BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kunnen we nu de seizoenskaart annuleren

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 20 mei 2009 - 14:15   quote  deeplink  
Kunnen we nu de seizoenskaart alsnog annuleren nu de deal met investeerders niet door gaat?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 20 mei 2009 - 14:20   quote  deeplink  
weinig inhoud voor zo'n negatieveling als jou, had meer van je verwacht...................
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 20 mei 2009 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 14:20 schreef Jappie_FEY het volgende:
weinig inhoud voor zo'n negatieveling als jou, had meer van je verwacht...................
ik heb al geannuleerd , met dit bestuur wil ik niks te maken hebben, ze laten de club steeds verder af zakken vind ik. Maar daar zal jij wel niet mee eens zijn en nu zullen er vele blij zijn dat ik opgedonderd ben, nou ik ook !! Opgeruimd staat netjes.
Jammer dat men bij Feyenoord geen capabele mensen in het bestuur hebben zitten en dan bedoel ik Directie en RvC.
Het is niet voor niks dat Boudewijn Poelmann is opgestapt en een van de investeerders in een hele goeie vriend van Mario Been. Het zal ooit wel weer beter gaan maar wanneer?
R()b
 R()b - woensdag 20 mei 2009 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 14:15 schreef antoniorijen het volgende:
Kunnen we nu de seizoenskaart alsnog annuleren nu de deal met investeerders niet door gaat?
Als je toch al geannuleerd had waarom dan deze overbodige vraag.?
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 20 mei 2009 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 15:01 schreef R()b het volgende:

[..]

Als je toch al geannuleerd had waarom dan deze overbodige vraag.?
De eerste zinninge vraag in dit topic
moa
 moa - woensdag 20 mei 2009 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 14:56 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

ik heb al geannuleerd , met dit bestuur wil ik niks te maken hebben, ze laten de club steeds verder af zakken vind ik. Maar daar zal jij wel niet mee eens zijn en nu zullen er vele blij zijn dat ik opgedonderd ben, nou ik ook !! Opgeruimd staat netjes.
Jammer dat men bij Feyenoord geen capabele mensen in het bestuur hebben zitten en dan bedoel ik Directie en RvC.
Het is niet voor niks dat Boudewijn Poelmann is opgestapt en een van de investeerders in een hele goeie vriend van Mario Been. Het zal ooit wel weer beter gaan maar wanneer?
Gefeliciteerd, flikker nu maar snel op naar 020.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 20 mei 2009 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 15:07 schreef moa het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, flikker nu maar snel op naar 020.
Voor het eerst in 2 dagen dat ik niks heb toe te voegen
Ik ben het gewoon met je eens
moa
 moa - woensdag 20 mei 2009 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 15:12 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Voor het eerst in 2 dagen dat ik niks heb toe te voegen
Ik ben het gewoon met je eens
Bingo! Wil je dan nu 100 eur. naar me overmaken? =D
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 20 mei 2009 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 15:12 schreef moa het volgende:

[..]

Bingo! Wil je dan nu 100 eur. naar me overmaken? =D
Waarom?
heb je toch nog een naam gevonden van na het seizoen 1970/1971?
moa
 moa - woensdag 20 mei 2009 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 15:13 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Waarom?
heb je toch nog een naam gevonden van na het seizoen 1970/1971?
Just kidding.
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 20 mei 2009 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 15:15 schreef moa het volgende:

[..]

Just kidding.
Ik wil wel 100 eurocenten naar je overmaken:P
moa
 moa - woensdag 20 mei 2009 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 15:17 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ik wil wel 100 eurocenten naar je overmaken:P
Gehehe
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 20 mei 2009 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 14:56 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

