BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Slecht nieuws voor feyenoord, heel slecht nieuws!!!!!!!!!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
johan mansveld
 johan mansveld - dinsdag 19 mei 2009 - 13:13   quote  deeplink  
Theo Lucius heeft dinsdag de groepstraining met de selectie hervat. De verdediger sloot weer aan bij de selectie van trainer Leon Vlemmings, nadat hij de voorbije weken met een rib- en een kaakblessure aan de kant stond. ‘Naar omstandigheden gaat het goed met me’, zei Lucius dinsdagochtend na afloop van de groepstraining. ‘Op zich gaat alles zoals het hoort te gaan, maar ik heb natuurlijk vier weken vrijwel niets kunnen doen.’

De verdediger trainde desondanks dinsdagochtend volledig mee en speelde ook de afsluitende partij elf tegen elf. ‘Het kan volgens de dokter geen kwaad als ik voetbal’, zei Lucius. ‘Ik heb geen belemmeringen en hoef bijvoorbeeld niet de duels uit de weg te gaan. Het hangt af van het resultaat van komende donderdag tegen NAC Breda en van wat de trainer wil of ik dit seizoen nog in actie kom. Ik train natuurlijk niet voor niets weer. En als ik kan trainen, dan kan ik ook spelen.’

bron: fr-fanatic.com
moa
 moa - dinsdag 19 mei 2009 - 13:15   quote  deeplink  
Ik verwacht niet dat hij opgesteld wordt, laat hem lekker trainen en geef hem zijn afscheid.
sevillana
 sevillana - dinsdag 19 mei 2009 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 13:15 schreef moa het volgende:
Ik verwacht niet dat hij opgesteld wordt, laat hem lekker trainen en geef hem zijn afscheid.
lijkt mij ook
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 mei 2009 - 14:14   quote  deeplink  
Wie?
derq
 derq - dinsdag 19 mei 2009 - 14:17   quote  deeplink  
lufiuf
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 mei 2009 - 22:42   quote  deeplink  
gewoon donderdag bellen dat er een reiger zijn visvijver zit leeg te happen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Slecht nieuws voor feyenoord, heel slecht nieuws!!!!!!!!!!









0.0089039