BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: AZ 2009-2010

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
moa
 moa - dinsdag 19 mei 2009 - 13:33   quote  deeplink  
Ik heb het al eerder gezegd, volgens mij is de houdbaarheidsdatum van AZ inmiddels verlopen.
Het houdbaarheid van AZ is naar mijn mening gebonden aan het contract van vGaal. Nu van Gaal zichzelf uit de weg heeft geruimd kan de ontmanteling van AZ beginnen!

Joey Didulica heeft inmiddels te horen gekregen op te mogen rotten, waar de andere doelman van AZ (Romero) graag door van Gaal in het doel van Beyern wordt gezien het komende seizoen.

El Hamdaoui zal naar alle waarschijnlijkheid verkassen naar het buitenland, (Getuige de interesse van o.a. Arsenal en Barcelona)

Middenvelders Luijcx, Holman en Poulson hebben inmiddels ook te horen gekregen op zoek te mogen naar een nieuwe ploeg, terwijl 2 andere middenvelders (Schaars en de Zeeuw) nadrukkelijk in de belangstelling staan van Louis.

Ook Dembele heeft te kennen gegeven niet meer voor AZ te willen spelen nu van Gaal weg is.
De vraag is wie er nog wel WILLEN blijven na deze leegloop.

Als slagroom op de taart heeft AZ, "droomcoach" Ronald Koeman aangetrokken die inmiddels zo'n 10 jaar internationale ervaring heeft in het kapot maken van goed lopende teams.

Mijn stelling: We hebben er voor volgend jaar een concurrent minder bij!
De.x
 De.x - dinsdag 19 mei 2009 - 13:42   quote  deeplink  
er valt wat te zeggen voor je stellingen, al moet je niet vergeten dat de spelers die je noemt ook een aardig geldbedrag opleveren. voor dat bedrag zijn best aardige spelers te koop. hoe aantrekkelijk AZ is voor goede spelers zal moeten blijken, het is nog geen echte topclub, al spelen ze wel CL volgend jaar.

ik denk dat AZ momenteel betere spelers kan kopen dan Feyenoord. Feyenoord moet blij zijn als het spelers binnenhaalt van het kaliber amoah, terwijl AZ wellicht kan gaan voor jongens die wat meer naam en faam hebben.
moa
 moa - dinsdag 19 mei 2009 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 13:42 schreef De.x het volgende:
er valt wat te zeggen voor je stellingen, al moet je niet vergeten dat de spelers die je noemt ook een aardig geldbedrag opleveren. voor dat bedrag zijn best aardige spelers te koop. hoe aantrekkelijk AZ is voor goede spelers zal moeten blijken, het is nog geen echte topclub, al spelen ze wel CL volgend jaar.

ik denk dat AZ momenteel betere spelers kan kopen dan Feyenoord. Feyenoord moet blij zijn als het spelers binnenhaalt van het kaliber amoah, terwijl AZ wellicht kan gaan voor jongens die wat meer naam en faam hebben.
Dat klopt, AZ heeft het geld aan zijn kant.
Maar wij zijn als Feyenoord wel het levende bewijs dat je met hele goede en dure spelers ook heel slecht kunt voetballen wanneer de organisatie slecht is en er geen structuur in het team zit.

Ik denk dat de "flow" waarin AZ het hele seizoen zat compleet zal komen te vervallen zonder van Gaal en enkele belangrijke spelers. Door bijna 50% van je eerste elftal spelers de deur te wijzen zorg je ook niet echt voor rust en structuur.
(We zien bij Feyenoord wat die onrust teweeg brengt dit en vorig seizoen.)
johan mansveld
 johan mansveld - dinsdag 19 mei 2009 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 13:33 schreef moa het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd, volgens mij is de houdbaarheidsdatum van AZ inmiddels verlopen.
Het houdbaarheid van AZ is naar mijn mening gebonden aan het contract van vGaal. Nu van Gaal zichzelf uit de weg heeft geruimd kan de ontmanteling van AZ beginnen!

