BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord staakt onderhandelingen!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 20 mei 2009 - 14:03   quote  deeplink  
Feyenoord heeft besloten de onderhandelingen met potentiële investeerders stop te zetten. De partijen kwamen niet tot een vergelijk over de voorwaarden en de garanties die de investeerders in ruil voor hun financiële steun eisten.

"Natuurlijk is het jammer, maar er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden", zegt Dick van Well, voorzitter van de Raad van Commissarissen, op de officiële site van de Rotterdammers.

"Nu helder is dat dit niet wordt wat we er van hadden gehoopt, hebben we de handen weer vrij om naar andere oplossingen te zoeken. Want er zijn natuurlijk meer mensen en bedrijven die Feyenoord een warm hart toe dragen en die de club mogelijk willen helpen. Bovendien kunnen we zelf veel doen om er weer bovenop te komen."

De afgelopen maanden vonden intensieve gesprekken plaats met investeerders, bestaande uit een groep Feyenoord-fans die de club een warm hart toedragen. De afgelopen tijd liepen de gesprekken echter vast.

Van Well: "Op een gegeven moment moet je concluderen dat dit niets gaat opleveren en dat het voor Feyenoord beter is dat de leiding alle tijd en energie steekt in het op andere manieren gezond maken van de club. Dat gaan we nu dus doen, zo hebben we de gesprekspartners vandaag dan ook laten weten."

Volgens de investeerders had Feyenoord de jaarlijkse begroting moeten doen laten zakken tot 37 miljoen euro. De clubleiding streeft echter een begroting van 39 miljoen euro na, hetgeen een verlaging van ruim zes miljoen euro betekent. Volgens de club nemen de investeerders bij hun eis voor lief dat er op het gebied van sportieve prestaties van Feyenoord de komende jaren niet al te veel verwacht mag worden.

"Dat we snel gezond moeten worden, vindt iedereen en dat we daarom flink moeten snijden is ook geen punt van discussie. Echter, je moet volgens ons wel uitkijken dat je niet de hele structuur van de club sloopt of aan ongekende kapitaalvernietiging doet, bijvoorbeeld door nu alles en iedereen gratis of ver onder de prijs te laten vertrekken alleen maar om volgend jaar al met een zwaar positieve balans te kunnen afsluiten", aldus algemeen directeur Eric Gudde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 mei 2009 door Boudewijn --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 20 mei 2009 - 14:03   quote  deeplink  
zoals verwacht..................
Marioscenario
 Marioscenario - woensdag 20 mei 2009 - 14:14   quote  deeplink  
Die zgn groep wel willenden willen een heel dikke vinger in de pap. Het is een verstandig besluit om andere mogelijkheden te toetsen. Met deze "Feyenoord Fans" ben je nog verder van huis het enige dat je doet is verplaatsen van schulden en je hebt niets meer in te brengen.
Bert 2
 Bert 2 - woensdag 20 mei 2009 - 14:24   quote  deeplink  
Vind ik ook, stoppen met deze investeerders, er zijn nog meer kanalen om zoiets te bereiken.
Verstandig besluit.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 20 mei 2009 - 14:28   quote  deeplink  
Elke investeerder is op het moment welkom
Maar het is inderdaad zo dat deze jongens heel veel willen en roepen
Maar ze maken weinig echt waar
En ze willen veel meer dan de club KAN toestaan

Ze willen voor 20 miljoen de de meerderheid van de RVC vullen
Als de club daar op ingaat geven ze aan dat Feyenoord nog geen 40 miljoen waard is
Dat kunnen ze onmogelijk doen

