BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kunnen we nu de seizoenskaart annuleren

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 22 mei 2009 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 16:32 schreef De koi hoek.nl het volgende:
antonio vergeet je snoepjes niet
en rust zacht.............................................
R.I.P. 2009
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 22 mei 2009 - 16:51   quote  deeplink  
en voor alle liefhebbers van mij ....ik heb nog goeie hoop dat de directie en RvC alsnog eruit zullen stappen dus misschien...........................lol
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 22 mei 2009 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 16:51 schreef antoniorijen het volgende:
en voor alle liefhebbers van mij ....ik heb nog goeie hoop dat de directie en RvC alsnog eruit zullen stappen dus misschien...........................lol
En dan koop jij weer een seizoenskaart (golddigger)?
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 22 mei 2009 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 16:55 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

En dan koop jij weer een seizoenskaart (golddigger)?
jawohl bitte ein bit
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 22 mei 2009 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 17:40 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

jawohl bitte ein bit
Het laat je niet los he dat je een nepsupporter genoemd wordt?
Of zou headlinerforum net zo verslavend zijn als hyves?
Of moet je straks weer in je dwangbuis met een shot prozac?
Ben zo benieuwd welke van de 3 voorbeelden die ik gegeven heb het dichtste bij de waarheid komt.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 22 mei 2009 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 18:01 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het laat je niet los he dat je een nepsupporter genoemd wordt?
Of zou headlinerforum net zo verslavend zijn als hyves?
Of moet je straks weer in je dwangbuis met een shot prozac?
Ben zo benieuwd welke van de 3 voorbeelden die ik gegeven heb het dichtste bij de waarheid komt.
Geen van alle en deels de eerste

Het laat hem niet los dat hij en nepsupporter wordt genoemd EN het ook echt is
Dan is verdedigen zo verschrikkelijk moeilijk
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 22 mei 2009 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 18:52 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Geen van alle en deels de eerste

Het laat hem niet los dat hij en nepsupporter wordt genoemd EN het ook echt is
Dan is verdedigen zo verschrikkelijk moeilijk
hahahaha
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 22 mei 2009 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 18:01 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het laat je niet los he dat je een nepsupporter genoemd wordt?
Of zou headlinerforum net zo verslavend zijn als hyves?
Of moet je straks weer in je dwangbuis met een shot prozac?
Ben zo benieuwd welke van de 3 voorbeelden die ik gegeven heb het dichtste bij de waarheid komt.
altijd lachen met jullie , ik een nepsupporter? Daar kan ik jullie wel bij zetten nepsupporters die Feyenoord naar de filistijnen helpen en lekker achter Gudde,Jacobs en de RvC blijven lopen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 22 mei 2009 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 21:57 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

altijd lachen met jullie , ik een nepsupporter? Daar kan ik jullie wel bij zetten nepsupporters die Feyenoord naar de filistijnen helpen en lekker achter Gudde,Jacobs en de RvC blijven lopen
Uhm jij ben echt niet goed in je schedel Antonio.Toen ik dat vorigjaar en in het begin van dit seizoen riep was ik volgens jou een hooligan.Wat wil je nou man?Weet je het zelf nog wel eigenlijk??Vorige week was je nog op pad om bedrijfen in jou omgeving te vragen voor een bijdragen??Ik denk dat jij heel vast slaap en nu pas na 3 jaar je ogen opend.PS heb je al stenen gegooid naar het maasgebouw?Moet je doen man ,in jou geval kan het weleens opluchten hehehe
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 22 mei 2009 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 22:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Uhm jij ben echt niet goed in je schedel Antonio.Toen ik dat vorigjaar en in het begin van dit seizoen riep was ik volgens jou een hooligan.Wat wil je nou man?Weet je het zelf nog wel eigenlijk??Vorige week was je nog op pad om bedrijfen in jou omgeving te vragen voor een bijdragen??Ik denk dat jij heel vast slaap en nu pas na 3 jaar je ogen opend.PS heb je al stenen gegooid naar het maasgebouw?Moet je doen man ,in jou geval kan het weleens opluchten hehehe
En als je dat doet, laat het dan even weten
Dan bel ik de politie wel
Dan zijn wij tenminste een paar uur van je af
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 23 mei 2009 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 - 23:58 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

