebruiken.. want van wegblijven of uitfluiten gaan ze zeker niet beter voetballen, of dachten jullie dat soms wel?
Kerel je opmerkingen slaan kant nog wal.
Jij kan toch niet kijken wat iedereen te doen heeft?
Dan erbij bepaal jij ook niet wie wel en niet moet komen.
Leuk dat je samen met je vriendin de spelers aanmoedigd , maar wil je nou een veer in je reet??
Iedereen heeft zijn verplichtingen buiten om het voetbal , en soms komt voetbal op de 2e plaats.
Ook kun jij niet zien of mensen wel geld ervoor hebben , om een seizoenskaart of los kaartje te kopen.
Dan erbij wees blij dat er supporters zijn die het alleen op TV kijken , daar krijg je namelijk ook inkomsten van. (helaas te weinig).

Trouwens ik vindt het nog al ver gaan om mensen aan te vallen hier.
Wou je mij ook aanvallen omdat ik niet kom Donderdagmiddag???
Ik heb namelijk een Crematie Vrijdagochtend , dat bedoel ik met voetbal op de 2e plaats!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 mei 2009 door Thomas --
moa
 moa - dinsdag 19 mei 2009 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 16:17 schreef R()b het volgende:

[..]

Kerel je opmerkingen slaan kant nog wal.
Jij kan toch niet kijken wat iedereen te doen heeft?
Dan erbij bepaal jij ook niet wie wel en niet moet komen.
Leuk dat je samen met je vriendin de spelers aanmoedigd , maar wil je nou een veer in je reet??
Iedereen heeft zijn verplichtingen buiten om het voetbal , en soms komt voetbal op de 2e plaats.
Ook kun jij niet zien of mensen wel geld ervoor hebben , om een seizoenskaart of los kaartje te kopen.
Dan erbij wees blij dat er supporters zijn die het alleen op TV kijken , daar krijg je namelijk ook inkomsten van. (helaas te weinig).

Trouwens ik vindt het nog al ver gaan om mensen aan te vallen hier.
Wou je mij ook aanvallen omdat ik niet kom Donderdagavond???
Ik heb namelijk een Crematie Vrijdagochtend , dat bedoel ik met voetbal op de 2e plaats lul!
De wedstrijd is donderdag om 14:30.. Dan is iedereen dus gewoon aan het werk..
R()b
 R()b - dinsdag 19 mei 2009 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 16:19 schreef moa het volgende:

[..]

De wedstrijd is donderdag om 14:30.. Dan is iedereen dus gewoon aan het werk..
Sorry heb me hoofd er niet bij , Donderdagmiddag dus.
Dat maakt zijn reactie al helemaal te dom voor woorden.
moa
 moa - dinsdag 19 mei 2009 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 16:20 schreef R()b het volgende:

[..]

Sorry heb me hoofd er niet bij , Donderdagmiddag dus.
Dat maakt zijn reactie al helemaal te dom voor woorden.
No problem, dat laatste wou ik alleen maar onderstrepen,
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 19 mei 2009 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 16:19 schreef moa het volgende:

[..]

De wedstrijd is donderdag om 14:30.. Dan is iedereen dus gewoon aan het werk..
nog nooit van hemelvaart gehoord???..........
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 19 mei 2009 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 16:07 schreef Feyenoord moet verjo het volgende:
met alle respect hoor.. maar wat een nep feyenoorders hierzo.. waarom altijd zo'n grote mond van wij zijn de beste supporters v/h land of de wereld? het legioen 'shall not be moved'? ik vind dat Fey ook belabberd voetbal laat zien, maar ik zit wel elke thuiswedstrijd gewoon in vakkie U met mn vriendin die jongens aan te moedigen.. waarom gaan die zgn. hotjumper, japp fey, die altijd een mening hebben op veel topics en zichzelf als echte feyenoorder profileren a.s. donderdag niet hun clubbie aanmoedigen? 'ja, miss zondag, als ze eerst presteren en die extra wedstrijd eruit halen'.. sorry hoor, wat is dat voor instelling.. als ze donderdag winnen en jij zit achter teletekst, kom dan zondag lekker ook niet.. dikke doei hoor, aan zulke supporters hebben we toch nix, of zie ik dat verkeerd..
lees/hoor ik niet altijd: Feyenoorder ben je voor altijd, niet alleen als je zin hebt of als het goed gaat.. je steunt ze door dik en dun.. ook al ben je miss bijv. principieel tegen de play-offs.. als je clubbie speelt, dan moedig je ze aan vind ik. daarom snap ik eigenlijk ook niet waarom al die 'trouwe' feyenoordsupporters met deze wedstrijden niet komen opdagen.. daar gaat onze naam/faam.. zeker in deze tijden kunnen de jongens dat wel gebruiken.. want van wegblijven of uitfluiten gaan ze zeker niet beter voetballen, of dachten jullie dat soms wel?
Er bestaat ook nog een leve naast het support zijn van de moeilijkste club van NL........

het vrouwtje wil zo nu en dan ook wel is een pleziertje, dus staat er al vanaf februari een midweekje spanje op de planning...........

