BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Morgen weer Leerdam rechtsback...............

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 20 mei 2009 - 21:22   quote  deeplink  
las net dat Gio op LB gaat spelen en Fer op zijn plaats op middenveld , prima keuze , ik las ook dat Leerdam weer rechtsback gaat spelen en dus verkozen wordt boven Tiendalli , ach of je nu de lamme of de blinde opstelt....... toch zou ik Tiendalli opstellen daar heb ik nog een héél klein beetje vertrouwen in , Leerdam kan straks weer na 20min gewisselt worden............. maar ja Tiendalli is ook gevaarlijk want die laat zich zo een kaart aannaaien door Lurling...................
Rovert
 Rovert - woensdag 20 mei 2009 - 21:25   quote  deeplink  
Lurling........waar ken ik die naam van???
moa
 moa - woensdag 20 mei 2009 - 21:26   quote  deeplink  
_____________Timmer
Leerdam Landzaat Bahia Van Bronckhorst
_______El Ahmadi .......... Fer
Wijnaldum .......... Tomasson ......... Biseswar
_______________Makaay
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 20 mei 2009 - 21:27   quote  deeplink  
ja dat wordt idd de opstelling maar dat is niet t onderwerp , ik wil graag discussie over de rechtsbackpositie..............
Rovert
 Rovert - woensdag 20 mei 2009 - 21:29   quote  deeplink  
eben bij de les blijven moa
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 20 mei 2009 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 21:22 schreef jantje 1974 het volgende:
las net dat Gio op LB gaat spelen en Fer op zijn plaats op middenveld , prima keuze , ik las ook dat Leerdam weer rechtsback gaat spelen en dus verkozen wordt boven Tiendalli , ach of je nu de lamme of de blinde opstelt....... toch zou ik Tiendalli opstellen daar heb ik nog een héél klein beetje vertrouwen in , Leerdam kan straks weer na 20min gewisselt worden............. maar ja Tiendalli is ook gevaarlijk want die laat zich zo een kaart aannaaien door Lurling...................
Leerdam!!!!!!! Tiendallie is absoluut geen optie meer!!! Had je je ogen in je zak tegen Roda??? Een of twee wedstrijden daarvoor ook al in eerste helft gewisseld omdat hij aan alle kanten voorbij gelopen werd
moa
 moa - woensdag 20 mei 2009 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 21:27 schreef jantje 1974 het volgende:
ja dat wordt idd de opstelling maar dat is niet t onderwerp , ik wil graag discussie over de rechtsbackpositie..............
Wat dat betreft zie ik ook liever Tiendalli, vind het een degelijke verdediger. Er bestaan natuurlijk betere, maar zolang we die toch niet kunnen kopen kunnen we beter Tiendalli opstellen. Leerdam even rust geven, die heeft overduidelijk last van een kleine terugval in vorm, volgend jaar weer lekker minuten laten maken als middenvelder.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 20 mei 2009 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 21:30 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Leerdam!!!!!!! Tiendallie is absoluut geen optie meer!!! Had je je ogen in je zak tegen Roda??? Een of twee wedstrijden daarvoor ook al in eerste helft gewisseld omdat hij aan alle kanten voorbij gelopen werd
maar Leerdam is ELKE wedstrijd als rechtsback van de mat af gespeeld dus is ZEKER niet beter (in mijn ogen)
en degene die elke keer 1e helft werd gewisseld is Leerdam hoor en volgens mij niet Tiendalli................
puffin
 puffin - woensdag 20 mei 2009 - 21:41   quote  deeplink  
ik denk maar zo, die Vlemmings heeft zijn saaie ogen in zijn zak zitten. Leerdam is zaterdag helemaal dolgedraaid door Lurling maar gewoon weer opstellen. Echter, Tiendalli is geen alternatief meer, zelf had ik al veel eerder gegaan voor bijv. Fer die wel fysiek heeft en drang naar voren. Feyenoord wordt pas gevaarlijk als het aanvallend speelt en niet dat schijterige gedoe op eigen helft waarbij het balverlies van mannen als Leerdam, El Almani of slap ingrijpen van Cler of Landzaat ieder moment dreigt.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 20 mei 2009 - 23:00   quote  deeplink  
ik zou t zo is proberen:

fer- bahia- landzaat- gio
wijnaldum- el ahmadi
tomasson
makaay-mols-biseswar

wellicht wat aanvallend maar ik geef Wijnaldum dan ook een controlerende rol , dit deed hij in de thuiswedstrijd tegen Ajax perfect , mocht je voorkomen kan je altijd Mols eruit halen , Tiendalli erin en dan Fer doorschuiven dan heb je wat meer balans.
jantje 1974
 jantje 1974 - woensdag 20 mei 2009 - 23:01   quote  deeplink  
keeper vul ik niet in want dat is zinloos haha
Jeli
 Jeli - woensdag 20 mei 2009 - 23:04   quote  deeplink  
Tiendalli is de beste keuze als hij zich kan vastbijten in een tegenstander. Bij Lurling kan hij dat prima denk ik.
Leerdam is op zich wel een talent, maar ik heb geen flauw idee waar hij het beste tot zijn recht kan komen. Niet als rechtsback in ieder geval.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 20 mei 2009 - 23:06   quote  deeplink  
hoop dattie lulring een doodschop geeft.
Ronneke
 Ronneke - donderdag 21 mei 2009 - 00:02   quote  deeplink  
Leerdam is nog iets te licht, heeft nog even nodig om op goed niveau te komen. Je kan hem niets verwijten, doet zijn best, en feyenoord heeft weinig keus. Toch jammer dat zo'n jongen zo in het diepe wordt gegooid en niet op een normale rustige mainier gebracht kan worden. Hij heeft zeker de toekomst.
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 21 mei 2009 - 00:07   quote  deeplink  
dat betwijfel ik , leuk spelertje maar geen echt TOPtalent vind ik.
R()b
 R()b - donderdag 21 mei 2009 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 mei 2009 - 21:26 schreef moa het volgende:
_____________Timmer
Leerdam Landzaat Bahia Van Bronckhorst
_______El Ahmadi .......... Fer
Wijnaldum .......... Tomasson ......... Biseswar
_______________Makaay
hmmm Bahia moet de gaten van Landzaat weer dichtlopen.
Ik zou toch liever Tiendalli rechtsback zetten.
Als Wijnaldum balverlies lijdt , kunnen Landzaat en Leerdam dat niet opvangen.
En Tiendalli kan dat net iets beter dan Leerdam.
har
 har - donderdag 21 mei 2009 - 00:43   quote  deeplink  
snap het niet, Leerdam is toch echt een middenvelder, dit zie je ook in de wedstijd.
Tiendalli heeft weer niet echt de kans gekregen de laatste tijd.
Maarja, Leon zal Leerdam wel een makkelijke jongen vinden...
Tiendalli en Braafheid waren DE links en rechtsback voor de toekomst.
Braafheid heeft het wel redelijk waargemaakt, tiendalli niet. Waar ligt het aan? Fey. is wel expert de laatste jaren in het verkloten van talent.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 mei 2009 door har --
R()b
 R()b - donderdag 21 mei 2009 - 00:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 - 00:43 schreef har het volgende:
snap het niet, Leerdam is toch echt een middenvelder, dit zie je ook in de wedstijd.
Tiendalli heeft weer niet echt de kans gekregen de laatste tijd.
Maarja, Leon zal Leerdam wel een makkelijke jongen vinden...
Tiendalli en Braafheid waren DE links en rechtsback voor de toekomst.
Braafheid heeft het wel redelijk waargemaakt, tiendalli niet. Waar ligt het aan? Fey. is wel expert de laatste jaren in het verkloten van talent.
Ja ik snap wel wat je bedoeld.
Maar aan de andere kant blijkt wel dat we talenten kunnen opleiden.
Ik denk dat het ligt aan de instelling van een speler , misschien houden ze niet van moeilijke jongens in de groep.
Maar dan nog als je hem wilt verkopen laat hem dan ook spelen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Morgen weer Leerdam rechtsback...............









0.0070090