ik heb al geannuleerd , met dit bestuur wil ik niks te maken hebben, ze laten de club steeds verder af zakken vind ik. Maar daar zal jij wel niet mee eens zijn en nu zullen er vele blij zijn dat ik opgedonderd ben, nou ik ook !! Opgeruimd staat netjes.
Jammer dat men bij Feyenoord geen capabele mensen in het bestuur hebben zitten en dan bedoel ik Directie en RvC.
Het is niet voor niks dat Boudewijn Poelmann is opgestapt en een van de investeerders in een hele goeie vriend van Mario Been. Het zal ooit wel weer beter gaan maar wanneer?
Je hebt tenminste beetje zelfkennis , helaas zal ook dit weer grootspraak van je zijn , zoals altijd , en blijf je én op dit forum aktief én je betaald gewoon weer netjes je seizoenskaart..................
verder vraag ik me af waarom jij eigenlijk een seiz.krt hebt! Neem je die voor jezelf of voor t bestuur en RVC?
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - woensdag 20 mei 2009 - 17:17   quote  deeplink  
NEE hij heeft aandelen in trust..................................
hij denkt dat je feyenoord moet verkopen voor 20 miljoen.
en anders loop hij weg
en anuleerd hij zijn seizoens kaart die hij niet heeft.
tja joden lopen altijd weg................ ha ha ha..............
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - woensdag 20 mei 2009 - 17:19   quote  deeplink  
(darryl) vraag is hulp aan je verzorgers ik kan het niet lezen wat je schrijf.
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - woensdag 20 mei 2009 - 17:25   quote  deeplink  
lekker puhhhhh we winnen lekker wel..............
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 20 mei 2009 - 17:41   quote  deeplink  
Ik wenst jullie veel LEEDVERMAAK komend seizoen. Blijven jullie lekker deze koers volgen en geld in de prullenbak gooien, doe ik ook al 17 jaar en na de laatse 2 jaar is bij mij de maat vol!! Ik hoop echt dat ik ongelijk heb maar we zullen zien en Moa, beste andere flikker , naar 020 ga ik nooit al denk jij daar anders over.
Gewoon zielig hoe jij andere afkraakt omdat we een mening hebben die jou niet tevreden stel. Maar ga jij maar lekker met jou vriendjes de hooligan uit hangen want dat is de enige taal die jij spreekt volgens mij. Gewoon een groep kippen zonder koppen bij elkaar.Een ding weet ik zeker er zullen er meer volgen en dat is dan jammer voor Feyenoord! Ik mag hopen dat NAC na morgen verder ga en dan zullen we zien welke zogenaamde 'fans ' er dan zullen opstaan. De raddraaiers natuurlijk
Voor de spelers hoop ik dat Feyenoord door ga maar voor jullie hoop ik dat het gauw is afgelopen en een klote seizoen 2009-2010
moa
 moa - woensdag 20 mei 2009 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 17:41 schreef antoniorijen het volgende:
Ik wenst jullie veel LEEDVERMAAK komend seizoen. Blijven jullie lekker deze koers volgen en geld in de prullenbak gooien, doe ik ook al 17 jaar en na de laatse 2 jaar is bij mij de maat vol!! Ik hoop echt dat ik ongelijk heb maar we zullen zien en Moa, beste andere flikker , naar 020 ga ik nooit al denk jij daar anders over.
Gewoon zielig hoe jij andere afkraakt omdat we een mening hebben die jou niet tevreden stel. Maar ga jij maar lekker met jou vriendjes de hooligan uit hangen want dat is de enige taal die jij spreekt volgens mij. Gewoon een groep kippen zonder koppen bij elkaar.Een ding weet ik zeker er zullen er meer volgen en dat is dan jammer voor Feyenoord! Ik mag hopen dat NAC na morgen verder ga en dan zullen we zien welke zogenaamde 'fans ' er dan zullen opstaan. De raddraaiers natuurlijk
Voor de spelers hoop ik dat Feyenoord door ga maar voor jullie hoop ik dat het gauw is afgelopen en een klote seizoen 2009-2010
Wij hebben vooral leedvermaak om jou, en hoe je elke keer opnieuw probeert te bewijzen wat voor nep supporter je bent.

Verder kraak ik niemand af om zijn mening, ik ben er juist blij mee als iemand mijn mening niet deelt.
Maar dat jij als een jood je club in de steek laat is niet te slikken voor een echte supporter.
Dus dag dag.... veel plezier in dat pleuris 020 van je,
moa
 moa - woensdag 20 mei 2009 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 17:41 schreef antoniorijen het volgende:
Ik wenst jullie veel LEEDVERMAAK komend seizoen. Blijven jullie lekker deze koers volgen en geld in de prullenbak gooien, doe ik ook al 17 jaar en na de laatse 2 jaar is bij mij de maat vol!! Ik hoop echt dat ik ongelijk heb maar we zullen zien en Moa, beste andere flikker , naar 020 ga ik nooit al denk jij daar anders over.
Gewoon zielig hoe jij andere afkraakt omdat we een mening hebben die jou niet tevreden stel. Maar ga jij maar lekker met jou vriendjes de hooligan uit hangen want dat is de enige taal die jij spreekt volgens mij. Gewoon een groep kippen zonder koppen bij elkaar.Een ding weet ik zeker er zullen er meer volgen en dat is dan jammer voor Feyenoord! Ik mag hopen dat NAC na morgen verder ga en dan zullen we zien welke zogenaamde 'fans ' er dan zullen opstaan. De raddraaiers natuurlijk
Voor de spelers hoop ik dat Feyenoord door ga maar voor jullie hoop ik dat het gauw is afgelopen en een klote seizoen 2009-2010
PS. Feyenoord veegt NAC morgen gewoon met een nulletje of 3/4 van de mat af, dat trucje herhalen we zondag.
En ik durf wel te wedden dat jij dan weer met je neuzenkop vooraan in de rij staat om te roepen dat je Feyenoord altijd zal steunen.
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 20 mei 2009 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 17:52 schreef moa het volgende:

[..]