(ben uiteraard wel de komende dagen op topic aanwezig, want in spanje hebben ze tegenwoordig ook internet:P)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 mei 2009 door Thomas --
jjh
 jjh - dinsdag 19 mei 2009 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 16:16 schreef moa het volgende:

[..]

Ik kan me best voorstellen dat er weinig mensen zin hebben om na een seizoen vol met zaadwedstrijden weer opnieuw een dag vrij te moeten nemen voor opnieuw een zaadwedstrijd waarin onze 30+ formatie waarschijnlijk te beroerd is om een beetje inzet te tonen.

Met alle respect hoor, maar ook ik vind het niet erg aantrekkelijk om dagen vrij te nemen van het werk en heen en weer te sukkelen naar Rotterdam voor waarschijnlijk 5/6 play-off wedstrijden tegen Nac en Utrecht of Groningen.
Donderdag is hemelvaartsdag en heeft zowat iedereen vrij dus wat lul je nou.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 mei 2009 door jjh --
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 19 mei 2009 - 16:30   quote  deeplink  
Ik ga wel, hemelvaart een lekker dagje vrij adv dag erachteraan dus naderhand ook nog een biertje.
Voor iedereen die gaat, tot donderdag. En voor degene die niet gaan, ik zal mijn best doen om er in ieder geval voor te zorgen dat ze voor 15.30 uur wakker zijn.
Misschien dat ze eens vanaf minuut 1 kunnen voetballen en niet nadat ze eerst achter gekomen zijn.
moa
 moa - dinsdag 19 mei 2009 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 16:22 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

nog nooit van hemelvaart gehoord???..........
Niet aan gedacht :D

Ik werk iig wel gewoon.
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - dinsdag 19 mei 2009 - 16:33   quote  deeplink  
mijn excuses aan degenen die zich persoonlijk aangevallen voelen.. ik ben misschien wat te hard uit m'n slof geschoten, maar ik baal er gewoon van dat in deze tijden veel supporters het laten afweten omdat het gewoon niet zo lekker gaat.. ik ben niet helemaal achterlijk, en nee ik hoef geen veer in m'n kont.. ik begrijp egt wel dat er meer is in t leven dan alleen voetbal.. voor R()B: ik begrijp waarom je niet komt en wens je veel sterkte toe deze week, en dat meen ik echt..

Wat betreft het vrij nemen, de wedstrijd wordt gespeeld op hemelvaartsdag, de meeste mensen zijn dan verplicht vrij, uitzonderingen daargelaten. en wat betreft het kostenargument dat mensen geen geld hebben om donderdag te komen is niet helemaal geldig: fey heeft tienduizenden seizoenkaarthouders, die krijgen 50% korting op n kaartje. maw, voor een tientje zit je droog.. lijkt me niet egt championsleaugue tarieven, toch?

Laat ik het dan zo zeggen: iedereen heeft zo z'n redenen om een ns een keer niet te komen, maar gedurende het hele seizoen zat de kuip toch redelijk vol.. dus dat wordt evt. opgevuld dmv skelper kaartjes of vrije verkoop.. maar ik vind het vreemd dat a.s. dondermiddag opeens heeeeel veeeel mensen niet kunnen omdat ze andere verplichtingen hebben.. daarnaast, mijn kritiek was voornamelijk bedoeld op reacties zoals: eerst presteren dan kom ik wel weer.. dat heeft niets te maken met ik heb geen geld of ik heb belangrijkere dingen te doen..

nogmaals mijn excuses..
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - dinsdag 19 mei 2009 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 16:24 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

Er bestaat ook nog een leve naast het support zijn van de moeilijkste club van NL........

het vrouwtje wil zo nu en dan ook wel is een pleziertje, dus staat er al vanaf februari een midweekje spanje op de planning...........