Joey Didulica heeft inmiddels te horen gekregen op te mogen rotten, waar de andere doelman van AZ (Romero) graag door van Gaal in het doel van Beyern wordt gezien het komende seizoen.

El Hamdaoui zal naar alle waarschijnlijkheid verkassen naar het buitenland, (Getuige de interesse van o.a. Arsenal en Barcelona)

Middenvelders Luijcx, Holman en Poulson hebben inmiddels ook te horen gekregen op zoek te mogen naar een nieuwe ploeg, terwijl 2 andere middenvelders (Schaars en de Zeeuw) nadrukkelijk in de belangstelling staan van Louis.

Ook Dembele heeft te kennen gegeven niet meer voor AZ te willen spelen nu van Gaal weg is.
De vraag is wie er nog wel WILLEN blijven na deze leegloop.

Als slagroom op de taart heeft AZ, "droomcoach" Ronald Koeman aangetrokken die inmiddels zo'n 10 jaar internationale ervaring heeft in het kapot maken van goed lopende teams.

Mijn stelling: We hebben er voor volgend jaar een concurrent minder bij!
Concurent? Az speelt voor de eerste 3 plekken en wij niet, dus hoezo concurent??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 mei 2009 door johan mansveld --
moa
 moa - dinsdag 19 mei 2009 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 13:57 schreef johan mansveld het volgende:

[..]

Concurent? Az speelt voor de eerste 3 plekken en wij niet, dus hoezo concurent??
Ik weet dat onze eigen situatie weinig reden tot een feestje geeft.
Maar ik zie voor volgend seizoen Ajax, PSV, AZ, Twente en Heerenveen weer gewoon als onze concurrenten voor de hoogste plaatsen. Ik ben en blijf er van overtuigd dat wij als Feyenoord gewoon altijd voor het hoogst haalbare moeten strijden en dat wanneer alles op zijn plaats valt er gewoon nog steeds veel mogelijk is.
De.x
 De.x - dinsdag 19 mei 2009 - 14:16   quote  deeplink  
of we komend seizoen concurrent zijn van az zal grotendeels afhangen van onze aankopen lijkt me...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 mei 2009 door De.x --
moa
 moa - dinsdag 19 mei 2009 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 14:16 schreef De.x het volgende:
er valt wat te zeggen voor je stellingen, al moet je niet vergeten dat de spelers die je noemt ook een aardig geldbedrag opleveren. voor dat bedrag zijn best aardige spelers te koop. hoe aantrekkelijk AZ is voor goede spelers zal moeten blijken, het is nog geen echte topclub, al spelen ze wel CL volgend jaar.

ik denk dat AZ momenteel betere spelers kan kopen dan Feyenoord. Feyenoord moet blij zijn als het spelers binnenhaalt van het kaliber amoah, terwijl AZ wellicht kan gaan voor jongens die wat meer naam en faam hebben.
Was dat echt nodig?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 19 mei 2009 - 14:38   quote  deeplink  
Klein 020 gaat t zelfde doen als hun grote broer 020.
Spelers voor veel geld verkopen en middelmaat er voor terug halen.
Net als ze al gedaan hebben met bijvoorbeeld Pelle
De.x
 De.x - dinsdag 19 mei 2009 - 17:33   quote  deeplink  
er valt wat te zeggen voor je stellingen, al moet je niet vergeten dat de spelers die je noemt ook een aardig geldbedrag opleveren. voor dat bedrag zijn best aardige spelers te koop. hoe aantrekkelijk AZ is voor goede spelers zal moeten blijken, het is nog geen echte topclub, al spelen ze wel CL volgend jaar.

