BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kunnen we nu de seizoenskaart annuleren

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
craven
 craven - woensdag 20 mei 2009 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 17:41 schreef antoniorijen het volgende:
Ik wenst jullie veel LEEDVERMAAK komend seizoen. Blijven jullie lekker deze koers volgen en geld in de prullenbak gooien, doe ik ook al 17 jaar en na de laatse 2 jaar is bij mij de maat vol!! Ik hoop echt dat ik ongelijk heb maar we zullen zien en Moa, beste andere flikker , naar 020 ga ik nooit al denk jij daar anders over.
Gewoon zielig hoe jij andere afkraakt omdat we een mening hebben die jou niet tevreden stel. Maar ga jij maar lekker met jou vriendjes de hooligan uit hangen want dat is de enige taal die jij spreekt volgens mij. Gewoon een groep kippen zonder koppen bij elkaar.Een ding weet ik zeker er zullen er meer volgen en dat is dan jammer voor Feyenoord! Ik mag hopen dat NAC na morgen verder ga en dan zullen we zien welke zogenaamde 'fans ' er dan zullen opstaan. De raddraaiers natuurlijk
Voor de spelers hoop ik dat Feyenoord door ga maar voor jullie hoop ik dat het gauw is afgelopen en een klote seizoen 2009-2010
En jij noemt je feyenoord supporter na dit bovenstaande bericht? Fliker op!
craven
 craven - woensdag 20 mei 2009 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 20:58 schreef moa het volgende:

[..]

Dat jij nog zin hebt in het maken van een wip na het zien van die foto..?! Of komt het JUIST DOOR die foto??
dat hoop ik niet...
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 20 mei 2009 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 18:14 schreef Thijs het volgende:
IK ZAL VAN ME LEVEN NOOIT MIJN SEIZOENSKAART VOOR FEYENOORD ANNULEREN OOK AL SPELEN ZE KUT. Dus mensen BLIJF GVD JE CLUB STEUNEN
Mijn respect voor jou Thijs , ik kan het niet meer opbrengen................
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 20 mei 2009 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 18:36 schreef F.L.E het volgende:
Ik deel Antoniorijens mening over Gudde , Jacobs en al die omhooggevallen zakkevullers die de club met bestuurlijk wanbeleid naar zijn kloten helpen.
Nog geen seizoen geleden wisten ze vol trots te melden dat ze de schuld met de helft hadden terug gebracht. Nou die hebben ze weer even vrolijk laten oplopen.

Maar door iedereen die het niet met je eens is Antonio, gelijk maar weer relschoppers te noemen laat je je gelijk weer kennen.

En ik ben het totaal niet eens met het huidige beleid maar ben niet van plan om mijn seizoenskaart op te zeggen.
Dat zou mij het gevoel geven dat dat stelletje prutsers in het maasgebouw toch gewonnen heeft. Want laten we wel wezen als iedereen die het niet eens is met het beleid zou weg blijven wordt het akelig leeg in de kuip.
Ik ga en zal blijven gaan al is het alleen al om die grafkoppen met pek en veren het maasgebouw uit te jagen.
Ja oke daar heb je een voldongen feit maar ik kan het gewoon niet meer aanzien en jou wenst ik verder veel succes en ik wil absoluut niet iedereen met hooligans vergelijken maar een paar wel die elke keer weer dezelfde reactie op deze forums zetten
Rovert
 Rovert - woensdag 20 mei 2009 - 21:24   quote  deeplink  
Ksst antonio, uitloggen en wegblijven nu, je hebt je punt gemaakt, je hebt je moment of fame gehad en nu wegwezen
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 20 mei 2009 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 18:48 schreef moa het volgende:

[..]

Nogal logisch dat zij daar niet blij mee zijn, nu wordt ons financiƫle probleem nog lastiger.

Gezien je nu al begint te "draaikonten" verwacht ik dat het niet erg lang duurt... (lees: tot na Feyenoord - NAC) en dan sta je hier weer gewoon te verkondigen hoe nep wij allemaal zijn, en wat voor super supporter jij wel niet bent.