(ben uiteraard wel de komende dagen op topic aanwezig, want in spanje hebben ze tegenwoordig ook internet:P)
dat is ook zo jappie.. veel plezier in spanje.. hopelijk ben je volgend jaar weer bij ons in de kuip, toch?
Marciano
 Marciano - dinsdag 19 mei 2009 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 mei 2009 - 22:26 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik ben er niet.....
Zit ik weer in mijn eentje tussen dagkaartkopers.neehhhhh :(
Dan ga je in een ander vak zitten!:P
Madhopfc
 Madhopfc - dinsdag 19 mei 2009 - 17:29   quote  deeplink  
Het zal niet volzitten, helaas.........maar ik hoop maar dat het een enigszins acceptabel aantal is anders put NAC daar weer moed uit.....
Ik ben er hoor!! maar tegen Roda was ik er ook ....dus dat zegt ook niets
Nop
 Nop - dinsdag 19 mei 2009 - 17:56   quote  deeplink  
Ben er !
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 mei 2009 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 16:07 schreef Feyenoord moet verjo het volgende:
blablablablablablablabla.

waarom gaan die zgn. hotjumper, japp fey, die altijd een mening hebben op veel topics en zichzelf als echte feyenoorder profileren a.s. donderdag niet hun clubbie aanmoedigen? 'ja, miss zondag, als ze eerst presteren en die extra wedstrijd eruit halen'.. sorry hoor, wat is dat voor instelling..

blablablablablablabla
jij moet lekker doen wat jij wilt, zolang je maar beseft dat je door je kortzichtige schapengedrag bijdraagt aan de afbraak van de nederlandse voetbalcultuur en de teloorgang van je club. De rol van de commercie in het hedendaagse voetbal is namelijk één van de belangrijkste oorzaken van het verval van Feyenoord.

begrijp eigenlijk niet eens waarom ik serieus reageer op een post van iemand die zijn vriendin meeneemt naar voetbal.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 mei 2009 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 16:24 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

.......
het vrouwtje wil zo nu en dan ook wel is een pleziertje
......
ik dacht dat haar pleziertje juist was dat jij op zondag naar voetballen gaat.... hahahahahahahahahahahahahaha
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 mei 2009 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 16:17 schreef kvy het volgende:
Ik ben sowieso aawezig als bij elke thuiswedstrijd :)
Wel jammer dat het niet vol zal zitten
maar je zal zien bij de 3de wedstrijd ( mocht feyenoord winnen, waar ik wel van uit ga) is het een stuk drukker, omdat seizoenskaarthouders dan gratis mogen
ga ik ook niet....
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - dinsdag 19 mei 2009 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 18:14 schreef hotjumper het volgende:

[..]

jij moet lekker doen wat jij wilt, zolang je maar beseft dat je door je kortzichtige schapengedrag bijdraagt aan de afbraak van de nederlandse voetbalcultuur en de teloorgang van je club. De rol van de commercie in het hedendaagse voetbal is namelijk één van de belangrijkste oorzaken van het verval van Feyenoord.

begrijp eigenlijk niet eens waarom ik serieus reageer op een post van iemand die zijn vriendin meeneemt naar voetbal.
Ik begrijp niet zo goed waarom dat bijdraagt aan de teloorgang van Feyenoord. Misschien heeft Feyenoord het meer aan zichzelf te danken dat ze er zo beroerd voor staan ipv de schuld te geven aan de zgn. 'vercommercialisering' v/h betaalde voetbal. Zonder commercie is er toch geen betaald voetbal, of wel soms? Sterker nog, geldt niet: hoe meer wedstrijden, hoe meer kaartverkoop, meer tv rechten, hoe meer inkomsten toch? Wat is hier dan mis mee?

En wat is die nederlandse voetbalcultuur dan precies in jouw ogen? Denk je dat je door a.s. donderdag en evt. zondag thuis te blijven die zgn. voetbalcultuur in stand kunt houden en daarme Feyenoord juist helpt? Maw, jij vindt dus dat ik de voetbalcultuur verziek als ik mn clubbie ga aanmoedigen en eigenlijk beter thuis kan blijven als Feyenoord me lief is?

Dat lijkt me toch ietwat tegenstrijdig..
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 mei 2009 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 18:44 schreef Feyenoord moet verjo het volgende:

[..]

Ik begrijp niet zo goed waarom dat bijdraagt aan de teloorgang van Feyenoord. Misschien heeft Feyenoord het meer aan zichzelf te danken dat ze er zo beroerd voor staan ipv de schuld te geven aan de zgn. 'vercommercialisering' v/h betaalde voetbal. Zonder commercie is er toch geen betaald voetbal, of wel soms? Sterker nog, geldt niet: hoe meer wedstrijden, hoe meer kaartverkoop, meer tv rechten, hoe meer inkomsten toch? Wat is hier dan mis mee?

En wat is die nederlandse voetbalcultuur dan precies in jouw ogen? Denk je dat je door a.s. donderdag en evt. zondag thuis te blijven die zgn. voetbalcultuur in stand kunt houden en daarme Feyenoord juist helpt? Maw, jij vindt dus dat ik de voetbalcultuur verziek als ik mn clubbie ga aanmoedigen en eigenlijk beter thuis kan blijven als Feyenoord me lief is?