ik denk dat AZ momenteel betere spelers kan kopen dan Feyenoord. Feyenoord moet blij zijn als het spelers binnenhaalt van het kaliber amoah, terwijl AZ wellicht kan gaan voor jongens die wat meer naam en faam hebben.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 19 mei 2009 - 17:38   quote  deeplink  
organisatie bij AZ staat prima , prima TD , tuurlijk vertrek van Louis is pijnlijk voor hen maar ik denk dat Koeman WEL een goede trainer is voor deze club , ondanks alle kritiek op hem pakte hij wel overal prijzen , ik denk voor 2 jaar goede oplossing.
moa
 moa - dinsdag 19 mei 2009 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 17:38 schreef jantje 1974 het volgende:
organisatie bij AZ staat prima , prima TD , tuurlijk vertrek van Louis is pijnlijk voor hen maar ik denk dat Koeman WEL een goede trainer is voor deze club , ondanks alle kritiek op hem pakte hij wel overal prijzen , ik denk voor 2 jaar goede oplossing.
Vergeet niet dat Koeman tot nu toe altijd in een gespreid bedje terecht kwam, en iedere keer een chaos achter liet.
moa
 moa - dinsdag 19 mei 2009 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 17:33 schreef De.x het volgende:
er valt wat te zeggen voor je stellingen, al moet je niet vergeten dat de spelers die je noemt ook een aardig geldbedrag opleveren. voor dat bedrag zijn best aardige spelers te koop. hoe aantrekkelijk AZ is voor goede spelers zal moeten blijken, het is nog geen echte topclub, al spelen ze wel CL volgend jaar.

ik denk dat AZ momenteel betere spelers kan kopen dan Feyenoord. Feyenoord moet blij zijn als het spelers binnenhaalt van het kaliber amoah, terwijl AZ wellicht kan gaan voor jongens die wat meer naam en faam hebben.
Dat is 3 keer.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 19 mei 2009 - 19:01   quote  deeplink  
is er geen kaasjoden forum hier ofzo?

post dat lekker daar...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 mei 2009 door hotjumper --
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 19 mei 2009 - 19:09   quote  deeplink  
Wat heeft dit met ons Feyenoord te maken?
moa
 moa - dinsdag 19 mei 2009 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 19:09 schreef Phyxsius het volgende:
Wat heeft dit met ons Feyenoord te maken?
Ja wat heeft Feyenoord eigenlijk met de eredivisie te maken? Belachelijk dit topic!
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 19 mei 2009 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 19:22 schreef moa het volgende:

[..]

Ja wat heeft Feyenoord eigenlijk met de eredivisie te maken? Belachelijk dit topic!
Als dat jouw redenatie is mis ik 16 topics...
En dan heb je geen aparte forums meer nodig
Dan heb je gewoon 1 voetbal forum
moa
 moa - dinsdag 19 mei 2009 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 20:01 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Als dat jouw redenatie is mis ik 16 topics...
En dan heb je geen aparte forums meer nodig
Dan heb je gewoon 1 voetbal forum
Ik ben dit topic zelf gestart druif,
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 19 mei 2009 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 20:03 schreef moa het volgende:

[..]

Ik ben dit topic zelf gestart druif,
Wat heeft dat te maken met mijn commentaar?
Ik bedoelde dat als AZ relevant is voor Feyenoord omdat zij in de eredivisie spelen, dan moet je ook topics openen over alle andere clubs in de eredivisie
Volgens die redenatie zijn ze dan even relevant als AZ
F.L.E
 F.L.E - dinsdag 19 mei 2009 - 20:16   quote  deeplink  
Wat interesseert mij dat AZ nou. Dat ze er een grote kaasfondue van maken en die Scheringa er inpleuren.
Prachtig schouwspel kunnen ze mooi met hun papieren klappertjes lekker los gaan.
moa
 moa - dinsdag 19 mei 2009 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 20:14 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Wat heeft dat te maken met mijn commentaar?
Ik bedoelde dat als AZ relevant is voor Feyenoord omdat zij in de eredivisie spelen, dan moet je ook topics openen over alle andere clubs in de eredivisie
Volgens die redenatie zijn ze dan even relevant als AZ
Az is relevant omdat zij net als wij en 020, psv, hoerenveen en twente om de bovenste plaatsen strijden.
Ik open het topic omdat het er naar mijn mening op lijkt dat er 1 van onze concurrenten flinke klappen krijgt.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 19 mei 2009 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 20:34 schreef moa het volgende:

[..]