En ik had inderdaad niet verwacht dat je me een leuke wedstrijd zou wensen nee, vooral omdat je in het bericht daarvoor ons allemaal nog een slecht 2009/2010 toewenst.
dream on Moa dat gaat echt niet gebeuren alleen als het zover is dat NAC verder gaat dan kom ik nog wel even terug.
Al is het alleen maar voor jou!!!! Maar ik hoop dat Feyenoord gewoon verder gaat..............
moa
 moa - woensdag 20 mei 2009 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 21:25 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

dream on Moa dat gaat echt niet gebeuren alleen als het zover is dat NAC verder gaat dan kom ik nog wel even terug.
Al is het alleen maar voor jou!!!! Maar ik hoop dat Feyenoord gewoon verder gaat..............
Ga huilen, je loopt nu al de hele dag te verkondigen dat je gaat oprotten, doe het dan ook!!
Zoals gezegd, we maken gewoon gehakt van nak, die pleuris ploeg vol matige spelers kunnen we thuis makkelijk pakken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2009 door Thomas --
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 20 mei 2009 - 21:28   quote  deeplink  
jij hoopt niets , jij bent een ex-supporter en kan lekker seiz.krt van NAC gaan kopen want uit die buurt kom je toch?
moa
 moa - woensdag 20 mei 2009 - 21:34   quote  deeplink  
Guttegut wie is er nu weer aan het knippen in het topic en waarom?
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 20 mei 2009 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 21:34 schreef moa het volgende:
Guttegut wie is er nu weer aan het knippen in het topic en waarom?
ikke, en het waren maar 2 berichtjes die onnodig waren en bovendien al eerder met dezelfde strekking geplaatst...
LOBBES
 LOBBES - woensdag 20 mei 2009 - 21:51   quote  deeplink  
De situatie is zoals die is en dan kun je twee dingen doen.
FEYENOORD steunen of verlaten.
Als je geen vertrouwen meer hebt noem jezelf dan ook geen FEYENOORD
supporter meer en blijf weg uit het stadion en van de supporters forums.
De echte supporters zulen FEYENOORD in goede en vooral in slechte altijd blijven steunen
moa
 moa - woensdag 20 mei 2009 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 21:51 schreef LOBBES het volgende:
De situatie is zoals die is en dan kun je twee dingen doen.
FEYENOORD steunen of verlaten.
Als je geen vertrouwen meer hebt noem jezelf dan ook geen FEYENOORD
supporter meer en blijf weg uit het stadion en van de supporters forums.
De echte supporters zulen FEYENOORD in goede en vooral in slechte altijd blijven steunen
Dat we ons al tot die discussie verlagen zeg, antonio moet gewoon lekker optiefen, bij een echte supporter komt het niet eens op om een keuze te gaan maken tussen blijven of weg gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2009 door Thomas --
hotjumper
 hotjumper - woensdag 20 mei 2009 - 22:28   quote  deeplink  
ga volgend jaar wel weer.... wanneer begint het voetbal weer?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 mei 2009 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 22:28 schreef hotjumper het volgende:
ga volgend jaar wel weer.... wanneer begint het voetbal weer?
Als het weer regent:)
hotjumper
 hotjumper - woensdag 20 mei 2009 - 22:31   quote  deeplink  
Ah mooi!
R()b
 R()b - woensdag 20 mei 2009 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 20:42 schreef moa het volgende:

[..]

???