PS. Feyenoord veegt NAC morgen gewoon met een nulletje of 3/4 van de mat af, dat trucje herhalen we zondag.
En ik durf wel te wedden dat jij dan weer met je neuzenkop vooraan in de rij staat om te roepen dat je Feyenoord altijd zal steunen.
Ik hoop dat je gelijk krijg en ik kom zeker niet terug zolang Gudde en Jacobs aan het roer staan. En als Feyenoord verder gaat dan ga ik zeker niet roepen dat ik Feyenoord zal steunen. En verder ben je misschien zelf een neus?? Ik in ieder geval echt niet .....................
Maar ik wenst jou een leuke wedstrijd morgen!! Had je niet verwacht he , dit zal bij jou niet in je gedachte opkomen he?? En denk jij dat Mario en Leo nog blij zijn met dit bestuur?? Heb je radio Rijnmond nog geluisterd en gehoord wat Mario zei?? Hij was zeer teleurgesteld dat Feyenoord de onderhandelingen heeft afgebroken, ook omdat een van zijn beste vrienden erbij zit
R.spoorenn
 R.spoorenn - woensdag 20 mei 2009 - 18:18   quote  deeplink  
ze mogen best hun kaart annuleren,
dat zegt meer iets over hen als de club.
Rovert
 Rovert - woensdag 20 mei 2009 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 14:56 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

en nu zullen er vele blij zijn dat ik opgedonderd ben, nou ik ook !! Opgeruimd staat netjes.
Precies opgeruimd staat netjes, donder maar lekker op, wil je nu gelijk ook je account hier verwijderen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 mei 2009 door Rovert --
F.L.E
 F.L.E - woensdag 20 mei 2009 - 18:36   quote  deeplink  
Ik deel Antoniorijens mening over Gudde , Jacobs en al die omhooggevallen zakkevullers die de club met bestuurlijk wanbeleid naar zijn kloten helpen.
Nog geen seizoen geleden wisten ze vol trots te melden dat ze de schuld met de helft hadden terug gebracht. Nou die hebben ze weer even vrolijk laten oplopen.

Maar door iedereen die het niet met je eens is Antonio, gelijk maar weer relschoppers te noemen laat je je gelijk weer kennen.

En ik ben het totaal niet eens met het huidige beleid maar ben niet van plan om mijn seizoenskaart op te zeggen.
Dat zou mij het gevoel geven dat dat stelletje prutsers in het maasgebouw toch gewonnen heeft. Want laten we wel wezen als iedereen die het niet eens is met het beleid zou weg blijven wordt het akelig leeg in de kuip.
Ik ga en zal blijven gaan al is het alleen al om die grafkoppen met pek en veren het maasgebouw uit te jagen.
moa
 moa - woensdag 20 mei 2009 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 18:01 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Ik hoop dat je gelijk krijg en ik kom zeker niet terug zolang Gudde en Jacobs aan het roer staan. En als Feyenoord verder gaat dan ga ik zeker niet roepen dat ik Feyenoord zal steunen. En verder ben je misschien zelf een neus?? Ik in ieder geval echt niet .....................
Maar ik wenst jou een leuke wedstrijd morgen!! Had je niet verwacht he , dit zal bij jou niet in je gedachte opkomen he?? En denk jij dat Mario en Leo nog blij zijn met dit bestuur?? Heb je radio Rijnmond nog geluisterd en gehoord wat Mario zei?? Hij was zeer teleurgesteld dat Feyenoord de onderhandelingen heeft afgebroken, ook omdat een van zijn beste vrienden erbij zit
Nogal logisch dat zij daar niet blij mee zijn, nu wordt ons financiële probleem nog lastiger.

Gezien je nu al begint te "draaikonten" verwacht ik dat het niet erg lang duurt... (lees: tot na Feyenoord - NAC) en dan sta je hier weer gewoon te verkondigen hoe nep wij allemaal zijn, en wat voor super supporter jij wel niet bent.