En als je dat doet, laat het dan even weten
Dan bel ik de politie wel
Dan zijn wij tenminste een paar uur van je af
Nou een ding kan ik jou wel melden dat ik nog steeds bedrijven aan het benaderen ben voor Feyenoord en dat blijf ik doen alleen ben ik het niet eens met de huidige directie en RvC !! Die moeten gewoon zo snel mogelijk oprotten en dan gaan er vanzelf deuren open om geld binnen te halen. Maar deze neukers zijn alleen maar uit op eigen lijfsbehoud en denken ABSOLUUT NIET in het belang van Feyenoord. En de beste manier om DRUK UIT TE OEFENEN is dat we met zijn ALLE kenbaar maken dat we niet komen als dit klote bestuur met zijn RvC blijft zitten. Dat is de enige reden dat ik zo dwars zit. En als jullie op deze weg
de club verder naar de klote willen helpen is dat jullie goed recht
craven
 craven - zaterdag 23 mei 2009 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 12:11 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Nou een ding kan ik jou wel melden dat ik nog steeds bedrijven aan het benaderen ben voor Feyenoord en dat blijf ik doen alleen ben ik het niet eens met de huidige directie en RvC !! Die moeten gewoon zo snel mogelijk oprotten en dan gaan er vanzelf deuren open om geld binnen te halen. Maar deze neukers zijn alleen maar uit op eigen lijfsbehoud en denken ABSOLUUT NIET in het belang van Feyenoord. En de beste manier om DRUK UIT TE OEFENEN is dat we met zijn ALLE kenbaar maken dat we niet komen als dit klote bestuur met zijn RvC blijft zitten. Dat is de enige reden dat ik zo dwars zit. En als jullie op deze weg
de club verder naar de klote willen helpen is dat jullie goed recht
Wie de f*ck ben jij dan?
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 23 mei 2009 - 12:21   quote  deeplink  
het bestuur moet gewoon oprotten. Dat gebeurt natuurlijk nooit als de supporters niet op 1 lijn zitten. kap er nou eens mee elkaar voor rotte vis uit te maken, iederéén is er ziek van hoe de club naar de kloten wordt geholpen en iederéén gaat daar op zijn eigen manier mee om. Volgend jaar een nieuw seizoen, ik hoop op een paleis revolutie in het maasgebouw.... We zullen het zien!!!
Kadaver
 Kadaver - zaterdag 23 mei 2009 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 20:57 schreef Dick het volgende:
En nou ga ik een wippie maken,ik ben een poosje afwezig.
Ik neem 2 zakdoeken mee een voor mijn snikkel af te vegen en de andere voor mijn neus aftevegen. jonge jonge wat heb iK toch een verdriet.
Vergeet je niet welke zakdoek je hebt gebruikt voor welk lichaamsdeel? Dit even ter herpespreventie.
rubo
 rubo - zaterdag 23 mei 2009 - 17:23   quote  deeplink  
antonio gkl?????????
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 23 mei 2009 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 17:23 schreef rubo het volgende:
antonio gkl?????????
grote kale leider ?? hahahahahaha
rubo
 rubo - zaterdag 23 mei 2009 - 17:53   quote  deeplink  
de laatste 5 topics die van jou afkomen zijn of ontzettend negatief, of alleen maar om op te ruien, dus dat leek mij wel iets voor iemand als de gkl die bedrijven benadert. of ben je toevallig hans uit arnhem/
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 23 mei 2009 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 17:53 schreef rubo het volgende:
de laatste 5 topics die van jou afkomen zijn of ontzettend negatief, of alleen maar om op te ruien, dus dat leek mij wel iets voor iemand als de gkl die bedrijven benadert. of ben je toevallig hans uit arnhem/
nee ook gaan Hans uit Arnhem want ik kom uit het mooie brabantse land, waar mijn ouders zijn gaan wonen toen ze vertrokken uit Rotterdam/Spijkenisse
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 23 mei 2009 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 17:28 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