[ afbeelding ]
Gvd!
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 20 mei 2009 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 21:23 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Ja oke daar heb je een voldongen feit maar ik kan het gewoon niet meer aanzien en jou wenst ik verder veel succes en ik wil absoluut niet iedereen met hooligans vergelijken maar een paar wel die elke keer weer dezelfde reactie op deze forums zetten
De enige op dit forum waarvan ik echt denk het een hooligan is ben jij
Jij zoekt constant, bijnadwangmatig, ruzie hier
Jij komt met een stelling en iedereen die het niet met je eens is noem je een klootzak
Het lijkt wel of een dag zonder andere mensen uit te schelden een ongeleefde dag voor jou is
hotjumper
 hotjumper - woensdag 20 mei 2009 - 22:41   quote  deeplink  
maar nu weten we nog steeds niet waar die gevoetbalt heeft
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 20 mei 2009 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 22:41 schreef hotjumper het volgende:
maar nu weten we nog steeds niet waar die gevoetbalt heeft
Dat zal wel zijn best bewaarde geheim ooit blijven
Gefrustreerde jongetjes van 13 kunnen heel moeilijk bewijzen dat ze een voetbal verleden hebben met de grote van vroeger
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 20 mei 2009 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 22:41 schreef hotjumper het volgende:
maar nu weten we nog steeds niet waar die gevoetbalt heeft
FC bal op het dak te Antwerpen.
Ronneke
 Ronneke - woensdag 20 mei 2009 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 14:56 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

ik heb al geannuleerd , met dit bestuur wil ik niks te maken hebben, ze laten de club steeds verder af zakken vind ik. Maar daar zal jij wel niet mee eens zijn en nu zullen er vele blij zijn dat ik opgedonderd ben, nou ik ook !! Opgeruimd staat netjes.
Jammer dat men bij Feyenoord geen capabele mensen in het bestuur hebben zitten en dan bedoel ik Directie en RvC.
Het is niet voor niks dat Boudewijn Poelmann is opgestapt en een van de investeerders in een hele goeie vriend van Mario Been. Het zal ooit wel weer beter gaan maar wanneer?
Wat lul jij nou slap man, annuleer jij maar lekker!!!! Ik blijf achter de club staan, wij hebben de jeugd, hebben we geen geld, dan geven we gewoon niets uit en hopen op het doorbreken van jonge spelers.
Rovert
 Rovert - donderdag 21 mei 2009 - 08:46   quote  deeplink  
He lekker, vanaf vandaag geen antonio meer op het forum
Els
 Els - donderdag 21 mei 2009 - 08:56   quote  deeplink  
Antonio, ik heb ook een keer boos mijn seizoenskaart ingeleverd. Ik was het hartgrondig oneens met de collectieve schuld die opeens door van de Herik ingesteld zou worden (in een vak een ongepast spreekkoor, iedereen z'n seizoenskaart kwijt) Dat jaar heeft me veel geld gekost, na 2 wedstrijden (met dagkaart) seizoenskaart voor X gekocht en nog een jaar m'n plekkie op T kwijt. De liefde voor Feyenoord bleek sterker dan m'n boosheid. Boosheid heeft over het algemeen de neiging om nogal eens over te gaan. Dus, misschien moet je je harde standpunt heroverwegen? En advies aannemen van iemand die ouder en wijzer is ;-)
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 21 mei 2009 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 08:56 schreef Els het volgende:
Antonio, ik heb ook een keer boos mijn seizoenskaart ingeleverd. Ik was het hartgrondig oneens met de collectieve schuld die opeens door van de Herik ingesteld zou worden (in een vak een ongepast spreekkoor, iedereen z'n seizoenskaart kwijt) Dat jaar heeft me veel geld gekost, na 2 wedstrijden (met dagkaart) seizoenskaart voor X gekocht en nog een jaar m'n plekkie op T kwijt. De liefde voor Feyenoord bleek sterker dan m'n boosheid. Boosheid heeft over het algemeen de neiging om nogal eens over te gaan. Dus, misschien moet je je harde standpunt heroverwegen? En advies aannemen van iemand die ouder en wijzer is ;-)
Hallo Els misschien heb je wel gelijk maar ik blijf bij mijn standpunt en voorlopig kom ik niet naar de kuip om Feyenoord aan te moedigen, maar ik wenst jou veel succes en plezier komend seizoen.
Madhopfc
 Madhopfc - donderdag 21 mei 2009 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 14:15 schreef antoniorijen het volgende:
Kunnen we nu de seizoenskaart alsnog annuleren nu de deal met investeerders niet door gaat?
Ik kan me je frustatie wel voorstellen maar hiermee help je de club ook niet.....wat als nog meer mensen zoals jij denken.....dan wordt Sparta straks toch nog de club van Rotterdam. Ik zou zelfs al een seizoenkaart nemen al kan ik geen enkele wedstrijd omdat ik bv. in het buitenland werk, derhalve je standpunt is duidelijk maar koop gewoon een seizoenkaart, zet hem op je dressoir en kijk ernaar...als je gezellig op de bank zit met je vrouw.....wie weet komt je schoonmoeder ook wel iedere zondagmiddag langs nu je er toch bent......wedden dat die seizoenkaart weer snel van het dressoir af is!!!!
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 21 mei 2009 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 21:51 schreef LOBBES het volgende:
De situatie is zoals die is en dan kun je twee dingen doen.
FEYENOORD steunen of verlaten.
Als je geen vertrouwen meer hebt noem jezelf dan ook geen FEYENOORD
supporter meer en blijf weg uit het stadion en van de supporters forums.
De echte supporters zulen FEYENOORD in goede en vooral in slechte altijd blijven steunen
Daar zal je wel gelijk in hebben en dan blijven er zo'n
15.000 supporters over zoals ten tijde van het HCS debacle.
En ook al heb ik geen vertrouwen ik blijf wel Feyenoord supporter, helaas voor jullie
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 21 mei 2009 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 21:28 schreef moa het volgende:

[..]

Ga huilen antionjood, je loopt nu al de hele dag te verkondigen dat je gaat oprotten, doe het dan ook!!
Zoals gezegd, we maken gewoon gehakt van nak, die pleuris ploeg vol matige spelers kunnen we thuis makkelijk pakken.
we zullen zien om 16.15 uur................................
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 21 mei 2009 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 21:28 schreef jantje 1974 het volgende:
jij hoopt niets , jij bent een ex-supporter en kan lekker seiz.krt van NAC gaan kopen want uit die buurt kom je toch?
Jammer voor jou maar ik ben zeker nooit een ex-supporter!!
Ik ben het nu al 35 jaar en dat zal de komende jaren nog wel blijven
RuudN
 RuudN - donderdag 21 mei 2009 - 11:13   quote  deeplink  
feynoorder ben je voor altijd ! nepper!! ook in slechte tijden
R()b
 R()b - donderdag 21 mei 2009 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 21:28 schreef jantje 1974 het volgende:
jij hoopt niets , jij bent een ex-supporter en kan lekker seiz.krt van NAC gaan kopen want uit die buurt kom je toch?
Volgens mij ook ja!
Rijen lol.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2009 door R()b --
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 21 mei 2009 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 12:27 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

He Kio karper , ik had helemaal niet beloofd dat ik op zou rotten! Jammer voor jou en alle anderen. Ik blijf lekker doorgaan om jullie te stangen. De enige neppers zijn die relschoppers die het verzieken.............................
Dus je geeft wel toe dat je een nepper bent
Je bent hier namelijk alleen maar aan het relschoppen en je verziekt het forum voor anderen...
Dus volgens je eigen definitie ben jij een nepperd

Fijn dat je het toch toegeeft
hotjumper
 hotjumper - donderdag 21 mei 2009 - 15:01   quote  deeplink  
maar waar heb ie nou gevoetbald..
walnoot
 walnoot - donderdag 21 mei 2009 - 15:16   quote  deeplink  
het staat inmiddels 0-1 dus heel de zooi opruimen en alleen de jeugd behouden, we zijn nu al jaren misleid het wordt tijd dat we eens opstaan en de boel boycotten , ik ben hier zo ziek van
Rovert
 Rovert - donderdag 21 mei 2009 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 15:16 schreef walnoot het volgende:
het staat inmiddels 0-1 dus heel de zooi opruimen en alleen de jeugd behouden, we zijn nu al jaren misleid het wordt tijd dat we eens opstaan en de boel boycotten , ik ben hier zo ziek van
ik trap er niet in, jij bent gewoon antonio
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 21 mei 2009 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 17:44 schreef Rovert het volgende:

[..]