En ik had inderdaad niet verwacht dat je me een leuke wedstrijd zou wensen nee, vooral omdat je in het bericht daarvoor ons allemaal nog een slecht 2009/2010 toewenst.
Rovert
 Rovert - woensdag 20 mei 2009 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 17:41 schreef antoniorijen het volgende:

Voor de spelers hoop ik dat Feyenoord door ga maar voor jullie hoop ik dat het gauw is afgelopen en een klote seizoen 2009-2010
tja

het staat er er echt, je wenst ons een klote seizoen 2009-2010 toe
danny four
 danny four - woensdag 20 mei 2009 - 18:59   quote  deeplink  
Die Gudde/Perridon zijn niet meer dan een stel zelf ingenomen volksmenners die
iedereen jaren lang van achteren in de naad hebben gepakt en met hun vliegen hondedrol poppenkast de kuip hebben misbruikt voor een merknaam die wij nooit,maar dan ook nooit meer gaan aanschaffen.

Liever normale jongens op de fiets, dan vergulde honingpikken die met hun stontschuit de jaarlijkse miskleunen komen binnen vliegen.
ophoepelen zuipende patser kliek!!
Peer
 Peer - woensdag 20 mei 2009 - 19:07   quote  deeplink  
Niks annuleren, de kracht ligt nog steeds bij het legioen. Ook al spelen ze slecht toch blijven steunen. Vele kleintjes maken één grote. Dus koop je kaartjes en seizoenkaarten en geef voor de steunactie. Als de supporters het ook af laten weten volgen wij FC 020 en Fortuna! Ik heb er begrip voor dat Feyenoord in de plee offs halve prijzen rekent of mensen gratis toelaat. Beter was echter geweest gewone prijzen en toch 2 tot 3x een vol huis. Dan kan je weer schuld afbouwen of beperkt investeren. Helaas is dat in deze omstandigheden blijkbaar een illusie. We hebben eerder slechte tijden gehad en maar 10.000 mensen in het stadion. Ook toen hebben we de weg omhoog weer gevonden.
Positief blijven denken en de club waar mogelijk steunen.
R()b
 R()b - woensdag 20 mei 2009 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 18:58 schreef Rovert het volgende:

[..]

tja

het staat er er echt, je wenst ons een klote seizoen 2009-2010 toe
:S Ja ik kan er wederom geen positieve klank uithalen!?!
Rovert
 Rovert - woensdag 20 mei 2009 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 18:59 schreef danny four het volgende:
Die Gudde/Perridon zijn niet meer dan een stel zelf ingenomen volksmenners die iedereen jaren lang van achteren in de naad hebben gepakt
ja die gudde zit er al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren, ik weet niet eens meer wie er voor Gudde zat, zolang zit hij er al.

die naait ons al jaaaaaaaaaaaaaaaaren
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 mei 2009 - 20:07   quote  deeplink  
Goede topic ik hou van emotie.
Antonio als je vrouw in de billen geknepen wordt ga je toch ook niet wegrennen.Morgen een spandoekie mee met de tekst BESTUUR ROT OP AFZ Antonio.Weten ze iig hoe je er over denk.Ik begrijp je pijn betreft het bestuur maar wij lopen niet weg voor onze problemen.

PS je mag best eens uit de ban springen ,gooi gewoon eens een steen naar het maasgebouw in de vakantie als er niet gevoetbald wordt.Gewoon als niemand kijk,een soort semihooli.Kijk even hoe dat voelt misschien lucht het op,en wij zeggen niks oke.
Rovert
 Rovert - woensdag 20 mei 2009 - 20:09   quote  deeplink  
Hahaha, ja dat zal ze leren, een steen door het maasgebouw heen op een vakantiedag. dat zal een ommekeer teweeg brengen..............................
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 mei 2009 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 20:09 schreef Rovert het volgende:
Hahaha, ja dat zal ze leren, een steen door het maasgebouw heen op een vakantiedag. dat zal een ommekeer teweeg brengen..............................
ssssssssssst ;)hahahaha
Rovert
 Rovert - woensdag 20 mei 2009 - 20:17   quote  deeplink  
Wat ook kan is dat je vanavond in je tuin of op het balkon gaat staan en dat je dan heel hard "boeeee" roept. Dat zal ze ook leren!!!
Rovert
 Rovert - woensdag 20 mei 2009 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 20:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