Az is relevant omdat zij net als wij en 020, psv, hoerenveen en twente om de bovenste plaatsen strijden.
Ik open het topic omdat het er naar mijn mening op lijkt dat er 1 van onze concurrenten flinke klappen krijgt.
Die klappen leveren veel geld op
Als ze gaan shoppen in Skandinavie hebben ze voor minder geld gelijkwaardige spelers
Ik ben bang dat jij hier de AZ spelers overschat
Maar ik kan ze ook onderschatten
Dat weten we over een jaartje
moa
 moa - dinsdag 19 mei 2009 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 20:37 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Die klappen leveren veel geld op
Als ze gaan shoppen in Skandinavie hebben ze voor minder geld gelijkwaardige spelers
Ik ben bang dat jij hier de AZ spelers overschat
Maar ik kan ze ook onderschatten
Dat weten we over een jaartje
Dat er door Groningen en Heerenveen een paar leuke spelers uit Scandinavië zijn gehaald betekend natuurlijk niet dat daar een onuitputtelijke bron van eredivisie waardige spelers rond loopt, de competities van Zweden Noorwegen en Finland staan niet voor niets minder sterk aangeschreven dan bijv. die van België.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 19 mei 2009 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 21:01 schreef moa het volgende:

[..]

Dat er door Groningen en Heerenveen een paar leuke spelers uit Scandinavië zijn gehaald betekend natuurlijk niet dat daar een onuitputtelijke bron van eredivisie waardige spelers rond loopt, de competities van Zweden Noorwegen en Finland staan niet voor niets minder sterk aangeschreven dan bijv. die van België.
Maar het gaat niet alleen om die 2 clubs
Engelse clubs halen er ook steeds vaker spelers
Die markt komt nu pas goed op gang
Een paar jaar geleden werd er niet eens serieus naar die spelers gekeken
Nu zitten er bijna meer Engelse scouts dan op de nederlandse velden
Er lopen echt heel veel goede talenten rond
Daar vul je makkelijk een elftal mee
Als je voldoende geld hebt en een goede technische staf

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 mei 2009 door Phyxsius --
De.x
 De.x - dinsdag 19 mei 2009 - 22:23   quote  deeplink  
sorry dat ik en aantal dubbele posts heb geplaatst,er gaat iets mis met mijn account of pc..
nogmaals mijn excuses

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 mei 2009 door De.x --
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 19 mei 2009 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 13:33 schreef moa het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd, volgens mij is de houdbaarheidsdatum van AZ inmiddels verlopen.
Het houdbaarheid van AZ is naar mijn mening gebonden aan het contract van vGaal. Nu van Gaal zichzelf uit de weg heeft geruimd kan de ontmanteling van AZ beginnen!

Joey Didulica heeft inmiddels te horen gekregen op te mogen rotten, waar de andere doelman van AZ (Romero) graag door van Gaal in het doel van Beyern wordt gezien het komende seizoen.

El Hamdaoui zal naar alle waarschijnlijkheid verkassen naar het buitenland, (Getuige de interesse van o.a. Arsenal en Barcelona)

Middenvelders Luijcx, Holman en Poulson hebben inmiddels ook te horen gekregen op zoek te mogen naar een nieuwe ploeg, terwijl 2 andere middenvelders (Schaars en de Zeeuw) nadrukkelijk in de belangstelling staan van Louis.

Ook Dembele heeft te kennen gegeven niet meer voor AZ te willen spelen nu van Gaal weg is.
De vraag is wie er nog wel WILLEN blijven na deze leegloop.

Als slagroom op de taart heeft AZ, "droomcoach" Ronald Koeman aangetrokken die inmiddels zo'n 10 jaar internationale ervaring heeft in het kapot maken van goed lopende teams.