Dat lijkt me toch ietwat tegenstrijdig..
voetbal voor mij is.
- 36 wedstrijden met aan het eind 1 kampioen en de rest staat op de positie die ze aan de hand van hun prestaties over het gehele seizoen verdient hebben. Aan de hand hiervan gaan ze al dan niet Europa in.
- Een bekercompetitie met een knock-out systeem waaraan iederéén vanaf het begin af aan deelneemt.
- Alle wedstrijden op zondagmiddag om 14.30

Europees:
Europacup 1 alleen voor landskampioenen.
Europacup 2 alleen voor bekerhouders.
Uefacup voor de rest.

Commercie is inderdaad nodig voor het instand van een BVO maar mag natuurlijk nooit belangrijker worden als de sport zelf.
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 19 mei 2009 - 19:04   quote  deeplink  
Ik ben van alle voorafgaande plee of wedstrijden alleen die tegen 020 geweest, want ben net zoals velen tegen het hele fenomeen plee of.
Maar i.p.v. weer een bedrag te storten voor een of andere actie wil ik ze dit keer wel een extratje gunnen door toch maar te gaan donderdag.
Rovert
 Rovert - dinsdag 19 mei 2009 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 18:57 schreef hotjumper het volgende:

[..]

voetbal voor mij is.
- 36 wedstrijden met aan het eind 1 kampioen en de rest staat op de positie die ze aan de hand van hun prestaties over het gehele seizoen verdient hebben. Aan de hand hiervan gaan ze al dan niet Europa in.
- Een bekercompetitie met een knock-out systeem waaraan iederéén vanaf het begin af aan deelneemt.
- Alle wedstrijden op zondagmiddag om 14.30

Europees:
Europacup 1 alleen voor landskampioenen.
Europacup 2 alleen voor bekerhouders.
Uefacup voor de rest.

amen

en nu sluiten met dit topic en het onnozele gewauwel van Feyenoord moet verjo.
remco1978
 remco1978 - dinsdag 19 mei 2009 - 21:42   quote  deeplink  
Studioooooooo......
Rovert
 Rovert - dinsdag 19 mei 2009 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 21:41 schreef Rovert het volgende:

[..]

amen

en nu sluiten met dit topic en het onnozele gewauwel van Feyenoord moet verjo.
Ik bedoelde natuurlijk; Feyenoord moet verjo; bedankt voor je zinvolle bijdrage aan de gesprekken rondom onze club.

Leon zei terecht dat ik te vaak topics onnozel vind en af wil kappen. Dus bij deze, Feyenoord moet verjo; klets lekker verder!!!
Dubbel V
 Dubbel V - dinsdag 19 mei 2009 - 21:57   quote  deeplink  
Laat dan iedereen die thuis blijft lekkere foto's op het "help ons" topic zetten. Ben je ook zinvol bezig!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 mei 2009 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 21:45 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik bedoelde natuurlijk; Feyenoord moet verjo; bedankt voor je zinvolle bijdrage aan de gesprekken rondom onze club.

Leon zei terecht dat ik te vaak topics onnozel vind en af wil kappen. Dus bij deze, Feyenoord moet verjo; klets lekker verder!!!
Grappig hahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 19 mei 2009 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 21:57 schreef Dubbel V het volgende:
Laat dan iedereen die thuis blijft lekkere foto's op het "help ons" topic zetten. Ben je ook zinvol bezig!
Zou zomaar mijn idee kunnen zijn ;)
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 mei 2009 - 22:35   quote  deeplink  
maar dan alstjeblieft niet van wijven die zich door neuzen of ex-neuzen laten douwen
Rovert
 Rovert - woensdag 20 mei 2009 - 12:54   quote  deeplink  
geen yolanthe dus, jammer
De.x
 De.x - woensdag 20 mei 2009 - 13:49   quote  deeplink  
present: VV
Haarlemse Feyenoorde
 Haarlemse Feyenoorde - woensdag 20 mei 2009 - 13:52   quote  deeplink  
Ik ben der bij Vak D
Iedereen gewoon komen!!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 20 mei 2009 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 16:39 schreef Feyenoord moet verjo het volgende:

[..]

dat is ook zo jappie.. veel plezier in spanje.. hopelijk ben je volgend jaar weer bij ons in de kuip, toch?
tuurlijk, ben er altijd indien mogelijk in competitie en europees.............(beker vanaf 1/4 finale en play-offs meestal wel tot nu toe)..........

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5950
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Donderdag een volle kuip??









0.0062429