ik trap er niet in, jij bent gewoon antonio
Nee hoor rovert antonio is antonio en geen ander !!!
Maar wat is het geworden en dan vraag ik het vooral aan MOA, blijft lekker dit (kut)bestuur steunen en jullie geld in een bodemloze put stoppen. Ik zal nooit zeggen dat die investeerders alles goed doen maar Feyenoord moet concessies gaan doen en dansen naar de pijpen van investeerders!! En sorry dat ik zo laat ben het was druk onderweg vanuit Rotterdam naar huis

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2009 door Thomas --
LOBBES
 LOBBES - donderdag 21 mei 2009 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 19:05 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Nee hoor rovert antonio is antonio en geen ander !!!
Maar wat is het geworden en dan vraag ik het vooral aan MOA, blijft lekker dit (kut)bestuur steunen en jullie geld in een bodemloze put stoppen. Ik zal nooit zeggen dat die investeerders alles goed doen maar Feyenoord moet concessies gaan doen en dansen naar de pijpen van investeerders!! En sorry dat ik zo laat ben het was druk onderweg vanuit Rotterdam naar huis
Zolang rijden is het toch niet naar 020 land of was je op de fiets
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 22 mei 2009 - 06:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 22:11 schreef LOBBES het volgende:

[..]

Zolang rijden is het toch niet naar 020 land of was je op de fiets
020 land?? Daar kom ik nooit lobnes, ik moet naar het brabantse land , het land van NAC breda . Gemeente Gilze-rijen daar kom ik vandaan. Een mooi boerengat met vele fanatieke Feyenoord supporters, en ja we zijn kritisch en emotioneel als het om Feyenoord. Feyenoord dat eten,adem en slapen we.........................Feyenoord is ons alles
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 22 mei 2009 - 08:25   quote  deeplink  
Dan heb je een hoop blije mensen om je heen nu.
Ik ben blij dat ik vandaag vrij ben. Ik moet er niet aan denken nu de reakties op t werk aan te horen.

(Ik werk in 020...)
Els
 Els - vrijdag 22 mei 2009 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 19:05 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Nee hoor rovert antonio is antonio en geen ander !!!
Maar wat is het geworden en dan vraag ik het vooral aan MOA, blijft lekker dit (kut)bestuur steunen en jullie geld in een bodemloze put stoppen. Ik zal nooit zeggen dat die investeerders alles goed doen maar Feyenoord moet concessies gaan doen en dansen naar de pijpen van investeerders!! En sorry dat ik zo laat ben het was druk onderweg vanuit Rotterdam naar huis
Ben je toch geweest ;-)
Rovert
 Rovert - vrijdag 22 mei 2009 - 10:59   quote  deeplink  
Ik verheug me nu al op het nieuwe seizoen, geen antonio op de tribune!!!
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 22 mei 2009 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 10:59 schreef Rovert het volgende:
Ik verheug me nu al op het nieuwe seizoen, geen antonio op de tribune!!!
Dat is de beste prestatie van dit jaar...
Rovert
 Rovert - vrijdag 22 mei 2009 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 14:10 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Dat is de beste prestatie van dit jaar...
en ook de enige
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 22 mei 2009 - 14:19   quote  deeplink  
Lollig dat sommige 'fans' mij moeten gebruiken om hun seizoen goed te praten zoals Rovert en Phyxsius!! Dat is pas een drama dan heb je oog voor de club die nu alweer onder curatele van de KNVB staat!! Lachen jullie maar lekker om mij en laat Feyenoord lekker naar de filistijnen helpen. En dat de schuld waarschijnlijk 2 keer zo hoog is, nee lekker belangrijk om een feestje te bouwen omdat ik komend seizoen niet kom. En dat noemt zich supporters?? hahahahahaha lachen komend seizoen
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 22 mei 2009 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 14:19 schreef antoniorijen het volgende:
Lollig dat sommige 'fans' mij moeten gebruiken om hun seizoen goed te praten zoals Rovert en Phyxsius!! Dat is pas een drama dan heb je oog voor de club die nu alweer onder curatele van de KNVB staat!! Lachen jullie maar lekker om mij en laat Feyenoord lekker naar de filistijnen helpen. En dat de schuld waarschijnlijk 2 keer zo hoog is, nee lekker belangrijk om een feestje te bouwen omdat ik komend seizoen niet kom. En dat noemt zich supporters?? hahahahahaha lachen komend seizoen
Kerel
Wij zitten tenminste in de Kuip
Wij brengen geld naar de club
Wij houden hoop op de toekomst
Wij SUPPORTEN ons team (zie je de overeenkomst tussen de woorden supporter en supporten?)