Mijn stelling: We hebben er voor volgend jaar een concurrent minder bij!
Concurrent minder?? Feyenoord moet eerst maar eens de weg naar boven zien te vinden!! Maar ik ben het met jou eens dat als je Ronald Koeman aantrekt je de weg naar beneden heb ingezet
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 20 mei 2009 - 10:27   quote  deeplink  
Zullen we een boksring huren voor moa en Phyxsius? In elke topic lijkt het wel Its Showtime... Kunnen ze het een keer goed uitvechten ;-)
R()b
 R()b - woensdag 20 mei 2009 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 10:27 schreef Pietje1 het volgende:
Zullen we een boksring huren voor moa en Phyxsius? In elke topic lijkt het wel Its Showtime... Kunnen ze het een keer goed uitvechten ;-)
Ah nee ... ze hebben beide een verschillende visie over voetbal :)
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 20 mei 2009 - 11:10   quote  deeplink  
understatement???
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 20 mei 2009 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 10:27 schreef Pietje1 het volgende:
Zullen we een boksring huren voor moa en Phyxsius? In elke topic lijkt het wel Its Showtime... Kunnen ze het een keer goed uitvechten ;-)
Is dat erg dan?
We verschillen gewoon erg van mening
En daar is een forum toch voor?
Zou een saai forum worden als we het allemaal eens zijn
Dan krijg je een club ja-knikkers
Die heeft feyenoord er al genoeg in het bestuur
moa
 moa - woensdag 20 mei 2009 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 21:09 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Maar het gaat niet alleen om die 2 clubs
Engelse clubs halen er ook steeds vaker spelers
Die markt komt nu pas goed op gang
Een paar jaar geleden werd er niet eens serieus naar die spelers gekeken
Nu zitten er bijna meer Engelse scouts dan op de nederlandse velden
Er lopen echt heel veel goede talenten rond
Daar vul je makkelijk een elftal mee
Als je voldoende geld hebt en een goede technische staf
Zie je nu hoeveel gespreksstof deze topic oplevert?
Daarom is het nieuws van onze concurrenten in grote lijnen erg relevant voor een Feyenoord supporter.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 20 mei 2009 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 - 18:13 schreef moa het volgende:

[..]

Vergeet niet dat Koeman tot nu toe altijd in een gespreid bedje terecht kwam, en iedere keer een chaos achter liet.
gespreid bedje? toen Koeman bij Ajax kwam was er onrust en stonden ze 2e (ze werden kampioen) toen Koeman bij PSV kwam en Hiddink moest opvolgen zei iedereen : t is voorbij met PSV , koeman redt t nooit (ze werden kampioen)
toen Koeman wegging bij PSV draaide t prima zelfs in de CL , toen hij wegging werd geloof ik 5x achter elkaar verloren.
Koeman is geen opvoedtrainer maar kan WEL een elftal tactisch goed neerzetten , en natuurlijk wordt t moeilijk om t goed te doen , dat wist v Gaal ook en die is m gauw gepeerd! Als er straks 2,3 of zelfs 4 bepalende spelers weggaan zal t voor elke trainer moeilijk zijn!
moa
 moa - woensdag 20 mei 2009 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 15:29 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