grote kale leider ?? hahahahahaha
Grote Kale Leugenaar komt dichter in de buurt
craven
 craven - zaterdag 23 mei 2009 - 19:35   quote  deeplink  
Grote kale leernicht
Red
 Red - zaterdag 23 mei 2009 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 17:41 schreef antoniorijen het volgende:
Ik wenst jullie veel LEEDVERMAAK komend seizoen. Blijven jullie lekker deze koers volgen en geld in de prullenbak gooien, doe ik ook al 17 jaar en na de laatse 2 jaar is bij mij de maat vol!! Ik hoop echt dat ik ongelijk heb maar we zullen zien en Moa, beste andere flikker , naar 020 ga ik nooit al denk jij daar anders over.
Gewoon zielig hoe jij andere afkraakt omdat we een mening hebben die jou niet tevreden stel. Maar ga jij maar lekker met jou vriendjes de hooligan uit hangen want dat is de enige taal die jij spreekt volgens mij. Gewoon een groep kippen zonder koppen bij elkaar.Een ding weet ik zeker er zullen er meer volgen en dat is dan jammer voor Feyenoord! Ik mag hopen dat NAC na morgen verder ga en dan zullen we zien welke zogenaamde 'fans ' er dan zullen opstaan. De raddraaiers natuurlijk
Voor de spelers hoop ik dat Feyenoord door ga maar voor jullie hoop ik dat het gauw is afgelopen en een klote seizoen 2009-2010
Wat doe je hier eigenlijk nog??? Geen woorden maar daden Antonio!
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 23 mei 2009 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 20:15 schreef Red het volgende:

[..]

Wat doe je hier eigenlijk nog??? Geen woorden maar daden Antonio!
Nou dat doe ik toch !!
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 23 mei 2009 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 19:35 schreef craven het volgende:
Grote kale leernicht
maar wel een lekkere nicht , hahahaha lol
Rovert
 Rovert - zondag 24 mei 2009 - 08:06   quote  deeplink  
Antonio, waarom blijf je ons vermoeien met je geleuter? Je bent saai, je verkondigt jouw mening als de waarheid en je bent nog een keer erg saai.

In mijn ogen ben je niets anders dan een eenzame aandachtzoeker. Als ik als bedrijf door jou benaderd zou worden zou ik heel hard gaan lachen. Denk eerder dat mensen zoals jij de club eerder schade toebrengen dan enig voordeel.
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 24 mei 2009 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2009 - 08:06 schreef Rovert het volgende:
Antonio, waarom blijf je ons vermoeien met je geleuter? Je bent saai, je verkondigt jouw mening als de waarheid en je bent nog een keer erg saai.

In mijn ogen ben je niets anders dan een eenzame aandachtzoeker. Als ik als bedrijf door jou benaderd zou worden zou ik heel hard gaan lachen. Denk eerder dat mensen zoals jij de club eerder schade toebrengen dan enig voordeel.
Ik verkondigd niks als waarheid , gewoon mijn mening net zoals jij die helaas heb en als je er niet tegen kan dan moet je wat anders gaan doen. En als jij denk dat ik meer schade aan brengt is dat jou goed recht. Maar het enige wat ik wil is dat dit klote bestuur samen met de RvC oprot.
En dat is mijn enige ongezouten mening..................
rubo
 rubo - zondag 24 mei 2009 - 11:58   quote  deeplink  
beste antonio stop dan eerst met zeiken over het annuleren van je seizoenkaart, en stop dan met het gezeik over het zoeken naar sponsors. jij als simpele antonio zijnde kan het beste Feyenoord helpen door gewoon elk seizoen je seizoenkaart te verlengen en vooral stilletjes in het stadion te gaan zitten zeiken dat alles zo slecht is. doe dat dan vooral heel stilletjes zodat niemand anders er last van heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 mei 2009 door rubo --
craven
 craven - zondag 24 mei 2009 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 - 22:33 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

maar wel een lekkere nicht , hahahaha lol
gaylord...eerst zeg je dat je jou seizoenkaart wil inleveren, dan wr dat je bedrijven rond gaat om geld voor feyenoord te genereren...volgens mij leef je een beetje teveel in second life....
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 24 mei 2009 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 24 mei 2009 - 12:16 schreef craven het volgende:

[..]

gaylord...eerst zeg je dat je jou seizoenkaart wil inleveren, dan wr dat je bedrijven rond gaat om geld voor feyenoord te genereren...volgens mij leef je een beetje teveel in second life....
Hij denkt dat als hij het vaak genoeg roep, wij het gaan geloven
En dat als genoeg mensen het geloven, het ook echt gebeurd

Hij komt er vanzelf achter dat het zo niet werkt

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kunnen we nu de seizoenskaart annuleren









0.0098671