Jij komt niet meer in de Kuip
En kan alleen maar zeuren over hoe slecht het is
En aks het weer slecht gaat sta jij waarschijnlijk weer vooraan in de Kuip
Als een echte gold-digger!!

Wij staan er in goede en slechte tijden
Jij alleen in goede
En DAT noemt zich een supporter?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 mei 2009 door Phyxsius --
Rovert
 Rovert - vrijdag 22 mei 2009 - 14:58   quote  deeplink  
Hahaha, Antonio jongen, ik gebruik jou niet om het seizoen goed te praten, ik lach je gewoon uit omdat je je hier zo loserig opstelt.
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 22 mei 2009 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 14:29 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Kerel
Wij zitten tenminste in de Kuip
Wij brengen geld naar de club
Wij houden hoop op de toekomst
Wij SUPPORTEN ons team (zie je de overeenkomst tussen de woorden supporter en supporten?)

Jij komt niet meer in de Kuip
En kan alleen maar zeuren over hoe slecht het is
En aks het weer slecht gaat sta jij waarschijnlijk weer vooraan in de Kuip
Als een echte gold-digger!!

Wij staan er in goede en slechte tijden
Jij alleen in goede
En DAT noemt zich een supporter?
Ja joh blijft geld naar een bodemloze put sturen!! Dat is de oplossing niet..... ik wil ook best wel geld naar Feyenoord opsturen maar alleen niet met deze RvC en directie aan de macht!! Dat is een wezenlijk verschil!!
Al jaren speelt Feyenoord voor een uitverkochte kuip en steeds elk seizoen is er een verlies , gaat erbij jou dan geen lampje branden?? Pas als Feyenoord met een SLUITENDE begroting kom dan ga ik er weer over nadenken. Het is toch wel raar dat Gudde zegt dat de begroting sluitend is als er spelers worden verkocht!!! Dit is gewoon een teken van wanbeleid en dat ze weer meer willen uitgeven dat er binnen komt!!!!!!!!!!! Als je dit niet begrijp dan is het roeien tegen de bierkaai en wenst ik je veel sterkte
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 22 mei 2009 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 15:52 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Ja joh blijft geld naar een bodemloze put sturen!! Dat is de oplossing niet..... ik wil ook best wel geld naar Feyenoord opsturen maar alleen niet met deze RvC en directie aan de macht!! Dat is een wezenlijk verschil!!
Al jaren speelt Feyenoord voor een uitverkochte kuip en steeds elk seizoen is er een verlies , gaat erbij jou dan geen lampje branden?? Pas als Feyenoord met een SLUITENDE begroting kom dan ga ik er weer over nadenken. Het is toch wel raar dat Gudde zegt dat de begroting sluitend is als er spelers worden verkocht!!! Dit is gewoon een teken van wanbeleid en dat ze weer meer willen uitgeven dat er binnen komt!!!!!!!!!!! Als je dit niet begrijp dan is het roeien tegen de bierkaai en wenst ik je veel sterkte
En het is beter om gewoon weg te blijven?
Het is beter om anoniem vanaf een forum iedereen verrot te schelden?
Rovert
 Rovert - vrijdag 22 mei 2009 - 16:22   quote  deeplink  
Het gaat erom dat je weg blijft antonio

en als je dat niet begrijpt, wens (zonder t) ik je veel sterkte
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - vrijdag 22 mei 2009 - 16:32   quote  deeplink  
antonio vergeet je snoepjes niet
en rust zacht.............................................
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 22 mei 2009 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 16:22 schreef Rovert het volgende:
Het gaat erom dat je weg blijft antonio

en als je dat niet begrijpt, wens (zonder t) ik je veel sterkte
R.I.P. 2009

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kunnen we nu de seizoenskaart annuleren









0.0079309