gespreid bedje? toen Koeman bij Ajax kwam was er onrust en stonden ze 2e (ze werden kampioen) toen Koeman bij PSV kwam en Hiddink moest opvolgen zei iedereen : t is voorbij met PSV , koeman redt t nooit (ze werden kampioen)
toen Koeman wegging bij PSV draaide t prima zelfs in de CL , toen hij wegging werd geloof ik 5x achter elkaar verloren.
Koeman is geen opvoedtrainer maar kan WEL een elftal tactisch goed neerzetten , en natuurlijk wordt t moeilijk om t goed te doen , dat wist v Gaal ook en die is m gauw gepeerd! Als er straks 2,3 of zelfs 4 bepalende spelers weggaan zal t voor elke trainer moeilijk zijn!
Dat over Ajax en PSV ben ik niet echt met je eens, maargoed.
Gaal is natuurlijk zo snel mogelijk er vandoor gevlogen omdat hij goed genoeg weet dat je nooit weer kampioen wordt met een team dat al het hele seizoen boven zijn kunnen presteerd en dat bovendien ook nog eens helemaal leeg gekocht gaat worden.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 20 mei 2009 - 16:25   quote  deeplink  
Ik heb ook geen hoge pet op van Ronald
Ik vind het een trainer die teert op zijn voorgangers
En na 2 jaar moet hij weg
Hij is niet in staat om een team op te bouwen
Hij is een succestrainer
Je wint wel prijzen, maar je team wordt steeds slechter
Koeman heeft nog nooit een contract uitgediend
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 20 mei 2009 - 20:46   quote  deeplink  
waar hebben we het over jongens???? kaaskoppen, pisvee en joden............kom op zeg........
moa
 moa - woensdag 20 mei 2009 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 20:46 schreef Jappie_FEY het volgende:
waar hebben we het over jongens???? kaaskoppen, pisvee en joden............kom op zeg........
We krijgen de komende jaren nog wekelijks met die zakken hooi te maken, mogen we ons daar op zn minst wat op verheugen?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 20 mei 2009 - 20:57   quote  deeplink  
vooruit dan maar...........
moa
 moa - woensdag 20 mei 2009 - 20:57   quote  deeplink  
YES..!! =D
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 20 mei 2009 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 16:25 schreef Phyxsius het volgende:
Ik heb ook geen hoge pet op van Ronald
Ik vind het een trainer die teert op zijn voorgangers
En na 2 jaar moet hij weg
Hij is niet in staat om een team op te bouwen
Hij is een succestrainer
Je wint wel prijzen, maar je team wordt steeds slechter
Koeman heeft nog nooit een contract uitgediend
kan me wel vinden in je mening , echter de prijslijst van Koeman is gewoon indrukwekkend in korte periode , is idd wel iemand met korte houdbaarheidsdatum maar goed , ben blij dat die lui uit Adam hem niet hebben genomen anders hadden die de prijzen gehaald , haha volgens mij zijn ze na Koeman nooit meer kampioen geweest???????????????????hahahaha
moa
 moa - woensdag 20 mei 2009 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 21:03 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

kan me wel vinden in je mening , echter de prijslijst van Koeman is gewoon indrukwekkend in korte periode , is idd wel iemand met korte houdbaarheidsdatum maar goed , ben blij dat die lui uit Adam hem niet hebben genomen anders hadden die de prijzen gehaald , haha volgens mij zijn ze na Koeman nooit meer kampioen geweest???????????????????hahahaha
Volgens mij is nog geen enkele club het beleid van Koeman te boven gekomen.
Mark my words.. Koeman zal AZ slachten :)
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 20 mei 2009 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 21:12 schreef moa het volgende:

[..]

Volgens mij is nog geen enkele club het beleid van Koeman te boven gekomen.
Mark my words.. Koeman zal AZ slachten :)
Net zoals deze directie dat bij Feyenoord doet????
moa
 moa - woensdag 20 mei 2009 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 21:13 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Net zoals deze directie dat bij Feyenoord doet????
Ik zou niet weten wie er anders op die stoeltjes zouden moeten zitten, elke 2 jaar een nieuw bestuur gaat iig. niet helpen.
Het lijkt er op dat Gudde en co iig. in staat zijn de financiële problemen van de club langzaam op te lossen.
derq
 derq - woensdag 20 mei 2009 - 21:18   quote  deeplink  
janken, az kan wel janken, net als wij.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 20 mei 2009 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 21:16 schreef moa het volgende:

[..]

Ik zou niet weten wie er anders op die stoeltjes zouden moeten zitten, elke 2 jaar een nieuw bestuur gaat iig. niet helpen.
Het lijkt er op dat Gudde en co iig. in staat zijn de financiële problemen van de club langzaam op te lossen.
zeiden ze begin van het seizoen ook al, aan het eind van de rit was het nog rampzaliger.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: AZ 2009-2010









0.0125360