Dus het is erg jammer van het geld
Maar het kon niet anders
Coentje70
 Coentje70 - woensdag 20 mei 2009 - 14:45   quote  deeplink  
Is het gek dat je afvaardiging in RVC wil hebben als je bereid bent je zuurverdiende geld in een Feyenoord te steken met een gigantische schuld welke binnenkort onder curatele van de knvb komt (klasse 1).Geen enkele garantie dat je geld ooit terugkrijgt.(oja, we spreken niet over paar ton geloof ik maar echt geld.)
Mag je toch wel inspraak in het beleid hebben lijkt me.
Is het gek dat je eist dat de schuld niet groter mag worden en van directie wil dat er nu eindelijk eens niet meer geld uitgaat dan er binnenkomt?
Geld van talentpools/leningen etc. is inmiddels allemaal op aan de el ahmadis/Landzaaten etc...
NL elftal onder 19 en onder 17 bulkt van de feyenoorders maar toch wil huidige technische staf weer vele spelers kopen zoals in het verleden waardoor we nu in deze shit situatie zitten.
Talenten de kans geven is enige oplossing zowel sportief als financieel , wie dat niet begrijpt in de leiding , wegwezen.
WalterB
 WalterB - woensdag 20 mei 2009 - 14:46   quote  deeplink  
Ik kijk erg veel op dit forum en vindt dat ik me nu even moet melden. Ik heb vroeger bij Perridon in de klas gezeten en ken hem als iemand met een "grote bek" en weinig daden. Het verbaast me dus ook helemaal niet dat zij niet doorgaan met de financiering. Ik ben daarnaast ook verheugd dat Perridon en zijn trawanten niet bij de club betrokken raken, er zijn vast andere geldschieters te vinden die onze club wel een "warm hart" toedragen
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 20 mei 2009 - 15:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 14:45 schreef Coentje70 het volgende:
Is het gek dat je afvaardiging in RVC wil hebben als je bereid bent je zuurverdiende geld in een Feyenoord te steken met een gigantische schuld welke binnenkort onder curatele van de knvb komt (klasse 1).
Er is een verschil tussen zeggenschap en alle macht
Als zij de meerderheid in de RVC hebben, kunnen zij alles beslissen
Dat betekent dat Feyenoord voor 20 miljoen verkocht zou worden
Vind je dat niet verrekte goedkoop voor een club als Feyenoord?
moa
 moa - woensdag 20 mei 2009 - 15:06   quote  deeplink  
Ik denk dat het wat al te makkelijk is om iemand de zwarte piet toe te schuiven, (Zowel bij Feyenoord als Investeerders)
Alle exacte cijfertjes, en eisen uit de onderhandelingen zullen toch nooit bekend worden gemaakt.

Ik vind dit gewoon weer een gemiste kans.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 20 mei 2009 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 15:06 schreef moa het volgende:
Ik denk dat het wat al te makkelijk is om iemand de zwarte piet toe te schuiven, (Zowel bij Feyenoord als Investeerders)
Alle exacte cijfertjes, en eisen uit de onderhandelingen zullen toch nooit bekend worden gemaakt.

Ik vind dit gewoon weer een gemiste kans.
Ik vind het ook zonde van het geld
Ik had het graag gehad
En Feyenoord zal ook fouten hebben gemaakt
Ik snap ook niet waarom ze geen sluitende begroting hebben
Je kan toch ook een paar contracten ontbinden?
Kost wel wat, maar niet meer dan de contracten houden

Maar de eisen die de investeerders stelden zijn gewoon belachelijk
In een ander topic zei iemand dat de investeerders waarschijnlijk alleen maar aandacht wilde voor hun bedrijven
Reclame zeg maar
En dat begin ik wel te geloven
Gelet op de eisen die ze stelde wisten ze dat Feyenoord daar nooit aan zou kunnen/mogen voldoen
Het was bij voorbaat een kansloze missie
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 20 mei 2009 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 14:46 schreef WalterB het volgende:
Ik kijk erg veel op dit forum en vindt dat ik me nu even moet melden. Ik heb vroeger bij Perridon in de klas gezeten en ken hem als iemand met een "grote bek" en weinig daden. Het verbaast me dus ook helemaal niet dat zij niet doorgaan met de financiering. Ik ben daarnaast ook verheugd dat Perridon en zijn trawanten niet bij de club betrokken raken, er zijn vast andere geldschieters te vinden die onze club wel een "warm hart" toedragen
tja Perridon mag grote bek hebben , ben benieuwd hoe jij t gedaan hebt in t leven , volgens mij heeft die Perridon t (zakelijk) aardig gedaan dus t is niet alleen een grote bek hoor!
Kadaver
 Kadaver - woensdag 20 mei 2009 - 15:34   quote  deeplink  
Feyenoord verandert van geen woorden maar daden, naar geen daden maar woorden. Jammer, ik zie Feyenoord Fortuna achterna gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 mei 2009 door Kadaver --
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - woensdag 20 mei 2009 - 17:00   quote  deeplink  
WE SHALL NOT BE MOVE.........FEYENOORD FOR EVER....................
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 20 mei 2009 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 15:34 schreef Kadaver het volgende:
Feyenoord verandert van geen woorden maar daden, naar geen daden maar woorden. Jammer, ik zie Feyenoord Fortuna achterna gaan.
dat zie ik eerlijk gezegd niet zo snel gebeuren..........

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5984
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord staakt onderhandelingen!









0.0053849