Antonio als je vrouw in de billen geknepen wordt ga je toch ook niet wegrennen.
OOoooh, ben jij die billenknijpende man in de tram waar ze de vrouwen voor waarschuwen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 mei 2009 door Rovert --
R()b
 R()b - woensdag 20 mei 2009 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 20:17 schreef Rovert het volgende:
Wat ook kan is dat je vanavond in je tuin of op het balkon gaat staan en dat je dan heel hard "boeeee" roept. Dat zal ze ook leren!!!
Ja die schavuiten!
moa
 moa - woensdag 20 mei 2009 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 20:09 schreef Rovert het volgende:
Hahaha, ja dat zal ze leren, een steen door het maasgebouw heen op een vakantiedag. dat zal een ommekeer teweeg brengen..............................
Ik hoop dat antonio zich op tijd bedenkt dat er morgen wel "wat" mensen in de buurt van de kuip zijn, op hemelvaartsdag.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 mei 2009 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 20:18 schreef Rovert het volgende:

[..]

OOoooh, ben jij die billenknijpende man in de tram waar ze de vrouwen voor waarschuwen?
Heb ik mezelf nu verraden?p)
Rovert
 Rovert - woensdag 20 mei 2009 - 20:26   quote  deeplink  
Welnee, ik wilde alleen weten hoe je er elke keer mee weg komt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 mei 2009 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 20:26 schreef Rovert het volgende:
Welnee, ik wilde alleen weten hoe je er elke keer mee weg komt
Gewoon met je volle hand die billen beet pakken en stevig knijpen vinden ze geil hahaha
Rovert
 Rovert - woensdag 20 mei 2009 - 20:37   quote  deeplink  
en dat doe je bij elke vrouw?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 mei 2009 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 20:37 schreef Rovert het volgende:
en dat doe je bij elke vrouw?
Nee alleen die billetjes die het waard zijn natuurlijk;)
moa
 moa - woensdag 20 mei 2009 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Nee alleen die billetjes die het waard zijn natuurlijk;)
???

Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 mei 2009 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 20:42 schreef moa het volgende:

[..]

???

[ afbeelding ]
Ik heb nog een flessie roundup voor je helpt uitstekend tegen onkruid.Maar of het voor dit gewas helpt weet ik niet maahau behbeh
Nee dit zijn niet de juiste billen:)
Dick
 Dick - woensdag 20 mei 2009 - 20:57   quote  deeplink  
Als ik Dit allemaal lees
Dan sta iK te trillen in mijn tuig.
En rollen mijn tranen over mijn klootzak van ellende.
Feyenoord for ever.
En nou ga ik een wippie maken,ik ben een poosje afwezig.
Ik neem 2 zakdoeken mee een voor mijn snikkel af te vegen en de andere voor mijn neus aftevegen. jonge jonge wat heb iK toch een verdriet.
moa
 moa - woensdag 20 mei 2009 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 20:57 schreef Dick het volgende:
Als ik Dit allemaal lees
Dan sta iK te trillen in mijn tuig.
En rollen mijn tranen over mijn klootzak van ellende.
Feyenoord for ever.
En nou ga ik een wippie maken,ik ben een poosje afwezig.
Ik neem 2 zakdoeken mee een voor mijn snikkel af te vegen en de andere voor mijn neus aftevegen. jonge jonge wat heb iK toch een verdriet.
Dat jij nog zin hebt in het maken van een wip na het zien van die foto..?! Of komt het JUIST DOOR die foto??
moa
 moa - woensdag 20 mei 2009 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 20:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik heb nog een flessie roundup voor je helpt uitstekend tegen onkruid.Maar of het voor dit gewas helpt weet ik niet maahau behbeh
Nee dit zijn niet de juiste billen:)
Deze billen prikken terug als je er in knijpt :)
love
 love - woensdag 20 mei 2009 - 20:59   quote  deeplink  
feyenoord till i die, is het enige wat ik wil zeggen.. we moeten ze blijven steunen mensen, we helpen ze weer naar de mooie tijden!=)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 mei 2009 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 20:59 schreef moa het volgende:

[..]

Deze billen prikken terug als je er in knijpt :)
de gedachte alleen al???Nee geef mijn porsie maar aan je weet wel.
Dick
 Dick - woensdag 20 mei 2009 - 21:07   quote  deeplink  
Nou nee heb wel wat anders in mijn boekje staan.
heb nog een paar vliegende nonnetjes.
moa
 moa - woensdag 20 mei 2009 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 21:07 schreef Dick het volgende:
Nou nee heb wel wat anders in mijn boekje staan.
heb nog een paar vliegende nonnetjes.
Boekje..??
Ik weet niet wat jij onder een wip maken verstaat, maar daar heb ik geen boekje bij nodig.

(Dit is geen aanval)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kunnen we nu de seizoenskaart annuleren









0.0059819